gezellig in me eentjequote:Op zondag 11 december 2016 16:04 schreef zeer het volgende:
[..]
nee je kunt daarna nog bakje koffie drinken in de stad
Ik wil jou wel doenquote:
Net 3 sneetjes tijgerbrood in de pan gelegd met oude (supermarkt) kaas van Deen en een plakje snijworst. Zo simpel, zo lekker.quote:
ik ga uit etenquote:
Zal ik je temmenquote:
Waarquote:
Wil ik ook welquote:
Vriendin van me is nog nooit bij happy italy geweest, dus we gaan daar pizza eten en dan snel door naar de film. Maar als er een rij is dan gaan we ergens anders heen.quote:
http://bnn.nl/artikel/boos-afl-21-happy-italy-en-berlusconiquote:Op zondag 11 december 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Vriendin van me is nog nooit bij happy italy geweest, dus we gaan daar pizza eten en dan snel door naar de film. Maar als er een rij is dan gaan we ergens anders heen.
Eigenlijk ga ik liever niet daarheen maarja, wel goedkoop.
wat ga jij eten?
Ken je het programma #BOOS?quote:Op zondag 11 december 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Vriendin van me is nog nooit bij happy italy geweest, dus we gaan daar pizza eten en dan snel door naar de film. Maar als er een rij is dan gaan we ergens anders heen.
wat ga jij eten?
Je bent mij net voor.quote:Op zondag 11 december 2016 16:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
http://bnn.nl/artikel/boos-afl-21-happy-italy-en-berlusconi
ja heb het gezienquote:
Die afleveringquote:Op zondag 11 december 2016 16:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
http://bnn.nl/artikel/boos-afl-21-happy-italy-en-berlusconi
Ga gewoon naar de lokale turk en koop een echte pizza met z'n 2quote:Op zondag 11 december 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heb het gezienvind die medewerkers daar ook irritant hoor. Telkens vragen of je al klaar bent en je weg proberen te krijgen. Maar vind het prima om er een keertje heen te gaan omdat zij er niet is geweest
Sterkte dan, ripquote:Op zondag 11 december 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga jij eten?
Vind het daar meestal ook niet zo gezellig eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2016 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de lokale turk en koop een echte pizza met z'n 2
mmm eetsmakelijkquote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sterkte dan, rip
Ik ga gridloks worst eten
ben jij zo iemand die niet weet waar ze heen wilquote:Op zondag 11 december 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het daar meestal ook niet zo gezellig eigenlijk
bestel maar bij want dat vult nietquote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sterkte dan, rip
Ik ga gridloks worst eten
Zal wel beetje voor je bewaren hoor, tijger :$quote:
Ken ik niet, maar is goed.quote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom wij gaan pizza klappen bij Vapi
Heb zin in kipnuggetsquote:Op zondag 11 december 2016 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
bestel maar bij want dat vult niet
boeken hem gewoon effe naar de mac hier op industrie terein, heb opzich ook wel zin aan 3 van die 1 euro hamburgersquote:
Ik twijfel of ik kipnuggets ga halen of chili cheese nuggets.quote:
jawel hoor, maar als iemand anders het niet weet en ik moet gaan beslissen dan vind ik dat vet irritant. Want als het dan kut blijkt te zijn, heb ik het gedaanquote:Op zondag 11 december 2016 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die niet weet waar ze heen wil
zou niet caren, moeten ze zelf maar met suggesties komen ja toggquote:Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel hoor, maar als iemand anders het niet weet en ik moet gaan beslissen dan vind ik dat vet irritant. Want als het dan kut blijkt te zijn, heb ik het gedaan
Wil ik ook wel ja, hnngg komquote:Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
boeken hem gewoon effe naar de mac hier op industrie terein, heb opzich ook wel zin aan 3 van die 1 euro hamburgers
Wat verantwoordquote:Op zondag 11 december 2016 16:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een ovenschotel met witlof, aardappelpuree en ham.
quote:Op zondag 11 december 2016 16:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal wel beetje voor je bewaren hoor, tijger :$
Jaquote:
Ja klopt, maar toch irritantquote:Op zondag 11 december 2016 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou niet caren, moeten ze zelf maar met suggesties komen ja togg
Nohhh chili cheese nuggets en krulfriet waarom zeg je dit nouquote:Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik kipnuggets ga halen of chili cheese nuggets.
Ja, ik vroeg mezelf eigenlijk ook al af waarom ik dat erbij doe. Recept wat ik vond was zelfs met hamblokjes en plakken ham, maar dat werd mij te gortig.quote:
Hamliefhebbers vinden ham bij witlof toch juist lekker?quote:Op zondag 11 december 2016 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg mezelf eigenlijk ook al af waarom ik dat erbij doe. Recept wat ik vond was zelfs met hamblokjes en plakken ham, maar dat werd mij te gortig.
Nee niet persoonlijkquote:Op zondag 11 december 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
Ik ga zo naar Soof 2
kennen jullie die
hahaquote:
Sinds ik op mijzelf woon heb ik 2 keer pizza gegeten (wegens bezoek) en 2 keer patat gehaald. Maar ik eet altijd wel veel te simpel eigenlijk. Ik haat koken, maar ik heb mezelf voorgenomen om in ieder geval in het weekend iets uitgebreiders te makenquote:Op zondag 11 december 2016 16:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Eet jij nooit hamburgers of pizza
Zonder ham (en kaas) is witlof echt niet te eten.quote:Op zondag 11 december 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hamliefhebbers vinden ham bij witlof toch juist lekker?
Daarvan had deel 1 toch de cover van American Beauty gestolen.quote:Op zondag 11 december 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
Ik ga zo naar Soof 2
kennen jullie die
Vast wel. Maar ik noem mezelf geen liefhebber.quote:Op zondag 11 december 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hamliefhebbers vinden ham bij witlof toch juist lekker?
http://www.jpekker.nl/zoe(...)-en-american-beauty/quote:Op zondag 11 december 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarvan had deel 1 toch de cover van American Beauty gestolen.
Wat is te simpel eten?quote:Op zondag 11 december 2016 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds ik op mijzelf woon heb ik 2 keer pizza gegeten (wegens bezoek) en 2 keer patat gehaald. Maar ik eet altijd wel veel te simpel eigenlijk. Ik haat koken, maar ik heb mezelf voorgenomen om in ieder geval in het weekend iets uitgebreiders te maken
quote:Op zondag 11 december 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder ham (en kaas) is witlof echt niet te eten.
wat doe jij er doorheen?quote:
Dit jaquote:
Heerlijk juistquote:Op zondag 11 december 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vader maakte thuis altijd rauwe witlof salade.
De ene witlofsalade is de andere niet. Met lichte dressing, appel en walnoot vind ik het nog best lekker.quote:Op zondag 11 december 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vader maakte thuis altijd rauwe witlof salade.
Wat goed van je. Ik doe dat doordeweeks juist, zondag is echt mijn niksdoedag en vaak eet ik leftovers en (ook al praat ik er elke dag over) eet ik op zondag dan nog wel eens pizza of hamburgers of friet jaquote:Op zondag 11 december 2016 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds ik op mijzelf woon heb ik 2 keer pizza gegeten (wegens bezoek) en 2 keer patat gehaald. Maar ik eet altijd wel veel te simpel eigenlijk. Ik haat koken, maar ik heb mezelf voorgenomen om in ieder geval in het weekend iets uitgebreiders te maken
Met sinaasappelquote:Op zondag 11 december 2016 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
De ene witlofsalade is de andere niet. Met lichte dressing, appel en walnoot vind ik het nog best lekker.
Witlof laten weken in azijn/suiker mix om het bittere eraf te halen en dan mixen met komkommer en tomaat.quote:
ohh ik eet het met appel en banaanquote:Op zondag 11 december 2016 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Witlof laten weken in azijn/suiker mix om het bittere eraf te halen en dan mixen met komkommer en tomaat.
oh nee dat lust ik niequote:Op zondag 11 december 2016 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ohh ik eet het met appel en banaan
Ik vind het juist weer goed dat jij dat doordeweeks kan.quote:Op zondag 11 december 2016 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat goed van je. Ik doe dat doordeweeks juist, zondag is echt mijn niksdoedag en vaak eet ik leftovers en (ook al praat ik er elke dag over) eet ik op zondag dan nog wel eens pizza of hamburgers of friet ja
welke sausquote:
lekkerquote:Op zondag 11 december 2016 16:42 schreef Chai het volgende:
Had gisteren pompoenchili in wraps gemaakt en krijg vandaag pompoensoep.
#pumpkinweekend
Ik moet juist meteen aan het eten beginnen anders doe ik hetzelfde als jijquote:Op zondag 11 december 2016 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het juist weer goed dat jij dat doordeweeks kan.
Doordeweeks kan ik dat echt niet. Ik kom dan thuis om half 6, wil dan nog niet aan het eten beginnen en dan ga ik nootjes ofzo eten. Zo heb ik pas om 8 uur weer honger en ga ik snel wat klaarmaken.
Chiliquote:
Ik denk niet dat mijn huisgenoten het chill vinden als ik om 6:45 ga koken ;squote:Op zondag 11 december 2016 16:45 schreef Crip het volgende:
Ik kook meestal 'smorgens voordat ik ergens heen ga.
hehe ja kan ik me voorstellen. mn moeder boeit dat nie doet ze zelf ookquote:Op zondag 11 december 2016 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn huisgenoten het chill vinden als ik om 6:45 ga koken ;s
Ik garandeer je dat WCH en ik twee verschillende entiteiten zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 15:38 schreef Oberkullie het volgende:
Is het jullie ooit opgevallen dat Haags, Niels en WCH nooit tegelijkertijd posten
haha nicequote:Op zondag 11 december 2016 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het juist weer goed dat jij dat doordeweeks kan.
Doordeweeks kan ik dat echt niet. Ik kom dan thuis om half 6, wil dan nog niet aan het eten beginnen en dan ga ik nootjes ofzo eten. Zo heb ik pas om 8 uur weer honger en ga ik snel wat klaarmaken.
Vind je het dan niet jammer dat je het 's avonds dan moet opwarmen en het niet meer vers is?quote:Op zondag 11 december 2016 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe ja kan ik me voorstellen. mn moeder boeit dat nie doet ze zelf ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |