Denk dat laatste, manbeastquote:Op maandag 12 december 2016 22:37 schreef zeer het volgende:
[..]
heb zelf laatste tijd wel beetje onstabiele huid denk dat het stress is of m'n lichama gonst nog van de testosteron
komt omdat asian zo autistisch zijn dat geen enkele externe factor impact op ze heeftquote:Op maandag 12 december 2016 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet gewoon vlees en heb kksmooth skin alles
Nooit gedaanquote:Op maandag 12 december 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
wie neemt zichzelf ook wel eens op zingend om te kijken hoe afschuwelijk je zangstem is
Jeetje :squote:Op maandag 12 december 2016 22:37 schreef zeer het volgende:
[..]
komt omdat asian zo autistisch zijn dat geen enkele externe factor impact op ze heeft
ik ook niet wel een keer mezelf fappend gefilmd en besloten dat dat niet als PR materiaal is in te zettenquote:
Dat doe ik regelmatigquote:Op maandag 12 december 2016 22:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook niet wel een keer mezelf fappend gefilmd en besloten dat dat niet als PR materiaal is in te zetten
nog steeds geen mango poeder gevonden, ga morgen gwn weer rondje Amsterdamse toko's om te kijken of ze me nu toevallig wel goed verkeerd begrijpenquote:
hehe hoeft niet voor iedereen te zijn maar veel dingen wel.quote:Op maandag 12 december 2016 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet gewoon vlees en heb kksmooth skin alles
sws welke idioot drinkt nou een product dat bedoeld is om een kalf in 4 maanden van 40 naar 400 kg te brengenquote:Op maandag 12 december 2016 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe hoeft niet voor iedereen te zijn maar veel dingen wel.
hormonale reactie in je lichaam door bijv zuivel kan acne opwekken
wtf noem je me nou een idioot man kutventquote:Op maandag 12 december 2016 22:41 schreef zeer het volgende:
[..]
sws welke idioot drinkt nou een product dat bedoeld is om een kalf in 4 maanden van 40 naar 400 kg te brengen
wow dacht dat je true vegan wasquote:Op maandag 12 december 2016 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf noem je me nou een idioot man kutvent
Kijk ik terugquote:Op maandag 12 december 2016 22:40 schreef zeer het volgende:
[..]
en kijk je het dan zelf terug of zet je het on line of???
sharing=caringquote:Op maandag 12 december 2016 22:43 schreef Crip het volgende:
ik ehb echt zo veel titpics van mijzelf op me tel staan he
hoe noemt jouw vriendin jequote:Op maandag 12 december 2016 22:43 schreef Montelly het volgende:
Ze noemt haar vriend gewoon "foef"^
Echt he. Ik smeer het gewoon op broodquote:Op maandag 12 december 2016 22:41 schreef zeer het volgende:
[..]
sws welke idioot drinkt nou een product dat bedoeld is om een kalf in 4 maanden van 40 naar 400 kg te brengen
no offense maar zeer is stuk knapper dan jijquote:Op maandag 12 december 2016 22:44 schreef Montelly het volgende:
Zeer je bent volgens mij echt moedertje lelijk maar wel een chille gast om biertje mee te doen
ben jij knap?quote:Op maandag 12 december 2016 22:44 schreef Montelly het volgende:
Zeer je bent volgens mij echt moedertje lelijk maar wel een chille gast om biertje mee te doen
Spartacus.quote:
ik ben hot af srs vraag ama crip tardis chai houses chloro i dont carequote:Op maandag 12 december 2016 22:44 schreef Montelly het volgende:
Méh, zou mijzelf een 7 geven.quote:
Hahaha🍻quote:Op maandag 12 december 2016 22:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben hot af srs vraag ama crip tardis chai houses chloro i dont care
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |