quote:Op zondag 11 december 2016 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Vilhena is zon intens domme voetballer voor de kool
Klopt, maar toch wel een nuttig spelertje hoor. Maar Feyenoord is zijn top.quote:Op zondag 11 december 2016 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Vilhena is zon intens domme voetballer voor de kool
Klopt, voor Eredivisie prima. Meer ook niet.quote:Op zondag 11 december 2016 15:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar toch wel een nuttig spelertje hoor. Maar Feyenoord is zijn top.
Ik spreek je over 3/4 jaar wel.quote:Op zondag 11 december 2016 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, voor Eredivisie prima. Meer ook niet.
Inderdaadquote:Op zondag 11 december 2016 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, voor Eredivisie prima. Meer ook niet.
Oke.quote:Op zondag 11 december 2016 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeggen de Vilhena adepten inmiddels ook al zon 3/4 jaar.
Was mis, maar komt in feite omdat Nelom compleet verkeerd dekt.quote:
Kijk je ook altijd met 240p stream naar Vilhena? Dat verklaard veelquote:Op zondag 11 december 2016 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op wen 240p stream zie je t allemaal wat minder
*verklaartquote:Op zondag 11 december 2016 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk je ook altijd met 240p stream naar Vilhena? Dat verklaard veel
Zn cijfers zeggen genoegquote:Op zondag 11 december 2016 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk je ook altijd met 240p stream naar Vilhena? Dat verklaard veel
Op zich wel, maar AZ heeft ook wel een redelijke off-dayquote:Op zondag 11 december 2016 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik schakel net in. Is het veldspel zo goed als de score doet vermoeden? Zag net wel twee prachtige aanvallen.
Ja, de eerste helft was heel erg sterkquote:Op zondag 11 december 2016 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik schakel net in. Is het veldspel zo goed als de score doet vermoeden? Zag net wel twee prachtige aanvallen.
Bij vlagen, maar we krijgen vrij veel ruimte.quote:Op zondag 11 december 2016 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2016 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor zn praktijkexamen voortzetting kansrijke aanval
Hap hap hapquote:Op zondag 11 december 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij begint over cijfers en komt vervolgens niet met cijfers aan. Wat was jouw argument?
Eredivisieclubs krijgen hun stadions uberhaupt nauwelijks nog uitverkochtquote:Op zondag 11 december 2016 15:48 schreef Haringkop het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat AZ zo'n wedstrijd niet uitverkocht krijgt?
Naja als je ze ziet voetballen, is het ook wel een wonder dat er nog mensen op af komenquote:Op zondag 11 december 2016 15:48 schreef Haringkop het volgende:
Dat er niet genoeg tickets besteld zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 15:48 schreef Haringkop het volgende:
En dan slechts een kaart of 800 voor uitpubliek, blijft bijzonder..quote:Op zondag 11 december 2016 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eredivisieclubs krijgen hun stadions uberhaupt nauwelijks nog uitverkocht
Megalomaan stadion op basis van hun succes in 2008? 2009? Nu Ajax weer normaal voetbalt zullen er een hoop Noord-Hollanders weer voor Ajax zijn geworden.quote:Op zondag 11 december 2016 15:48 schreef Haringkop het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2016 15:50 schreef PSVCL het volgende:
AZ heeft donderdag alles gegeven ,was te verwachten dit
Neequote:Op zondag 11 december 2016 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
Caland zing jij dat please dont take me home ook mee?
Nu je het zegt. Geen Kuyt en het ziet er goed uit op het veld. Mag hopen dat Kuyt zich wat schappelijker opstelt voor de opstelling.quote:
Zeker. 1e schot op goal ook?quote:
We shall not be moved was wel machtig in het stadion zo rond 2010/2011 toen het echt kut ging.quote:Op zondag 11 december 2016 15:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zelfde aids als we shall not be moved, als je het mij vraagt
VBL / "Feyenoord geen topclub meer"quote:Op zondag 11 december 2016 15:48 schreef Haringkop het volgende:
Ik hoorde in de eerste helft een keer het 'your support is fucking shit'quote:Op zondag 11 december 2016 15:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
kom op man ,je ziet vanaf minuut 1 dat ze niet met dezelfde energie als donderdag spelen.quote:
Dat vond ik altijd een bazenlied eigenlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 15:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
El Ahmadi dan met z'n showpassjes.quote:Op zondag 11 december 2016 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Berghuis strooit met passjes op maat hoor
Oja, kut, Ham naar Afrika.quote:Op zondag 11 december 2016 15:54 schreef Typisch het volgende:
Zal je zien dat er na de winter gekozen wordt voor Vilhena-Kuyt-Toornstra.
Jan-Arie gooit er daarentegen wel af en toe een schaar uit. Immers gooit alleen darts.quote:Op zondag 11 december 2016 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
We hebben al jarenlang met zo een gast op 10 gespeeld.
Shall we sing a song for you, ook zoietsquote:Op zondag 11 december 2016 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde in de eerste helft een keer het 'your support is fucking shit'
Mijn hart huilde een beetje
Dat jullie al die liedjes herkennen, ik versta er meestal geen kut van.quote:Op zondag 11 december 2016 15:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Shall we sing a song for you, ook zoiets
Ik gun m ook alles, vind het gewoon geen geweldige speler verder.quote:Op zondag 11 december 2016 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gun Vilhena wel alles nu. Mooi dat hij het op het veld laat zien.
De hoop was geloof ik kort na de winterstop?quote:Op zondag 11 december 2016 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
Wanneer is Vermeer weer fit eigenlijk?
Geen geweldenaar nee, maar wel eentje die nuttig is op de plek waar hij nu staat.quote:Op zondag 11 december 2016 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik gun m ook alles, vind het gewoon geen geweldige speler verder.
Dat wijverige "whooh" vind/vond altijd zo tenenkrommendquote:Op zondag 11 december 2016 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd een bazenlied eigenlijk.
En dan vooral als ineens het hele vak gaat staan.
Wordt een interessante situatie iigquote:Op zondag 11 december 2016 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
De hoop was geloof ik kort na de winterstop?
Ik ook niet. Eerste seizoen vond ik hem wel echt veel hebben wat we nodig hadden. Het is er alleen nooit echt uitgekomen. Ik weet nog wel bij z'n debuut dat hij die bal tussen twee spelers op links op randje strafschopgebied legde. Tegen Twente uit dacht ik. Was echt een fenomenale bal. Heeft daarna nooit echt meer zulke ballen gegeven.quote:Op zondag 11 december 2016 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik gun m ook alles, vind het gewoon geen geweldige speler verder.
Oh eens, maar dat zit er niet meer in toch? Tenminste, dat was een tijdje toen ik ging, maar na verloop van tijd ging dat weg.quote:Op zondag 11 december 2016 15:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat wijverige "whooh" vind/vond altijd zo tenenkrommend
Ben het volledig met je eensquote:Op zondag 11 december 2016 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen geweldenaar nee, maar wel eentje die nuttig is op de plek waar hij nu staat.
Kuyt heeft waarschijnlijk meer gezag dan Gio en die gaat altijd mokken als hij wissel staatquote:Op zondag 11 december 2016 15:59 schreef Keyos het volgende:
Nou Gio, dit team lekker laten staan tot het einde van het seizoen (behoudens Afrikacup). Gio kennende staat echter Kuyt in de basis volgende week.
Klopt. Zag er vroeger veel meer voetballende potentie in.quote:Op zondag 11 december 2016 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eerste seizoen vond ik hem wel echt veel hebben wat we nodig hadden. Het is er alleen nooit echt uitgekomen. Ik weet nog wel bij z'n debuut dat hij die bal tussen twee spelers op links op randje strafschopgebied legde. Tegen Twente uit dacht ik. Was echt een fenomenale bal. Heeft daarna nooit echt meer zulke ballen gegeven.
Daarom is het goed dat hij nu naast El Ahmadi speelt en niet achter de spitsen. Daar is hij niet slim genoeg voor.quote:Op zondag 11 december 2016 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eerste seizoen vond ik hem wel echt veel hebben wat we nodig hadden. Het is er alleen nooit echt uitgekomen. Ik weet nog wel bij z'n debuut dat hij die bal tussen twee spelers op links op randje strafschopgebied legde. Tegen Twente uit dacht ik. Was echt een fenomenale bal. Heeft daarna nooit echt meer zulke ballen gegeven.
Klopt, daarom zet ik er vond bij, al willen sommige het nog weeens doenquote:Op zondag 11 december 2016 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh eens, maar dat zit er niet meer in toch? Tenminste, dat was een tijdje toen ik ging, maar na verloop van tijd ging dat weg.
En ondanks z'n lengte is het fysiek echt prima op zijn positie.quote:Op zondag 11 december 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat hij nu naast El Ahmadi speelt en niet achter de spitsen. Daar is hij niet slim genoeg voor.
Misschien wel inderdaad. Maar had echt het idee dat hij onze nieuwe nummer 10 kon zijn na dat eerste seizoen. Een positie die we sinds Ono niet meer fatsoenlijk hebben weten in te vullen.quote:Op zondag 11 december 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat hij nu naast El Ahmadi speelt en niet achter de spitsen. Daar is hij niet slim genoeg voor.
Dit. Zien welke jeugdige aanvallers kunnen doorbreken.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 11 december 2016 16:03 schreef Wicky15 het volgende:
Nieuwkoop vond ik het vorig seizoen prima doen toen Karsdorp geblesseerd was.
Mooiquote:Op zondag 11 december 2016 16:03 schreef Wicky15 het volgende:
Nieuwkoop vond ik het vorig seizoen prima doen toen Karsdorp geblesseerd was.
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 11 december 2016 16:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Misschien heb ik er dan gewoon gvd helemaal geen verstand van
Bakkal deed dat in het Guidetti jaar erg goedquote:Op zondag 11 december 2016 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien wel inderdaad. Maar had echt het idee dat hij onze nieuwe nummer 10 kon zijn na dat eerste seizoen. Een positie die we sinds Ono niet meer fatsoenlijk hebben weten in te vullen.
Ik vond 'm ook niet verkeerd. Verdedigend beter dan Kars, alleen aanvallend minder. Maar ik heb er ook geen verstand van.quote:Op zondag 11 december 2016 16:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Misschien heb ik er dan gewoon gvd helemaal geen verstand van
Nieuwkoopquote:Op zondag 11 december 2016 16:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Over Nieuwkoop of dat ik er geen verstand van heb
Vragen vragenquote:Op zondag 11 december 2016 16:05 schreef macca728 het volgende:
waarom nu weer Bilal en geen Gustafson bv
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2016 16:04 schreef Wicky15 het volgende:
Maar Nieuwkoop was in de jeugd toch ook een middenvelder?
Op huurbasis?quote:Op zondag 11 december 2016 16:06 schreef Wicky15 het volgende:
Denk dat Gustafson volgende maand lekker teruggaat naar Zweden.
We hebben op Varkenoord jaren gescout a la Fifa. Alles op 99 acceleratie en 99 pace.quote:Op zondag 11 december 2016 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Is Nieuwkoop nou zo snel of is dat even dat frisse enthousiasme waardoor hij zo vlot lijkt?
Zal wel stammen uit de periode Van Beukering.quote:Op zondag 11 december 2016 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
We hebben op Varkenoord jaren gescout a la Fifa. Alles op 99 acceleratie en 99 pace.
Ze beginnen daar pas weer in april, dus lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.quote:
Ja, de "dat nooit meer"-strategie van Varkenoord.quote:Op zondag 11 december 2016 16:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal wel stammen uit de periode Van Beukering.
Oja, even vergeten. Dan neem ik die post terugquote:Op zondag 11 december 2016 16:09 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ze beginnen daar pas weer in april, dus lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Gewoon niet goed genoeg toch.quote:Op zondag 11 december 2016 16:09 schreef Wicky15 het volgende:
Gustafson gaat nooit meer een fatsoenlijke kans krijgen onder Gio
Kunnen we niet zeggenquote:Op zondag 11 december 2016 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg toch.
Indd. Lui is die wel denk ik. Dat kan ook wel een probleem zijnquote:Op zondag 11 december 2016 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind Gustafson als hij speelt altijd wel wat hebben, oogt verdedigend wel wat lui.
Kramer was ook erg lui. En Kuyt op de 10 verdedigt ook steeds minder mee. Maar als hij op de training ook erg lui is zal Gio wel de voorkeur geven aan spelers die er wel voor gaan.quote:Op zondag 11 december 2016 16:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Indd. Lui is die wel denk ik. Dat kan ook wel een probleem zijn
Heerenveen ja. Daar was hij gewoon precies wat we nodig hadden op 10.quote:Op zondag 11 december 2016 16:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Gustafson op 10 pakte af en toe wel geinig uit. Een van z'n eerste wedstrijden 2 assists en een goal, meen ik.
Toen speelde Vejinovic zelfs een goede pot meen ik me te herinnerenquote:Op zondag 11 december 2016 16:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heerenveen ja. Daar was hij gewoon precies wat we nodig hadden op 10.
Hij heeft heimwee en kan het niveau gewoon niet aan.quote:Op zondag 11 december 2016 16:12 schreef Oldground het volgende:
Vind het ook wel wat vlug om De Staaf op te geven. Verhuren binnen Nederland zou wel uitkomst kunnen bieden. Heeft wat mij betreft nog genoeg potentie.
Dit dus.quote:Op zondag 11 december 2016 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft heimwee en kan het niveau gewoon niet aan.
Had eigenlijk gemoetenquote:Op zondag 11 december 2016 16:14 schreef Haringkop het volgende:
0-6 of 0-7 had niet gek geweest vandaag
quote:Op zondag 11 december 2016 16:17 schreef Haringkop het volgende:
Tsjonge jonge wat een kansen de tweede helftaz was rijp voor de echte slachtbank
Nuttige optie om te hebben op rechtsbuiten. Als je zelf weer eens de onderliggende partij bent is het handig om wat snelheid op die positie te hebben.quote:Op zondag 11 december 2016 16:19 schreef Jihawti het volgende:
Bassie moet ook gewoon weg, vreselijk gewoon zo'n hersenloze pingeldoos
Hier ook hoor, de druppel was bijna dat kutdansje van Tonnie. De afgelopen weken stonden we alleen bovenaan op doelsaldo maar ff geconcentreerd blijven werken hieraan ho maar.quote:Op zondag 11 december 2016 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga nog bijna chagrijnig worden dat ze er niet meer hebben gemaakt met al die kansen.
Hij is allesbehalve nuttig zolang hij alleen maar hard loopt en steeds de verkeerde keuzes maakt. Of keuze eigenlijk, het is ik, ik, ik.quote:Op zondag 11 december 2016 16:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nuttige optie om te hebben op rechtsbuiten. Als je zelf weer eens de onderliggende partij bent is het handig om wat snelheid op die positie te hebben.
Zag je indd wel terugquote:Op zondag 11 december 2016 16:25 schreef PSVCL het volgende:
AZ is wel vol gas gegaan donderdag.
Feyenoord had nikst tegen Fener in te brengen ,..was een gelopen wedstrijd,die hebben dus weinig energie verspild.
OK bedankt voor de info PSVCL, terug naar de studio!quote:Op zondag 11 december 2016 16:25 schreef PSVCL het volgende:
AZ is wel vol gas gegaan donderdag.
Feyenoord had nikst tegen Fener in te brengen ,..was een gelopen wedstrijd,die hebben dus weinig energie verspild.
Je wordt ook nooit kampioen natuurlijk als je snel tevreden bent. Die punten die we pakken met kut voetbal zeggen me niets. Als we spelen zoals vandaag kunnen er mooie dingen gebeuren.quote:Op zondag 11 december 2016 16:21 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Hier ook hoor, de druppel was bijna dat kutdansje van Tonnie. De afgelopen weken stonden we alleen bovenaan op doelsaldo maar ff geconcentreerd blijven werken hieraan ho maar.
Maar goed, genoeg gezeken, het is eigenlijk tekenend voor dit seizoen dat we bovenaan staan en toch nog wat te zeuren hebben: het gaat gewoon goed.
Stel he niet aan joh. Die jongens zijn gewoon blij dat het loopt en een goede wedstrijd is en uiten dat dan ook. Ja dan doet ie een mongolendansje, big whoop.quote:Op zondag 11 december 2016 16:21 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Hier ook hoor, de druppel was bijna dat kutdansje van Tonnie. De afgelopen weken stonden we alleen bovenaan op doelsaldo maar ff geconcentreerd blijven werken hieraan ho maar.
Maar goed, genoeg gezeken, het is eigenlijk tekenend voor dit seizoen dat we bovenaan staan en toch nog wat te zeuren hebben: het gaat gewoon goed.
Net als aan interviews net na de wedstrijd moet je aan dansjes na een goal ook gewoon geen waarde hechten. Lekker belangrijk.quote:Op zondag 11 december 2016 16:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel he niet aan joh. Die jongens zijn gewoon blij dat het loopt en een goede wedstrijd is en uiten dat dan ook. Ja dan doet ie een mongolendansje, big whoop.
Iedereen is 90 minuten lang voor de volgende goal gegaan ipv op halve kracht spelen. Veel kansen dus, zelfs na de 0-4. Dat in de laatste loodjes voor de winterstop, niet veel ploegen brengen dat. Lees ik hier toch weer gezeik
Interessant. Grappig hoe wij schijnbaar constant uit positie lopen ten opzichte van je opstelling. Bij AZ zie je dat stukken minder. En Vilhena de verbindings speler is tussen middenveld en aanval.quote:Op zondag 11 december 2016 16:40 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
eventjes gejat van Stinho, die het weer gekopieerd heeft van 11tegen11
Komt omdat Toorsntra, Berghuis en ook een beetje Karsdorp vaak opduiken op elkaar posities. Dan moet de ander dus een andere plek innemen waardoor de gemiddelde posities naar elkaar toe trekken.quote:Op zondag 11 december 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Interessant. Grappig hoe wij schijnbaar constant uit positie lopen ten opzichte van je opstelling. Bij AZ zie je dat stukken minder. En Vilhena de verbindings speler is tussen middenveld en aanval.
Het was genot vandaag, maar als je kampioen wil worden moet je tegelijkertijd kritisch blijven.quote:Op zondag 11 december 2016 16:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel he niet aan joh. Die jongens zijn gewoon blij dat het loopt en een goede wedstrijd is en uiten dat dan ook. Ja dan doet ie een mongolendansje, big whoop.
Iedereen is 90 minuten lang voor de volgende goal gegaan ipv op halve kracht spelen. Veel kansen dus, zelfs na de 0-4. Dat in de laatste loodjes voor de winterstop, niet veel ploegen brengen dat. Lees ik hier toch weer gezeik
Hele big whoop, het zegt iets over zijn karakter in de negatieve zin. Dat ie zijn concentratie onderbreekt om een fokking camera op te zoeken bijvoorbeeld. Ik vind daar hetzelfde van als het gespeelde ritueel van "zo uitzinnig blij zijn dat ik nu rennend mijn shirt uit ga trekken". Dom, nagespeeld theatraal gedrag ter meerdere glorie van het ego is het, geen oprechte blijdschapquote:Op zondag 11 december 2016 16:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zag echt een aantal spelers meer voor eigen gedoe gaan dat geconcentreerd doorknallen. Maar zoals gezegd, genoeg gezeik geweest en het zegt op zich eigenlijk iets heel goeds over ons, namelijk dat we de lat eindelijk hoger hebben kunnen leggen.quote:Iedereen is 90 minuten lang voor de volgende goal gegaan ipv op halve kracht spelen. Veel kansen dus, zelfs na de 0-4. Dat in de laatste loodjes voor de winterstop, niet veel ploegen brengen dat. Lees ik hier toch weer gezeik
Komt wel aardig overheen met hoe ik Feyenoord zie spelen eigenlijk. Elia die altijd redelijk breed en diep staat, Berghuis meer als middenvelder en Jorgensen en Toornstra die een beetje om elkaar heen zwerven. Karsdorp ook dieper dan Nelom obviously, en Van der Heijden ook dieper dan Botteghin. Zit eigenlijk wel een prima dynamiek in het elftal.quote:Op zondag 11 december 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Interessant. Grappig hoe wij schijnbaar constant uit positie lopen ten opzichte van je opstelling. Bij AZ zie je dat stukken minder. En Vilhena de verbindings speler is tussen middenveld en aanval.
Dat je na de 0-4 tegen een op papier gelijkwaardig team de focus in het afmaken mist voor de 5, 6 en 7 (die er ook in hadden gezeten), vind ik niet zo heel gek. Zou niet moeten maar het lijkt me logischquote:Op zondag 11 december 2016 16:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het was genot vandaag, maar als je kampioen wil worden moet je tegelijkertijd kritisch blijven.
Maar dat is niet iets nieuws.. kan je dan de conclusie trekken dat van den Brom het tactisch niet goed had staan en daardoor AZ constant achter de feiten aan liep?quote:Op zondag 11 december 2016 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt omdat Toorsntra, Berghuis en ook een beetje Karsdorp vaak opduiken op elkaar posities. Dan moet de ander dus een andere plek innemen waardoor de gemiddelde posities naar elkaar toe trekken.
Dynamiekgod.
Ging vaak de combinatie aan, was actief betrokken en speelde best goed.quote:Op zondag 11 december 2016 16:50 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet kunnen kijken maar als ik dat plaatje goed lees dan speelde Elia elke bal weer terug?
Klopt, mooi om zoiets in een statistiek terug te zien.quote:Op zondag 11 december 2016 16:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Komt wel aardig overheen met hoe ik Feyenoord zie spelen eigenlijk. Elia die altijd redelijk breed en diep staat, Berghuis meer als middenvelder en Jorgensen en Toornstra die een beetje om elkaar heen zwerven. Karsdorp ook dieper dan Nelom obviously, en Van der Heijden ook dieper dan Botteghin. Zit eigenlijk wel een prima dynamiek in het elftal.
De tweede helft was ie z'n concentratie kwijt, wilde hij het veel te mooi doen en ging juist alles foutquote:Op zondag 11 december 2016 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ging vaak de combinatie aan, was actief betrokken en speelde best goed.
Ha, jij zegt het beter dan ik, dit bedoel ik dus!quote:Op zondag 11 december 2016 16:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het was genot vandaag, maar als je kampioen wil worden moet je tegelijkertijd kritisch blijven.
Mwah. Het is sowieso lastig voetballen voor de tegenstander als Elia, Jorgensen en El Ahmadi hun dag hebben. Als Berghuis dan ook nog eventjes snel scoort kun je wel een leuke tactiek bedacht hebben maar dat helpt dan niet echt.quote:Op zondag 11 december 2016 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat is niet iets nieuws.. kan je dan de conclusie trekken dat van den Brom het tactisch niet goed had staan en daardoor AZ constant achter de feiten aan liep?
Klopt ook wel met wat ik gezien heb. Ik zag Elia ineens rechts op het middenveld opduiken, heb Nelom rechtbuiten gezien, Karsdorp links op het middenveld en Jan-Scharie stond bij de 2-0 lekker in de spits. Jorgensen soeelt vaakmeer als 10 dan als spits.quote:Op zondag 11 december 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vond het inderdaad tactisch zwak staan bij AZ waardoor ze constant achter de feiten aanliepen. Ze werden ook helemaal kapotgespeeld voor de pauze al, en Brom kon dit niet ombuigen na de rust, dus opnieuw tactisch zwak gereageerd.quote:Op zondag 11 december 2016 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat is niet iets nieuws.. kan je dan de conclusie trekken dat van den Brom het tactisch niet goed had staan en daardoor AZ constant achter de feiten aan liep?
Hahahaquote:Op zondag 11 december 2016 16:55 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/BN4dbCfDs9B/
Hahaha geweldigquote:Op zondag 11 december 2016 16:55 schreef Caland het volgende:
Zo idd, wat een wederopstanding van die gozer. Vorig seizoen echt matig, speelt nu als een dikke baas. Die goal ook, Vertonghen (quote:Op zondag 11 december 2016 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha
Ik begin steeds meer waardering te krijgen voor die pleurisneus.
GIFje bittequote:Op zondag 11 december 2016 16:55 schreef Caland het volgende:
quote:
Bazenweekendquote:Op zondag 11 december 2016 18:36 schreef Jihawti het volgende:
En nu is het weekend echt compleetDrie punten los
Van tevoren zou ik deze uitslagen als belachelijk optimistisch hebben afgedaan.quote:
Kan.quote:Op zondag 11 december 2016 18:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kan het volgende week weer worden.
Alleen maar zelf op zaterdag winnen tegen Vitesse, en dan zondag relaxed die pot kijken. Prima hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 18:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kan het volgende week weer worden.
Tuurlijk. Van PSV ben je ook nog lang niet af hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan.
Misschien is een gelijkspel wel het mooist, in de arena.
Liever PSV winnen neem ik aan. Sta je 6 punten los.quote:Op zondag 11 december 2016 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan.
Misschien is een gelijkspel wel het mooist, in de arena.
Dat zie ik ook het liefst.quote:Op zondag 11 december 2016 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever PSV winnen neem ik aan. Sta je 6 punten los.
Wat er ook gebeurt herbstmeister.quote:Op zondag 11 december 2016 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen maar zelf op zaterdag winnen tegen Vitesse, en dan zondag relaxed die pot kijken. Prima hoor.
Weddenquote:Op zondag 11 december 2016 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
NU KAN HET WEEKEND AL HELEMAAL NIET MEER STUK!
In Gio we trustquote:Op zondag 11 december 2016 18:56 schreef Typisch het volgende:
HMFGOD GVD TOPWEEKENDGENOT
[ afbeelding ]
oquote:Op zondag 11 december 2016 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Mij hoef je niet te overtuigen.
Wat mij betreft niets, maar ik sta ook al tijden achter Gio. Maar hoeft maar *iets* te gebeuren of hij zegt maar 1 verkeerd woordje en het is hier weer hommeles.quote:Op zondag 11 december 2016 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet die man nog meer doen dan?
quote:Op zondag 11 december 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Die periode na de winterstop gaat wel erg cruciaal worden zo. Begin je na de winterstop goed kan ik me echt niet voorstellen dat we dit uit handen gaan geven.
Waarheid. Ik ben te optimistischquote:Op zondag 11 december 2016 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
We hebben het over Feyenoord he maat.
Dat is dan wel te hopen, anders moeten we naar Dammers gaan kijkenquote:Op zondag 11 december 2016 19:07 schreef Scrummie het volgende:
Jan Scharie is geschorst volgende week lees ik net. Kongolo zou inzetbaar moeten zijn volgens Gio. Kongolo
Ik heb je niet voor niets ingevuld als één van de zuurste users in VBL. Deze reputatie moet je niet te pletter gooien na één leuk weekend halverwege het seizoen.quote:Op zondag 11 december 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarheid. Ik ben te optimistisch.
Even de euforie laten bekoelen en morgen realistisch doen.
quote:Op zondag 11 december 2016 19:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb je niet voor niets ingevuld als één van de zuurste users in VBL. Deze reputatie moet je niet te pletter gooien na een leuk weekend halverwege het seizoen.
Roda uit de eerste in januari. Hou m,n hart nu al vast.quote:Op zondag 11 december 2016 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
We hebben het over Feyenoord he maat.
Maar daarna wel Willem II en NEC thuis.quote:Op zondag 11 december 2016 19:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Roda uit de eerste in januari. Hou m,n hart nu al vast.
Dat is wel beter, zeker omdat El Ahmadi er dan ook niet bij is.quote:Op zondag 11 december 2016 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar daarna wel Willem II en NEC thuis.
hopelijk alleen tegen adoquote:Op zondag 11 december 2016 19:23 schreef F.M.D. het volgende:
volgende week weer lekker ouderwets zwoegen met dirkie op 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |