Ik kan je trouwens ook wel antwoord geven, dat topic was vol en er zijn wat berichten verwijderd, dus je kan gewoon naar het volgende deelquote:Op zondag 11 december 2016 19:06 schreef Manono het volgende:
Vanwaar dit slotje eigenlijk, beste mensen.
NWS / 'minder minder'-proces tegen Geert Wilders #11 Schuldig, zonder straf.
Ik ben een lieve jongeman.quote:Op zondag 11 december 2016 19:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat ben je toch een behulpzame jongen
Ga je kijken dit jaar?quote:Op zondag 11 december 2016 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
Zie mij eens los gaan.![]()
[ afbeelding ]
SR
Frank is een irritant ventje ja.quote:Op zondag 11 december 2016 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uiteraard. Hoop alleen dat wanneer ik aan het werk ben of slaap Frank draait. Kwal.
quote:Op zondag 11 december 2016 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
Zie mij eens los gaan.![]()
[ afbeelding ]
SR
Heb je dat nou speciaal zitten painten? Cute.quote:
Nee dat hep gewoon gestaan op feesboek.quote:Op zondag 11 december 2016 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je dat nou speciaal zitten painten? Cute.
Moet je maar in een fatsoenlijke stad gaan wonen.quote:Op maandag 12 december 2016 01:27 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat er geen treinen meer rijden
quote:Op maandag 12 december 2016 01:36 schreef timmmmm het volgende:
kan ik er weeeeer geen eind aan maken
quote:
Tot over een paar jaarquote:Artikel 294
1
Hij die opzettelijk een ander tot zelfdoding aanzet, wordt, indien de zelfdoding volgt, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie.
2
Hij die opzettelijk een ander bij zelfdoding behulpzaam is of hem de middelen daartoe verschaft, wordt, indien de zelfdoding volgt, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie. Artikel 293, tweede lid, is van overeenkomstige toepassing.
Sorry maat.quote:Op maandag 12 december 2016 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ga maar gewoon eventjes weg, aidshond
Dan wel met een boterhamzakje want ik wil geen aids.quote:Op maandag 12 december 2016 13:49 schreef Specularium het volgende:
Misschien kunnen jullie vanavond aan elkaars penis zitten.
Dat is hetzelfde als die figuren die vroeger met een Mighty Ducks petje opliepen terwijl ze helemaal niks van die sport wisten.quote:Op maandag 12 december 2016 14:05 schreef YokiKater het volgende:
Waarom lopen veel celebs ineens rond met shirts van Metallica/Slayer/Nirvana e.d.? Moet ik nu een Justin Bieber shirt kopen om niet hip te zijn? Hoe zit dat allemaal? Is er misschien een modehommel die dat kan uitleggen.
Fylax?
Is dat het waterpolo-elftal van darkwing duck?quote:Op maandag 12 december 2016 14:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als die figuren die vroeger met een Mighty Ducks petje opliepen terwijl ze helemaal niks van die sport wisten.
Eigenlijk alleen deze:quote:Op maandag 12 december 2016 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:
The weekend maakt eigenlijk best goede muziek jongens.
Vandaag eerste keer?quote:Op maandag 12 december 2016 17:47 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een aidsdag, en nu moet ik straks ook nog naar de brandweer.
Nee, ben gewoon hetero.quote:Op maandag 12 december 2016 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Spannend![]()
Moet je vandaag al van die paal glijden?
ik moest lachen, maar ik heb geen gevoel voor humor.quote:
Laat er nou 1 iemand mij nog wle aardig vinden...zolang kan dat niet duren.quote:
Ik vind je ook best wel een klein beetje aardig hoor.quote:Op maandag 12 december 2016 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat er nou 1 iemand mij nog wle aardig vinden...zolang kan dat niet duren.
ja precies, klein beetje...het neemt al af.quote:Op maandag 12 december 2016 18:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind je ook best wel een klein beetje aardig hoor.
Ik kom er aan.quote:Op maandag 12 december 2016 18:08 schreef YokiKater het volgende:
EWAAAAA!! HEEFT IEMAND ZIN IN RUZIE KOM NAAR PLEINTJE WANT IK MOET WAT KWIIIIIJJJJJJTTTT!!!
U jelly?quote:
Sla d4v1d maar.quote:Op maandag 12 december 2016 18:08 schreef YokiKater het volgende:
EWAAAAA!! HEEFT IEMAND ZIN IN RUZIE KOM NAAR PLEINTJE WANT IK MOET WAT KWIIIIIJJJJJJTTTT!!!
quote:
Facebook wil dat wij vriendjes wordenquote:
Waarom ...quote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Facebook wil dat wij vriendjes worden
Die 3 maanden in de voortuin hebben nog iets opgeleverd.
Omdat wij een gezamelijk vriendje hebben...bye bye privacy.quote:
Je dacht ik kop hem zelf even inquote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef Uccie het volgende:
Maar daar heb je vast overheen gekeken..
Ik gok Specudinges, maar ik zou niet eens weten waar dat zou moeten staan.quote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat wij een gezamelijk vriendje hebben...bye bye privacy.
Waarschijnlijk kom ik ook bij jou voorbij.
Jij doet niet zoveel met gezichtboek heh?quote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok Specudinges, maar ik zou niet eens weten waar dat zou moeten staan.
Ja, de post die je wist die ging komen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je dacht ik kop hem zelf even in
Ik vroeg er niet om, maar je stond er ineens.quote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok Specudinges, maar ik zou niet eens weten waar dat zou moeten staan.
Ohja, jij ook nog.quote:Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij doet niet zoveel met gezichtboek heh?
Hoe weet je dan dat ik dat benquote:Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet om, maar je stond er ineens.
Omdat je ooit een hint teveel gaf...quote:
Die hommels passen constant hun sourcecode aan, eigenlijk is het een vreselijke kutsite. Maar ook wel weer handig of zo.quote:Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet om, maar je stond er ineens.
Ongetwijfeld jaquote:Op maandag 12 december 2016 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat je ooit een hint teveel gaf...
Eigenlijk is het gewoon kut.quote:Op maandag 12 december 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die hommels passen constant hun sourcecode aan, eigenlijk is het een vreselijke kutsite. Maar ook wel weer handig of zo.
Dat is niet heel moeilijkquote:Op maandag 12 december 2016 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ja
Al heb ik jou ook zo gevonden
#carequote:Op maandag 12 december 2016 20:57 schreef d4v1d het volgende:
Windows 10 updates gedraaid en nu boot dat ding niet meer
Hahahahaha.quote:Op maandag 12 december 2016 20:57 schreef d4v1d het volgende:
Windows 10 updates gedraaid en nu boot dat ding niet meer
Blue screen of death!quote:
Jij bent fucked up. Geen idee wat er precies mis gaat.quote:Op maandag 12 december 2016 20:58 schreef YokiKater het volgende:
Is je MBR fucked up? Dat is altijd een leuke uitdaging. Succes David.
HAHAHAHAHAHAHAA
Ja, kunnen je collega's ook even lachen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:58 schreef d4v1d het volgende:
Gelukkig is het maar mn werk laptop en niet mn eigen pc
Kan je downloaden vriend, extra gratis gewoon bij Microshit.quote:Op maandag 12 december 2016 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij bent fucked up. Geen idee wat er precies mis gaat.
Heb geen installatiemedia bij de hand om te herstellen.
geen zin in.quote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan je downloaden vriend, extra gratis gewoon bij Microshit.
Volgens mij staat het al redelijk dicht bij mij, maar als jij Yoki en Specu als vrienden hebt dan is het niet zo gek dat FB het voorstelt.quote:Op maandag 12 december 2016 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is niet heel moeilijk
Maar mocht je er een probleem mee hebben, zou je je instellingen misschien kunnen aanpassen.
Windowsquote:
Ik ga jou de volgende keer extra hard uitlachen als shit bij jou niet werkt. Of die gap bij je onderbuurman op bezoek is.quote:
En dan doet je penis het ook al niet, dubbel pech.quote:Op maandag 12 december 2016 21:02 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme pleuris ding boot nogsteeds niet
viesmad
Ik los dit wel op. Wacht maarquote:Op maandag 12 december 2016 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Maar begrijp ik dit nou goed, Uccie zit allemaal 1337 te doen en d1v4d kan niet met computers omgaan, goede avond dit![]()
Dat riep je moeder ookquote:Op maandag 12 december 2016 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.sjoerd-media.nl/soundboard/mp3/ikvergeetditniet.mp3
Dit gelooft niemand, en hun moeders al helemaal niet.quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Maar begrijp ik dit nou goed, Uccie zit allemaal 1337 te doen en d1v4d kan niet met computers omgaan, goede avond dit![]()
Dat ben ik sowiesoquote:
Daarom, maar wij zij nooit te beroerd om mensen daarin op te voeden.quote:Op maandag 12 december 2016 21:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik maar dat weet KTLDV niet.
Aangenaam, ik ben Uccie en dit zijn Yoki en LTDKV.quote:
Je doet nu wel heel erg dyslectisch hoor.quote:Op maandag 12 december 2016 21:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik maar dat weet KTLDV niet.
Ik noem het creatief, deze had ik nog niet gehad.quote:Op maandag 12 december 2016 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet nu wel heel erg dyslectisch hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DKLTV is eigenlijk de beste...op alfabet en eindigt op tv...dat kan ik onthouden.quote:Op maandag 12 december 2016 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet nu wel heel erg dyslectisch hoor.
quote:Op maandag 12 december 2016 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Hey David..chkdsk kon niks vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeKLooTViool?quote:Op maandag 12 december 2016 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
DKLTV is eigenlijk de beste...op alfabet en eindigt op tv...dat kan ik onthouden.
Ssshhh nou heeft ie het doorquote:
Maar je hebt geen idee waar het vandaan moet komen? Heb je hem uitgezet tijdens een update?quote:Op maandag 12 december 2016 21:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik pleur er morgen wel een nieuwe image op.
Bekijk het.
Nee. Gewoon na een updatequote:Op maandag 12 december 2016 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar je hebt geen idee waar het vandaan moet komen? Heb je hem uitgezet tijdens een update?
quote:Op maandag 12 december 2016 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is een reden waarom bazen HP gebruiken.
Ja, als er een HDD in zit kun je tussen de middag een 3-gangen menu erop bereiden.quote:Op maandag 12 december 2016 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is een reden waarom bazen HP gebruiken.
Uccie snapt hetquote:Op maandag 12 december 2016 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ja, als er een HDD in zit kun je tussen de middag een 3-gangen menu erop bereiden.
Ik dacht al bijna dat je opeens aardig was vandaag.quote:
Ja hierin ookquote:Op maandag 12 december 2016 21:56 schreef YokiKater het volgende:
HDD is zoooo 2010 of zo. Ik heb er lekker een SSD in zitten.
Nee, dat zou ik nooit doen zonder waarschuwing.quote:Op maandag 12 december 2016 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht al bijna dat je opeens aardig was vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2016 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Jaaaaa. Hij boot weer
Je kan het gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2016 22:32 schreef d4v1d het volgende:
Maar bestanden zijn goede backups van. Ik rol gewoon morgen een nieuwe image uit. Joepie.
1 | [img][/img] |
Jij telt hier niet mee.quote:Op maandag 12 december 2016 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
even je waffel houden. Je telt niet mee met die Apple van je
Haal je morgen weer McDonalds?quote:
Goed zo.quote:
Appa, ben jij het?quote:Op maandag 12 december 2016 22:56 schreef Specularium het volgende:
Zet het op een loopje of een loopje op je kop.
Een of andere dikke cijferneuker die ook iets met letters heeft.quote:Op maandag 12 december 2016 22:57 schreef Specularium het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Kabuf nou is.
Stelt zich ook niet netjes voor.
Ik vint het ook maar een raar iemandt. Met zijn vinkje.quote:Op maandag 12 december 2016 22:57 schreef Specularium het volgende:
Oh, die mattie van Pietjuh. Ik heb nog niet veel van hem gehoord maar bij 101 vond ik wel grappig.quote:Op maandag 12 december 2016 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is van Woenzelaar.
Henk Efteling is groot fan.
Is van die ja.quote:Op maandag 12 december 2016 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, die mattie van Pietjuh. Ik heb nog niet veel van hem gehoord maar bij 101 vond ik wel grappig.
Oh die link met KGV? Dat zit wel redelijk op het juiste spoor hoor.. Teemong, KGV, KGV zat ook achter de LVO beweging, allemaal beetje rapscene opschudden met gekke teksten en stemmetjes, typetjes.quote:Op maandag 12 december 2016 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is van die ja.
Er is ook een soort Matador op youtube die zo'n heel matig copy/paste filmpje heeft gemaakt om Kamal te ontmaskeren.
Ja leuk maar hij is vandaag naar de mc geweest, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 12 december 2016 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Even normaal doen tegen d4v1d ja, die staat hier nog steeds hoger op de lijst dan jij.
KaBuf.quote:Op maandag 12 december 2016 22:57 schreef Specularium het volgende:
Nopequote:Op maandag 12 december 2016 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)complete_werken.html
Kent iemand hem nog hier?
Hij deed altijd stoer met scooter filmpjes, en mensen lastig vallen.quote:
Leuk voor je.quote:
Volgens mij is kabuffie ook nog maar een ventje.quote:Op maandag 12 december 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
Je ziet Uccie dagen niet, je ziet Kabuf dagen niet.
Uccie post hier, en binnen 1 minuut is het ineens ''hoi Uccie''
24 jaar.quote:Op maandag 12 december 2016 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is kabuffie ook nog maar een ventje.
Een soort David ja.quote:Op maandag 12 december 2016 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is kabuffie ook nog maar een ventje.
Ik ben alleen niet zo dik.quote:
Wat een mongool.quote:Op maandag 12 december 2016 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij deed altijd stoer met scooter filmpjes, en mensen lastig vallen.
Hij deed ook rappen, maar zijn kanaal bestaat niet meer, dus is nog weinig over te vinden.quote:
Ik ga het niet eens kijken.quote:Op maandag 12 december 2016 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij deed ook rappen, maar zijn kanaal bestaat niet meer, dus is nog weinig over te vinden.
Deze ook nog
http://www.dumpert.nl/med(...)huldige_meisjes.html
Beetje grijze muis hoor.quote:Op maandag 12 december 2016 23:06 schreef KaBuf het volgende:
[..]
KaBuf.
Woont in West-Brabant.
Werkt in Zeeland als accountant.
Schrijft momenteel zijn masterscriptie
Houdt van volleybal.
Kusjes.
Of DHC, toen bestond youtube nog niet eens.quote:Op maandag 12 december 2016 23:15 schreef YokiKater het volgende:
Kos met de snor en Gele haas waren pas bazen.
Sowieso goden van The Boombap en ML75.quote:Op maandag 12 december 2016 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of DHC, toen bestond youtube nog niet eens.
Ik vond/vind het nog steeds kut Marokkanen.quote:Op maandag 12 december 2016 23:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sowieso goden van The Boombap en ML75.
De Oosterscheldekering lek prikken?quote:Op maandag 12 december 2016 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje grijze muis hoor.
Hoe ga jij de wereld precies veranderen?
Ja ik wilde even zeker weten dat die weg was.quote:
Gelukkig wel zeg.quote:Op maandag 12 december 2016 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde even zeker weten dat die weg was.
quote:Op maandag 12 december 2016 23:38 schreef YokiKater het volgende:
Weet je wat ook weg is?Die is er nog hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen het booten is even afwezig
Heb je je laptop al verkocht?quote:Op maandag 12 december 2016 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die is er nog hoor.
Jij was ook afwezig ...quote:Op maandag 12 december 2016 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die is er nog hoor.
Door kindjes een leuke zomervakantie te gunnen. Ik ben vrijwilliger bij een kindervakantiespel.quote:Op maandag 12 december 2016 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje grijze muis hoor.
Hoe ga jij de wereld precies veranderen?
Jij zit dus een beetje die bussen leeg te rippen, ik hoor het al wel weerquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:10 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Door kindjes een leuke zomervakantie te gunnen. Ik ben vrijwilliger bij een kindervakantiespel.
Door kwf geld te geven. Ik doneer en ben collecteur.
En door David uit te lachen.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij zit dus een beetje die bussen leeg te rippen, ik hoor het al wel weer
quote:Een kapsalon uit Utrecht heeft de verkiezing gewonnen voor slechtste slogan van 2016. De leus "Zit je haircut" van de Utrechtse zaak Local Heroes kreeg 21 procent van de stemmen.
http://nos.nl/artikel/214(...)an-van-het-jaar.html
Ik heb het woord staatsfascisme niet gebezigdquote:
Dat er geen direct bewijs van misbruik is, maakt het nog niet democratisch. Dat is zoiets als verkiezingen transparant noemen, terwijl bepaalde mensen 2 biljetten hebben gekregen, maar je geen bewijs hebt of ze ook daadwerkelijk 2 keer een stem hebben uitgebracht. De Zweedse staat heeft zich een recht toegeëigend dat ze in een rechtstaat met een scheiding tussen de machten niet zouden moeten hebben. In hoeverre ze daar misbruik van maken is daaraan ondergeschikt -dat zou immers de stelling enkel nog verder onderbouwen-, het feit dat ze daar misbruik van kunnen maken is al zorgbarend. Ze overscheiden daarmee de macht die ze binnen een rechtstaat redelijkerwijs zouden mogen hebben.quote:is nu ineens een "mogelijke maar onbevestigde zwakte van de Zweedse democratie"?
Dat is fucked up. Sterkte.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net gebeld door mijn vader en hij heeft een grote tumor naast zijn long.
Ze gaan nog onderzoeken wat het precies is maar de arts had gezegd dat het er niet goed uit zag.quote:
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze gaan nog onderzoeken wat het precies is maar de arts had gezegd dat het er niet goed uit zag.
Je rookt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Thnx.
Die sigaretten zien er nu echt heel smerig uit :p
Ja ik rook jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je rookt?
Is je vader hier of daar bij een arts?
Dan kn ik het me voorstellen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik rook ja![]()
![]()
![]()
Ja daar. Ze hebben het idee dat het daar wat sneller gaat allemaal.
Nja het is per toeval eigenlijk. Nja niet helemaal. Al een hele tijd had die zo'n hoest waar die niet van afkwam en dacht laat daar maar ff naar de huisarts gaan. Nja dan nu dit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan kn ik het me voorstellen.
Ja, dat heb ik ook weleens gehoord, vandaar dat ik het vroeg.
Het zal best een heftige tijd worden, maar hopelijk is het goed behandelbaar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het is per toeval eigenlijk. Nja niet helemaal. Al een hele tijd had die zo'n hoest waar die niet van afkwam en dacht laat daar maar ff naar de huisarts gaan. Nja dan nu dit.
Hij is tien jaar geleden gestopt met rokenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:39 schreef sp3c het volgende:
gewoon ff langsgaan spontaan en zijn peuken jatten
Nja denk als je je hele leven rookt je met die 10 jaar niets gaat beginnen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:40 schreef sp3c het volgende:
stoppen met roken slaat dus gewoon nergens op als je erover nadenkt
Ja erg he. Misschien worden we wel gewoon te oud?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:46 schreef YokiKater het volgende:
Niet dat roken nou gezond is maar volgens mij krijg je tegenwoordig zelfs kanker van zonnebloemen of margarine. De een heeft geluk en de ander niet, de een geneest en een ander weer niet. Het is gewoon kut.
Mother earth is strong in this one.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja erg he. Misschien worden we wel gewoon te oud?
Dat is naar om te horen, sterkte ermee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laptop werkt al weer hoor. Zobder herinstallatie
Wil je ze in je anus stoppen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is naar om te horen, sterkte ermee.
Heb jij trouwens een beetje ervaring met van die airdusters/air in a can, en dat soort spul?
Als je de bus ondersteboven of goed schuin houdt bevriezen zequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker koel briesje op de balzak.
ik esmoke hem tegenwoordig, dat is echt 100x beterquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar 80% van de mensen die longkanker krijgen komt het door roken.
Helemaal geen sigaretten meer?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik esmoke hem tegenwoordig, dat is echt 100x beter
en het mooie is je noemt het niet eens roken maar dampen en hoe schadelijk het is weet nog niemand dus dat habe ich mooi nicht gewusst
Mijn persluchtfles is afgekeurd dus die kan ik niet meer laten vullen. En ik moet wat moederbordjes en voedingen schoonblazen. Ooit eens zo'n spuitbus gekocht en dat was drie keer niets, dus misschien heb je een aanrader voor me?quote:
nee, overgang is ook vrij naadloos van de een op de andere dagquote:
Zal morgen even een EAN code zoeken van welke wij op het werk hebben. Dikke primaquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn persluchtfles is afgekeurd dus die kan ik niet meer laten vullen. En ik moet wat moederbordjes en voedingen schoonblazen. Ooit eens zo'n spuitbus gekocht en dat was drie keer niets, dus misschien heb je een aanrader voor me?
Mja ik heb zon ding in het begin van die dingen gehad maar die haalde het echt niet bij een sigaret. Welke heb jij?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee, overgang is ook vrij naadloos van de een op de andere dag
alleen als de batterij/vloeistof op is rook ik nog wel eens een sigaret
Bij voorbaat dank, vriend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal morgen even een EAN code zoeken van welke wij op het werk hebben. Dikke prima
https://roken.nl/product/justfog-1453/quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ik heb zon ding in het begin van die dingen gehad maar die haalde het echt niet bij een sigaret. Welke heb jij?
Oh das nog best een subtiel dingetje. Heb ook collega's met zon vierkant blokding.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://roken.nl/product/justfog-1453/
niet precies dat type maar vergelijkbaar
met een duurdere batterij
ik vind het echt ideaalquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh das nog best een subtiel dingetje. Heb ook collega's met zon vierkant blokding.
Maar heb je echt het gevoel dat je een sigaret rookt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het echt ideaal
geen stank, geen rommel en je huis ziet ook niet blauw na een avond stevig paffen dampen
ik had eerst een goedkope starterskit oid maar dat was een flopshow
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vaporporno.quote:De Justfog 1453 wordt geprezen door ervaren dampers. Zowel het design als de kwaliteit is uitstekend. De Justfog 1453 starterset is ook prima geschikt voor beginners. De Justfog elektrische sigaret produceert enorm veel damp en ligt lekker in de mond door de platte driptip. Verder kunt u de Justfog producten eenvoudig reinigen.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je rookt nog steeds sigaretten dus?quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?
Die heb ik, best wel fijn, maar rook toch weer echt.
Ja, maar ik had het toen eens gekocht met vloeistof zonder nicotine, dus misschien moet ik het eens met nicotine proberen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je rookt nog steeds sigaretten dus?
Ja dat lijkt mij wel handig jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het toen eens gekocht met vloeistof zonder nicotine, dus misschien moet ik het eens met nicotine proberen.
Ik denk het wel, maar je hebt zoveel soorten smaken en dingen dat je echt even zal moeten testen wat je fijn vind.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij wel handig jamaar het zou dus sigaretten kunnen vervangen?
Als ik voor mijzelf spreek werkt het prima, je begint met een hoog nicotinegehalte en dat kan je afbouwen. Je moet alleen even juiste smaakje voor jezelf vinden. Bij mij werkte het heel goed en ik was dan ook 2 maanden gestopt. Ik ga er zeker weer mee beginnen ipv normaal roken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij wel handig jamaar het zou dus sigaretten kunnen vervangen?
met deze wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar heb je echt het gevoel dat je een sigaret rookt?
ik heb altijd vloeistof met zoveel mogelijk nicotinequote:Op dinsdag 13 december 2016 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het toen eens gekocht met vloeistof zonder nicotine, dus misschien moet ik het eens met nicotine proberen.
Misschien moet ik het dan toch weer een keer proberen. Ze zijn nu ook veel beter dan het begin.Al vind ik hettoch nog steeds raar om te zien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik voor mijzelf spreek werkt het prima, je begint met een hoog nicotinegehalte en dat kan je afbouwen. Je moet alleen even juiste smaakje voor jezelf vinden. Bij mij werkte het heel goed en ik was dan ook 2 maanden gestopt. Ik ga er zeker weer mee beginnen ipv normaal roken.
24 toch is het max?quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
met deze wel ja
[..]
ik heb altijd vloeistof met zoveel mogelijk nicotine
18 in NLquote:
als je geen zin meer hebt heb je genoegquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En hou weet je nou dat je genoeg hebt gehad?
Ja dat probleem had k dus toen ook. :pquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je geen zin meer hebt heb je genoeg
betere heb ik nog niet gevonden, in het begin zit je 24 uur per dag aan dat ding te lurken maar dat gaat geleidelijk aan weer terug naar normaal voor mijn gevoel rook ik nu net zoveel als eerst want als ik aan de sigaretten moet is het nog steeds een klein pakje per dag zoals eerst
Lol wat een junk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je geen zin meer hebt heb je genoeg
betere heb ik nog niet gevonden, in het begin zit je 24 uur per dag aan dat ding te lurken maar dat gaat geleidelijk aan weer terug naar normaal voor mijn gevoel rook ik nu net zoveel als eerst want als ik aan de sigaretten moet is het nog steeds een klein pakje per dag zoals eerst
nou en moet ik wetenquote:
homoquote:
Een junk en een softie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gast! Ik ging popcorn pakken, alles.. Ga je netjes zitten reageren. Het is Mani man.
het is niet leukquote:
het moet uiteindelijk goedkomenquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gast! Ik ging popcorn pakken, alles.. Ga je netjes zitten reageren. Het is Mani man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |