Gvd ik heb hier geen tijd voor. Leg even die termen uit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/TheRedPill/
Veel succes de komende paar uur.
Waarom typ jij zo vertyftquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geen PLacebO? Lang achtereen geconcentreert studeren?
hjb en ga gwn lezenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gvd ik heb hier geen tijd voor. Leg even die termen uit.
Is koosnaampje voor cyquote:
Wow ik lijk hier echt op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee nee nee deze!
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cuckoldingquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gvd ik heb hier geen tijd voor. Leg even die termen uit.
verificatiequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzer heeft hier hele epistels geschreven over z'n penis, waar heb je mij voor nodig?
Iets met aders? Echt raar, ben deze penisinformatie helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzer heeft hier hele epistels geschreven over z'n penis, waar heb je mij voor nodig?
Montelly zegt ook altijd dat ie een grote pik heeft maar we weten allemaal dat dat niet waar is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De teller staat op -1 volgens mij bij jouquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
gelukkig zeg ik hier nooit welke fokkers ik heb gedaan, anders blijft dat zo achtervolgen.
Geloof dat Panzie het altijd over de dikte van zijn penis had.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets met aders? Echt raar, ben deze penisinformatie helemaal vergeten.
wel lief dat mensen zo'n heilig beeld van mij hebben, doet me goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De teller staat op -1 volgens mij bij jou
Nou asjeblieft.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Montelly zegt ook altijd dat ie een grote pik heeft maar we weten allemaal dat dat niet waar is.
Geef gewoon een cijfer, doe niet moeilijk
Had Panzer niet ook een tipje van de sluier gelicht met een halfnaakt pic?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Montelly zegt ook altijd dat ie een grote pik heeft maar we weten allemaal dat dat niet waar is.
Geef gewoon een cijfer, doe niet moeilijk
wOLf Of waLstr fan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als er een verfilming komt, wil ik dat Margot Robbie me speelt
Edit: Oh of Emma stone!
Wilde gewoon je aandachtquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou asjeblieft.
EN NIET VERGETEN DAT OP DMS OPENBAAR MAKEN NOG STEEDS EEN BAN STAAT.
Weenie?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Had Panzer niet ook een tipje van de sluier gelicht met een halfnaakt pic?
Hebben jullie verslagen vergeleken?quote:
Haha labelsquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hebben jullie verslagen vergeleken?
Tevens:
Red Pill – The recognition and awareness of the way that feminism, feminists and their white-knight enablers affect society. An awareness of the dark truths surrounding human sexuality; hypergamy, women's AF/BB strategies, society's Feminine Imperative, sexual differences in emotional attachment, women's attraction to DT traits and sexual dominance/violence; Extremely politically incorrect, expect reflexive social ostracism for even mentioning the red pill in polite society.
Wanneer mag ik jouquote:
Hebben die autisten nodig anders begrijpen ze er niks vanquote:
sowquote:
Je mag wel meedoen hoorquote:
dat wilde ik horenquote:
Zal je eens wat laten ervarenquote:
Leuk, kan wel een extra paar voor je maken van een oude bezem die ik heb staan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
Kunnen we deze lashes even bewonderen.
[ afbeelding ]
Fylax?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
En deze moet Tardis dan spelen.
[ afbeelding ]
Gedachte windt je wel op hé...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |