Tuurlijk, laat maar weten.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:01 schreef Schaapje82 het volgende:
Kan ik me nog bij een puzzelgroepje aansluiten? Of is er iemand die samen wat wil brainstormen?
1a, 1b, 19a opgelost. Wat willekeurige aantekeningen. Nu bezig met 24.
Ik sluit me ook graag aan om te brainstormen, niet om oplossingen te delen! 1a en 1b opgelost, nu naar 19!quote:Op woensdag 14 december 2016 21:20 schreef Siepiesiep het volgende:
Wil me ook graag aansluiten bij een groepje....sta er ook alleen voor...
Ok prima! Mocht je binnenkort tien berichten hebben moet je het maar laten weten. Kunnen we misschien eens een vraagje samen proberenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:42 schreef wouterzuid het volgende:
@michael210690 ik moet eerst 10 berichten plaatsen voordat ik je pm kan beantwoorden :|
Ik heb niet eens een vermoeden. Ik heb echt geen flauw benul welke kant ik op moet. En dan hoor ik van iemand die 1b nog niet eens heeft dat iets mogelijk isquote:Op woensdag 14 december 2016 23:59 schreef NewHorizon het volgende:
Heb een sterk vermoeden voor 2, alleen lastig uitwerken aangezien ik mobiel zit nu. Thuis even zien of ik op het juiste spoor zit...
Verder alleen 1a af, net begonnen..
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vermoeden. Ik heb echt geen flauw benul welke kant ik op moet. En dan hoor ik van iemand die 1b nog niet eens heeft dat iets mogelijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe met liefde mee. Ga ik morgen met 2 aan de slag.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik lees her en der dat er animo is om als groep te werken.
Ben met MrBanaan1 al een eindje op weg. We hebben nu.
1 a en b
3 b en c
5a en b
9
14
16
18
19 a b en c
22
26
Bij een paar anderen al wel wat onderzocht, maar er nog niet helemaal uit.
Als iemand het leuk vindt samen te werken, stuur maar een pm/dm.
Ik loop ook vast op de derde tekst.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:38 schreef MrFluffy het volgende:
Ik heb tot nu toe best wat vragen op kunnen lossen. Dwz, het gaat veel beter dan vorig jaar in elk geval! Maar ik loop faliekant vast op de derde tekst van 24. Iemand die daar al wel kaas van heeft kunnen maken?
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:11 schreef NewHorizon het volgende:
[..]Ah, in dat geval is het totaal niet mijn ding ben ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary...
Vraag 5a klopt dat inderdaad. Zijn een paar landen die 'op het zelfde aantal' uitkomen.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:16 schreef billiebob123 het volgende:
Zo, hij is er weer. Wat een feestDe eerste 30 punten zijn in ieder geval weer binnen :p
Wat betreft een aantal opmerkingen in dit topic:
Vraag 1b) Er is hier maar één goed antwoord. Als je twijfelt zit je mogelijk niet op het goede spoor.
Vraag 2) Hier zit geen fout in.
Vraag 5a) Als ik mijn uitzoekwerk goed gedaan heb, zouden hier twee landen eventueel van plek verwisseld kunnen worden.
Vraag 8) Hier zit geen fout in. Bij de AIVD kerstpuzzels is het vrijwel altijd zo dat de versleuteling zelf (ook) een soort puzzeltje is dan wel een hint bevat...
Vraag 9) Hier is niks vergeten (?). Er is er wel minimaal 1 waar meerdere antwoorden voor mogelijk zijn.
Vraag 16) Hier zit wel degelijk (extra) ruis op de lijn. In de oplossing zit nog steeds wat (2?) ruis.
Succes iedereen!
Volgens mijn wikipediaonderzoek niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:39 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Vraag 5a klopt dat inderdaad. Zijn een paar landen die 'op het zelfde aantal' uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |