Ben jij nog bij de man die jou je kinderen schonk?quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Grappig is dat. Een vrouw kiest een man, krijgt een kind dat op die man lijkt en vindt dan opeens de man stom.
Mijn kleinzoon lijkt wel kopie van opa, hij vertrouwt me ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij nog bij de man die jou je kinderen schonk?
Wat zeg je dat mooi.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooops Piet.. En nu ?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon lijkt wel kopie van opa, hij vertrouwt me ook niet helemaal.
Heeft ie daar nog tijd voor? Moet ie niet gewoon naar school inmiddels?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben 'm assertiviteit aan het trainen.
Nee.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt ie 3quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie daar nog tijd voor? Moet ie niet gewoon naar school inmiddels?
Morgen ga ik weer oppassen en gaan we samen houten treinbaan bouwen door de hele woonkamer.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Piet, hoe jij over je kleinkind maakt mij optimistisch over de toekomst van mijn beroep.
Die staat er al.quote:
Dan leert ie maar goed klimmen..quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die staat er al.
Beetje groot nog.
Kijk das pas een slimme kleinzoonquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is aan het oefenen op stapel strobalen
Maar jij bent toch geen boer Piet.. Of heb je daar op de manege vrij spel?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De tractor vindt ie ook machtig interessant, al die hendels.
In Duitsland heb ik tractor en op manege ben ik kind aan huis.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen boer Piet.. Of heb je daar op de manege vrij spel?
Ok ein Bauer .. Maar gaat kleine Piet dan vaak mee naar je Duitse landgoed?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik tractor en op manege ben ik kind aan huis.
Hij is er 2x geweest nu.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ein Bauer .. Maar gaat kleine Piet dan vaak mee naar je Duitse landgoed?
Hij is dol op beesten, lopen schapen daar meestal.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
Sowieso die andere omgeving met heuvels en zo maakt het al gauw mooier
Kan ie zn lol op idd.. Spreekt ie al Duits?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is dol op beesten, lopen schapen daar meestal.
Zijn opa was ook zo, ik leer 'm de kneepjes van het vak.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Piet zijn kleinkind is afgaand op zijn beschrijving een kutjong, onhoudbaar in het regulier en in die onhoudbaarheid gesteund door opa. Dank je piet!
Welk vak Piet? Je hebt nogal wat wegen bewandelt.. Vandaag zomaar weer een ouwe kennis verdwenen... Of was het geen bekende?quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn opa was ook zo, ik leer 'm de kneepjes van het vak.
Leer 'm van alles, de andere opa is helaas dood.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk vak Piet? Je hebt nogal wat wegen bewandelt.. Vandaag zomaar weer een ouwe kennis verdwenen... Of was het geen bekende?
kwam ie door de keuring?quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn dochter kwam zijn zoon tegen op een peerdenkeuring.
Maar jouw Overgroot Pa heeft ie natuurlijk nog wel.. Jullie liggen alledrie in dezelfde lijn .. Heel erg duidelijkquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leer 'm van alles, de andere opa is helaas dood.
Ja die is 82 nu.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jouw Overgroot Pa heeft ie natuurlijk nog wel.. Jullie liggen alledrie in dezelfde lijn .. Heel erg duidelijk
Mijn vader lijkt op mijn oma verder weet ik het niet, sterke genen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij lijkt op je Pa en kleine Piet lijkt op jou.
Het zal wel goed komen Piet..quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vader lijkt op mijn oma verder weet ik het niet, sterke genen.
Juist !! Een beettje eigen mening/willetje kan geen kwaadquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het jong is wat dwars soms maar da's gezond.
Het eerste woord dat ie kende was nee.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist !! Een beettje eigen mening/willetje kan geen kwaad
Ik wil!!quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het eerste woord dat ie kende was nee.
ja heel grappig, als jij nou even de documentaire 'de regels van Matthijs' gaat kijken, krijg je een indruk van de Postbode, tel daar nog even een verslaving bij op, daarna praten we verderquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Grappig is dat. Een vrouw kiest een man, krijgt een kind dat op die man lijkt en vindt dan opeens de man stom.
Gaat ie in de kroeg wonen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ja heel grappig, als jij nou even de documentaire 'de regels van Matthijs' gaat kijken, krijg je een indruk van de Postbode, tel daar nog even een verslaving bij op, daarna praten we verder
Jij ook al......quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond feestje![]()
Weer lekker gek doen!!
Verjaardagsfeestje op een hele leuke locatiequote:
Vanmiddag pas. Tevens m'n baard netjes bijwerkenquote:
Klopt, ik hou er niet echt van, maar dit feestje valt wel mee. ik hoef maar 4 straten, weliswaar lange, te lopen en dan ben ik er, alleen baardaap wist nog niet zeker of hij ook kan komen, dat hoor ik straks, ik hoop iig van wel, dan is het een stuk gezelliger.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij was toch nooit zo van feestjes?
Verjaardagsfeestje van mijn schoonzus.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verjaardagsfeestje op een hele leuke locatie
Dat is wel tof, scheelt reistijdquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verjaardagsfeestje van mijn schoonzus.
Ze wonen niet in Nederland, maar hebben hier in de buurt een zaaltje gehuurd.
het is hier elke dag een feestjequote:Op zaterdag 10 december 2016 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond feestje![]()
Weer lekker gek doen!!
De hele familie woont hier in de buurt, zowel van mijn broer als van zijn vrouw, beetje lastig om dan iedereen naar Luxemburg te laten komen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is wel tof, scheelt reistijd
Joh, gewoon met z;n allen naar Luxemburg en bij ze blijven crashen, de hele familiequote:Op zaterdag 10 december 2016 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De hele familie woont hier in de buurt, zowel van mijn broer als van zijn vrouw, beetje lastig om dan iedereen naar Luxemburg te laten komen.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:01 schreef sacha het volgende:
lekker gek doen...
dan denk ik aan een kort pittig kapsel
quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ja heel grappig, als jij nou even de documentaire 'de regels van Matthijs' gaat kijken, krijg je een indruk van de Postbode, tel daar nog even een verslaving bij op, daarna praten we verder
Die moet gewoon de brieven in goede bus stoppen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]ik wilde net hetzelfde voorstellen
quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moet gewoon de brieven in goede bus stoppen.
Ik zie die lui zelden face to face, mijn brievenbus hangt beneden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ie verder in zijn vrije tijd doet, zal me worst wezen.
Ja hier ook, het is steeds weer lastig om te kiezen wat eerst , meestal neem ik dan de lift, in brievenbus liggen alleen maar rekeningen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie die lui zelden face to face, mijn brievenbus hangt beneden.
Ik kijk alleen in de brievenbus als ik beneden kom, ik ga niet alleen voor post naar beneden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hier ook, het is steeds weer lastig om te kiezen wat eerst , meestal neem ik dan de lift in brievenbus liggen tovh allen maar rekeningen.
dat is zijn taakje en dat doet hij goedquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moet gewoon de brieven in goede bus stoppen.
En zo werkt dat.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:31 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is zijn taakje en dat doet hij goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |