drink die dan op het werk!!!quote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik niet, moet vaak na eerste kop koffie kakken
hahaquote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Laatste 25 jaar in R'dam geweest? Vind het geen verijkking die import.
quote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het maar raar dat ik niet een keer genomineerd ben voor KLB verkiezingen. Ben ik zo onzichtbaar?
Maar misschien moet je morgen wel weer.quote:Op zondag 11 december 2016 23:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik houd het altijd op totdat ik op het werk ben.
edit; moet nu eigenlijk ook. ik wacht tot morgen 10u wel.
Moet eerst 40 km rijdenquote:
Nope, 9 uur hierquote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef dopfles1 het volgende:
een geil nummer voor de zondag avond.
wie moeten er allemaal morgenvroeg om 6 u opstaan hier?
tja, maar soms schijt ik ook 2x op een dag op het werk...quote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar misschien moet je morgen wel weer.
ik ook...quote:Op zondag 11 december 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet eerst 40 km rijdenrip kutleven
Ik kan dat niet ophouden hoorquote:
je moet jezelf trainen. Het is een ritme. Ik schijt altijd s' ochtends na de lunch het ontbijt (eet ik in de auto)quote:
heb je geen school of werkquote:Op zondag 11 december 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb letterlijk geen wekker dus zie wel hoe laat ik wakker word.
Werklozenleefquote:Op zondag 11 december 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik wel maar RozeVla zijn stem telt niet ofzo, fucking vriendjespolitiekquote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het maar raar dat ik niet een keer genomineerd ben voor KLB verkiezingen. Ben ik zo onzichtbaar?
Nee want ik kak thuis het lekkerstquote:Op zondag 11 december 2016 23:15 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
je moet jezelf trainen. Het is een ritme. Ik schijt altijd s' ochtends na de lunch (eet ik in de auto)
en s' middags rond 3 u.
nicequote:Op zondag 11 december 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
heeft ook wel wat. IN het weekend schijt ik altijd met de deur open, heerlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee want ik kak thuis het lekkerst
mijne gaat om 6:15quote:Op zondag 11 december 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
pinmanquote:Op zondag 11 december 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leukste niewkomer-award: PSVCL, Bugfixed, Jaimy_luca, Kittekop, LurkJeRot, Wheeljack, Henkie04
Wat een bagger
Is goed.quote:Op zondag 11 december 2016 23:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst racistisch zitten doen en dan ook nog zo. Sneu man.
Niet gewoon bij Frank de boel volkakken.quote:Op zondag 11 december 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee want ik kak thuis het lekkerst
elke dagquote:
ik slaap ongeveer 5 tot 6 uur doordeweeks en kan gwn functioneren wat lul je danquote:Op zondag 11 december 2016 23:17 schreef dopfles1 het volgende:
maar we moeten minimaal 7u slaap hebben om fatsoenlijk te kunnen functioneren.
Dus allemaal naar bed nU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |