nog steeds boos fatti je soortgenoot na een grote beq te hebben werd geownt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:56 schreef Crip het volgende:
kunnen we gwn weer verder met ash negeren, ging goed hij ging meteen weer weg
Ik kreeg laatst ban in Marokkanse FB groep.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pfff zoveel loco zinas gefixt daar
heftigquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe promotieonderzoek binnen een ander gebied. Dacht altijd dat ik psychiater wilde worden, maar kwam erachter dat de artsen daar gekker zijn dan de patiënten
stoerquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ban in Marokkanse FB groep.
Was pro Rico en zat de praatjes van Badr en mocro's belachelijk te maken. 60.000 Marokkanen boos en wild![]()
Precies, je behandelt zelf eigenlijk helemaal niet. Maar wel helemaal powercrazy gaan als patiënten niet doen wat je willen; "dan maar over op de electroconvulsie therapie". Dafuqquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:03 schreef Drug het volgende:
[..]
heftigpsychiater lijkt me fucking gaar. beetje ja knikken als de psycholoog iets wil voorschrijven
ben je mocro? gast is goed voorbeeld waarom PVV grootste partij is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ban in Marokkanse FB groep.
Was pro Rico en zat de praatjes van Badr en mocro's belachelijk te maken. 60.000 Marokkanen boos en wild![]()
Hey Sof val je op exotische jongens?quote:
Niet zo stoer doen vriend, ik weet waar je woont.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey mooi woord uit 2011 dat we graag gebruikten.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
[..]
echt he maar word wel inrl geskot door kleine meloewa
hoiquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Sof val je op exotische jongens?
heyquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ik praat hier met veel users hoor maar ik zou misschien 3 procent ook daadwerkelijk willen zien in rl life.
dit is geen sociaal gebeuren ofzo hoor. vooral niet als je als een groep jostis ergens gaat afspreken en iedereen elkaar awkward aangaapt
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Heb ooit psychiatrie gehad, ik praat je er wel uit.is ritaLin goed voor studenten of voor concentratie algemeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede, eerste ook afhankelijk van waar je het voor gebruikt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is ritaLin goed voor studenten of voor concentratie algemeen?
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ben je mocro? gast is goed voorbeeld waarom PVV grootste partij is.
nee niksquote:
durf je wel nu drug in het vliegtuig zitquote:
Ik wilde dit srs ook vragenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
hey CY, sta je open voor baffen? Dit vraag ik voor Ashqelon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |