SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van beste attackers & defenders sinds de CP-change van 21 november!![]()
![]()
Ok doei
Ik doe lucky egg sessie.
Wat een anti-climax zeg.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Die ruilfunctie is nog helemaal niet ter sprake gekomen joh, vandaag zou het alleen gaan over nieuwe pokemon.quote:Op maandag 12 december 2016 19:24 schreef sneakydesert het volgende:
Dus dat is het? Geen ruilfunctie of andere vernieuwingen? Man man man.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik voel de laatste tijd regelmatig mijn foon buzzen terwijl ik mijn pokemons aan het bekijken ben. Als ik dan naar de kaart kijk is er geen pokemon te zien.
Valt hier erg op... ik heb namelijk nooit spawns in huis.
Lijkt een bugje.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja echtquote:.
Neemt de fun toch volledig weg...Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Ja en Niantic werkt eraan. Het gebeurt wanneer je pokémon verschuiven op je Nearby of sightings.quote:Op maandag 12 december 2016 19:25 schreef Molurus het volgende:
Ik voel de laatste tijd regelmatig mijn foon buzzen terwijl ik mijn pokemons aan het bekijken ben. Als ik dan naar de kaart kijk is er geen pokemon te zien.
Valt hier erg op... ik heb namelijk nooit spawns in huis.
Lijkt een bugje.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ik dacht dat er een grote update zou komen, met allemaal nieuwe functies en in 1x de hele 2e generatie. Maar dat valt dus vies tegen.quote:Op maandag 12 december 2016 19:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die ruilfunctie is nog helemaal niet ter sprake gekomen joh, vandaag zou het alleen gaan over nieuwe pokemon.![]()
is er ook bevestiging van Niantic? Want dat filmpje is gisteren al geplaatstquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ah, goed dat het bekend is. Het is best wel irritant namelijk.quote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja en Niantic werkt eraan. Het gebeurt wanneer je pokémon verschuiven op je Nearby of sightings.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Niantic heeft eerst nog wat geld nodig, dus allen coins kopen om te hatchen!!Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Gisteren geplaatst, vandaag openbaar gemaaktquote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
is er ook bevestiging van Niantic? Want dat filmpje is gisteren al geplaatst
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik weet niet waar jij die ideeen allemaal vandaan hebtquote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een grote update zou komen, met allemaal nieuwe functies en in 1x de hele 2e generatie. Maar dat valt dus vies tegen..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Oke, dan hoop ik dat het geen 2km eieren zijn want die krijg ik amperquote:Op maandag 12 december 2016 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren geplaatst, vandaag openbaar gemaakt
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Mijn 8 incubators zijn nu bijna kapot, voorlopig komen daar geen nieuwe meer bijquote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Niantic heeft eerst nog wat geld nodig, dus allen coins kopen om te hatchen!!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://www.reddit.com/r/(...)r/megathread_new_pokémon_announcement_december_12th/?limit=500quote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
is er ook bevestiging van Niantic? Want dat filmpje is gisteren al geplaatstOp zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Of 10quote:Op maandag 12 december 2016 19:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke, dan hoop ik dat het geen 2km eieren zijn want die krijg ik amper
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Trainers,
Professor Willow has discovered Togepi and Pichu hatching from Eggs! Starting later today, Trainers will have the opportunity to hatch these and several other Pokémon that were originally discovered in the Johto Region in Pokémon Gold and Pokémon Silver video games. These are the first of more Pokémon coming to Pokémon GO over the next few months. Be sure to use the hashtag #PokemonGO on Twitter to share your experiences as you explore your local neighborhoods with family and friends, walk to hatch these Pokémon from Eggs, and register them to your collection this holiday season. We can’t wait to see what Pokémon you’ve hatched!
We also have another special treat for you. Starting later today through December 29, 2016, 10:00 A.M. PST, you’ll find limited edition Pikachu all over the world. These Pikachu will be wearing a festive hat to celebrate the season! Use the Pokémon GO AR camera when you encounter them in the wild to take their picture and share it with us using #HolidayPikachu.
—The Pokémon GO team![]()
Ja. Is officieel.quote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
is er ook bevestiging van Niantic? Want dat filmpje is gisteren al geplaatst![]()
Lijkt mij via een 5 km?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Dat leek mij het meest logisch rond het einde van de maand. Zou veel nieuwe spelers opleveren denk ik, omdat veel mensen vrij zijn.quote:Op maandag 12 december 2016 19:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die ideeen allemaal vandaan hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: