Toch wel. Doe zelf ff de punten, ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De niet leuke Plien en Bianca?
Sneezyquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Noem de Engelse namen van de 7 dwergen van Sneeuwwitje in 1 post...
Ik ga er niet op wachten...quote:Op zondag 11 december 2016 00:00 schreef Asap het volgende:
[..]
Sneezy
Dopey
Bashful
Doc
Grumpy
Happy
En nog 1
Fight The Power...quote:Op zondag 11 december 2016 02:36 schreef Burnett het volgende:
hear the drummer get wicked public enemy
Als die het is, dan heet ie Welcome to the terror domequote:Op zondag 11 december 2016 02:36 schreef Burnett het volgende:
hear the drummer get wicked public enemy
is goed!quote:
Vult u maar in...quote:Omte maken, wordt rode of witte wijn verwarmd met kaneel, kruidnagel, steranijs en citrusschillen, en eventueel gezoet met suiker of honing. Daarna wordt de drank warm gedronken.
Ik had glühwein in gedachten, maar het schijnt één pot nat te zijn...quote:
quote:De reeks was bedoeld als een satire op documentaire-reeksen en reality-tv. De serie werd zo realistisch mogelijk in beeld gebracht waardoor voorbijzappende kijkers vaak dachten met een echte documentaire te maken te hebben. De reeks probeerde drama met humor te vermengen in de vorm van een mockumentary. Ederveen trachtte de personages in de reeks niet als karikaturen neer te zetten, maar als echte personen
En 'Allergisch voor kerstmis'. Ik heb de dvd.quote:Op zondag 11 december 2016 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
30 Minuten.
Met de witte neger uit Groningen...
Net even A Christmas Carol gekeken met hem in de hoofdrol...quote:
Ik ook, ik had ook geen idee dat 'ie Scrooge speelde in de versie die ik gezien heb.quote:
4 MadMasterquote:Op zondag 11 december 2016 20:36 schreef derLudolf het volgende:
Maar volgens mij is het Terschelling
Je bedoelt de reikwijdte van de FM frequenties?quote:Op maandag 12 december 2016 16:40 schreef derLudolf het volgende:
Bargerveen
Wat is ongeveer de golflengte van een station dat op de FM uitzendt?
Nee de golflengte, niet de frequentie..quote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt de reikwijdte van de FM frequenties?
If so, dan 87,5 tot 108 MHz...
De golflengte is lichtsnelheid / frequentie, dus bij 100 MHz:quote:Op maandag 12 december 2016 18:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee de golflengte, niet de frequentie..
Ik denk dat ik zo een andere vraag moet stellen, nu even koken/eten/afwassen
Pffff heb je het al gezegd.quote:Op maandag 12 december 2016 20:38 schreef derLudolf het volgende:
3 meter. Vandaar de naam driemeterband band.
Hoe heet de digitale opvolger van de FM
DAB plusquote:Op maandag 12 december 2016 20:38 schreef derLudolf het volgende:
3 meter. Vandaar de naam driemeterband band.
Hoe heet de digitale opvolger van de FM
Rob muntzquote:Op maandag 12 december 2016 22:20 schreef slaveloos het volgende:
volgens mij is het goed...
nieuwe vraag:
wie liep door Wenen verkleed als Hitler schreeuwend achter een paar orthodoxe Joden aan?
ook toevallig, is alweer heel wat jaartjes geleden...quote:
Jörg Haider ligt al weer bijna 10 jaar onder de zoden, die heeft ie toen ook geïnterviewdquote:Op maandag 12 december 2016 22:22 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ook toevallig, is alweer heel wat jaartjes geleden...
4 MadMaster
1 Asap
1 Berkery
1 Mark
3 derLudolf
1 slaveloos
De eerste twee zijn goed.quote:Op maandag 12 december 2016 22:34 schreef slaveloos het volgende:
Tirol- Innsbruck
Salzburger land - Salzburg
Nieder Ostenreich - Wenen
Dat is nergens hoofdstad vanquote:
Jaaaaa. Wenen is de hoofdstad van Wenen, Graz van Steiermarkquote:Op maandag 12 december 2016 23:06 schreef slaveloos het volgende:
sankt Moritz is zwitserland he ...
ff denken hoor Linz?
uiteraardquote:
4 MadMasterquote:
Mooi kutquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet goed rekenen.
Goedenmiddag Tong
4 MadMasterquote:
Dan Quayle.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:13 schreef Mark het volgende:
Tegen wie zei men "Senator, you're no Jack Kennedy"?
Zeer warmquote:
Zal niet moeilijk over de of Elquote:
Maretakquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:27 schreef MadMaster het volgende:
Onder welke naam is 'vogellijm' beter bekend?
Kloptquote:
Dit is een Nederlands tankstation...quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:02 schreef derLudolf het volgende:
Staatssecretaris van Trump die baas van ExxonMobil is. Maar Texaco is niet van ExxonMobil dacht ik.
Klopt maar verder kan ik niks uit de actualiteit bedenken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands tankstation...
Ik kan het nergens aan linken... Even de krant lezen straksquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Een bepaalde Nederlander was vandaag weer eens in het nieuws...
Of het nieuws op TV bekijken...quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan het nergens aan linken... Even de krant lezen straks
Die boedelbak is niet van belang, het tankstation zelf wel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:40 schreef derLudolf het volgende:
Die boedelbak zie ik bij een bericht over een lid van het AT die gewond is geraakt bij Spaarnwoude
Man man man, zeg het nou maar!quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die boedelbak is niet van belang, het tankstation zelf wel.
Da's beroemd. Of berucht, zo je wilt...
quote:dinsdag 13 december 2016 20:02
Ja, aan wie ligt het nou?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Man man man, zeg het nou maar!
[..]
Bedenk die er dan maar bij, man...quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:52 schreef BeamofLight het volgende:
Er is niet eens een vraag man ( of zin )
Blijkbaar alleen jij. No offence.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, aan wie ligt het nou?
Niemand die een tankstation kan koppelen aan iemand die vandaag weer eens in het nieuws was?
Bij dit tankstation is Volkert destijds gearresteerd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
Ja Volkert had ik wel maar snap ook niks van Texaco of is dat op t mediapark?
In neem aan dat de eerste 3 namen goed zijn, maar geen idee voor de 4equote:
Hmmm, ik dacht dat Tjaad bij Azië hoordequote:
Ligt midden in donker Afrika johquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hmmm, ik dacht dat Tjaad bij Azië hoorde
Jansons?quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:52 schreef Flitspaal het volgende:
ik zal maar een vraagje stellen
Wie is de huidige chef-dirigent van het Koninklijk Concertgebouworkest?
Bertie toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:30 schreef derLudolf het volgende:
Welke kandidaat uit BZV doet nu mee aan Expeditie Robinson
Ik was net van plan deze hint te gevenquote:
Yep!quote:
Not in my backyard, oftewel: niet in mijn achtertuinquote:Op woensdag 14 december 2016 20:56 schreef Mark het volgende:
Je ziet ze regelmatig bij Kanniewaarzijn, wist niet dat er ook een naam voor was
Waar staat NIMBY voor?
Volgens mij ziet die er heel anders uit.quote:
Neequote:
Klopt, hartje centrum. 1e arrondissementquote:Op woensdag 14 december 2016 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij ziet die er heel anders uit.
Een ligt niet in het centrum, Rue de La Concorde wel.
Yep, je mag een nieuwe doen!quote:Op donderdag 15 december 2016 01:09 schreef slaveloos het volgende:
tuillerien of hoe je dat ook schrijft
quote:Op donderdag 15 december 2016 01:09 schreef slaveloos het volgende:
tuillerien of hoe je dat ook schrijft
Kamagurkaquote:Op donderdag 15 december 2016 21:26 schreef slaveloos het volgende:
wie maakten het TV programma LAVA?
helft van het duo...quote:
preciesquote:
we hebben een fanquote:
Opnieuw #1 als cover van Bananarama?quote:Op maandag 19 december 2016 07:47 schreef Berkery het volgende:
'Venus' van Shocking Blue was de eerste Nederlandse nummer 1 in VS. Welke unieke prestatie leverde het nummer 16 jaar later?
De eerste keer dat een cover van een #1 zelf ook #1 werd.quote:Op maandag 19 december 2016 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opnieuw #1 als cover van Bananarama?
Wat isquote:Eenis een populaire benaming voor een politiek instabiel, corrupt land dat vaak rijk is aan grondstoffen en waar staatsgrepen en revoluties aan de orde van de dag zijn.
Stand AKQ #3296:quote:
L'OMquote:Op maandag 19 december 2016 13:32 schreef derLudolf het volgende:
Welke voetbalclub heeft 'Droit au but' in hun logo staan?
Ouiquote:
Haha zo kun je hem ook interpreteren. Ik bedoelde meer de coupuresquote:
Stand AKQ #3296:quote:
quote:
Correct.quote:
Ik ook geloof ik, nu alweer vergetenquote:
Ga jezelf lekker schamen, u met een hoofdletter schrijvenquote:Op woensdag 21 december 2016 11:16 schreef Mark het volgende:
Niemand die Primo Levi kent? Schaamt U![]()
Wat was de voornaam van de Zwarte Weduwe?
Florrie/Florine, toch?quote:Op woensdag 21 december 2016 11:16 schreef Mark het volgende:
Niemand die Primo Levi kent? Schaamt U![]()
Wat was de voornaam van de Zwarte Weduwe?
Correct.quote:
Opgezocht, ook geen idee.quote:
quote:
Viana?quote:Op woensdag 21 december 2016 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net een week geleden uitgekomen in Nederland.
Singquote:
Wie zoek ik?quote:is de bedenker van de animatieseries Family Guy, American Dad! en The Cleveland Show en maker van de films Ted, Ted 2 en A Million Ways to Die in the West
Yesquote:
Wie?quote:was een legendarische figuur uit de Eerste Wereldoorlog. Vanuit zijn belangstelling voor de Middeleeuwen, de Kruistochten en de ridderromantiek vertrok
voor de eerste keer naar het Midden-Oosten in 1909 en leerde er Arabisch spreken. In 1914, bij het uitbreken van de oorlog, was hij werkzaam als archeoloog in Karkemish, in het zuiden van het huidige Turkije. Hij nam – net zoals vele andere Britten in die dagen – dienst in het leger.
Lawrence of Arabia?quote:
Het is.quote:
Volgens mij zag ik Anita Witzier in de promo voorbij komen.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:16 schreef BeamofLight het volgende:
Wie presenteert dokters vs internet?
ik zie ze nu iddquote:Op woensdag 21 december 2016 19:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik Anita Witzier in de promo voorbij komen.
Ietsje later.quote:
Het was een paar dagen na de dood van Lady Diana.quote:
2/3quote:Op donderdag 22 december 2016 11:07 schreef Mark het volgende:
Vd Voort, Klaassen tegen de derde wiens naam ik niet onthouden heb.
Open een nieuw topic en stel daar maar een vraag, jij kwam met de tweede goede naamquote:Op donderdag 22 december 2016 11:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en de rest weet niemand dus next
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |