Ja serieus...quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:56 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
'want hij wil morgen weer eens BBQ'EN.'
Yeah right..![]()
Griep heb ik nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:01 schreef SecretPret het volgende:
Epidemie is coming
En met hoofdpijn krijg je ook griep. Ik in ieder geval wel
Loop wat te klagen kut, ik heb al iedere dag hoofdpijn sinds begin aprilquote:
Owja. Hoe was je trouwdag?quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Loop wat te klagen kut, ik heb al iedere dag hoofdpijn sinds begin april
Dan zou ik als ik jou was vast nog maar een flinke neut nemen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja serieus...Bloedserieus, ik krijg die hobby (voor de winter) niet uit zijn hoofd gepraat. Meneer moet en gaat BBQ'EN.
Ik heb 's zomers ook standaard iedere dag hoofdpijn van de warmte en weinig drinken...quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Loop wat te klagen kut, ik heb al iedere dag hoofdpijn sinds begin april
Nee ik bemoei me er niet mee hoor, ik zit lekker warm binnen en hij gaat maar elke keer buiten kijken. Het is zijn hobby. Zou wat zijn als hij me zou verplichten mee te helpen. Ik heb er ook helemaal geen verstand van, hij heeft zich helemaal ingelezen dus ik laat hem lekker aanmodderen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:08 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was vast nog maar een flinke neut nemen.
Vleesje draaien op de BBQ en je daaromtrent inlezen..quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee ik bemoei me er niet mee hoor, ik zit lekker warm binnen en hij gaat maar elke keer buiten kijken. Het is zijn hobby. Zou wat zijn als hij me zou verplichten mee te helpen. Ik heb er ook helemaal geen verstand van, hij heeft zich helemaal ingelezen dus ik laat hem lekker aanmodderen.
Nee, ik wil niet bij hem weg en hij laat me ook niet eens niet gaan. En medelijden hoeft niet hoor, hij is vrij om te gaan, maar hij wil zelf niet weg.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef Vlindur het volgende:
Ga eens uit elkaar. Ik heb medelijden met je vriend.
Wel handig zo'n privé-kok en je keuken blijft handig schoon, klinkt ineens eigenlijk best prima, haha..quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee ik bemoei me er niet mee hoor, ik zit lekker warm binnen en hij gaat maar elke keer buiten kijken. Het is zijn hobby. Zou wat zijn als hij me zou verplichten mee te helpen. Ik heb er ook helemaal geen verstand van, hij heeft zich helemaal ingelezen dus ik laat hem lekker aanmodderen.
Jij denkt dat het om gewoon BBQ'en gaat?!quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vleesje draaien op de BBQ en je daaromtrent inlezen.... Laat 'm eens Oeroeg van Hella Haasse lezen..
Bestaat er dan ook een ander soort barbecueën?quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij denkt dat het om gewoon BBQ'en gaat?!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dus!
Jep. Mijn vriend BBQ't écht. En niet wat de meeste mensen 's zomers doen: grillen (wat iedereen dus BBQ'en noemt). En dat is volgens de kenners een héél groot verschil!quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bestaat er dan ook een ander soort barbecueën?
Draadjesvlees moet je eveneens uren laten sudderen, doch desalniettemin blijft het vlees bakken..quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jep. Mijn vriend BBQ't écht. En niet wat de meeste mensen 's zomers doen: grillen. En dat is volgens de kenners een héél groot verschil!
Mijn vriend BBQ't "low & slow". Pulled pork, gerookte kipfilet, ribbetjes, dat soort werk. Niet een stukkie vlees erop pleuris, ff wachten, omdraaien en eten.
Hij maakt vlees wat er 4/5/6/8/10 uur op moet liggen.
Draadjesvlees doe je in een pan op het fornuis...quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Draadjesvlees moet je eveneens uren laten sudderen, doch desalniettemin blijft het vlees bakken..
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Draadjesvlees doe je in een pan op het fornuis...
Als één van jullie nou gewoon fatsoenlijk leert koken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jep. Mijn vriend BBQ't écht. En niet wat de meeste mensen 's zomers doen: grillen (wat iedereen dus BBQ'en noemt). En dat is volgens de kenners een héél groot verschil!
Mijn vriend BBQ't "low & slow". Pulled pork, gerookte kipfilet, ribbetjes, dat soort werk. Niet een stukkie vlees erop pleuren, ff wachten, omdraaien en eten.
Hij maakt vlees wat er 4/5/6/8/10 uur op moet liggen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hoe maak je dan macaroni zonder pakje? En nasi? Bami?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |