Kijk ik terugquote:Op maandag 12 december 2016 22:40 schreef zeer het volgende:
[..]
en kijk je het dan zelf terug of zet je het on line of???
sharing=caringquote:Op maandag 12 december 2016 22:43 schreef Crip het volgende:
ik ehb echt zo veel titpics van mijzelf op me tel staan he
hoe noemt jouw vriendin jequote:Op maandag 12 december 2016 22:43 schreef Montelly het volgende:
Ze noemt haar vriend gewoon "foef"^
Echt he. Ik smeer het gewoon op broodquote:Op maandag 12 december 2016 22:41 schreef zeer het volgende:
[..]
sws welke idioot drinkt nou een product dat bedoeld is om een kalf in 4 maanden van 40 naar 400 kg te brengen
no offense maar zeer is stuk knapper dan jijquote:Op maandag 12 december 2016 22:44 schreef Montelly het volgende:
Zeer je bent volgens mij echt moedertje lelijk maar wel een chille gast om biertje mee te doen
ben jij knap?quote:Op maandag 12 december 2016 22:44 schreef Montelly het volgende:
Zeer je bent volgens mij echt moedertje lelijk maar wel een chille gast om biertje mee te doen
Spartacus.quote:
ik ben hot af srs vraag ama crip tardis chai houses chloro i dont carequote:Op maandag 12 december 2016 22:44 schreef Montelly het volgende:
Méh, zou mijzelf een 7 geven.quote:
Hahaha🍻quote:Op maandag 12 december 2016 22:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben hot af srs vraag ama crip tardis chai houses chloro i dont care
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |