Gewoon een kankerhoerquote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Maria was gewoon vreemd geweest en loog daarover tegen Jozef toch.
Nee, maar seizoen 1 is kinderspel met de afleveringen uit seizoen 3 bedoe ik. Is veel meer psychologisch twistedquote:
Seizoen 2 heeft daar de beste van.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar seizoen 1 is kinderspel met de afleveringen uit seizoen 3 bedoe ik. Is veel meer psychologisch twisted
Nee, maar ik neem aan dat Christenen door zulke wetenschappelijke vondsten wel meer kunnen twijfelen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk? Moet ik iets gaan zeggen over iets waar ik nauwelijks kennis over heb
quote:Op zondag 11 december 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat Christenen door zulke wetenschappelijke vondsten wel meer kunnen twijfelen.
Hier wil ik wel in mee gaan.quote:De God die hij aanbad was zowel mannelijk als vrouwelijk. De tabletten - waarin ook een portret van Jezus is opgenomen -
ja even polsje van badr kapot geslagen, echt afgangquote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een afgang voor Rico.
Twee klappen en zowel zijn neus als oog waren shredded.
Als je God al genderfluid is moet je toch eens wat ruimdenkender zijn naar transgenders toe Insoquote:Op zondag 11 december 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Hier wil ik wel in mee gaan.
Ik denk niet dat er echt een scenario is waardoor jij wel echt gaat twijfelen. Of wel?quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zie ik 1 archeologische vondst niet als reden om te twijfelen.
Ook toen hadden mensen (politieke) agendas.
De zoon van God een politieke agenda?quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zie ik 1 archeologische vondst niet als reden om te twijfelen.
Ook toen hadden mensen (politieke) agendas.
Jaquote:Op zondag 11 december 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja even polsje van badr kapot geslagen, echt afgang
quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je God al genderfluid is moet je toch eens wat ruimdenkender zijn naar transgenders toe Inso
Ik denk niet dat God mannelijk of vrouwelijk is.quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je God al genderfluid is moet je toch eens wat ruimdenkender zijn naar transgenders toe Inso
Mensen die iets opschrijven wel.quote:Op zondag 11 december 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De zoon van God een politieke agenda?
Deze postlogica overziende heb je denk ik geen bladzijde van een bijbel gelezen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op het moment dat iets anders dingen beter zou gaan uitleggen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er echt een scenario is waardoor jij wel echt gaat twijfelen. Of wel?
Dat zeg ik.quote:Op zondag 11 december 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat iets anders dingen beter zou gaan uitleggen.
Was het een dinosaurus?quote:Op zondag 11 december 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
God was er al voordat er uberhaubt mannen of vrouwen waren.
Dit was een grapje Stijn.quote:Op zondag 11 december 2016 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze postlogica overziende heb je denk ik geen bladzijde van een bijbel gelezen.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De SGP maakt ook nog vandaag de dag reclame tegen het homohuwelijk.
En terechtquote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zijn er mensen die dat een goede partij vindenquote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Man/vrouw is iets voor mensen, die inherrent vol zonden zitten.quote:
Maar we zijn wel zijn geschapen naar zijn evenbeeld.quote:Op zondag 11 december 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Man/vrouw is iets voor mensen, die inherrent vol zonden zitten.
God is geen mens.
Liever SGP dan 50+ overigensquote:Op zondag 11 december 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die dat een goede partij vinden
Opdoeken die handel
Protestantse denkwijze.quote:Op zondag 11 december 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar we zijn wel zijn geschapen naar zijn evenbeeld.
Dat snap ik nooit.
Ook voor dieren.quote:Op zondag 11 december 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Man/vrouw is iets voor mensen, die inherrent vol zonden zitten.
God is geen mens.
Maar ook gelovigen zullen vast weleens een visueel denkbeeld schetsen. Dus, hoe zie jij God voor je?quote:
Ook ik zie God als een man.quote:Op zondag 11 december 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ook gelovigen zullen vast weleens een visueel denkbeeld schetsen. Dus, hoe zie jij God voor je?
Want daar heb jij last van als dat niet zo is?quote:Op zondag 11 december 2016 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat huwelijk verbintenis is tussen man en vrouw. Of dat althans hoort te zijn.
Is ook maar ooit bedacht door iemand natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat huwelijk verbintenis is tussen man en vrouw. Of dat althans hoort te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |