Welke cijfer geef je het?quote:Op zondag 11 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel leuk hoor, maar zou hem niet nog een keer kijken
Ja, maar zou echt triest zijn als je het tegen ze gaat gebruiken en het dan ook nog gaat ontkennen.quote:Op zondag 11 december 2016 23:04 schreef Kurovski het volgende:
Hekel aan Turken. Mag ik vinden alleen niet het tegen ze gebruiken.
Ga je het land uit.quote:Op zondag 11 december 2016 23:05 schreef Kurovski het volgende:
Joden, Suri's, Islamieten moet ik ook allemaal niet en nu?
7quote:
wie zegt dat ik die pak meteen ga leegetenquote:Op zondag 11 december 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gadverdamme. Dan eet ik nog liever 1 kg witte noten
die pakquote:Op zondag 11 december 2016 23:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wie zegt dat ik die pak meteen ga leegeten
die vind ik ook het lekkerstquote:Op zondag 11 december 2016 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Witte chocolade pepernoten.Zo lekker.
Niet heel slecht dus. Wel leuke avond gehad? Dat is het belangrijkste natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 23:07 schreef Oberkullie het volgende:
Hekel aan dronken matrozen. Mag ik vinden alleen niet het tegen ze gebruiken.
Anders ga je toch gewoon het land uit als het je niet bevalt.quote:Op zondag 11 december 2016 23:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tussen 6 plankjes ja. Laat me niet zomaar wegsturen.
Echt chill dat veel winkels dit jaar alle smaken apart verkopen.quote:
Nu gaat Chloro je samen met Zeer uitmaken voor racist en TR!!!! roepen.quote:Op zondag 11 december 2016 23:05 schreef Kurovski het volgende:
Joden, Suri's, Islamieten moet ik ook allemaal niet en nu?
5.45quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef dopfles1 het volgende:
een geil nummer voor de zondag avond.
wie moeten er allemaal morgenvroeg om 6 u opstaan hier?
Klopt, zelf niet gekocht though. In je eentje krijg je zo'n zak moeilijk leegquote:Op zondag 11 december 2016 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt chill dat veel winkels dit jaar alle smaken apart verkopen.
Ben je in die van Delft pepernotenwinkel geweest? Er zat er hier in Groningen 1.quote:Op zondag 11 december 2016 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt chill dat veel winkels dit jaar alle smaken apart verkopen.
Zodra ik de kans heb doe ik dat ook weer.quote:Op zondag 11 december 2016 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon het land uit als het je niet bevalt.
Vorig jaar.quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben je in die van Delft pepernotenwinkel geweest? Er zat er hier in Groningen 1.
Oh geen moeite mee.quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Klopt, zelf niet gekocht though. In je eentje krijg je zo'n zak moeilijk leeg
Eerst racistisch zitten doen en dan ook nog zo. Sneu man.quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nu gaat Chloro je samen met Zeer uitmaken voor racist en TR!!!! roepen.
Ik kak in m'n eigen tijdquote:Op zondag 11 december 2016 23:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik heb er echter wel zin in. Lekker aan het werk, schijten op de baas zn kosten etc
Kan je daar wel eerst proeven voordat je iets koopt?quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben je in die van Delft pepernotenwinkel geweest? Er zat er hier in Groningen 1.
Jaa was erg gezelligquote:Op zondag 11 december 2016 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet heel slecht dus. Wel leuke avond gehad? Dat is het belangrijkste natuurlijk.
Ik houd het altijd op totdat ik op het werk ben.quote:
Ik niet, moet vaak na eerste kop koffie kakkenquote:Op zondag 11 december 2016 23:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik houd het altijd op totdat ik op het werk ben.
Ze doen hun best maar. Laatste 25 jaar in R'dam geweest? Vind het geen verrijking die import.quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nu gaat Chloro je samen met Zeer uitmaken voor racist en TR!!!! roepen.
drink die dan op het werk!!!quote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik niet, moet vaak na eerste kop koffie kakken
hahaquote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Laatste 25 jaar in R'dam geweest? Vind het geen verijkking die import.
quote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het maar raar dat ik niet een keer genomineerd ben voor KLB verkiezingen. Ben ik zo onzichtbaar?
Maar misschien moet je morgen wel weer.quote:Op zondag 11 december 2016 23:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik houd het altijd op totdat ik op het werk ben.
edit; moet nu eigenlijk ook. ik wacht tot morgen 10u wel.
Moet eerst 40 km rijdenquote:
Nope, 9 uur hierquote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef dopfles1 het volgende:
een geil nummer voor de zondag avond.
wie moeten er allemaal morgenvroeg om 6 u opstaan hier?
tja, maar soms schijt ik ook 2x op een dag op het werk...quote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar misschien moet je morgen wel weer.
ik ook...quote:Op zondag 11 december 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet eerst 40 km rijdenrip kutleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |