Ik heb daar het geduld niet voorquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jep. Mijn vriend BBQ't écht. En niet wat de meeste mensen 's zomers doen: grillen (wat iedereen dus BBQ'en noemt). En dat is volgens de kenners een héél groot verschil!
Mijn vriend BBQ't "low & slow". Pulled pork, gerookte kipfilet, ribbetjes, dat soort werk. Niet een stukkie vlees erop pleuren, ff wachten, omdraaien en eten.
Hij maakt vlees wat er 4/5/6/8/10 uur op moet liggen.
Ik laat me niet bangmaken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is jammer dat die ''vriend'' van jou z'n overige berichten op FB niet checkt. Staat hem wat interessants te wachten
Hoeft ook niet, de berichten zijn maanden geleden al verstuurd en nog steeds ongelezen.quote:
Dieptriest persoon ben je, als dit al waar is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, de berichten zijn maanden geleden al verstuurd en nog steeds ongelezen.
Zie het als een tikkende tijdbom
Ja dat is het, vraag je vriend maar eens om z'n overige berichten te bekijkenquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dieptriest persoon ben je, als dit al waar is.
Hmmm, benieuwd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Man, weet je wel hoeveel foto's van jou over FOK! gaan?![]()
Wie me niet geloofd kan er eentje opvragen en zelf oordelen dat dit brok diabetes wel of geen maatje 36 heeft
Bij dezequote:Op zaterdag 10 december 2016 20:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Man, weet je wel hoeveel foto's van jou over FOK! gaan?![]()
Wie me niet geloofd kan er eentje opvragen en zelf oordelen dat dit brok diabetes wel of geen maatje 36 heeft
Grote kans dat ze doelde op de maat van haar schoenenquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je gezien en jij bent echt geen maatje 36.
Kolere.. Je kijkt even een paar minuten niet en meteen twee vrouwen die elkaar in de haren zijn gevlogenquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:29 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Neuken gaat niet door, ze heeft hoofdpijn..
Even een verzoekje neerleggen bij Poes en je krijgt sneller een foto dan Braddie een banquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:32 schreef Befbekje het volgende:
Of wordt dit een topic à la Chantal uit Werkendam? Stuur mij dan die foto's even.. Ennuh.. H0D3NPYL is de aanstichter van dit alles.. Voorspelde ik aan het begin van pagina twee al.. #Jesuishelderziend..
Ja, Poes heeft mij de foto al gestuurd.. Waarom is Poes zo rancuneus? Toegegeven, het kind van iemand een kutkind noemen is niet zo netjes..quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Even een verzoekje neerleggen bij Poes en je krijgt sneller een foto dan Braddie een ban
Je moest eens weten wat ze mij allemaal al genoemd heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, Poes heeft mij de foto al gestuurd.. Waarom is Poes zo rancuneus? Toegegeven, het kind van iemand een kutkind noemen is niet zo netjes..
Ze zorgt voor entertainment. Het hoe, wat en wanneer vind ik persoonlijk nooit zo interessant. Al ben ik nu ook benieuwd naar Poes als comparison natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, Poes heeft mij de foto al gestuurd.. Waarom is Poes zo rancuneus? Toegegeven, het kind van iemand een kutkind noemen is niet zo netjes..
Ik had een 9 voor Conflicthantering.. Mocht je willen dat ik als mediator in dezen fungeer, stuur mij een DM voor een offerte..quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ze mij allemaal al genoemd heeft.
Maat ze is gewoon gestoord, dat is 1 ding wat zeker is.
Anders ik wel.. Een verhaal kent immer twee zijden..quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ze zorgt voor entertainment. Het hoe, wat en wanneer vind ik persoonlijk nooit zo interessant. Al ben ik nu ook benieuwd naar Poes als comparison natuurlijk.
Hahahaa, als vrouwen kibbelen houd ik me daar maar lekker buiten, anders heb ik straks zelf nog hoofdpijn..quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kolere.. Je kijkt even een paar minuten niet en meteen twee vrouwen die elkaar in de haren zijn gevlogen.. Waar dat feminisme toch goed voor is, het is mij een raadsel..
Ik denk dat Poes en ik het in principe goed met elkaar zouden moeten kunnen vinden..quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb ruimte gemaakt voor eventuele DM's, maar mijn voorgevoel zegt dat Poes een lekkertje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |