Waarom?quote:Op zondag 11 december 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
hij negeert mij altijd maar maakt me niet uit
Ik geef het ook maar op. Wat is die andere pot?quote:Op zondag 11 december 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al twee wedstrijden aanstaan, dus vind het wel genoeg zo.
Ik ging meestal pas kijken vanaf de kwartfinale, ook omdat tijdens de eerste rondes het voetbal nog volop bezig is.quote:Op zondag 11 december 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar werkte ik nog 's nachts. Kon bijna alles zien toen.
omdat hij alleen maar over voetbal kan praten en dat boeit mij helemaal niksquote:
Betis - Bilbaoquote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef het ook maar op. Wat is die andere pot?
Doordeweeks valt dat wel mee.quote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging meestal pas kijken vanaf de kwartfinale, ook omdat tijdens de eerste rondes het voetbal nog volop bezig is.
Vind jij interesse in voetbal een afknapper bij jongens?quote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hij alleen maar over voetbal kan praten en dat boeit mij helemaal niks
nu een volleyballer de Pim van de KNVB wordt kunnen jullie misschien nader tot elkaar komenquote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Als het te ver gaat wel jaquote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind jij interesse in voetbal een afknapper bij jongens?
wie is pim nou weerquote:Op zondag 11 december 2016 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu een volleyballer de Pim van de KNVB wordt kunnen jullie misschien nader tot elkaar komen
Ja vooral volgend weekend natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doordeweeks valt dat wel mee.
Jawel, ik ook. Ga eind december ook weer een middag helpen stapelen op het strandquote:Op zondag 11 december 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vooral volgend weekend natuurlijk
Maar kan het ook tegelijk kijken, wel zin in dat pijltjes gooien hoor
Dat lijkt me ook wel irritant als je er zelfs niks mee hebt.quote:Op zondag 11 december 2016 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Als het te ver gaat wel ja
Ik heb echt geen behoefte aan een man die elke dag voetbal kijkt
Nee hoor, ik heb er een paar gevonden die dat niet deden.quote:Op zondag 11 december 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens kunnen alleen maar over voetbal brallen sof
Prestatie- en innovatiemanagergenot.quote:Op zondag 11 december 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weet alleen hij.
Oei sof, waarom dit nouquote:Op zondag 11 december 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er een paar gevonden die dat niet deden.
Maarja, zoals elke man: je hebt er helemaal niks aan![]()
![]()
![]()
Ik ken al genoeg jongens die er niks mee hebben of het zelfs haten.quote:Op zondag 11 december 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens kunnen alleen maar over voetbal brallen sof
Snap jij het nog?quote:Op zondag 11 december 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prestatie- en innovatiemanagergenot.
sow koekoekquote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nutteloze kutfunctiequote:Op zondag 11 december 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prestatie- en innovatiemanagergenot.
Wat een battieboysquote:Op zondag 11 december 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken al genoeg jongens die er niks mee hebben of het zelfs haten.
En meiden die het wel tof vinden
Gewoon de man die moet zorgen dat de bus er op tijd is. Want als ze niet op het veld komen dan kunnen ze ook niet presterenquote:
Ben er eigenlijk even helemaal klaar mee. 1,5 jaar alleen is kut, maar zoals het nu gaat ookquote:
Je kan er toch seks mee hebben.quote:Op zondag 11 december 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat waren zeker homo'squote:Op zondag 11 december 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er een paar gevonden die dat niet deden.
![]()
![]()
Heb/had je een vriend?quote:Op zondag 11 december 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk even helemaal klaar mee. 1,5 jaar alleen is kut, maar zoals het nu gaat ook
Mja. Snap meer in het algemeen waar ze mee bezig zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon de man die moet zorgen dat de bus er op tijd is. Want als ze niet op het veld komen dan kunnen ze ook niet presteren
Ja, maar is al een tijd uitquote:
Helaas niet, anders had jij nu dan ook wel de ware mrs style gevondenquote:Op zondag 11 december 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal dezelfde interesses hebben.
Die Hans van Breukelen heeft geen enkele visie. Het ligt alleen maar aan mentaliteit en de wil om te winnen bij die man, die hele PSV-kliek moet je ver bij het technisch beleid vandaan houden.quote:Op zondag 11 december 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja. Snap meer in het algemeen waar ze mee bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |