Ik heb het net wel gedaan en kreeg tijdens de fucking eerste zin al spijt:quote:Op zondag 11 december 2016 18:47 schreef Rezania het volgende:
Ik zal de inleidingen van mijn eerste verslagen op de uni maar niet opzoeken.
quote:We need to write a research paper at Erasmus University for the course (...)
quote:Op zondag 11 december 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb het net wel gedaan en kreeg tijdens de fucking eerste zin al spijt:
[..]![]()
Pas tijdens B2 ging het er allemaal goed uitzien.
Ook een beetje kort.quote:Naast het genoom bevatten bacteriële cellen ook nog vaak plasmiden. Een plasmide is klein stuk dubbelstrengs DNA dat gesloten is en dat naast het genoom nog in prokaryoten cellen aanwezig kan zijn (Nelson & Cox, 2008). Zodra een plasmide is geïsoleerd kan je het inbrengen bij competente cellen, waardoor zij nieuwe eigenschappen, zoals resistentie tegen bepaalde stoffen, verkrijgen. Dit proces heet transformatie (Alberts et al., 2007). Dat plasmiden gesloten zijn, en dus geen open uiteinden hebben, kan je controleren met exonucleasen. Dit zijn enzymen die nucleotiden kunnen verwijderen vanaf een open uiteinde van polynucleotide zoals chromosomaal DNA (Alberts et al., 2007).
Er werden twee experimenten uitgevoerd. Het doel van het eerste experiment was
het resistent maken van E.coli tegen antibiotica. Dit doel werd bereikt door het plasmide eerst te isoleren, toen te identificeren, en daarna te transformeren.
Het doel van het tweede experiment was het aantonen van het feit dat plasmiden
cirkelvormig en gesloten zijn. Dit werd bereikt door het geïsoleerde plasmide en het geknipte plasmide van het eerste experiment te nemen, daaraan exonucleasen toe te voegen, en daarna gelelektroforese uit te voeren.
Nee, Saai en monotoon.quote:Op zondag 11 december 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Praat jij net zo hijgerig als je schrijft?
Moet je maar net de goede leraar hebben die zoiets kan waarderenquote:
Aah, dus er is nog hoop!quote:Op zondag 11 december 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb het net wel gedaan en kreeg tijdens de fucking eerste zin al spijt:
[..]![]()
Pas tijdens B2 ging het er allemaal goed uitzien.
Ik dacht wel serieus even aan jou toen ik zag wat voor gekunstelde zinnen ik typte op jouw leeftijd.quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 00:45 schreef KetchupFTW het volgende:
Ben persoonlijk nog altijd best wel tevreden met mijn PWS. Misschien verandert dat wel met de jaren. Lay-out een beetje verkloot door het uploaden.
http://docdro.id/83OTIDm
Tja, je zal maar niet zo handig zijn..quote:Op maandag 12 december 2016 06:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
'26 minuten aan deel 2 gewerkt
4 uur 30 opmaak, spellingscheck en grammaticacontrole'
Dat is gewoon een aannemelijke tijd met mijn taalvaardigheden.quote:Op maandag 12 december 2016 06:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
'26 minuten aan deel 2 gewerkt
4 uur 30 opmaak, spellingscheck en grammaticacontrole'
Dit laat idd wel zien dat kwaliteit belangrijker is ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:09 schreef DieselTank het volgende:
Tering jantje zeg. Ik had op het vmbo 3 pagina's vol geluld over windmolens en ik had een voldoende
Fraudeur gespot.quote:Op zondag 11 december 2016 12:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand komt echt aan de 80 uur, dat is de grap. Gewoon logboek keer 1,5 of 2 doen.
quote:
Laat dat toevallig de lengte van mijn schlong zijn.quote:
En wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 18 december 2016 21:21 schreef AnaOnly het volgende:
[..]
welp zet er maar een slotje op, geen fraude in fok forum amirite
20 uur voorbereiding aan presentatie? Bedoel je niet 20 minutenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:59 schreef Shittieboy het volgende:
Nog steeds bezig met PWS, inmiddels aan het afsluiten. Minimaal aantal uren van 80 is een vereiste, waarvan 60 aan theorie en het schrijven, 20 aan het voorbereiden van je presentatie. Presentatie moet 15 minuten lang zijn, minimaal en zit geen maximum aan volgens mij. Vooral veel zoekwerk wegens weinig of voornamelijk matige bronnen. XTC als onderwerp en hoofdvraag luidt: Waarom is XTC illegaal?
Nope, serieus 20 uur. T moet een presentatie zijn van 15 minuten, minimaal. Hoe ze er bij komen weet ik niet. Maar plaatjes vinden kan k best ongeveer 15 uur over doenquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:05 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
20 uur voorbereiding aan presentatie? Bedoel je niet 20 minuten
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:44 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Nope, serieus 20 uur. T moet een presentatie zijn van 15 minuten, minimaal. Hoe ze er bij komen weet ik niet. Maar plaatjes vinden kan k best ongeveer 15 uur over doen![]()
Wat is je onderwerp? En hebben jullie een verplichte hoeveelheid woorden? Hoe streng zijn ze op het gebied van bronnen?quote:Op zondag 11 december 2016 12:15 schreef AnaOnly het volgende:
Ik heb nu ongeveer 5000 woorden. Ik heb geen idee hoe lang zoiets moet zijn dus ik vroeg me af hoe lang die van jullie wasAlvast bedankt voor het antwoord!
Gewoon langzaam praten, komt wel goed. 15 minuten is echt niet heel lang.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:44 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Nope, serieus 20 uur. T moet een presentatie zijn van 15 minuten, minimaal. Hoe ze er bij komen weet ik niet. Maar plaatjes vinden kan k best ongeveer 15 uur over doen![]()
ditquote:Op zondag 11 december 2016 15:13 schreef cherrycoke het volgende:
en wat heb je geleerd van het maken van je profielwerkstuk, geen ene tyfus want het slaat werkelijk nergens op.
Op de middelbare school welquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:11 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Gewoon langzaam praten, komt wel goed. 15 minuten is echt niet heel lang.
Precies, t maakt wel degelijk uit. Maar dat maakt niet uit, als je maar genoeg voorbereid en weet waar je het over hebt. Als dat je lukt heb je zonder twijfel een hoog cijfer. Moet jij je presentatie nog houden, Capnlzzy?quote:
Moet toevallig wel as donderdag een presentatie houden, maar ik doe een master-opleiding nuquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:09 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Precies, t maakt wel degelijk uit. Maar dat maakt niet uit, als je maar genoeg voorbereid en weet waar je het over hebt. Als dat je lukt heb je zonder twijfel een hoog cijfer. Moet jij je presentatie nog houden, Capnlzzy?
Dat lijkt me een presentatie van iets hoger niveau, succes alvast!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:03 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Moet toevallig wel as donderdag een presentatie houden, maar ik doe een master-opleiding nu
Heb het inmiddels al ingeleverd, ging over de brexit. Ik had ongeveer 7000 woorden uiteindelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:01 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Wat is je onderwerp? En hebben jullie een verplichte hoeveelheid woorden? Hoe streng zijn ze op het gebied van bronnen?
Netjes. Nu het cijfer afwachten. Voor mij is het vrijdag inleveren maar nu klaar ermee. +-14500 woorden en bijna 70 uur.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:23 schreef AnaOnly het volgende:
[..]
Heb het inmiddels al ingeleverd, ging over de brexit. Ik had ongeveer 7000 woorden uiteindelijk.
quote:Op zondag 11 december 2016 18:44 schreef Kaas- het volgende:
Zin 1 inleiding:
[..]
Paar zinnen verder:
[..]
Nou Rez, volgens mij kon je na zin 1 wel stoppen want toen had je alles al verklapt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |