quote:
Oh oké sorry hoorquote:Op maandag 12 december 2016 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe hoeft niet voor iedereen te zijn maar veel dingen wel.
hormonale reactie in je lichaam door bijv zuivel kan acne opwekken
ja ookquote:
Waarom onzeker?quote:Op maandag 12 december 2016 22:48 schreef zeer het volgende:
[..]
da's echt het verschil tussen zo'n onzeker knaapje als montelly en sexgoden zoals wij
Zijn hier wel een paar die willen judgen hoorquote:Op maandag 12 december 2016 22:49 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ook
ik neem net een clip op waarvan ik denk
hmm niet zo walgelijk maar ik weetnie zeker of dat is omdat ik mijzelf judge
nee dan word ik de rest van mijn fok carriere achtervolgt als het knaker lelijk isquote:Op maandag 12 december 2016 22:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zijn hier wel een paar die willen judgen hoor
Fair enoughquote:Op maandag 12 december 2016 22:51 schreef Crip het volgende:
[..]
nee dan word ik de rest van mijn fok carriere achtervolgt als het knaker lelijk is
Ja, ga mezelf geen zeventje geven pfffquote:Op maandag 12 december 2016 22:48 schreef zeer het volgende:
[..]
da's echt het verschil tussen zo'n onzeker knaapje als montelly en sexgoden zoals wij
als het echt zou moeten zou ik wel een amoureuze relatie met jou aandurven iddquote:Op maandag 12 december 2016 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wij zitten echt zo vaak op één lijn, echt fijn is dat
misschien zeven keer op een avond jaquote:Op maandag 12 december 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ga mezelf geen zeventje geven pfff
Kijk eens aan.quote:Op maandag 12 december 2016 22:51 schreef zeer het volgende:
[..]
als het echt zou moeten zou ik wel een amoureuze relatie met jou aandurven idd
Maar je piemel is een 12.quote:Op maandag 12 december 2016 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou mijzelf ook geen 7 geven. Ik ben eerder een 5
quote:Op maandag 12 december 2016 22:51 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien zeven keer op een avond ja
Ach, als je getrouwd ben dan mag je weer onzeker doenquote:Op maandag 12 december 2016 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou mijzelf ook geen 7 geven. Ik ben eerder een 5
vind het wel knap dat je nu gwn nog thuis bent met je chick trouwensquote:
Ach, ik heb er vrede mee. Je bent wie je bent. Kan er weinig aan doen. Het zal allemaal wel.quote:Op maandag 12 december 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, als je getrouwd ben dan mag je weer onzeker doen
Hoe hoog rate je Moira?quote:Op maandag 12 december 2016 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach, ik heb er vrede mee. Je bent wie je bent. Kan er weinig aan doen. Het zal allemaal wel.
Oh ja die is er ook weerquote:Op maandag 12 december 2016 22:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Wtf ik ben kanus dom. Kan gwn geen 1 van die sommen uit de aivd puzzel maken
Op de schaal van Richter?quote:
http://vocaroo.com/i/s0Ep0uC5lV4Mquote:Op maandag 12 december 2016 22:54 schreef Crip het volgende:
zullen we allemaal in vocaroos communiceren, is veel persoonlijker
Ik ontspring de dans. Bedankt!quote:Op maandag 12 december 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed zo, anders had ik haar gelokquoted
Ooit kon ik datquote:Op maandag 12 december 2016 22:55 schreef defokkingfoker het volgende:
Als het kon zou ik mezelf pijpen
Gewoon je piemel eraf knippen / snijden en dan in je mond doen.quote:Op maandag 12 december 2016 22:55 schreef defokkingfoker het volgende:
Als het kon zou ik mezelf pijpen
http://vocaroo.com/i/s1jJza0jJvA9quote:Op maandag 12 december 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je net je inburgeringscursus voltooid fzo
Hahaquote:Op maandag 12 december 2016 22:53 schreef zeer het volgende:
[..]
vind het wel knap dat je nu gwn nog thuis bent met je chick trouwenszou dat zelf echt voor geen meter trekken, weet nog goed dat ons afscheid bestond uit 'dan zak je er maar lekker in takke wijf met je rot kop', dan zit je gewoon niet lekker meer naast elkaar op de bank
Wat een faggot stem, je kan merken dat je geen vleeseter bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |