quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:44 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Nope, serieus 20 uur. T moet een presentatie zijn van 15 minuten, minimaal. Hoe ze er bij komen weet ik niet. Maar plaatjes vinden kan k best ongeveer 15 uur over doen![]()
Wat is je onderwerp? En hebben jullie een verplichte hoeveelheid woorden? Hoe streng zijn ze op het gebied van bronnen?quote:Op zondag 11 december 2016 12:15 schreef AnaOnly het volgende:
Ik heb nu ongeveer 5000 woorden. Ik heb geen idee hoe lang zoiets moet zijn dus ik vroeg me af hoe lang die van jullie wasAlvast bedankt voor het antwoord!
Gewoon langzaam praten, komt wel goed. 15 minuten is echt niet heel lang.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:44 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Nope, serieus 20 uur. T moet een presentatie zijn van 15 minuten, minimaal. Hoe ze er bij komen weet ik niet. Maar plaatjes vinden kan k best ongeveer 15 uur over doen![]()
ditquote:Op zondag 11 december 2016 15:13 schreef cherrycoke het volgende:
en wat heb je geleerd van het maken van je profielwerkstuk, geen ene tyfus want het slaat werkelijk nergens op.
Op de middelbare school welquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:11 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Gewoon langzaam praten, komt wel goed. 15 minuten is echt niet heel lang.
Precies, t maakt wel degelijk uit. Maar dat maakt niet uit, als je maar genoeg voorbereid en weet waar je het over hebt. Als dat je lukt heb je zonder twijfel een hoog cijfer. Moet jij je presentatie nog houden, Capnlzzy?quote:
Moet toevallig wel as donderdag een presentatie houden, maar ik doe een master-opleiding nuquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:09 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Precies, t maakt wel degelijk uit. Maar dat maakt niet uit, als je maar genoeg voorbereid en weet waar je het over hebt. Als dat je lukt heb je zonder twijfel een hoog cijfer. Moet jij je presentatie nog houden, Capnlzzy?
Dat lijkt me een presentatie van iets hoger niveau, succes alvast!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:03 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Moet toevallig wel as donderdag een presentatie houden, maar ik doe een master-opleiding nu
Heb het inmiddels al ingeleverd, ging over de brexit. Ik had ongeveer 7000 woorden uiteindelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:01 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Wat is je onderwerp? En hebben jullie een verplichte hoeveelheid woorden? Hoe streng zijn ze op het gebied van bronnen?
Netjes. Nu het cijfer afwachten. Voor mij is het vrijdag inleveren maar nu klaar ermee. +-14500 woorden en bijna 70 uur.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:23 schreef AnaOnly het volgende:
[..]
Heb het inmiddels al ingeleverd, ging over de brexit. Ik had ongeveer 7000 woorden uiteindelijk.
quote:Op zondag 11 december 2016 18:44 schreef Kaas- het volgende:
Zin 1 inleiding:
[..]
Paar zinnen verder:
[..]
Nou Rez, volgens mij kon je na zin 1 wel stoppen want toen had je alles al verklapt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |