OPGEGETENquote:
Goede muziek overstijgt generaties, zo ook hier.quote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus Christus te paard dit is wel echt extreem babyboomer deluxe
Kant B van de single was beter: I'm not like everybody else.quote:Op maandag 12 december 2016 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh nee toch niet. Wat is het doel van deze show?
Matig liedje van de Kinks deze trouwens.
Ja, da's een toffe. Van de bekendste liedjes vind ik You Really Got Me, Days en Celluloid Heroes toch wel de besten.quote:Op maandag 12 december 2016 19:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kant B van de single was beter: I'm not like everybody else.
Ja, allemaal pareltjes. Sunny Afternoon is trouwens niet slecht, hoor, vind ik.quote:Op maandag 12 december 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, da's een toffe. Van de bekendste liedjes vind ik You Really Got Me, Days en Celluloid Heroes toch wel de besten.
Een uitzending voor Oude Mensen (en van De Dingen Die Nooit Voorbij Gaan).quote:Op maandag 12 december 2016 19:18 schreef Tagliano het volgende:
Wat is dit nu weer voor een uitzending
Wat is het doel? 1966 beschouwen, maar waarom?quote:Op maandag 12 december 2016 19:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, allemaal pareltjes. Sunny Afternoon is trouwens niet slecht, hoor, vind ik.
Wel maf dat ze vd Beatles Yesterday lieten zien: behalve dat het jaar niet klopt, zijn de ECHTE 1966 nummers van deze band toch wel 'Love You To', 'Got To Get You Into My Life' en 'Tomorrow Never Knows' van de LP Revolver. Maar ja, die hebben ze nooit meer live gedaan, want in 1966 was het gedaan met Beatles concerten (op de dakscene in 1969 na dan).
Of is dat omdat dat nu 40 jaar geleden is? Soort van jubileumuitzenidng ofzo?quote:Op maandag 12 december 2016 19:18 schreef Postbus100 het volgende:
Ik val net in. Waarom een thema-uitzending over 1966 en niet uit bijvoorbeeld 1965 of 1967?
50 al.quote:Op maandag 12 december 2016 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Of is dat omdat dat nu 40 jaar geleden is? Soort van jubileumuitzenidng ofzo?
Precies een halve eeuw geleden.quote:Op maandag 12 december 2016 19:18 schreef Postbus100 het volgende:
Ik val net in. Waarom een thema-uitzending over 1966 en niet uit bijvoorbeeld 1965 of 1967?
Jazeker.quote:Op maandag 12 december 2016 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is het doel? 1966 beschouwen, maar waarom?
Eleanor Rigby vind ik ook fantastisch.
Doen ze dit elk jaar dan?quote:Op maandag 12 december 2016 19:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Precies een halve eeuw geleden.
Volgend jaar Sgt. Pepper, de banaan van Warhol, het debuut van The Doors, the Summer Of Love.
Matthijs rukt zich suf op Bib Dylanquote:Op maandag 12 december 2016 19:18 schreef Postbus100 het volgende:
Huh? Hij zingt het juist wel oke. Dat is zijn probleem ook niet.quote:
Vreselijk mannetje maar hij kan prima zingen, dat dan weer wel.quote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef Toby56 het volgende:
Zolang die gast zingt, is er weinig met hem aan de hand.
Ja. Begeleiding van de band is ook heel goed.quote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef Toby56 het volgende:
Zolang die gast zingt, is er weinig met hem aan de hand.
Zal het een vriend van Hans van Breukelen zijn ?quote:Op maandag 12 december 2016 19:27 schreef Martinello het volgende:
Hij draagt de kleren van een sekteleider.
En ik de ninetiesquote:Op maandag 12 december 2016 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind 1971 een veel leuker jaar....
Je geboortejaar zeker ?quote:Op maandag 12 december 2016 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
1966quote:Op maandag 12 december 2016 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doen ze muziek uit een bepaald jaar ofzo?
Jazeker.quote:Op maandag 12 december 2016 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Beetje gejat van een item van de Fok weblog.quote:
Douwes achtergrondzangeres. Ik stel me even voor hoe dat achter de schermen gaat:quote:
Full Metal Jacket.quote:
Nee. Ik zit te ruiken.quote:Op maandag 12 december 2016 19:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zit toch te kijken, of niet?
Shrek jonge met die kat die gaat zingen.quote:
Achtergrondzangeres van Douwe Bob en nog iemand die ook een eigen bandje heeft met jaren '60-muziek.quote:Op maandag 12 december 2016 19:37 schreef super_tekkel het volgende:
effe gemist, wie is dit die nu zingt ?
Jongequote:Op maandag 12 december 2016 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shrek jonge met die kat die gaat zingen.
precies 50 jaar geledenquote:Op maandag 12 december 2016 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Is er overigens nog een reden waarom er voor 1966 gekozen is of moeten we het maar gewoon tof vinden
Helemaal in uw woonkamer afgeleverd.quote:Op maandag 12 december 2016 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dit nou een hele aflevering over 1966?
Dit was Welterusten Mijnheer de President, maar ze gaan zometeen Verdronken Vlinder live doen, let maar op.quote:Op maandag 12 december 2016 19:40 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
U gaat door voor de broodrooster
Kleed het dan anders aan dan met muzikanten.quote:Op maandag 12 december 2016 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Helemaal in uw woonkamer afgeleverd.
Ja maar hij snapt de diepgang van Leen Jongewaard niet.quote:Op maandag 12 december 2016 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Toffe gozer, die Spike. Geen neppert in ieder geval.
Spike is een actquote:Op maandag 12 december 2016 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Toffe gozer, die Spike. Geen neppert in ieder geval.
Er zijn er genoeg die diep in Leen Jongewaard hebben gezeten.quote:Op maandag 12 december 2016 19:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja maar hij snapt de diepgang van Leen Jongewaard niet.
U gaat te ver mijnheer.quote:Op maandag 12 december 2016 19:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die diep in Leen Jongewaard hebben gezeten.
Alles op die bank is een act die rare Jet Rebel die neppe douwert Bob die negerin die Engels lult om interessant te doen ze hebben echt weer een raar eng clubje verzameld.quote:
Deze post kan ook linea recta naar het top2000 topicquote:Op maandag 12 december 2016 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is net zo min punk als The Who of The Kinks. Het begon pas met de Stooges.
Ik vind de bloemetjesjurk erg leuk.quote:Op maandag 12 december 2016 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles op die bank is een act die rare Jet Rebel die neppe douwert Bob die negerin die Engels lult om interessant te doen ze hebben echt weer een raar eng clubje verzameld.
Eens, behalve over Spike. Niks mis mee.quote:Op maandag 12 december 2016 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles op die bank is een act die rare Jet Rebel die neppe douwert Bob die negerin die Engels lult om interessant te doen ze hebben echt weer een raar eng clubje verzameld.
Ja, met als extra act Meredith Hunter.quote:Op maandag 12 december 2016 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Under my thumb is mijn favoriete nummer ever. In de versie die ze spelen in de 69 American Tour (Altamont etc).
ach lachen toch? Misschien kun je nog een post met smilies maken waardoor we allemaal ons kunnen verbazen over welke ultraclassics jij niet kent.quote:Op maandag 12 december 2016 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze post kan ook linea recta naar het top2000 topic
Kan ik weer lekker als totale niet-kenner maar een beetje meebabbelen
Get yer ya ya's out!quote:Op maandag 12 december 2016 19:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, met als extra act Meredith Hunter.
Dit was die zangeres van Darling, dat bandje dat Stenders onlangs nog promootte (Stepping Stone).quote:
Je moest eens wetenquote:Op maandag 12 december 2016 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach lachen toch? Misschien kun je nog een post met smilies maken waardoor we allemaal ons kunnen verbazen over welke ultraclassics jij niet kent.
Nee dat is tien jaar laterquote:
Behalve dan dat hij beroemd werd met een boyband.quote:Op maandag 12 december 2016 19:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens, behalve over Spike. Niks mis mee.
Geeft nix.quote:Op maandag 12 december 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Meeste classics gaan qua gehoor wel best, maar titel/artiest en dergelijke
Jeetje, wat ben je oud zegquote:Op maandag 12 december 2016 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee dat is tien jaar later
trouwens mijn favo nummer uit 66![]()
![]()
Daaromquote:Op maandag 12 december 2016 19:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Geeft nix.
Als ge maar leut hebt.
Tis toch allemaal Nutteloze Kennis waar je in de supermarkt niets aan hebt.
Ze moeten wel Leo Blokhuis uitnodigen, hij heeft een laptop met toegang tot heel YouTube.quote:Op maandag 12 december 2016 19:49 schreef Joezi het volgende:
Moeten ze elke dag doen dit, beter dan die politieke hiv en soms zelfs aids
Ja waarom zat er geen the who in deze uitzending?quote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef luukert het volgende:
Zou ie z'n gitaar zo nog kapot slaan?
oh, maar dat vond ik (als enigequote:Op maandag 12 december 2016 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was die zangeres van Darling, dat bandje dat Stenders onlangs nog promootte (Stepping Stone).
SMASH YOUR GUITAR SPIKEquote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef luukert het volgende:
Zou ie z'n gitaar zo nog kapot slaan?
En Wikipedia natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze moeten wel Leo Blokhuis uitnodigen, hij heeft een laptop met toegang tot heel YouTube.
Sowieso vind ik de thema uitzendingen meestal wel prima. Gasten zijn niet allemaal je van het maar je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef Heufd het volgende:
Idee van deze uitzending vond ik wel leuk, uitvoering mwah.
ess 2.0quote:Op maandag 12 december 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Meeste classics gaan qua gehoor wel best, maar titel/artiest en dergelijke
Zat in het overzichtsfilmpje met 'The Kids Are Alright'.quote:Op maandag 12 december 2016 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja waarom zat er geen the who in deze uitzending?
omdat ie moet pissenquote:Op maandag 12 december 2016 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Spike, vanwaar altijd die overacting?
Ah gemistquote:Op maandag 12 december 2016 19:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zat in het overzichtsfilmpje met 'The Kids Are Alright'.
quote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze moeten wel Leo Blokhuis uitnodigen, hij heeft een laptop met toegang tot heel YouTube.
#teamtaglianoquote:Op maandag 12 december 2016 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit beschouw ik als een uitstekend compliment
De Ronaldo thema uitzending is bijvoorbeeld nog altijd een hoogtepunt uit mijn levenquote:Op maandag 12 december 2016 19:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de thema uitzendingen meestal wel prima. Gasten zijn niet allemaal je van het maar je kunt niet alles hebben.
Nee inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2016 19:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de thema uitzendingen meestal wel prima. Gasten zijn niet allemaal je van het maar je kunt niet alles hebben.
Ging er toen een gek op tafel dansen op een choreografie van Jan Kooyemans?quote:Op maandag 12 december 2016 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Ronaldo thema uitzending is bijvoorbeeld nog altijd een hoogtepunt uit mijn leven
Jan Mulder die het aan elkaar sprak, gedichten en meer pracht en praalquote:Op maandag 12 december 2016 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ging er toen een gek op tafel dansen op een choreografie van Jan Kooyemans?
Harrie Jekkersquote:
Ik wacht nog steeds....quote:Op maandag 12 december 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was Welterusten Mijnheer de President, maar ze gaan zometeen Verdronken Vlinder live doen, let maar op.
Matthijsje was 6. Die weet er niks van. Het joch.quote:
Ouwe zeikerd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Matthijsje was 6. Die weet er niks van. Het joch.
Ja.quote:
Vage kennis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:02 schreef vincenzo78 het volgende:
Matthijs zijn enige zwarte kennis Typhoon..
Besten ooit.quote:
HEB JIJ EEN POEP GEDAAN TONG?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:07 schreef tong80 het volgende:
Waarom praten die wijven altijd zo hard in DWDD ?
gewoon een lease slet van 24 in een dozijnquote:
Het gaat er denk ik meer om dat het een nieuwe/moderne grote auto is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef Martinello het volgende:
Bij de politie hebben ze ook totaal geen verstand van auto's. Foutlander patserbak
Blanke bejaarden rijden vooral in een Suzuki Splash of Celerio.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef NoCigar het volgende:
Ze moeten inderdaad meer blanke bejaarden in Seatjes aanhouden, die politie.
Hij geeft zich net zelf een kleurtje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef BeamofLight het volgende:
Hij zegt het zelf : ik wil niet gezien worden als zwart; ergo als wit dus
Wat ik zeg. Hij noemt zichzelf iemand met een kleurtje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hij doet ook of etnisch profilering nu standaard racistisch is om het later proberen te ontkennen...
Wat heeft ie nou tegen etnisch profileren dan?
Euuuhhhh he he he hequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:16 schreef tong80 het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
whehequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef NoCigar het volgende:
Vanavond een extra lange uitzending met daarin een gedeeltelijk intervieuw met Tyfoon.
Als ze in zo'n protserige Mercedes/BMW/Audi SUV rijden wel. Maar Typhoon rijdt in een PHEVquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het ligt gewoon aan het soort auto waar ze in rijden.
Uh witte nie uh witte wel ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:17 schreef NoCigar het volgende:
Witte drugs dealers zijn cocaïnehandelaren.
Hij zou moeten gaan rappen..quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze jongen stottert een beetje
Die is wel top jaquote:
Ik schakel net in, zijn ze daar nog op ingegaan?quote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik schakel net in, zijn ze daar nog op ingegaan?
Remy Bonjaski? Zeg dat eens recht in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die andere neger is nog vervelender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |