quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft natuurlijk niet bij die ene dag hè. Daarbij is het gewoon niet leuk, het klinkt niet leuk en het ziet er niet mooi uit (op siervuurwerk en die shows na).
En als je mij uit mijn slaap houdt, daar word ik gewoon chagrijnig van. Dus dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik dat niet hoef
En GGMM als modquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan heb je tegenwoordig mensen als kingroland en Stein.
Karige tijden
quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Karige tijden
Pas nou maar op met wat je zegtquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Karige tijden
quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Typisch was ook mod.en lrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat die gepakt werd![]()
Daarna een ban krijgen en weer mod worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En GGMM als modmensen trollen in het Feyenoordtopic en als ze dan hapten een ban aansmeren
Ja, zegt dat wat dan? Als 14-jarige kan je daar alsnog stuk onverantwoordelijker mee omgaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In genoeg landen gewoon legaal?
stevenmac die terug was na 2 jaar en toen ineens binnen drie uur weer mod wasquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarna een ban krijgen en weer mod worden.
#GGMMGOD
Iemand in problemen brengen zijn wel echt goede zorgen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zegt dat wat dan? Als 14-jarige kan je daar alsnog stuk onverantwoordelijker mee omgaan.
En als iemand zich zorgen maakt om z`n broertje snap ik wel dat je twijfelt of je het moet zeggen of niet
Sunri5equote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De enigen die kritiek hebben op mijn modereren zijn Tong80 en Zonrijst.
#genot
En GGMM en ik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
#genot
en ook zo weer wegquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
stevenmac die terug was na 2 jaar en toen ineens binnen drie uur weer mod was
Jij bent wel de enige mod die vaak echt actief is tijdens livetopics. De DON is er vaak niet, en KingRoland maar af en toequote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
#genot
jij hebt ook echt een natuurlijk overwichtquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
#genot
Snap ook niet waarom je hier zo fel op reageert trouwens lolquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand in problemen brengen zijn wel echt goede zorgen.
Los dat gewoon even op als mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |