is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Jullie zijn hier wel vrij structureel liefhebber van een negerknots he?
Jup, net als jouw moeder.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Jullie zijn hier wel vrij structureel liefhebber van een negerknots he?
Dat waardeer ik zeerquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een kaarsje voor haar opsteken.
Denk nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zal ze morgen weer de oude zijn.
Gewoon de waarheid!quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat wil je nu horen op deze retorische vraag?
Wel als we tot Here Jezus bidden?quote:
Waar krijg je die?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:39 schreef Saind het volgende:
Ik heb wel een lekker lijstje gekregen van spotify moet ik zeggen
als je uitlogt op fok.quote:
Ik deel een account met moeder de vrouw. Daarom is het bij mij niet helemaal representatief. De top 5 artiesten zijn:quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:39 schreef Saind het volgende:
ik 90% Nederlandstaligquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:39 schreef Saind het volgende:
Dit klopt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
Opperkleurder heeft ooit eens een kaarsje opgestoken voor Caland, vlak na zijn geboorte.
Sindsdien is Caland nooit meer ziek geweest.
Op mobiel zie ik niks, zeker alleen op computerquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
browse en dan iets met 2016 in view ofzo
Niemand geeft een fuck om jou en je UI.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
zo, ik heb mijn kerst UI weer ingesteld
daar moet een negerpiemel inquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
zo, ik heb mijn kerst UI weer ingesteld
Moet sowieso. Maar nierbekkenontsteking blijft nierbekkenontsteking. Kun je bidden wat je wiltquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel als we tot Here Jezus bidden?
Deze film ken ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:42 schreef tong80 het volgende:
Beat this mothafokka......
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op mobiel zie ik niks, zeker alleen op computer
Had ze een blaasontsteking?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet sowieso. Maar nierbekkenontsteking blijft nierbekkenontsteking. Kun je bidden wat je wilt
Ik moest net even lachen. Tommie had het artikel in de Telegraaf op zijn Facebook gezet en zijn tante reageerde er op: Wat goed van je tommie. Groetjes hedyquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:41 schreef Saind het volgende:
Hmm als ik 'm deel doxx ik mezelf geloof ik
Ja eerst wel. Alleen toen ging ze er mee doorlopen en coschappen lopen. En toen kon ze in het ziekenhuis blijvenquote:
Nee het is erger. Top 5 Artiesten geeft wel een goede weergave van mijn sublieme smaak, maar het nummer 1 meest geluisterde liedje heb ik nog nooit bewust zelf gedraaid.quote:
True.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bidde ooit voor de babytje van jojoortje en toen was de babytje geboren. Neverforget
Loop je daarom zo raar?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb vorig jaar ook een nierbekkenontsteking gehad. Is niet leuk kan ik jullie vertellen.
de babytjequote:Op dinsdag 13 december 2016 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bidde ooit voor de babytje van jojoortje en toen was de babytje geboren. Neverforget
Als je daarna nog niet in Jezus en Maria gelooft weet ik het ook niet meer. Dan wil je het niet inzienquote:
Het babytje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet echt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het babytje.
Door jouw gebeden is het ook een kleine Fey-hoolie geworden.
Dat zal het zijn. Half uur met de benen omhoog voor optimalisatie geeft geen ruimte om te plassen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
Vaak krijgen vrouwen ook een blaasontsteking door na de seks niet even te plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |