quote:
Ze waren ook echt goed vandaag.quote:
quote:
beter ik was bij mortiis in arnhem was ook echt vrij bijzonder om dat te zienquote:Op zondag 13 januari 2019 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze waren ook echt goed vandaag.
Tof!quote:Op zondag 13 januari 2019 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter ik was bij mortiis in arnhem was ook echt vrij bijzonder om dat te zien
Tof ja ik heb hem gezien in Utrechtquote:Op zondag 13 januari 2019 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter ik was bij mortiis in arnhem was ook echt vrij bijzonder om dat te zien
coolquote:Op maandag 14 januari 2019 11:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tof ja ik heb hem gezien in Utrechtbijzonder optreden
en daarna ongetwijfeld ook op diverse andere plekken, aangezien het een Nederlandse band is en er een nieuw album aankomtquote:Op maandag 14 januari 2019 15:39 schreef Giertje het volgende:
in april spelen sisters of suffocation in apeldoorn is wel een aanrader
dikke kans vanquote:Op maandag 14 januari 2019 16:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
en daarna ongetwijfeld ook op diverse andere plekken, aangezien het een Nederlandse band is en er een nieuw album aankomt
Ze konden Opeth alleen krijgen als die een dag konden afsluiten zeker?quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Into the grave wordt drie dagen.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Into the grave wordt drie dagen.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze konden Opeth alleen krijgen als die een dag konden afsluiten zeker?
Van hun Facebook:quote:
quote:Het is officieel! Into The Grave 2019 gaat naar 3 dagen. En niemand minder dan Opeth zal het festival op zondag afsluiten. En alsof dat nog niet genoeg is deze derde dag, de zondag dus, ook nog gratis toegankelijk.
Maar let op vol is vol! Heb je een combiticket een speciaal dagticket dan heb je voorrang. #ITG19
Had het al gelezenquote:
Samael ook nog volgens mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:45 schreef pipster het volgende:
en dan komen Pestilence en Annihilator ook nog langs dit jaar. Alkmaarrockcity....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |