?quote:
Je kan hem wel waarschuwing geven. Of afpakken en klappen geven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verliest die een oog, ben je in ieder geval geen snitch
Tis wat, een dag per jaar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:52 schreef richolio het volgende:
VuurwerkElke ochtend om 9 uur 's ochtends op oudjaarsdag word ik gewekt door die tyfustroep, gewoon opgerot.
Terwijl ik dan juist mijn slaap moet pakken.
jij niet, fokkie niet, inso nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen is al eens mod geweest hier
was elan modquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij niet, fokkie niet, inso niet
Alleen elan ook. SEX ook echt
Ik zou hem ook niet verraaien nee, maar is wel gewoon goeie bedoeling wat er achter zitquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan hem wel waarschuwing geven. Of afpakken en klappen geven.
Iemand in problemen brengen, echt goeie bedoelingenquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou hem ook niet verraaien nee, maar is wel gewoon goeie bedoeling wat er achter zit
Elan mod wtfquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij niet, fokkie niet, inso niet
Alleen elan ook. SEX ook echt
Mensen melken graag de grote fuck-ups uit om hun wereldbeeld te bevestigen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En zo groot is de kans niet dat je je oog verliest van illegaal vuurwerk.
In Polen is dat spul gewoon legaal.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen melken graag de grote fuck-ups uit om hun wereldbeeld te bevestigen.
Ja want illegaal vuurwerk stelt niks voor ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand in problemen brengen, echt goeie bedoelingen
Nou ja, het blijft natuurlijk niet bij die ene dag hè. Daarbij is het gewoon niet leuk, het klinkt niet leuk en het ziet er niet mooi uit (op siervuurwerk en die shows na).quote:
In genoeg landen gewoon legaal?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want illegaal vuurwerk stelt niks voor ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |