Wat doet hij dan? Stukkie vlees erop pleuren, tyfus lang wachten, omdraaien, nog langer wachten en eten?quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jep. Mijn vriend BBQ't écht. En niet wat de meeste mensen 's zomers doen: grillen (wat iedereen dus BBQ'en noemt). En dat is volgens de kenners een héél groot verschil!
Mijn vriend BBQ't "low & slow". Pulled pork, gerookte kipfilet, ribbetjes, dat soort werk. Niet een stukkie vlees erop pleuren, ff wachten, omdraaien en eten.
Hij maakt vlees wat er 4/5/6/8/10 uur op moet liggen.
Het vlees 8 uur lang omdraaien en dan binnen 5 minuten opeten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat doet hij dan? Stukkie vlees erop pleuren, tyfus lang wachten, omdraaien, nog langer wachten en eten?
jij bent zeker viesdikquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:04 schreef DoubleDip het volgende:
Dan ga je toch naar de Mac. Heb je nergens last van.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
Jaimy_Luca vriend afzeik topic.
x 10
Jaimy_Luca
x 1000
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Als één van jullie nou gewoon fatsoenlijk leert koken.
[..]
Ik ook van jou.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
Jaimy_Luca vriend afzeik topic.
x 10
Jaimy_Luca
x 1000
Maar jij bent ook onder normale standaarden al viesdik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja maar hier op FOK! vinden ze anorexia-Emma al viesdik, ook op haar laatst.
Dan meer drinken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb 's zomers ook standaard iedere dag hoofdpijn van de warmte en weinig drinken...
In de winter soms ook wel door dat laatste...
Maatje 36 is niet viesdik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:04 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar jij bent ook onder normale standaarden al viesdik.
Jij hebt me nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bij 1.70 niet nee, maar jij met je 1.48 flubt alle kanten uit
Vadsige vreetbeer.
Man, weet je wel hoeveel foto's van jou over FOK! gaan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij hebt me nog nooit gezien.
En ik hou ook van jou.![]()
Je kan me niet raken hoor. Boeit mij geen fuck.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Man, weet je wel hoeveel foto's van jou over FOK! gaan?![]()
Wie me niet geloofd kan er eentje opvragen en zelf oordelen dat dit brok diabetes wel of geen maatje 36 heeft
Ik wil je niet eens aanraken, je bent al te smerig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je kan me niet raken hoor. Boeit mij geen fuck.
Jij bent anders ook niet moeders mooiste.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wil je niet eens aanraken, je bent al te smerig om naar te kijken
Dat jij dat met JOUW hoofd durft te zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij bent anders ook niet moeders mooiste.En dat kutkind van je al helemaal niet.
Ik heb tenminste een vriend, die oprecht van mij houdt wat voor persoon je me ook vindt. Dat kan ik van jou niet zeggen alleenstaande moeder.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat jij dat met JOUW hoofd durft te zeggen![]()
Positief wel, zo'n goede eigenwaarde
Het is jammer dat die ''vriend'' van jou z'n overige berichten op FB niet checkt. Staat hem wat interessants te wachtenquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een vriend, die oprecht van mij houdt wat voor persoon je me ook vindt. Dat kan ik van jou niet zeggen alleenstaande moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |