Nee.quote:Op maandag 12 december 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat Koffieplanter daar rechts?
Ja, ik heb normaal gesproken ook een account voor users die ik niet per se om het voetbal volg, maar daar zitten nogal wat Feyenoord-adepten bij. Derhalve heb ik die even uitgeschakeld.quote:Op maandag 12 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel handig om dat zo in te delen per categorie.
echt geweldig iddquote:Op maandag 12 december 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Westworld hè. Twee episodes gezien, is wel een topshowtje hoor
Wat is dit voor schunnig gedoequote:Op maandag 12 december 2016 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
http://twitter.com/srslymortaxx/status/628353755927461888
Nog steeds madquote:Op maandag 12 december 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik heb normaal gesproken ook een account voor users die ik niet per se om het voetbal volg, maar daar zitten nogal wat Feyenoord-adepten bij. Derhalve heb ik die even uitgeschakeld.
Pas als ik het seizoen heb afgekeken ga ik even op reddit gluren.quote:Op maandag 12 december 2016 20:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
echt geweldig idd
ga aub geen theories opzoeken
Ik ben heel erg mad.quote:Op maandag 12 december 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds mad
[..]
Pas als ik het seizoen heb afgekeken ga ik even op reddit gluren.
goedzoquote:Op maandag 12 december 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds mad
[..]
Pas als ik het seizoen heb afgekeken ga ik even op reddit gluren.
Niet als Ajax gewoon te zwak blijkt en op waarde geklopt wordt. Dan heb ik er vrede mee. Op manieren zoals gisteren kan ik niet vaak genoeg boos worden.quote:Op maandag 12 december 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben pas mad als we van PSV gaan verliezen nu ook.
Ach we hebben toch heel weinig echte kansen gehad, dus ik had eerder al geaccepteerd dat het 0-0 werd. En ja dan wordt het nog 1-0, maar dat boeide me weinig meer. We hadden tegen die tijd allang 3-0 voor moeten staan als we gewoon normaal gingen voetballen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als Ajax gewoon te zwak blijkt en op waarde geklopt wordt. Dan heb ik er vrede mee. Op manieren zoals gisteren kan ik niet vaak genoeg boos worden.
kloptquote:Op maandag 12 december 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar jaar terug had je nog niks met voetbal
alsof ik die wieleronzin volgquote:Op maandag 12 december 2016 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hebt die Tweet nog een like gegeven
Dan is het heel geforceerd dat je nu ineens spontaan de Feyenoord-hooligan gaat uithangen, alleen omdat je vriendin daar fan van is.quote:
nee, degene die zijn tweet heeft gelikedquote:Op maandag 12 december 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Opsonisatie iemand uit de categorie wieleronzin?
quote:Op maandag 12 december 2016 20:13 schreef Sked het volgende:
De enige reden dat Fylax opeens kickt op al het Rotterdamse is omdat z'n vriendinnetje er vandaan komt
mijn vriendin heeft niks met voetbal hoorquote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het heel geforceerd dat je nu ineens spontaan de Feyenoord-hooligan gaat uithangen, alleen omdat je vriendin daar fan van is.
Dat Ronaldo het zou gaan winnen was toch allang duidelijk.quote:Op maandag 12 december 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit me momenteel op te vreten over de Ballon d'Or-posities.
Daarom is ze ook voor Feyenoord.quote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft niks met voetbal hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
maar ik heb het account verwijderdquote:
is ze niet?quote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom is ze ook voor Feyenoord.
Dat mensen liever kijken naar een prijzenkast dan individuele prestaties was me wel duidelijk, maar ik snap niet hoe Ibrahimovic boven Lewandowski, Payet en Modric kan eindigen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Ronaldo het zou gaan winnen was toch allang duidelijk.
hij doet ook alsof hij wiet rooktquote:Op maandag 12 december 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar jaar terug had je nog niks met voetbal
ze heeft hem gedumpt voor ene wesliequote:Op maandag 12 december 2016 20:13 schreef Sked het volgende:
De enige reden dat Fylax opeens kickt op al het Rotterdamse is omdat z'n vriendinnetje er vandaan komt
anti-wiet zijnquote:Op maandag 12 december 2016 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij doet ook alsof hij wiet rookt
Omdat het altijd over de spelers gaat die het commercieel het meest interessant zijn en bij de grootste clubs spelen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mensen liever kijken naar een prijzenkast dan individuele prestaties was me wel duidelijk, maar ik snap niet hoe Ibrahimovic boven Lewandowski, Payet en Modric kan eindigen.
dat heb je vast zelf ingevuld toen je weer een fles shiraz pinotage dronkquote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar ik heb het account verwijderd
Laatst bij een email van zorgverzekeraar stond er srslymortaxx bij adres. Weet niet hoe ze die shit koppelen maar als ik deze vunzigheid online heb gezet kan het maar beter weg
Wietquote:Op maandag 12 december 2016 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij doet ook alsof hij wiet rookt
Vardy zelfs op plek 8. Nog lachwekkender. Mahrez op 7 is wel terecht. Bale op 6 ook.quote:Op maandag 12 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het altijd over de spelers gaat die het commercieel het meest interessant zijn en bij de grootste clubs spelen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Oké, stel he. Stel.
Stel je nou eens voor dat je moet kiezen uit 2 clubs, anders mag je nooit meer series kijken. Welke club kies je.
Feyenoord of Ajax?
hmmmm fylax wat is ditquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga daar niet uit kiezen want 1. ik hou dus niet van voetbal. 2. heb er geen verstand van. 3. Ik vind ruzies maken omdat iemand voor een andere club is achterlijk.
wat een onzin mijn privé en online act wil ik absoluut gescheiden houden.quote:Op maandag 12 december 2016 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat heb je vast zelf ingevuld toen je weer een fles shiraz pinotage dronk
jammer dat wij de echte mortaxx niet zienquote:Op maandag 12 december 2016 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een onzin mijn privé en online act wil ik absoluut gescheiden houden.
Ik kan me echt nooit zo druk maken om wie die awards winnen. Dat is toch zo subjectief als de pest natuurlijk, ik vond dat Suarez of Griezmann hem had moeten pakken.quote:Op maandag 12 december 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vardy zelfs op plek 8. Nog lachwekkender. Mahrez op 7 is wel terecht. Bale op 6 ook.
2-5 wordt pas om 20:55 bekend. Griezmann, Suarez, Ramos, Iniesta zullen daar wel bij zitten gok ik.
Misschien maar beter eigenlijkquote:Op maandag 12 december 2016 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jammer dat wij de echte mortaxx niet zien
Fylax is net Danny Blind, hij kiest dan opeens voor een ander wiel. Als zijn volgende meid uit Amsterdam komt is hij ineens fanatiek Ajacied.quote:
Ik ga me er ook niet dagen over op zitten vreten, hoor.quote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me echt nooit zo druk maken om wie die awards winnen. Dat is toch zo subjectief als de pest natuurlijk, ik vond dat Suarez of Griezmann hem had moeten pakken.
Maar dat is net als met de Gouden Bal verkiezing in Nederland, gaat ook nergens over dat Klaassen die won voor vorig seizoen bijvoorbeeld.
nee ik zal nooit met iemand uit amsterdam nemenquote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax is net Danny Blind, hij kiest dan opeens voor een ander wiel. Als zijn volgende meid uit Amsterdam komt is hij ineens fanatiek Ajacied.
Is toch alleen maar voor het ego van die voetballers.quote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga me er ook niet dagen over op zitten vreten, hoor.
Maar de klassementen van de Telegraaf zijn te slecht. Bij AD is het wel iets beter, maar nog steeds subjectief als de pest.
ik geef geen fockquote:Op maandag 12 december 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
Fylax kan maar beter even op uitlog knopje drukken
Het wordt alsmaar chananter
Vorig jaar zou een Milik het meer verdiend hebben, maar het was wel een seizoen met weinig stand-outs.quote:Op maandag 12 december 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch alleen maar voor het ego van die voetballers.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ik zal nooit met iemand uit amsterdam nemen
Danny Blindquote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax is net Danny Blind, hij kiest dan opeens voor een ander wiel. Als zijn volgende meid uit Amsterdam komt is hij ineens fanatiek Ajacied.
deze postwordt vast over 2 jaar gequote als ik een vriendin uit adam hebquote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel mee zitten dan.quote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
als jij over een jaar een leuk meisje uit amsterdam leert kennen quote ik dat en zal jij zeggen: ouder, dus wijzerquote:
leugensquote:Op maandag 12 december 2016 20:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als jij over een jaar een leuk meisje uit amsterdam leert kennen quote ik dat en zal jij zeggen: ouder, dus wijzer
Pröpper was ook wel goed toenquote:Op maandag 12 december 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar zou een Milik het meer verdiend hebben, maar het was wel een seizoen met weinig stand-outs.
kun je vast wel vindenquote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoek jij nog even een quote waar hij religie afzeikt
Op morties twitter zekerquote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik las net dat jij wel eens kutscheten laat
Ja, voor de rest kan ik er weinig opnoemen. Bijna niemand, misschien Tete.quote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pröpper was ook wel goed toen
Toen ik daarop ging mycroften kwam ik dit tegenquote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoek jij nog even een quote waar hij religie afzeikt
Hou je bek over paxconliefjequote:Op maandag 12 december 2016 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb geen Twitter die valse ... Loopt weer te stoken
doe niet zoquote:Op maandag 12 december 2016 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb geen Twitter die valse ... Loopt weer te stoken
mortaxx en ik vinden dit niks want wij houden van collarbonesquote:Op maandag 12 december 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik daarop ging mycroften kwam ik dit tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n bebecita appt mij ben echt boos op hem.
Nu al aan de wintersport terwijl ik hier zit te strijden met school gofferdomme ben jaloers
Ik heb geen idee wat dat zijn.quote:Op maandag 12 december 2016 20:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx en ik vinden dit niks want wij houden van collarbones
ik wil dit niet gelovenquote:Op maandag 12 december 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sorry liet even m'n ware aard zien
quote:Op maandag 12 december 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat zijn.
Koop een boksbal.quote:Op maandag 12 december 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet op iemand mn woede kunnen uiten srry
ik zou hem wel eens een foto van hem willen zienquote:Op maandag 12 december 2016 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die Fries.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je knijpt liever in een ander lichaamsdeel van hem vermoed ik zo.
Ik heb al een vermoeden hoe hij eruit ziet, als ik Opso haar smaak in acht neem.quote:Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou hem wel eens een foto van hem willen zien
blond, blauwe ogen, gespierd, tattoosquote:Op maandag 12 december 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al een vermoeden hoe hij eruit ziet, als ik Opso haar smaak in acht neem.
Joezi is je hossel?quote:Op maandag 12 december 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik mis hem en zo vieze flikker gvd
Einde van mn posts over fries, hoe gaat het met jullie allen
En ook nog lang, vergeet dat niet.quote:Op maandag 12 december 2016 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
blond, blauwe ogen, gespierd, tattoos
Ohja ofcoursequote:Op maandag 12 december 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook nog lang, vergeet dat niet.
Heb je hem wel eens gemeet?quote:Op maandag 12 december 2016 20:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Die woont bij mij in de buurt helaas
Misschien vindt ze je tosti wel heel lekkerquote:Op maandag 12 december 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik op alle punten geen geschikte match voor Opso
Raar dat je dit niet aan mij overlaat als alom gerespecteerd ex-modquote:Op maandag 12 december 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben pleite. JR is waarnemer de komende twee uur.
Nu probeer je iets te veel als DonRanja te doenquote:Op maandag 12 december 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
nou neequote:Op maandag 12 december 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien is hij in het echt wel gewoon heel normaal.quote:Op maandag 12 december 2016 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb ik echt heel weinig behoefte aan
Ik denk dat ze niet eens durft te proeven.quote:Op maandag 12 december 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien vindt ze je tosti wel heel lekker
Geen tattoosquote:Op maandag 12 december 2016 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
blond, blauwe ogen, gespierd, tattoos
Wat waaromquote:
quote:Op maandag 12 december 2016 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Raar dat je dit niet aan mij overlaat als alom gerespecteerd ex-mod
quote:Op maandag 12 december 2016 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu probeer je iets te veel als DonRanja te doen
Wat minachten jullie mijn autoriteit zegquote:
En misschien is hij nog debieler dan hier. Of heeft hij gewoon ernstige psychoses.quote:Op maandag 12 december 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is hij in het echt wel gewoon heel normaal.
Hoelang dan?quote:Op maandag 12 december 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij is alleen niet zo lang vind dat echt afknapper
Ach debiele mensen zijn opzich ook wel leuk om te analyseren.quote:Op maandag 12 december 2016 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
En misschien is hij nog debieler dan hier. Of heeft hij gewoon ernstige psychoses.
Ik ben er toch ook niet dood aan gegaanquote:Op maandag 12 december 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wedden voor chocola dat ik doodga aan JR tosti
Zolang ben ik ook, een prima lengtequote:Op maandag 12 december 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had dan wel hakken aan maar hij leek midget
Ik gok 178
Die weddenschap durf ik best aanquote:Op maandag 12 december 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wedden voor chocola dat ik doodga aan JR tosti
Ga nu voortaan aan jou denken als ik aan hem denkquote:Op maandag 12 december 2016 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang ben ik ook, een prima lengte
Je moet wel mee etenquote:Op maandag 12 december 2016 20:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik best aan
Verliezen kan niet
Dan zal je hem nog aantrekkelijker vindenquote:Op maandag 12 december 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga nu voortaan aan jou denken als ik aan hem denk
Ik erger mij momenteel aan hemquote:Op maandag 12 december 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal je hem nog aantrekkelijker vinden
Dit gaat je dood wordne ay carambaquote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vertrouw JR wel dat hij geen dodelijk voedsel produceert
Daar heb je bij mij nooit last van.quote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik erger mij momenteel aan hem
lekkere topickill hoorquote:Op maandag 12 december 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je bij mij nooit last van.
tortillas met kip en groentequote:Op maandag 12 december 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik de volgende keer maar vragen wat iedereen heeft gegeten dan.
Ik heb nu een broodje pindakaas met hagelslag gemaakt.quote:Op maandag 12 december 2016 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan ga je eten
Je kan het hebben hoor
Je moet de tegenstander niet wijzer maken dan ze zijnquote:Op maandag 12 december 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht een uitgebreide analyse over Legia van je in het Ajax topic.
Met xG charts
Die Qazaishvili speelt daar nauwelijks las ik vandaagquote:Op maandag 12 december 2016 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet de tegenstander niet wijzer maken dan ze zijn
Met moederliefdequote:
Jaquote:
Middenveld van legia is ook wel goedquote:Op maandag 12 december 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Qazaishvili speelt daar nauwelijks las ik vandaag
Beter dan het Ajax middenveld?quote:Op maandag 12 december 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Middenveld van legia is ook wel goed
Ze gaan hem terugsturen naar Vitesse las ik ja.quote:Op maandag 12 december 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar meestal zit ie niet eens bankie.
Je weet hoe vaak ik ajax kijkquote:Op maandag 12 december 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter dan het Ajax middenveld?
quote:
Wees blij, anders slaan ze toch alleen maar onzin uit over je club en dat is veel irritanter.quote:Op maandag 12 december 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Las dat Feyenoord weer compleet genegeerd werd gister bij Studio VoetbalWat is het toch een wanshow. Dacht dat ze wel geleerd hadden van de laatste uitzending van vorig seizoen
is ook maar slappe hapquote:Op maandag 12 december 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Qazaishvili speelt daar nauwelijks las ik vandaag
Voor meer voorspelling over studio voetbal zou ik mijn twitter in de gaten houdenquote:Op maandag 12 december 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Las dat Feyenoord weer compleet genegeerd werd gister bij Studio VoetbalWat is het toch een wanshow. Dacht dat ze wel geleerd hadden van de laatste uitzending van vorig seizoen
quote:Op maandag 12 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wees blij, anders slaan ze toch alleen maar onzin uit over je club en dat is veel irritanter.
Maar even op visite sturen bij Hans van Breukelen dan.quote:Op maandag 12 december 2016 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
is ook maar slappe hap
Totaal geen mentaliteit ook
Maakt me niet eens zoveel uit dat het mijn clubi s, ik ergerde me toen ook dat PSV kampioen wordt en dan gaan ze alleen over Ajax praten die het verliestquote:Op maandag 12 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wees blij, anders slaan ze toch alleen maar onzin uit over je club en dat is veel irritanter.
quote:Op maandag 12 december 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Net een eric corton bash gezet en toen volgde een of adnere havenarbeider met kale kop en 50kg mij
die rechtdoor zegt te stemmen
dat ben ikquote:Op maandag 12 december 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Net een eric corton bash gezet en toen volgde een of adnere havenarbeider met kale kop en 50kg mij
Ik vind dat je iets teveel over voetbal tweetquote:Op maandag 12 december 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt hansquote:Op maandag 12 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis
[ afbeelding ]
Tenzij je single daddybentquote:Op maandag 12 december 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik die touch nooit zal kunnen toevoegen
ja daarom gebruik ik hetquote:Op maandag 12 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat je iets teveel over voetbal tweet
Ja en toen Ajax kampioen werd hadden ze het alleen over Feyenoord die tweede was geworden. Laat lekker gaan dat programma joh, totaal geen niveau.quote:Op maandag 12 december 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt me niet eens zoveel uit dat het mijn clubi s, ik ergerde me toen ook dat PSV kampioen wordt en dan gaan ze alleen over Ajax praten die het verliestGaat nergens over.
Ergste was nog wel Mulder die toen gign beweren dat De Graafschap fans wel heel hard juichte![]()
Totaal debiel. Dan mag je echt opgenomen worden hoor
Misschien ook maar wat politici aanpakkenquote:Op maandag 12 december 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daarom gebruik ik het
nu kan ik weer mee praten over voetbal
moet er wel reden voor zijnquote:Op maandag 12 december 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ook maar wat politici aanpakken
Ik kijk nu Serie Aquote:Op maandag 12 december 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
en nu mn vrouw de hele dag thuis is kijk ik verbazingwekkend veel tv, voetbal en sport
Dat retweeten vind ik maar gedoequote:Op maandag 12 december 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet er wel reden voor zijn
heb wel de burgemeester geretweet
gewoon retweetquote:Op maandag 12 december 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat retweeten vind ik maar gedoe
Ik ben door niemand geblokkeerd volgens mij.quote:Op maandag 12 december 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
Robin Haase heeft mij geblokkeerd op twitter
Het is genot om al die rants op Haase te lezen als hij weer verliest van de nummer 500 van alle betters die op hem gezet hebbenquote:Op maandag 12 december 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben door niemand geblokkeerd volgens mij.
Ik zou alleen die Gudelj wel eens wat willen zeggen, die is van mening dat de meeste Ajaxfans hem terug in de basis willen zienquote:Op maandag 12 december 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is genot om al die rants op Haase te lezen als hij weer verliest van de nummer 500 van alle betters die op hem gezet hebben
En dan reacties terug te krijgen van moraalridders die zcih af vragen hoe je het in je hoofd haalt
Mijn mening over de ballon d'or is te lezen op mijn twitterquote:
quote:Op maandag 12 december 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou alleen die Gudelj wel eens wat willen zeggen, die is van mening dat de meeste Ajaxfans hem terug in de basis willen zien. Dan ben je wel ontzettend zwakbegaafd hoor,
GGMM was ooit erg blij met zijn retweet door Nicki Minajquote:Op maandag 12 december 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Mooi is dat als bn`ers ook gewoon reply'en op je bericht. Die van Muiswinket deed dat toen ook met die zwarte piet-rel van hem
Nicki Minajquote:Op maandag 12 december 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM was ooit erg blij met zijn retweet door Nicki Minaj
Heb je die reet gezien? Dan weet je dat dat nooit mijn type kan zijnquote:Op maandag 12 december 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vond haar wel jouw type.
Alleen Nr 1 teltquote:Op maandag 12 december 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mening over de ballon d'or is te lezen op mijn twitter
quote:Op maandag 12 december 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die reet gezien? Dan weet je dat dat nooit mijn type kan zijn
Hallo Twitterautoriteit.quote:Op maandag 12 december 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mening over de ballon d'or is te lezen op mijn twitter
Nah, hoeft niet plat. Maar als ik tussen die 2 moest kiezen dan sowieso jaquote:Op maandag 12 december 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt liever een platte kont?
Niks mis met een mooie ronde kont, maar alles gaat natuurlijk om de JUISTE proportiequote:Op maandag 12 december 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, hoeft niet plat. Maar als ik tussen die 2 moest kiezen dan sowieso ja
Gewoon fatsoenlijke billen die daar tussenin vallen
Niemand wil je grappen begrijpen.quote:Op maandag 12 december 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Inso mijn hilarische croutongrap niet snapt op Twitter
Jammer, dan missen de mensen een hoop humor in hun leven.quote:Op maandag 12 december 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand wil je grappen begrijpen.
quote:Op maandag 12 december 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Inso mijn hilarische croutongrap niet snapt op Twitter
quote:Op maandag 12 december 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hij is ook wel echt belachelijk slecht
dit las ik ookquote:
Van die grafbotsquote:Op maandag 12 december 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
Sow Inso heeft gewoon paar geile snollen die hem volgen koekoek
Ik gebruik het ook amper verder, misschien maar eens wat meer gaan twitteren, wel lachenquote:Op maandag 12 december 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van die grafbots
Die heb ik ook als volgers volgens mij
Weer leuk mensen pestenquote:Op maandag 12 december 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook amper verder, misschien maar eens wat meer gaan twitteren, wel lachen
quote:Op maandag 12 december 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/tamamoto1001
Kwaliteit erkent kwaliteit. Nu al mijn favoriete volger.
Iedereen was een fapje plegenquote:Op maandag 12 december 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een goede topickill, daar mag je trots op zijn.
Zou je met haar gaan scharen?quote:Op maandag 12 december 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker wijf behalve diemoedervlekken
Die zou ze eerst weg moeten laseren ja voor dat wat zou wordenquote:Op maandag 12 december 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker wijf behalve diemoedervlekken
quote:Op maandag 12 december 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zou ze eerst weg moeten laseren ja voor dat wat zou worden
Dat krijg je ervan, hé. Kwam je direct uit OV?quote:Op maandag 12 december 2016 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb magnetron maaltijd bij AH to go gehaald4,50 koekoek
moest kiezen gym of supermarktquote:Op maandag 12 december 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan, hé. Kwam je direct uit OV?
Ik was dan ook sarcastisch naar Opso toe.quote:Op maandag 12 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat juist wel cute staan. Imperfectie maakt perfectie
Je weet het nooit met jouw eisen.quote:Op maandag 12 december 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was dan ook sarcastisch naar Opso toe.
delete your accountquote:Op maandag 12 december 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
wat willen jullie zien op mijn twitter
Mijn eisen zijn niet zo bijzonder veelquote:Op maandag 12 december 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet het nooit met jouw eisen.
Hoe je meisjes hosseltquote:Op maandag 12 december 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
vlogsquote:Op maandag 12 december 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Een tweet over Dirk Kuyt.quote:Op maandag 12 december 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Over dat er een causaal verband dat altijd als het niet loopt, Dirk er "staat."
Misschien hebben sommige politici nog wat leuks getweet waar je op kan reagerenquote:Op maandag 12 december 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Over dat er een causaal verband dat altijd als het niet loopt, Dirk er "staat."
ik volg eigenlijk weinig poltiic buiten de mayor, en theresa may en corbynquote:Op maandag 12 december 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien hebben sommige politici nog wat leuks getweet waar je op kan reageren
Geertje maar volgen dan, die heeft altijd leuke tweetsquote:Op maandag 12 december 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik volg eigenlijk weinig poltiic buiten de mayor, en theresa may en corbyn
Daar zijn vooral de reacties op leukquote:Op maandag 12 december 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geertje maar volgen dan, die heeft altijd leuke tweets
Terecht.quote:Op maandag 12 december 2016 22:59 schreef JanCees het volgende:
Binnenkort mag je niet meer appen op de fiets
# betutteling
moet connected blijvenquote:Op maandag 12 december 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht.
Mensen die altijd maar bereikbaar willen zijn
tweet nu iets over Aleppoquote:Op maandag 12 december 2016 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn vrouw wordt helaas gek van mijn twittergedrag
Het is gewoon idioot en gevaarlijk. Daarom.quote:Op maandag 12 december 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht.
Ff muziekie regelenquote:Op maandag 12 december 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht.
Omdat ze het zo belangrijk vinden om de hele tijd te praten met mensen tssquote:Op maandag 12 december 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot en gevaarlijk. Daarom.
weet niet wie dit isquote:Op maandag 12 december 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/iyWzGuUmrhuyCoBHaocEQAz9ELg=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)70165.jpg]afbeelding[/url] ]
kan prima even als je op snelweg die cruise control paktquote:Op maandag 12 december 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze het zo belangrijk vinden om de hele tijd te praten met mensen tss
Mensen die appen als ze autorijden
kan prima als je Autopilot doet in je teslaquote:Op maandag 12 december 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze het zo belangrijk vinden om de hele tijd te praten met mensen tss
Mensen die appen als ze autorijden
zou wel tesla iwllenquote:Op maandag 12 december 2016 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan prima als je Autopilot doet in je tesla
Nah, 16-jarige lowlands kutjes die helemaal WAUS gaan op XXXXquote:Op maandag 12 december 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Fans van Jett Rebel zijn mensen met een geestelijke handicap.
Dat is Jet Rebelquote:
is verder wel saai dan dat autorijden jaquote:Op maandag 12 december 2016 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan prima even als je op snelweg die cruise control pakt
quote:Op maandag 12 december 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfsturende auto's zijn levensgevaarlijk.
Zal mij benieuwen of daar meer of minder ongelukken mee komen dan als mensen gewoon autorijdenquote:Op maandag 12 december 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfsturende auto's zijn levensgevaarlijk.
Vertel eens. Wat schrijf ik verkeerd, wat denk ik verkeerd?quote:Op maandag 12 december 2016 23:09 schreef JanCees het volgende:
Dat dit van Stijn komt die NOTABENE van een ict opleiding komt
Dat lijkt me ideaalquote:Op maandag 12 december 2016 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon chauffeur nemen.
Eerste wat ik doe als ik centen heb.
Nooit meer rijden genot
Je nooit meer ergeren aan compleet debiele chauffeursquote:Op maandag 12 december 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ideaal
En dan gewoon chill autootje met tv scherm erbij dat je serietje kan kijken
Als passagier kan je je toch ook ergeren aan chauffeurs?quote:Op maandag 12 december 2016 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je nooit meer ergeren aan compleet debiele chauffeurs
Had het van de week gelezen, ja.quote:Op maandag 12 december 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
PvdA: fors hoger loon voor leraren
Toch maar pvda stemmen Kaneel
Nooit meer de gedachte in je hoofd als je op de snelweg rijdt "als ik nu één zwiep aan mijn stuur geef ga ik hoogstwaarschijnlijk dood en nog meer mensen"quote:Op maandag 12 december 2016 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2016 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het van de week gelezen, ja.
Heb al 7 jaar niet gestemd ofzo. Denk niet dat ik het nu wel ga doen.
Al kan ik wel extra centen gebruiken. Loka eet me arm.
Flip, lekker ding.quote:Op maandag 12 december 2016 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pvvquote:Op maandag 12 december 2016 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het van de week gelezen, ja.
Heb al 7 jaar niet gestemd ofzo. Denk niet dat ik het nu wel ga doen.
Al kan ik wel extra centen gebruiken. Loka eet me arm.
Mij kennende, VVD.quote:Op maandag 12 december 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat was de laatste partij waar je op stemde? Weet je dat nog?
Nee, geen socialisme voor mij.quote:
he flippiequote:Op maandag 12 december 2016 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon chauffeur nemen.
Eerste wat ik doe als ik centen heb.
Nooit meer rijden genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |