Nu nog? Kan je beter doorhalen tochquote:
Wat sentimenteelquote:Op zondag 11 december 2016 05:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee lag beetje op de bank wijn te drinken en te denken
Wanneer ga je weer tripje maken?quote:
Lekker hoor. Alleen Reykjavik schijnt niet zo heel boeiend te zijnquote:Op zondag 11 december 2016 05:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet voorlopig. Misschien wat kortere reisjes. Wil wel naar IJsland
heb me er niet zo in verdiept nog. Maar beetje warme bronnen, geisers en leuke meisjesquote:Op zondag 11 december 2016 05:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Alleen Reykjavik schijnt niet zo heel boeiend te zijn
Wel duur vergeleken met Aziequote:Op zondag 11 december 2016 05:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb me er niet zo in verdiept nog. Maar beetje warme bronnen, geisers en leuke meisjes
En buiten hoofdstad denk ik niet dat je in hostels gaat zitten daar. Meer tentje meequote:Op zondag 11 december 2016 05:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat is wel het nadeel. Maar je hoeft er ook geen maanden heen
absoluut geen tentquote:Op zondag 11 december 2016 05:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En buiten hoofdstad denk ik niet dat je in hostels gaat zitten daar. Meer tentje mee
Vroeg op voor de zondagquote:
quote:
Lekker he die plak vloeren in discotheken en kroegenquote:Op zondag 11 december 2016 05:44 schreef JanCees het volgende:
M'n schoenen zijn helemaal naar de tering
Dat leg ik morgen wel uit
Mzzl.
nee iemand dacht dat we wel konden afsnijden door via het land te lopen. Alleen was ie even vergeten dat het de hele avond geregend hadquote:Op zondag 11 december 2016 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker he die plak vloeren in discotheken en kroegen
😂😂😂quote:Op zondag 11 december 2016 10:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee iemand dacht dat we wel konden afsnijden door via het land te lopen. Alleen was ie even vergeten dat het de hele avond geregend had
Niemand die wakker was had een Wajong hoorquote:Op zondag 11 december 2016 12:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die Wajong trekkers hebben geen verkeerd leven hoor. Ben het ook aan het overwegen.
quote:Op zondag 11 december 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand die wakker was had een Wajong hoor
quote:
wat bedoel je hiermee fokkiequote:
We gingen posts teruglezen van de nacht dat HMF hier postte.quote:Op zondag 11 december 2016 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat bedoel je hiermee fokkie
ohquote:Op zondag 11 december 2016 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gingen posts teruglezen van de nacht dat HMF hier postte.
En toen postte Fok-it zo'n plaatje van een oude Macauley Culkin waarvan hij dacht dat jij hem niet herkende. Jij was toen geïrriteerd.
zou ik ook niet elke dag kunnen inderdaadquote:Op zondag 11 december 2016 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zijn jullie altijd zo laat wakker?
Zou er niet mee om kunnen gaan.
Omdat ik in de nacht wakker blijven juist chill vindt.quote:Op zondag 11 december 2016 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik zelden meer dan 5 uur slaap.quote:Op zondag 11 december 2016 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kun je weer mee doen met volleybal?quote:Op zondag 11 december 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
zou ik ook niet elke dag kunnen inderdaad
Ik vaak wel, maar nu ik in werkritme zit, trek ik dat echt niet meer.quote:Op zondag 11 december 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik in de nacht wakker blijven juist chill vindt.
Dat is irritant ja.quote:Op zondag 11 december 2016 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vaak wel, maar nu ik in werkritme zit, trek ik dat echt niet meer.
Ik heb mijn zooltjes deze week opgehaald (die de podotherapeut speciaal voor mij had gemaakt) en vrijdag mee gedaan met de wedstrijd en ik had geen pijnquote:Op zondag 11 december 2016 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je weer mee doen met volleybal?
[..]
Ik vaak wel, maar nu ik in werkritme zit, trek ik dat echt niet meer.
Dat het een eerlijke vergissing was dat ik je onderschatte toenquote:Op zondag 11 december 2016 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat bedoel je hiermee fokkie
Ander ritme he. Smiddags pas beginnen met werken en savonds laat thuiskomen.quote:Op zondag 11 december 2016 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja wist niet waarover het ging, maar jr heeft het verteldquote:Op zondag 11 december 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat het een eerlijke vergissing was dat ik je onderschatte toen
Beetje jammer dat jr op die manier stookt :s
Dat is nog wel te doen.quote:Op zondag 11 december 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar meestal slaap ik nog wel op christelijk tijd.
1 uur meestal
quote:Op zondag 11 december 2016 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb mijn zooltjes deze week opgehaald (die de podotherapeut speciaal voor mij had gemaakt) en vrijdag mee gedaan met de wedstrijd en ik had geen pijnEn we hebben gewonnen
En ik kreeg allemaal complimentjes over hoe ik het deed
Zo blij
Ben ook vrij moe iedere avond als ik thuiskom. Koken schiet er teveel bij in.quote:
En niet verplicht in een ritme.quote:
Zusje vond dat moeilijk. Die begon om 4 uur ofzo in de ochtend.quote:Op zondag 11 december 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ander ritme he. Smiddags pas beginnen met werken en savonds laat thuiskomen.
Moet maar eigen school starten, die laat begint.quote:Op zondag 11 december 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En niet verplicht in een ritme.
ZZP eigen planning maken veel genot.
Jammer dat je geen native English speaker bent.quote:Op zondag 11 december 2016 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet maar eigen school starten, die laat begint.
pics van je zusjequote:Op zondag 11 december 2016 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zusje vond dat moeilijk. Die begon om 4 uur ofzo in de ochtend.
Is ze maar mee gestopt. Was slopend.
[..]
Dat lijkt mij ook ja. Ik ben ook altijd veel vermoeider als ik van 9 tot 5 moet dan van 12 tot 8, heel gekquote:Op zondag 11 december 2016 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zusje vond dat moeilijk. Die begon om 4 uur ofzo in de ochtend.
Is ze maar mee gestopt. Was slopend.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |