Niemand komt echt aan de 80 uur, dat is de grap. Gewoon logboek keer 1,5 of 2 doen.quote:Op zondag 11 december 2016 12:18 schreef AnaOnly het volgende:
Ja klopt maar aan die 80 uur kom ik sowieso niet daarom was ik benieuwd, ik kom maximaal aan 60 uur. Maar bedankt voor het antwoord
Ik maak hem alleen, maar dan heb je evengoed gemiddeld 10.000 woorden. Ik ga dan wel ff verderquote:Op zondag 11 december 2016 12:35 schreef Cikx het volgende:
Zo rond de 20.000 woorden, maar ik moest het met iemand anders samen doen.
Hoezo? Maken meer woorden het beter? Ik had 4500 woorden dus en had een 9. Verwacht je een 10 bij 10.000 woorden? Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit.quote:Op zondag 11 december 2016 12:39 schreef AnaOnly het volgende:
[..]
Ik maak hem alleen, maar dan heb je evengoed gemiddeld 10.000 woorden. Ik ga dan wel ff verder
Bij ons waren er vrij strenge richtlijnen wat het aantal woorden betreft. Dat zal voor elke school anders zijn neem ik aan.quote:Op zondag 11 december 2016 12:39 schreef AnaOnly het volgende:
[..]
Ik maak hem alleen, maar dan heb je evengoed gemiddeld 10.000 woorden. Ik ga dan wel ff verder
quote:Op zondag 11 december 2016 12:40 schreef Cikx het volgende:
[..]
Bij ons waren er vrij strenge richtlijnen wat het aantal woorden betreft. Dat zal voor elke school anders zijn neem ik aan.
Ja klopt, het gaat bij ons om het aantal uren, woorden maken in principe niets uit.
Is het niet dat hoe meer je schrijft, hoe groter de kans is dat er wat goeds/slims bij zit?quote:Op zondag 11 december 2016 12:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Maken meer woorden het beter? Ik had 4500 woorden dus en had een 9. Verwacht je een 10 bij 10.000 woorden? Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit.
Nee, hoe meer je schrijft hoe groter de kans dat iemand een hele andere interpretatie van je tekst aanneemt. Wees concreet en direct, dat betekent compact schrijven.quote:Op zondag 11 december 2016 12:44 schreef AnaOnly het volgende:
[..]
[..]
Is het niet dat hoe meer je schrijft, hoe groter de kans is dat er wat goeds/slims bij zit?
edit: wow ik ben slecht in fora.
profielwerkstuk is zonde van de tijd ja, maar daar gaat het niet over ^^quote:Op zondag 11 december 2016 15:13 schreef cherrycoke het volgende:
en wat heb je geleerd van het maken van je profielwerkstuk, geen ene tyfus want het slaat werkelijk nergens op.
Vind ik ook wel een beetje jammer ja..quote:Op zondag 11 december 2016 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
dat ze die onzin nog niet afgeschaft hebben![]()
Ik had er anders daadwerkelijk wat aan in het eerste jaar van mijn studie.quote:Op zondag 11 december 2016 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet eens meer waar m'n profielwerstuk over gingIs dan ook al 14 jaar geleden
dat ze die onzin nog niet afgeschaft hebben
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |