City of Cheese klinkt ook zo suf.quote:Op zondag 11 december 2016 16:06 schreef Grifte het volgende:
Waarom hangen er bij AZ in godsnaam 'Alkmaar - City of Dreams' spandoeken
quote:Op zondag 11 december 2016 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City of Cheese klinkt ook zo suf.
Enige gatenkaas is die verdediging van ze.quote:Op zondag 11 december 2016 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City of Cheese klinkt ook zo suf.
Nooit gedroomd over Alkmaar?quote:Op zondag 11 december 2016 16:06 schreef Grifte het volgende:
Is het hoofdkantoor van Beter Bed in Alkmaar?quote:Op zondag 11 december 2016 16:06 schreef Grifte het volgende:
3/10quote:Op zondag 11 december 2016 16:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Is het hoofdkantoor van Beter Bed in Alkmaar?
quote:Op zondag 11 december 2016 16:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Lol, met was Ajaxgeluk win je dit met 0-30
0-10quote:Op zondag 11 december 2016 16:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Lol, met was Ajaxgeluk win je dit met 0-30
0-4 is echt een heel magere uitslag. Had minimaal het dubbele moeten zijn.quote:
Inderdaad, daar had Ajax ook gewoon overheen moeten walsenquote:Op zondag 11 december 2016 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Mijn god, dit lijkt qua kansen missen bijna op Feyenoord-Ajax
Gaan mods nu ook al trollen tegenwoordig?quote:Op zondag 11 december 2016 16:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, daar had Ajax ook gewoon overheen moeten walsen
quote:Op zondag 11 december 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht heeft al sinds AJA-UTR begin oktober niet meer verloren. Zeer sterke serie.
Bedankt, Hassan.quote:Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef PSVCL het volgende:
AZ is wel vol gas gegaan donderdag.
Feyenoord had nikst tegen Fener in te brengen ,..was een gelopen wedstrijd,die hebben dus weinig energie verspild.
Ja en Badr heeft niet verloren. Allemaal even lachen mensen.quote:Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef PSVCL het volgende:
AZ is wel vol gas gegaan donderdag.
Feyenoord had nikst tegen Fener in te brengen ,..was een gelopen wedstrijd,die hebben dus weinig energie verspild.
?quote:Op zondag 11 december 2016 16:30 schreef skysherrif het volgende:
peter bosz iig niet zo kortzichtig over mensen buiten de voetballerij dan derksen en vd gijp
Kloptquote:Op zondag 11 december 2016 16:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja en Badr heeft niet verloren. Allemaal even lachen mensen.
Was net een interview op nederland 1 met Peter voorafgaand aan de wedstrijd. Na een item over cassiera en sanchezquote:
Tegenwoordig halen veel toptrainers ook inspiratie uit andere sporten. Tuchel deed dat ook in zijn sabbatical tussen Mainz en Dortmund.quote:Op zondag 11 december 2016 16:30 schreef skysherrif het volgende:
peter bosz iig niet zo kortzichtig over mensen buiten de voetballerij dan derksen en vd gijp
Dat item had ik al gezien, weer lekker geërgerd aan die idioot van een Joepie de Poepie.quote:Op zondag 11 december 2016 16:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was net een interview op nederland 1 met Peter voorafgaand aan de wedstrijd. Na een item over cassiera en sanchez
Lekker vragen stellen over de FARC en over het spelen op de PS van Zlatanquote:Op zondag 11 december 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat item had ik al gezien, weer lekker geërgerd aan die idioot van een Joepie de Poepie.
Gaat nergens over.quote:Op zondag 11 december 2016 16:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker vragen stellen over de FARC en over het spelen op de PS van Zlatan
Ja, mits ze natuurlijk wel affiniteit hebben met voetbal lijken me wat extra invloeden van topcoaches in andere takken een prima zet.quote:Op zondag 11 december 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig halen veel toptrainers ook inspiratie uit andere sporten. Tuchel deed dat ook in zijn sabbatical tussen Mainz en Dortmund.
"Ik zou mezelf nooit wisselen in dat soort wedstrijden" - Dirk Kuytquote:Op zondag 11 december 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ik wil Frank de Boer nu op de kaart zetten in de wereld" - Frank de Boer
Haha succes
Dat Sanchez nog niet goed genoeg was voor Barca, dat ajax idd tegen Luik de 5 seconden regel goed deed (maar dat het al een tijdje goed gaat en alsnog beter moet) en de conditie wellicht nog wat beter moet omdat we in de laatste 15 minuten wat tegengoals krijgen.quote:Op zondag 11 december 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat nergens over.
Maar wat zei Bosz nog voor boeiends?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Slob.
Sanchez maakt de laatste tijd wat foutjes, wellicht wat oververmoeid.quote:Op zondag 11 december 2016 16:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat Sanchez nog niet goed genoeg was voor Barca, dat ajax idd tegen Luik de 5 seconden regel goed deed (maar dat het al een tijdje goed gaat en alsnog beter moet) en de conditie wellicht nog wat beter moet omdat we in de laatste 15 minuten wat tegengoals krijgen.
Ging nog even over Bazoer, maar daar had hij verder niets over te melden en dat de keuze voor Wolfsburg totaal bij Bazoer lag.
quote:Op zondag 11 december 2016 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Johansson is ontzettend slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Slob.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Elia trouwens veel beter dan normaal op die passmap, jorgensen voor een spits ook heel veel balcontacten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Slob.
met zo'n naam zou je eigenlijk autocoureur moeten worden.quote:Op zondag 11 december 2016 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk als hij z'n debuut mag maken.
Kluivert. Alleen die naam al, KLUIVERT!!
Ik dacht toen altijd aan kippenpotenquote:Op zondag 11 december 2016 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht toen altijd aan die grote rode hondquote:Op zondag 11 december 2016 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er dit seizoen wedstrijden geweest met een groter verschil in ExpG?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Slob.
(lol)quote:Op zondag 11 december 2016 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met zo'n naam zou je eigenlijk autocoureur moeten worden.
Eredivisie?quote:Op zondag 11 december 2016 16:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zijn er dit seizoen wedstrijden geweest met een groter verschil in ExpG?
Volgens mij waren AZ-HER en AJA-EXC ook knoeperds.quote:
Elke clubquote:Op zondag 11 december 2016 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er uberhaupt al een keer een club die 6x scoorde dit seizoen?
Hmm oké. Hebben ze ook ergens een database waar je kan zien welke club meeste ExpG heeft en ander zulks statistieken? Of gooien ze alleen elke keer automatisch dat plaatje online?quote:Op zondag 11 december 2016 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij waren AZ-HER en AJA-EXC ook knoeperds.
Ik pak ze er even bij, maar ik denk dat dit het record is dit seizoen.
Vorige week nogquote:Op zondag 11 december 2016 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er uberhaupt al een keer een club die 6x scoorde dit seizoen?
ja leukquote:
Doe eens rustig johquote:Op zondag 11 december 2016 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
BANAAN BANAAN BANAAN WE GAAN ER TEGENAAN
CITROEN CITROEN CITROEN WE WORDEN KAMPIOEN.
heb jij ergens een site waar je al die passmaps en xG graphs terug kan zien ?quote:Op zondag 11 december 2016 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij waren AZ-HER en AJA-EXC ook knoeperds.
Ik pak ze er even bij, maar ik denk dat dit het record is dit seizoen.
Alleen dat plaatje. Om de zoveel tijd komt er wel een update van ploegen met beste xG en titelwinnaarsvoorspellingen.quote:Op zondag 11 december 2016 16:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hmm oké. Hebben ze ook ergens een database waar je kan zien welke club meeste ExpG heeft en ander zulks statistieken? Of gooien ze alleen elke keer automatisch dat plaatje online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@11tegen11 gewoon op Twitter volgen.quote:Op zondag 11 december 2016 16:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb jij ergens een site waar je al die passmaps en xG graphs terug kan zien ?
Ja i know, maar dat is een beetje ver terug zoeken bij ze.quote:Op zondag 11 december 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
@11tegen11 gewoon op Twitter volgen.
"Hasj, coke en pillen" is toch het clublied.quote:Op zondag 11 december 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso geen eigen clublied hebben daar
quote:Op zondag 11 december 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen dat plaatje. Om de zoveel tijd komt er wel een update van ploegen met beste xG en titelwinnaarsvoorspellingen.
Overigens was dit AZ-HER, hoger XG maar ook tegengoal. AJA-EXC was minder erg dan ik dacht.Hmm oké, thanks. Blijft het wel leip vinden dat ze dit zo modelleren, want grootte van kans hangt - buiten plek op het veld en positie van tegenstanders - van zo veel factoren af. Maargoed, met tienduizenden datapunten krijg je daar ook wel een goed beeld van lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het xG model van Michael Caley wel beter qua omstandigheden/factoren, maar die doet de Eredivisie niet.quote:Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hmm oké, thanks. Blijft het wel leip vinden dat ze dit zo modelleren, want grootte van kans hangt - buiten plek op het veld en positie van tegenstanders - van zo veel factoren af. Maargoed, met tienduizenden datapunten krijg je daar ook wel een goed beeld van lijkt me.
dit was een leuke xG wel, niet in de eredivisie helaastwitter:11tegen11 twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 19:29:16A 7-0 win without seriously over performing xG.Young Ajax just did that against Oss.#xGplot https://t.co/znEFeS8iuB reageer retweet
GGMMquote:
Die leest nu mee en is furious dat hij niet kan trollen.quote:
alsnog gebanned na zijn posts in het badr topic?quote:Op zondag 11 december 2016 16:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die leest nu mee en is furious dat hij niet kan trollen.
Aha. Voor wie ben je nu?quote:Op zondag 11 december 2016 16:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moest lollen om die tweede bal. Redding voor Twente
Die gast is altijd zo irritant aanwezig dat als hij er niet is het meteen opvalt.quote:Op zondag 11 december 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je miste de 'maanroosvisposts'?
Ik doe dat ook als GGMM er is. Maar hij blijft wel m'n maatje.quote:Op zondag 11 december 2016 16:52 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het laag bij de grond dat jullie zo'n gerespecteerd user als GGMM nu volledig door het slijk halen.
we missen een type vd beekquote:Op zondag 11 december 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het middenveld speelt vooralsnog verstoppertje.
Heel ver weg , het parkeerterrein opquote:Op zondag 11 december 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hoort veel meer van de bal af te lopen dan in de bal.
klopt, maar denk niet dat klaassen gaat banken tot zijn verkoop deze zomer.quote:Op zondag 11 december 2016 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hoort erin ipv Klaassen, maar ja..
Als Bosz het al waagt, gaat Overmars stampend naar Bosz' kantoortje.quote:Op zondag 11 december 2016 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klopt, maar denk niet dat klaassen gaat banken tot zijn verkoop deze zomer.
Moeten tete gwn opstellen ook. Anders zet je veltman links en viergever LB. Als tete er maar instaat.quote:Op zondag 11 december 2016 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben bang dat tete (of raiola) zichzelf gaat weg doen
censuurquote:Op zondag 11 december 2016 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2344742
Shit er is blauw hier.
quote:Op zondag 11 december 2016 16:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moeten tete gwn opstellen ook. Anders zet je veltman links en viergever LB. Als tete er maar instaat.
is die jongen weer geband?quote:Op zondag 11 december 2016 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
Shit er is blauw hier.
Viergever LB is ook beter dan dijks en sink.quote:Op zondag 11 december 2016 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Alleen voor Veltman erin. Niets anders.
Linaquote:Op zondag 11 december 2016 16:59 schreef opperkleurder het volgende:
A Lina
B Lina
C Lina
Kies uw antwoord.
D oe maar nietquote:Op zondag 11 december 2016 16:59 schreef opperkleurder het volgende:
A Lina
B Lina
C Lina
Kies uw antwoord.
Kingflopland.quote:Op zondag 11 december 2016 16:59 schreef opperkleurder het volgende:
A Lina
B Lina
C Lina
Kies uw antwoord.
Dat soort topics mogen niet meer.quote:Op zondag 11 december 2016 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
Shit er is blauw hier.
Hou alsjeblieft op. Viergever - Sanchez is een heel sterk duo.quote:Op zondag 11 december 2016 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Viergever LB is ook beter dan dijks en sink.
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op zondag 11 december 2016 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
Shit er is blauw hier.
Goeiedag zeg. Heb je wel opgelet in de afgelopen 24 uur?quote:Op zondag 11 december 2016 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom GGMM wel een ban maar tong niet..
Wel treurig dat dat nu wordt gezien als een sterk Ajax-duo. En dat bedoel ik meer als in de gehele Eredivisie. Allemaal matigheid.quote:Op zondag 11 december 2016 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op. Viergever - Sanchez is een heel sterk duo.
Ik niet, ik had qt met het vriendinnetje.quote:Op zondag 11 december 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goeiedag zeg. Heb je wel opgelet in de afgelopen 24 uur?
Ach ja wat willen ze doen? Mij bannen?quote:Op zondag 11 december 2016 17:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat soort topics mogen niet meer.
straks de 0-1 dusquote:
Maar LB is zorgkindje. Veltman links en viergever LB is ook prima, als je veltman er zo nodig in wilt laten als bosz zijnde.quote:Op zondag 11 december 2016 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op. Viergever - Sanchez is een heel sterk duo.
Dat LB een zorgenkindje is maak je er vooral zelf vanquote:Op zondag 11 december 2016 17:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar LB is zorgkindje. Veltman links en viergever LB is ook prima, als je veltman er zo nodig in wilt laten als bosz zijnde.
Nee? Ik was niet actief.quote:Op zondag 11 december 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goeiedag zeg. Heb je wel opgelet in de afgelopen 24 uur?
Linksback is geen zorgenkindje. Dat vertel jij jezelf alleen maar zonder 90 minuten gefocust naar een wedstrijd te kijken.quote:Op zondag 11 december 2016 17:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar LB is zorgkindje. Veltman links en viergever LB is ook prima, als je veltman er zo nodig in wilt laten als bosz zijnde.
Wanneer sink standhoud mt, verdedigend straks in europa tegen een goede team dan ben ik de eerste dir hem daar kudos voor geeft, maar ik zie dat gewoon niet gebeuren.quote:Op zondag 11 december 2016 17:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat LB een zorgenkindje is maak je er vooral zelf van
Ja. Dat doet Danny zo.quote:Op zondag 11 december 2016 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja wat willen ze doen? Mij bannen?
Sowww koekoekquote:Op zondag 11 december 2016 17:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Non-voetballers die elkaar torpederen.
Geen haar op zijn hoofd die eraan denkt.quote:Op zondag 11 december 2016 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Danny heeft wel wat anders aan z'n hoofd.
HaHaquote:Op zondag 11 december 2016 17:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geen haar op zijn hoofd die eraan denkt.
quote:Op zondag 11 december 2016 17:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geen haar op zijn hoofd die eraan denkt.
Dat mag je voor deze ene keer zeggen.quote:Op zondag 11 december 2016 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zeggen dat ik moe word van Davy Klaassen? Leuk dat hij zo goed kan drukzetten maar zijn techniek is echt dramatisch
Nou, zeg danquote:Op zondag 11 december 2016 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zeggen dat ik moe word van Davy Klaassen? Leuk dat hij zo goed kan drukzetten maar zijn techniek is echt dramatisch
Bedankt Roland, je bent een goede jongen.quote:Op zondag 11 december 2016 17:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat mag je voor deze ene keer zeggen.
Ik zei het toch al net, jemigquote:
Dit zei ik een half jaar geleden al.quote:Op zondag 11 december 2016 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
neequote:Op zondag 11 december 2016 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zeggen dat ik moe word van Davy Klaassen?
ik zou tbh nouri inbrengen nu voor younes en daar niet mee wachten tot minuut 70..quote:Op zondag 11 december 2016 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is wel pijnlijk als Kluivert straks mag invallen, ben je helemaal voorbijgestreefd door een B-junior
quote:Op zondag 11 december 2016 17:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jelly dat er bij Ajax goede verdedigers rondlopen
Madquote:Op zondag 11 december 2016 17:20 schreef PSVCL het volgende:
knjb grijpt weer in
logisch ook met al die ajacieden in het bestuur
Higler wil dit keer aan de goede kant van de geschiedenis staan.quote:Op zondag 11 december 2016 17:20 schreef PSVCL het volgende:
knjb grijpt weer in
logisch ook met al die ajacieden in het bestuur
Die hebben ook net even wat meer ruimtequote:Op zondag 11 december 2016 17:22 schreef skysherrif het volgende:
twente combineert beter dan ajax de hele wedstrijd bij elkaar daar
Tuurlijk, maar het is wel heel pover allemaal nu hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 17:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hebben ook net even wat meer ruimte
Oh dat absoluutquote:Op zondag 11 december 2016 17:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is wel heel pover allemaal nu hoor.
Met Veltman en Dijks is het quota slechte verdedigers voor vandaag al ruim gehaald.quote:
ja vast.quote:Op zondag 11 december 2016 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA
We hebben je gemist.
Heeft HK een reden om zo te doen?quote:Op zondag 11 december 2016 17:27 schreef Brammess het volgende:
Ah leuk, mogen we weer HK's "Kijk mij eens depressief zijn" posts aanschouwen
quote:Op zondag 11 december 2016 17:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft HK een reden om zo te doen?
Dit is ook een aardige 'ik snijd graag mn polsen'' post.quote:Op zondag 11 december 2016 17:27 schreef Brammess het volgende:
Ah leuk, mogen we weer HK's "Kijk mij eens depressief zijn" posts aanschouwen
Dat is typisch Brammes.quote:Op zondag 11 december 2016 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brammes zegt niks meer terug nadat ik hem heb gerekt
Nee, ik ga gewoon nagenoeg weinig in discussie met mentaal gehandicapten.quote:Op zondag 11 december 2016 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
joden lopen altijd wegquote:Op zondag 11 december 2016 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat deed je wel. Maar toen ik je op de feiten drukte zei je niks meerquote:Op zondag 11 december 2016 17:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon nagenoeg weinig in discussie met mentaal gehandicapten.
uhm ok.quote:Op zondag 11 december 2016 17:32 schreef PSVCL het volgende:
Als het ff nie loopt bij Ajax hebben ze altijd nog de scheids die ze helpt om weer in de wedstrijd te komen , tering KNJB.
Waar?quote:Op zondag 11 december 2016 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2016 17:32 schreef PSVCL het volgende:
Als het ff nie loopt bij Ajax hebben ze altijd nog de scheids die ze helpt om weer in de wedstrijd te komen , tering KNJB.
Ajax shined de laatste tijd niet zoveel.quote:Op zondag 11 december 2016 17:33 schreef Baconbus het volgende:
Ajax shined altijd pas echt in de tweede helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |