City of Cheese klinkt ook zo suf.quote:Op zondag 11 december 2016 16:06 schreef Grifte het volgende:
Waarom hangen er bij AZ in godsnaam 'Alkmaar - City of Dreams' spandoeken
quote:Op zondag 11 december 2016 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City of Cheese klinkt ook zo suf.
Enige gatenkaas is die verdediging van ze.quote:Op zondag 11 december 2016 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City of Cheese klinkt ook zo suf.
Nooit gedroomd over Alkmaar?quote:Op zondag 11 december 2016 16:06 schreef Grifte het volgende:
Is het hoofdkantoor van Beter Bed in Alkmaar?quote:Op zondag 11 december 2016 16:06 schreef Grifte het volgende:
3/10quote:Op zondag 11 december 2016 16:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Is het hoofdkantoor van Beter Bed in Alkmaar?
quote:Op zondag 11 december 2016 16:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Lol, met was Ajaxgeluk win je dit met 0-30
0-10quote:Op zondag 11 december 2016 16:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Lol, met was Ajaxgeluk win je dit met 0-30
0-4 is echt een heel magere uitslag. Had minimaal het dubbele moeten zijn.quote:
Inderdaad, daar had Ajax ook gewoon overheen moeten walsenquote:Op zondag 11 december 2016 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Mijn god, dit lijkt qua kansen missen bijna op Feyenoord-Ajax
Gaan mods nu ook al trollen tegenwoordig?quote:Op zondag 11 december 2016 16:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, daar had Ajax ook gewoon overheen moeten walsen
quote:Op zondag 11 december 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht heeft al sinds AJA-UTR begin oktober niet meer verloren. Zeer sterke serie.
Bedankt, Hassan.quote:Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef PSVCL het volgende:
AZ is wel vol gas gegaan donderdag.
Feyenoord had nikst tegen Fener in te brengen ,..was een gelopen wedstrijd,die hebben dus weinig energie verspild.
Ja en Badr heeft niet verloren. Allemaal even lachen mensen.quote:Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef PSVCL het volgende:
AZ is wel vol gas gegaan donderdag.
Feyenoord had nikst tegen Fener in te brengen ,..was een gelopen wedstrijd,die hebben dus weinig energie verspild.
?quote:Op zondag 11 december 2016 16:30 schreef skysherrif het volgende:
peter bosz iig niet zo kortzichtig over mensen buiten de voetballerij dan derksen en vd gijp
Kloptquote:Op zondag 11 december 2016 16:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja en Badr heeft niet verloren. Allemaal even lachen mensen.
Was net een interview op nederland 1 met Peter voorafgaand aan de wedstrijd. Na een item over cassiera en sanchezquote:
Tegenwoordig halen veel toptrainers ook inspiratie uit andere sporten. Tuchel deed dat ook in zijn sabbatical tussen Mainz en Dortmund.quote:Op zondag 11 december 2016 16:30 schreef skysherrif het volgende:
peter bosz iig niet zo kortzichtig over mensen buiten de voetballerij dan derksen en vd gijp
Dat item had ik al gezien, weer lekker geërgerd aan die idioot van een Joepie de Poepie.quote:Op zondag 11 december 2016 16:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was net een interview op nederland 1 met Peter voorafgaand aan de wedstrijd. Na een item over cassiera en sanchez
Lekker vragen stellen over de FARC en over het spelen op de PS van Zlatanquote:Op zondag 11 december 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat item had ik al gezien, weer lekker geërgerd aan die idioot van een Joepie de Poepie.
Gaat nergens over.quote:Op zondag 11 december 2016 16:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker vragen stellen over de FARC en over het spelen op de PS van Zlatan
Ja, mits ze natuurlijk wel affiniteit hebben met voetbal lijken me wat extra invloeden van topcoaches in andere takken een prima zet.quote:Op zondag 11 december 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig halen veel toptrainers ook inspiratie uit andere sporten. Tuchel deed dat ook in zijn sabbatical tussen Mainz en Dortmund.
"Ik zou mezelf nooit wisselen in dat soort wedstrijden" - Dirk Kuytquote:Op zondag 11 december 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ik wil Frank de Boer nu op de kaart zetten in de wereld" - Frank de Boer
Haha succes
Dat Sanchez nog niet goed genoeg was voor Barca, dat ajax idd tegen Luik de 5 seconden regel goed deed (maar dat het al een tijdje goed gaat en alsnog beter moet) en de conditie wellicht nog wat beter moet omdat we in de laatste 15 minuten wat tegengoals krijgen.quote:Op zondag 11 december 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat nergens over.
Maar wat zei Bosz nog voor boeiends?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Slob.
Sanchez maakt de laatste tijd wat foutjes, wellicht wat oververmoeid.quote:Op zondag 11 december 2016 16:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat Sanchez nog niet goed genoeg was voor Barca, dat ajax idd tegen Luik de 5 seconden regel goed deed (maar dat het al een tijdje goed gaat en alsnog beter moet) en de conditie wellicht nog wat beter moet omdat we in de laatste 15 minuten wat tegengoals krijgen.
Ging nog even over Bazoer, maar daar had hij verder niets over te melden en dat de keuze voor Wolfsburg totaal bij Bazoer lag.
quote:Op zondag 11 december 2016 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Johansson is ontzettend slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Slob.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Elia trouwens veel beter dan normaal op die passmap, jorgensen voor een spits ook heel veel balcontacten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Slob.
met zo'n naam zou je eigenlijk autocoureur moeten worden.quote:Op zondag 11 december 2016 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk als hij z'n debuut mag maken.
Kluivert. Alleen die naam al, KLUIVERT!!
Ik dacht toen altijd aan kippenpotenquote:Op zondag 11 december 2016 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht toen altijd aan die grote rode hondquote:Op zondag 11 december 2016 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er dit seizoen wedstrijden geweest met een groter verschil in ExpG?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Slob.
(lol)quote:Op zondag 11 december 2016 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met zo'n naam zou je eigenlijk autocoureur moeten worden.
Eredivisie?quote:Op zondag 11 december 2016 16:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zijn er dit seizoen wedstrijden geweest met een groter verschil in ExpG?
Volgens mij waren AZ-HER en AJA-EXC ook knoeperds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |