Mee eens!quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
In veel gevallen is er bizar weinig Hoop, klopt en normaal gesproken kan je dan ook relatief veilig overgaan tot het weghalen van organen, maar ik denk dat er vooral communicatief en strategisch nog veel vorderingen te maken zijn in dit soort gevallen misschien.
Mijn lichaam is van mijn jonguh! Helemaal van mij en van niemand anders en ik deel mijn knikkers organen met niemand ook al heb ik ze niet meer nodig. Wat zeg je? Kan ik levens redden en families gelukkig maken? Hmm...doe ik lekker niet want het is allemaal van mij alleen!!! Whoehahaquote:Op maandag 12 december 2016 15:28 schreef schmebulock het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen die niet willen dat hun organen gebruikt worden. Dat is geen egoisme dat is hun eigen lichaam. Ik vind het ziek dat hier maar gewoon wordt aangenomen dat ze dat lichaam kunnen "oogsten" terwijl het meisje dat misschien zelf helemaal niet heeft gewild.
Was je ook maar zo meelevend met vluchtelingen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:57 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Mijn lichaam is van mijn jonguh! Helemaal van mij en van niemand anders en ik deel mijn knikkers organen met niemand ook al heb ik ze niet meer nodig. Wat zeg je? Kan ik levens redden en families gelukkig maken? Hmm...doe ik lekker niet want het is allemaal van mij alleen!!! Whoehaha
(Waar zitten we hier? Op de kleuterschool? Als je organen liever laat wegrotten dan een medemens zijn leven redden dan ben je in mijn ogen lager dan een kakkerlak)
Met orgaandonatie worden levens gered, de import van de islam kost levens. Zie je het verschil?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was je ook maar zo meelevend met vluchtelingen.
Oh nee, dat is anders.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:23 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Met orgaandonatie worden levens gered, de import van de islam kost levens. Zie je het verschil?
Mijn excuses dan. Vertelquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Je begrijpt mijn punt niet zie ik...
zie bovenstaande postquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:27 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Mijn excuses dan. Vertel
Oh... leg uit?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:29 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]Leuk bedacht maar appels en peren.
Neen ik ga een film kijken jij kent mijn standpunten en ik die van jou en de rest van de discussie kunnen we wel raden. Wordt anders een langdradig verhaal en de zoveelste herhaling.quote:
Flauwquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Neen ik ga een film kijken jij kent mijn standpunten en ik die van jou en de rest van de discussie kunnen we wel raden. Wordt anders een langdradig verhaal en de zoveelste herhaling.
Jouw lichaam? je bent fucking dood...quote:Op maandag 12 december 2016 15:25 schreef schmebulock het volgende:
[..]
Het is gewoon ziek dat mensen jou lichaam uit elkaar gaan halen voor iemand anders terwijl er veel te veel mensen op deze aarde zijn.
Uhm dat geloof jij ja... er zijn ook mensen die iets anders geloven...quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:41 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Jouw lichaam? je bent fucking dood...
Denk je dat je lichaam mee gaat naar het grote sprookjesbos onder de grond zodra die begraven of gecremeerd is? en je dan toch echt je nieren nodig hebtquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm dat geloof jij ja... er zijn ook mensen die iets anders geloven...
Al zou dat zo zijn, dan is dat mijn zaak.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:46 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Denk je dat je lichaam mee gaat naar het grote sprookjesbos onder de grond zodra die begraven of gecremeerd is? en je dan toch echt je nieren nodig hebt
Dat is zeker jouw zaak. Daarom kan je ook nee zeggen. Dat zegt wel over jouw dat je of iemand met een heel vreemde kronkel in zijn hoofd bent of dat je een pure egoist bent.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn, dan is dat mijn zaak.
Oh ja egoïsme...quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:50 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Dat is zeker jouw zaak. Daarom kan je ook nee zeggen. Dat zegt wel over jouw dat je of iemand met een heel vreemde kronkel in zijn hoofd bent of dat je een pure egoist bent.
Daar hoor je iedere dag mensen (zoals ik) over maar daar loop je tegen dezelfde egoisten aan. En ik maak me druk over mensen die nog wel leven.. Mensen die in het ziekenhuis liggen en met spoed een donorhart nodig hebben maar die niet kunnen krijgen omdat mensen zoals jij te egoistisch zijn om die nota bene na hun dood af te staan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja egoïsme...
Man kijk om je heen... maakten al die donor fundi's zich ook maar zo druk om mensen die nog wel leven - werklozen, ouderen en zieken.
Daar hoor je geen hond over.
Iedere dagquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Daar hoor je iedere dag mensen (zoals ik) over maar daar loop je tegen dezelfde egoisten aan.
Zo, vind jij dat?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:57 schreef .Alektorophobia. het volgende:
Als je organen liever laat wegrotten dan een medemens zijn leven redden dan ben je in mijn ogen lager dan een kakkerlak.
Jij kent me helemaal niet, maat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Daar hoor je iedere dag mensen (zoals ik) over maar daar loop je tegen dezelfde egoisten aan. En ik maak me druk over mensen die nog wel leven.. Mensen die in het ziekenhuis liggen en met spoed een donorhart nodig hebben maar die niet kunnen krijgen omdat mensen zoals jij te egoistisch zijn om die nota bene na hun dood af te staan.
Maak daar emoties van de nabestaanden van...quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:41 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Jouw lichaam? je bent fucking dood...
quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:36 schreef Red_85 het volgende:
Ofwel, je krijgt een grafbehandeling als je aan hebt gegeven dat je donor bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |