Vind het daar meestal ook niet zo gezellig eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2016 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de lokale turk en koop een echte pizza met z'n 2
mmm eetsmakelijkquote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sterkte dan, rip
Ik ga gridloks worst eten
ben jij zo iemand die niet weet waar ze heen wilquote:Op zondag 11 december 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het daar meestal ook niet zo gezellig eigenlijk
bestel maar bij want dat vult nietquote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sterkte dan, rip
Ik ga gridloks worst eten
Zal wel beetje voor je bewaren hoor, tijger :$quote:
Ken ik niet, maar is goed.quote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom wij gaan pizza klappen bij Vapi
Heb zin in kipnuggetsquote:Op zondag 11 december 2016 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
bestel maar bij want dat vult niet
boeken hem gewoon effe naar de mac hier op industrie terein, heb opzich ook wel zin aan 3 van die 1 euro hamburgersquote:
Ik twijfel of ik kipnuggets ga halen of chili cheese nuggets.quote:
jawel hoor, maar als iemand anders het niet weet en ik moet gaan beslissen dan vind ik dat vet irritant. Want als het dan kut blijkt te zijn, heb ik het gedaanquote:Op zondag 11 december 2016 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die niet weet waar ze heen wil
zou niet caren, moeten ze zelf maar met suggesties komen ja toggquote:Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel hoor, maar als iemand anders het niet weet en ik moet gaan beslissen dan vind ik dat vet irritant. Want als het dan kut blijkt te zijn, heb ik het gedaan
Wil ik ook wel ja, hnngg komquote:Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
boeken hem gewoon effe naar de mac hier op industrie terein, heb opzich ook wel zin aan 3 van die 1 euro hamburgers
Wat verantwoordquote:Op zondag 11 december 2016 16:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een ovenschotel met witlof, aardappelpuree en ham.
quote:Op zondag 11 december 2016 16:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal wel beetje voor je bewaren hoor, tijger :$
Jaquote:
Ja klopt, maar toch irritantquote:Op zondag 11 december 2016 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou niet caren, moeten ze zelf maar met suggesties komen ja togg
Nohhh chili cheese nuggets en krulfriet waarom zeg je dit nouquote:Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik kipnuggets ga halen of chili cheese nuggets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |