Waarom plaats je dat in ONZ en niet in NWS? Het is tenslotte toch een kwaliteitstopic.quote:
Zou die CV denk ik wel tussenzitten, te voorspelbaarquote:Op zondag 11 december 2016 17:46 schreef Typisch het volgende:
wtf
als hij hem gewoon steekt naar El Ghazi staat hij 1 op 1
volgens mij was de baan gewoon vrijquote:Op zondag 11 december 2016 17:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zou die CV denk ik wel tussenzitten, te voorspelbaar
Volgens mij gedragen ze zich wel hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gedragen die supporters van die tokkie club uit Amsterdam zich weer eens?
Nee de supporters van twente hebben vuurwerkquote:Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit waren Twentesupporters als ik de omroepert mag gelovenquote:Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waren tukkers.quote:Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
O jammerquote:Op zondag 11 december 2016 17:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit waren Twentesupporters als ik de omroepert mag geloven
Ze kunnen natuurlijk ook een lawinepijl afstekenquote:Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee doorgesnoven hagenees, dit waren de tukkers zelf.quote:Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of een gasfles.quote:Op zondag 11 december 2016 17:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook een lawinepijl afsteken
Of met knuffelberen gooienquote:Op zondag 11 december 2016 17:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook een lawinepijl afsteken
11quote:Op zondag 11 december 2016 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel moet Ajax er maken om koploper te worden stuk of 6 zeker
10quote:Op zondag 11 december 2016 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel moet Ajax er maken om koploper te worden stuk of 6 zeker
Wat een walgelijk kut dialect is het ook.quote:Op zondag 11 december 2016 17:51 schreef Paul het volgende:
Trots daw veur twente bint,
'T moakt ons nie uut wat ie doar van vindt,
Lach ons moar uut dat dut ons nie wat,
Enschede is onze stad. Joa!!
Enschede is onze stad. Joa!!
![]()
![]()
![]()
Niet walgelijk genoeg blijkbaar. We hebben nog geen Eh Eh Enschede of Ah Ah Almelo op de nationale tv.quote:Op zondag 11 december 2016 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een walgelijk kut dialect is het ook.
Dat snappen alleen Bosz en Blind.quote:Op zondag 11 december 2016 17:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Haha Veltman. Tete snapt geen kut van het feit dat Veltman boven hem wordt verkozen.
Van Badr.quote:Op zondag 11 december 2016 17:55 schreef skysherrif het volgende:
Ziyech heeft niet het incasseringsvermogen van verhoeven![]()
Jij denkt dat ze gekomen zijn voor een gelijkspel?quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef skysherrif het volgende:
Misschien goed als ajax hier eens tegen een gelijkspel aanloopt
Met dit tempo en niet de wil om te winnen verdien je het ook niet.
hou je werken voor je geld retoriek maar voor jequote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef skysherrif het volgende:
Misschien goed als ajax hier eens tegen een gelijkspel aanloopt
Met dit tempo en niet de wil om te winnen verdien je het ook niet.
Hoe is de wedstrijd tot nu toe?quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze gekomen zijn voor een gelijkspel?
Niet best, wel interessant om te zien hoe Ajax met Twente en de wat matige vorm omgaatquote:
Als ik het zo zie... zit toch geen tempo of beleving in?quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zit hem imo eerder in dat de ruimtes klein zijn en dergelijke. En dat de topvorm er ook niet isquote:Op zondag 11 december 2016 17:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik het zo zie... zit toch geen tempo of beleving in?
Harambe?quote:Op zondag 11 december 2016 18:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe noem je een donker getinte die kip eet?
Een neger?quote:Op zondag 11 december 2016 18:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze lopen nou niet echt het vuur uit de sloffen ofzo. Vinden het wel best.quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's optisch jaquote:Op zondag 11 december 2016 18:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze lopen nou niet echt het vuur uit de sloffen ofzo. Vinden het wel best.
Oke bedankt Drank de Boerquote:Op zondag 11 december 2016 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zit hem imo eerder in dat de ruimtes klein zijn en dergelijke.
Kluivert.quote:Op zondag 11 december 2016 18:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Allemaal een factor, maar om nou te zeggen dat ajax echt laat zien dat ze willen winnen.quote:Op zondag 11 december 2016 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zit hem imo eerder in dat de ruimtes klein zijn en dergelijke. En dat de topvorm er ook niet is
Graag gedaan Frits. Ik bedoel het alleen wel anders dan hij: ik vind het voornamelijk aan Ajax zelf liggen dat ze er niet doorheen voetballen maar dat heeft niks met inzet, passie, beleving of dat soort loze termen te makenquote:
twitter:KNVB twitterde op zondag 11-12-2016 om 18:03:00Technisch directeur Hans van Breukelen is vanavond te gast in Studio Voetbal, vanaf 22.10 uur op NPO 1 en NOS.nl. reageer retweet
dat ga ik wel eventjes kijken danquote:Op zondag 11 december 2016 18:03 schreef Brammess het volgende:
twitter:KNVB twitterde op zondag 11-12-2016 om 18:03:00Technisch directeur Hans van Breukelen is vanavond te gast in Studio Voetbal, vanaf 22.10 uur op NPO 1 en NOS.nl. reageer retweet
Ik begin nu al te cringen.quote:Op zondag 11 december 2016 18:03 schreef Brammess het volgende:
Wie kan daar nog meer spelen van Ajax?quote:Op zondag 11 december 2016 18:04 schreef Smoofie het volgende:
Waar heeft younes al die krediet aan verdiend?
Die hebben zaterdag al verloren.quote:Op zondag 11 december 2016 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou niet ongunstig zijn als onze grote concurrent punten laat liggen
nouri zou voetballend veel meer brengen ook al is het zijn positie nietquote:Op zondag 11 december 2016 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie kan daar nog meer spelen van Ajax?
Zelfs middenvelders of cassiera kun je beter daar neerzetten als younesquote:Op zondag 11 december 2016 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie kan daar nog meer spelen van Ajax?
De strijd om de derde plek wordt behoorlijk spannend volgende week.quote:Op zondag 11 december 2016 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
je staat 12 punten voor gekquote:Op zondag 11 december 2016 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2016 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De strijd om de derde plek wordt behoorlijk spannend volgende week.
Dit is...DE TOPPER
het probleem is twente, je hebt twee ploegen nodig om te voetballenquote:Op zondag 11 december 2016 18:09 schreef skysherrif het volgende:
dat niet wisselen doet me denken aan de boer
barca zou hier ook niet doorheen komenquote:Op zondag 11 december 2016 18:10 schreef Adames het volgende:
[..]
het probleem is twente, je hebt twee ploegen nodig om te voetballen
Als twente zijnde?quote:Op zondag 11 december 2016 18:11 schreef Adames het volgende:
aan de andere kant, zo'n wedstrijd win je 99 vd 100 keer
Dit jaquote:Op zondag 11 december 2016 18:11 schreef Pascalus het volgende:
Marsman zal zo wel weer een blundertje maken.
Maar waarom mag ik dat niet zeggenquote:Op zondag 11 december 2016 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]
bij gebrek aan ggmm neem ik die taak vanmiddag over
Ajax.quote:
Ze zei eerder vandaag dat ze voor Ajax wasquote:
Jorgensen is completer, is ook geiler op de goalquote:Op zondag 11 december 2016 18:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Dolberg hype is ook al weer voorbij
Dolberg kan alleen voetballen tegen het rechterrijtje.quote:Op zondag 11 december 2016 18:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Gek he met Younes en Ghazi naast je en Twente staat gewoon goed.quote:
In het stadionquote:Op zondag 11 december 2016 18:17 schreef Coco98 het volgende:
Waar is Stijn? Die weet altijd leuk Ajax te omschrijven.
Stijn had een uitgestelde sinterklaasavond met surprisesquote:Op zondag 11 december 2016 18:17 schreef Coco98 het volgende:
korfballenquote:Op zondag 11 december 2016 18:17 schreef Coco98 het volgende:
gewoon jaloers op onze blonde godquote:Op zondag 11 december 2016 18:15 schreef WethouderHekking het volgende:
napoli, 40 miljoenquote:Op zondag 11 december 2016 18:20 schreef Brammess het volgende:
Kan echt niet wachten tot de dag dat Klaassen oprot.
Idd, tenzij onterechte penalty.quote:Op zondag 11 december 2016 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha, Ajax gaat niet scoren volgens jou.
Wielrennen is geen sport.quote:Op zondag 11 december 2016 18:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan breng ik hem persoonlijk op de fiets weg
zelfs tong is fanquote:Op zondag 11 december 2016 18:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Onze blonde god is topscorer.
Dit lijkt me evident.quote:Op zondag 11 december 2016 18:23 schreef Coco98 het volgende:
Vanaf nu is iedere goal voor Ajax een 'lucky Ajax goal'
quote:Op zondag 11 december 2016 18:23 schreef Coco98 het volgende:
cassierra is ook niet best he, ajax heeft een kanon nodig in de winterstopquote:Op zondag 11 december 2016 18:23 schreef Coco98 het volgende:
waar ben jij nou weer mod van?quote:Op zondag 11 december 2016 18:23 schreef Tagliano het volgende:
Hake gooit zijn elftal dus in tweeën voor de slotfase, ok
Het fantastische DRTquote:Op zondag 11 december 2016 18:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
waar ben jij nou weer mod van?
sport voor echte mannenquote:Op zondag 11 december 2016 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het fantastische DRT
Alweer bijna twee weken, maargoed
Who cares?quote:Op zondag 11 december 2016 18:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
waar ben jij nou weer mod van?
Alleen maar Darteritus.quote:Op zondag 11 december 2016 18:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ouwe reus
Nooit een schwalbe gezien
niemand ene flikker iddquote:
Nou nou nou zegquote:Op zondag 11 december 2016 18:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niemand ene flikker idd
Maar tis steeds weer afwachten welke dorpsidioot ze volgende week weer blauw maken
"tis"quote:Op zondag 11 december 2016 18:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niemand ene flikker idd
Maar tis steeds weer afwachten welke dorpsidioot ze volgende week weer blauw maken
Die speelt bij Ado.quote:Op zondag 11 december 2016 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
cassierra is ook niet best he, ajax heeft een kanon nodig in de winterstop
quote:Op zondag 11 december 2016 18:32 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET AJAX TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 11 december 2016 18:32 schreef onlogisch het volgende:
Dit noem je echt willen winnen?quote:Op zondag 11 december 2016 18:34 schreef skysherrif het volgende:
Tagliano let even op, deze laatstte minuut is willen winnen.
hebben we dat de rest va nde wedstrijd ook maar 1x gezien? nee.
quote:Op zondag 11 december 2016 18:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Hahahaa en maar psv uitlachen.Gewoon 3 punten ingelopen
Hoe kom je daar bijquote:Op zondag 11 december 2016 18:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Hahahaa en maar psv uitlachen.Gewoon 3 punten ingelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |