Dan stop ik gewoon met modereren.quote:Op zondag 11 december 2016 21:18 schreef Elan het volgende:
Ga gewoon allerlei dingen vragen in feedback dan moet je wel reageren
Donderdag toch?quote:Op zondag 11 december 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stijn maak je niet zo druk man, het WK darts begint bijna.
Scout maar even een vleugelspeler voor Ajaxquote:Op zondag 11 december 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Boca op voorsprong in de Super Clasico.
Einde bericht.
De YouTube-stream is wel druk.quote:Op zondag 11 december 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scout maar even een vleugelspeler voor Ajax
Valt wel mee.quote:Op zondag 11 december 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze bezorgen je een drukke dag.
quote:
Drukke tijden allemaal.quote:Op zondag 11 december 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Helaas moet ik veel overdags missen.
hij negeert mij altijd maar maakt me niet uitquote:
Waarom?quote:Op zondag 11 december 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
hij negeert mij altijd maar maakt me niet uit
Ik geef het ook maar op. Wat is die andere pot?quote:Op zondag 11 december 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al twee wedstrijden aanstaan, dus vind het wel genoeg zo.
Ik ging meestal pas kijken vanaf de kwartfinale, ook omdat tijdens de eerste rondes het voetbal nog volop bezig is.quote:Op zondag 11 december 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar werkte ik nog 's nachts. Kon bijna alles zien toen.
omdat hij alleen maar over voetbal kan praten en dat boeit mij helemaal niksquote:
Betis - Bilbaoquote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef het ook maar op. Wat is die andere pot?
Doordeweeks valt dat wel mee.quote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging meestal pas kijken vanaf de kwartfinale, ook omdat tijdens de eerste rondes het voetbal nog volop bezig is.
Vind jij interesse in voetbal een afknapper bij jongens?quote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hij alleen maar over voetbal kan praten en dat boeit mij helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |