Lesley van Duin, maar als gebruikers naam staat er Johan.vanduin.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:57 schreef Razor21 het volgende:
Volgens meerdere reacties zit deze gast nu achter de site : https://www.facebook.com/johan.vanduin.5?fref=ts
Zo te zien komt deze gast ook uit het 'milieu' als ik die foto's bekijk.
Ik geloof dat alleen Ruud in Amsterdam was.. de rest zal wel in Volendam zijn geweest..quote:Op donderdag 15 december 2016 22:06 schreef Physsic het volgende:
"De broer van Martin, Ruud ... Hij was de enige van de familie die was gekomen."
De moeder was er toch ook, of begrijp ik het verkeerd?
Hmm, 25 tot 30 mensen, waaronder een aantal advocaten en een aantal misdaadjournalisten. Dan blijft er niet heel veel over..
Oh, ik bedoelde dat stukje waar staat dat de moeder op een plastic stoeltje naast het graf zit. Dat gaat volgens mij over Vredenhof, net als het stukje over Ruud.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen Ruud in Amsterdam was.. de rest zal wel in Volendam zijn geweest..
Ruud is trouwens ook behoorlijk beschoten oa in zn hals.. nadat die Peter was overleden
Maar ik heb dat voor mezelf ook hoor.. je hoeft niet naar mn begrafenis te komen als je bij leven ook nooit contact had..
Vind ik altijd zo'n vreemd gedoe.. sta je bij een begrafenis van iemand waarvan je niets of weinig weet..
Ja het staat er ook wat raar/ongelukkig.. Zijn moeder.. ja wiens moeder? Die van Gijs jr, of van Martin..?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:55 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat stukje waar staat dat de moeder op een plastic stoeltje naast het graf zit. Dat gaat volgens mij over Vredenhof, net als het stukje over Ruud.
De tekst onder het plaatje van 'Het laatste avondmaal' had ik niet gezien.![]()
Ja, dat snap ik. Ze wilden zelf ook dat het een besloten bijeenkomst zou zijn. Ik weet uiteraard ook niet hoe groot zijn familie is, zouden zijn exvriendin en kind(eren) dan ook niet aanwezig zijn geweest? Of bijvoorbeeld die Brit waarmee hij voor de laatste keer naar Boccaccio was?
Ja ik lag echt blauw van het lachen..quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Detectie poortje op de begraafplaats
En zn broer. Kennelijk had hij niet zo heel goede banden met zn familie en ergens kan ik dat ook wel begrijpen. Hij is toch een 2 voudig moordenaar natuurlijk. Dat zet de familiebanden wel op scherp denk ik en als je daar zijn criminele activiteiten nog bij optelt dan is 1 + 1 gewoon 2.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja ik lag echt blauw van het lachen..![]()
Er was geen hond, en die er waren waren misdaadjournalisten..
Pure show..
Maar er was geen familie... En volgens mij is Ruud gewoon op het rechte pad en heeft hij wel redelijk normale banden met zijn familie..quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
En zn broer. Kennelijk had hij niet zo heel goede banden met zn familie en ergens kan ik dat ook wel begrijpen. Hij is toch een 2 voudig moordenaar natuurlijk. Dat zet de familiebanden wel op scherp denk ik en als je daar zijn criminele activiteiten nog bij optelt dan is 1 + 1 gewoon 2.
Zn broer is toch gewoon familie?quote:
Ja das eentje.. en wat zou hij willen uithalen tegen wie dan? er was verder niemand..quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zn broer is toch gewoon familie?
Tevens zijn er genoeg families waarbij 1 lid geen contact meer heeft met het gros van de familie en wel nog met eentje en dat die ene wel gewoon contact heeft met de rest hoor
Het komt niet in je op dat hij gewoon naar de begrafenis van zn broer gaat?quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:01 schreef Zolderkamer het volgende:
en wat zou hij willen uithalen tegen wie dan?
Ja? dat deed ie toch ook?quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat hij gewoon naar de begrafenis van zn broer gaat?
En na afloop werden er rotjes afgestoken las ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja ik lag echt blauw van het lachen..![]()
Er was geen hond, en die er waren waren misdaadjournalisten..
Pure show..
Toen hij doodgeschoten werd zat hij toch in de auto van zijn vader? Dan neem ik aan dat hij daar nog contact mee had, maar blijkbaar was hij ook niet aanwezig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
En zn broer. Kennelijk had hij niet zo heel goede banden met zn familie en ergens kan ik dat ook wel begrijpen. Hij is toch een 2 voudig moordenaar natuurlijk. Dat zet de familiebanden wel op scherp denk ik en als je daar zijn criminele activiteiten nog bij optelt dan is 1 + 1 gewoon 2.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
En na afloop werden er rotjes afgestoken las ik.
Niet zomaar een tweevoudige moordenaar, maar de moordenaar van de stiefvader van zijn zoons. Ik kan me voorstellen dat zijn familie hem dat niet vergeeft.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
En zn broer. Kennelijk had hij niet zo heel goede banden met zn familie en ergens kan ik dat ook wel begrijpen. Hij is toch een 2 voudig moordenaar natuurlijk.
Eehm.. Martin is nooit veroordeeld voor moord.. Dan ben je dus al helemaal geen tweevoudig moordenaar...quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet zomaar een tweevoudige moordenaar, maar de moordenaar van de stiefvader van zijn zoons. Ik kan me voorstellen dat zijn familie hem dat niet vergeeft.
Het zegt me weinig dat hij is veroordeeld voor doodslag. Zal wel iets met bewijs te maken hebben, of een goed lulverhaal van zijn advocaat. Dat niet bewezen kan woorden dat Martin het voornemen had om Mike Priem een kogel door zijn hoofd te jagen, wil niet zeggen dat het niet waar is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Eehm.. Martin is nooit veroordeeld voor moord.. Dan ben je dus al helemaal geen tweevoudig moordenaar...
Verder wel erg genoeg allemaal natuurlijk.. Maar laten we de dingen wel zo houden als ze feitelijk zijn..
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zegt me weinig dat hij is veroordeeld voor doodslag. Zal wel iets met bewijs te maken hebben, of een goed lulverhaal van zijn advocaat. Dat niet bewezen kan woorden dat Martin het voornemen had om Mike Priem een kogel door zijn hoofd te jagen, wil niet zeggen dat het niet waar is.
Dus zelf inbraak plegen en dan zelfverdediging als argument gebruiken. Dan ook nog een veel zwaarder -verboden- wapen gebruiken voor je zelfverdediging....quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:38 schreef Zolderkamer het volgende:
toen heeft Martin zichzelf maar ff binnen gelaten zonder sleutel en wou Mike hem neersteken direct in het halletje..
Martin heeft zichzelf verdedigt met een pistool wat hij in die tijd altijd bij zich had, dus niet speciaal voor die gelegenheid..
Inbraak? ik geloof dat dat huisvredebreuk heet..quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dus zelf inbraak plegen en dan zelfverdediging als argument gebruiken. Dan ook nog een veel zwaarder -verboden- wapen gebruiken voor je zelfverdediging....
Nee, de moord op MK hoor je mij niet goed praten maar de man was niet bepaald een heilige.
Dat ontkent dan ook niemand, hijzelf incluis. Zijn stokpaardje was dan ook veelal, "Ik ben toch een boef?". Met andere woorden, niemand rouwt als ik verdwijn. "Ik kom toch niet in de hemel", was ook een veelgehoorde. Hij had zichzelf erbij neergelegd en het pak aangetrokken dat men bij hem verwacht. De uitspraak tijdens de begrafenis, "Hij wilde zo graag in de hemel komen", is wat mij betreft erg tekenend als ik dat zo lees.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nee, de moord op MK hoor je mij niet goed praten maar de man was niet bepaald een heilige.
Toegangsregeling aanpassen kan lijkt mij alleen met instemming van justitie (bij voortschrijdend inzicht) maar die regeling afdwingen met een pistool op zak lijkt me niet erg kansrijk en feitelijk al genoeg om die regeling alsnog te wijzigen. Dan hebben we het nog niet eens over jezelf toegang verlenen met geweld. O je dat huisvredebreuk of inbraak wilt noemen maakt me niet zoveel uit maar het lijkt mij op geen enkele manier te verdedigen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:06 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar er zijn wel twee kanten aan het verhaal...
Het meest kwalijke is misschien nog wel dat hij die man doodschoot terwijl er op dat moment drie kinderen in huis aanwezig waren. Zo'n actie zal ook niet echt een positief effect hebben op de band die je wil opbouwen met je kinderen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:34 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Toegangsregeling aanpassen kan lijkt mij alleen met instemming van justitie (bij voortschrijdend inzicht) maar die regeling afdwingen met een pistool op zak lijkt me niet erg kansrijk en feitelijk al genoeg om die regeling alsnog te wijzigen. Dan hebben we het nog niet eens over jezelf toegang verlenen met geweld. O je dat huisvredebreuk of inbraak wilt noemen maakt me niet zoveel uit maar het lijkt mij op geen enkele manier te verdedigen.
Nouja, naast Cor ligt ie wel op de juiste plek denk ik.
Ja maar als je de ex van Martin bent, dan kun je het bijbehorende niveau zelf wel bedenken natuurlijk..quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:34 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Toegangsregeling aanpassen kan lijkt mij alleen met instemming van justitie (bij voortschrijdend inzicht) maar die regeling afdwingen met een pistool op zak lijkt me niet erg kansrijk en feitelijk al genoeg om die regeling alsnog te wijzigen. Dan hebben we het nog niet eens over jezelf toegang verlenen met geweld. O je dat huisvredebreuk of inbraak wilt noemen maakt me niet zoveel uit maar het lijkt mij op geen enkele manier te verdedigen.
Nouja, naast Cor ligt ie wel op de juiste plek denk ik.
Wat had dat voor doel om dat door modellen te laten doen? een soort bevestiging dat Kok een of andere pussymagnet was of zo?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Haha meisje dat mij in de klas zat op het hbo was ingehuurd als model om de kist te trekken tijdens de begrafenis.
Komt het wel op neer ja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat had dat voor doel om dat door modellen te laten doen? een soort bevestiging dat Kok een of andere pussymagnet was of zo?
Alles is te koop en mooie vrouwen dus ook, en schijnbaar ongeacht wat je van ze verwacht.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat had dat voor doel om dat door modellen te laten doen? een soort bevestiging dat Kok een of andere pussymagnet was of zo?
Toch wel een beetje bizar...dan ben je dus een model en word je gevraagd te figureren op een begrafenis van een of andere doodgeschoten crimineel, ik kan me leukere opdrachten voorstellen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles is te koop en mooie vrouwen dus ook, en schijnbaar ongeacht wat je van ze verwacht.
Ik dacht dat het prostituees warenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Haha meisje dat mij in de klas zat op het hbo was ingehuurd als model om de kist te trekken tijdens de begrafenis.
Ik ook.quote:
True.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef computergirl het volgende:
het een hoeft het ander niet uit te sluiten
De klus aannemen is een keuze hè.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch wel een beetje bizar...dan ben je dus een model en word je gevraagd te figureren op een begrafenis van een of andere doodgeschoten crimineel, ik kan me leukere opdrachten voorstellen.
En lekkere wijven zijn het wel, van de vier drie in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:51 schreef computergirl het volgende:
Als 'lekker wijf' figureren bij gelegenheid met veel media aandacht, zijn slechtere opdracht te verzinnen als je niet categorie-Doutsen bent
Die media aandacht valt ook wel mee he, het is geen beroemde filmster die begraven word. Wat zou er bij aanwezig zijn geweest...een cameraploeg van RTL Boulevard en een handvol mensen van de schrijvende pers?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:51 schreef computergirl het volgende:
Als 'lekker wijf' figureren bij gelegenheid met veel media aandacht, er zijn slechtere opdracht te verzinnen als je niet categorie-Doutsen bent
nou , dus, en?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die media aandacht valt ook wel mee he, het is geen beroemde filmster die begraven word. Wat zou er bij aanwezig zijn geweest...een cameraploeg van RTL Boulevard en een handvol mensen van de schrijvende pers?
Laten we het er maar op houden dat meningen verschillen, ik vind deze specifieke situatie een beetje morbide.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou , dus, en?
Boulevard heeft al meer dan 700.000 kijkers
Het zijn niet bepaald topmodellen he
Mwoah, ik denk dat je jezelf wel direct in een bepaalde, schimmige hoek plaatst, door deze opdracht aan te nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:51 schreef computergirl het volgende:
Als 'lekker wijf' figureren bij gelegenheid met veel media aandacht, er zijn slechtere opdracht te verzinnen als je niet categorie-Doutsen bent
Als model word van je geacht zo een beetje elke opdracht te voltooien, weigeren is bijna een no-go.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch wel een beetje bizar...dan ben je dus een model en word je gevraagd te figureren op een begrafenis van een of andere doodgeschoten crimineel, ik kan me leukere opdrachten voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Echt niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:10 schreef raptorix het volgende:
Als model word van je geacht zo een beetje elke opdracht te voltooien, weigeren is bijna een no-go.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |