Ben je in die van Delft pepernotenwinkel geweest? Er zat er hier in Groningen 1.quote:Op zondag 11 december 2016 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt chill dat veel winkels dit jaar alle smaken apart verkopen.
Zodra ik de kans heb doe ik dat ook weer.quote:Op zondag 11 december 2016 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon het land uit als het je niet bevalt.
Vorig jaar.quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben je in die van Delft pepernotenwinkel geweest? Er zat er hier in Groningen 1.
Oh geen moeite mee.quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Klopt, zelf niet gekocht though. In je eentje krijg je zo'n zak moeilijk leeg
Eerst racistisch zitten doen en dan ook nog zo. Sneu man.quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nu gaat Chloro je samen met Zeer uitmaken voor racist en TR!!!! roepen.
Ik kak in m'n eigen tijdquote:Op zondag 11 december 2016 23:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik heb er echter wel zin in. Lekker aan het werk, schijten op de baas zn kosten etc
Kan je daar wel eerst proeven voordat je iets koopt?quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben je in die van Delft pepernotenwinkel geweest? Er zat er hier in Groningen 1.
Jaa was erg gezelligquote:Op zondag 11 december 2016 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet heel slecht dus. Wel leuke avond gehad? Dat is het belangrijkste natuurlijk.
Ik houd het altijd op totdat ik op het werk ben.quote:
Ik niet, moet vaak na eerste kop koffie kakkenquote:Op zondag 11 december 2016 23:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik houd het altijd op totdat ik op het werk ben.
Ze doen hun best maar. Laatste 25 jaar in R'dam geweest? Vind het geen verrijking die import.quote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nu gaat Chloro je samen met Zeer uitmaken voor racist en TR!!!! roepen.
drink die dan op het werk!!!quote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik niet, moet vaak na eerste kop koffie kakken
hahaquote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Laatste 25 jaar in R'dam geweest? Vind het geen verijkking die import.
quote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het maar raar dat ik niet een keer genomineerd ben voor KLB verkiezingen. Ben ik zo onzichtbaar?
Maar misschien moet je morgen wel weer.quote:Op zondag 11 december 2016 23:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik houd het altijd op totdat ik op het werk ben.
edit; moet nu eigenlijk ook. ik wacht tot morgen 10u wel.
Moet eerst 40 km rijdenquote:
Nope, 9 uur hierquote:Op zondag 11 december 2016 23:09 schreef dopfles1 het volgende:
een geil nummer voor de zondag avond.
wie moeten er allemaal morgenvroeg om 6 u opstaan hier?
tja, maar soms schijt ik ook 2x op een dag op het werk...quote:Op zondag 11 december 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar misschien moet je morgen wel weer.
ik ook...quote:Op zondag 11 december 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet eerst 40 km rijdenrip kutleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |