abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167371606
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:38 schreef Zolderkamer het volgende:
toen heeft Martin zichzelf maar ff binnen gelaten zonder sleutel en wou Mike hem neersteken direct in het halletje..
Martin heeft zichzelf verdedigt met een pistool wat hij in die tijd altijd bij zich had, dus niet speciaal voor die gelegenheid..
Dus zelf inbraak plegen en dan zelfverdediging als argument gebruiken. Dan ook nog een veel zwaarder -verboden- wapen gebruiken voor je zelfverdediging....

Nee, de moord op MK hoor je mij niet goed praten maar de man was niet bepaald een heilige.
  vrijdag 16 december 2016 @ 16:06:34 #227
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167371862
Powned toonde ook een laatste vraaggesprek met Martin. Het was materiaal dat eigenlijk bedoeld was voor een eigen reality-programma dat Martin zou krijgen bij SBS, maar na de mislukte bomaanslag deze zomer, werden de opnames door producent TinCan noodgedwongen stop gezet. Geen enkele cameraploeg durfde toen nog in het bijzijn van Martin te filmen.
http://www.crimesite.nl/laatste-interview-martin-kok-video/
_O- Wat een bende ook...

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dus zelf inbraak plegen en dan zelfverdediging als argument gebruiken. Dan ook nog een veel zwaarder -verboden- wapen gebruiken voor je zelfverdediging....

Nee, de moord op MK hoor je mij niet goed praten maar de man was niet bepaald een heilige.
Inbraak? ik geloof dat dat huisvredebreuk heet..
Tja als je ex het bloed onder je nagels vandaan haalt, terwijl er gewoon een omgangsregeling getroffen is.. en er dan een koekwaus zich er mee gaat bemoeien..
En er staat een zware crimineel met adhd en nog wat meer van die onzin voor de deur.. dan ben je niet helemaal lekker als je dan met een schroevendraaier aan komt zetten of je je er uberhaupt mee bemoeit...

Tuurlijk is het niet goed te praten.. Maar er zijn wel twee kanten aan het verhaal...
En als moeder snap ik wel dat zij het als een opluchting ziet etc.. maar het is wel een totaal foute keuze die haar zoon maakte als er gewoon een omgangsregeling is, die je wel ff op eigen houtje gaat aanpassen..

[ Bericht 9% gewijzigd door Zolderkamer op 16-12-2016 16:12:50 ]
pi_167372217
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dat ontkent dan ook niemand, hijzelf incluis. Zijn stokpaardje was dan ook veelal, "Ik ben toch een boef?". Met andere woorden, niemand rouwt als ik verdwijn. "Ik kom toch niet in de hemel", was ook een veelgehoorde. Hij had zichzelf erbij neergelegd en het pak aangetrokken dat men bij hem verwacht. De uitspraak tijdens de begrafenis, "Hij wilde zo graag in de hemel komen", is wat mij betreft erg tekenend als ik dat zo lees.
pi_167372488
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:06 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar er zijn wel twee kanten aan het verhaal...
Toegangsregeling aanpassen kan lijkt mij alleen met instemming van justitie (bij voortschrijdend inzicht) maar die regeling afdwingen met een pistool op zak lijkt me niet erg kansrijk en feitelijk al genoeg om die regeling alsnog te wijzigen. Dan hebben we het nog niet eens over jezelf toegang verlenen met geweld. O je dat huisvredebreuk of inbraak wilt noemen maakt me niet zoveel uit maar het lijkt mij op geen enkele manier te verdedigen.

Nouja, naast Cor ligt ie wel op de juiste plek denk ik.
pi_167372683
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:34 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Toegangsregeling aanpassen kan lijkt mij alleen met instemming van justitie (bij voortschrijdend inzicht) maar die regeling afdwingen met een pistool op zak lijkt me niet erg kansrijk en feitelijk al genoeg om die regeling alsnog te wijzigen. Dan hebben we het nog niet eens over jezelf toegang verlenen met geweld. O je dat huisvredebreuk of inbraak wilt noemen maakt me niet zoveel uit maar het lijkt mij op geen enkele manier te verdedigen.

Het meest kwalijke is misschien nog wel dat hij die man doodschoot terwijl er op dat moment drie kinderen in huis aanwezig waren. Zo'n actie zal ook niet echt een positief effect hebben op de band die je wil opbouwen met je kinderen.
  vrijdag 16 december 2016 @ 16:44:08 #231
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167372688
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:34 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ja maar als je de ex van Martin bent, dan kun je het bijbehorende niveau zelf wel bedenken natuurlijk.. :P

Tja Cor was wel van een iets ander niveau.. Martin was meer een meeloper.. en ze hadden ook al jaren geen contact meer in de tijd dat ie nog leefde..
Ik vroeg me direct al af wat Cor er zelf van gevonden zou hebben..
pi_167375182
Haha meisje dat mij in de klas zat op het hbo was ingehuurd als model om de kist te trekken tijdens de begrafenis. :')
Rossoneri siamo noi.
pi_167375244
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Haha meisje dat mij in de klas zat op het hbo was ingehuurd als model om de kist te trekken tijdens de begrafenis. :')
Wat had dat voor doel om dat door modellen te laten doen? een soort bevestiging dat Kok een of andere pussymagnet was of zo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_167375353
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat had dat voor doel om dat door modellen te laten doen? een soort bevestiging dat Kok een of andere pussymagnet was of zo?
Komt het wel op neer ja. :')
Rossoneri siamo noi.
pi_167375368

Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 16 december 2016 @ 18:31:22 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167375373
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alles is te koop en mooie vrouwen dus ook, en schijnbaar ongeacht wat je van ze verwacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167376332
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alles is te koop en mooie vrouwen dus ook, en schijnbaar ongeacht wat je van ze verwacht.
Toch wel een beetje bizar...dan ben je dus een model en word je gevraagd te figureren op een begrafenis van een of andere doodgeschoten crimineel, ik kan me leukere opdrachten voorstellen. :')
pi_167376511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik dacht dat het prostituees waren :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:19:19 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167376607
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:17 schreef Isabeau het volgende:

Ik dacht dat het prostituees waren :X
Ik ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_167376709
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ook.
het een hoeft het ander niet uit te sluiten :+
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:22:29 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167376731
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef computergirl het volgende:

het een hoeft het ander niet uit te sluiten :+
True.
Model is een breed begrip.
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:48:19 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167377522
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Toch wel een beetje bizar...dan ben je dus een model en word je gevraagd te figureren op een begrafenis van een of andere doodgeschoten crimineel, ik kan me leukere opdrachten voorstellen. :')
De klus aannemen is een keuze hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167377608
Als 'lekker wijf' figureren bij gelegenheid met veel media aandacht, er zijn slechtere opdracht te verzinnen als je niet categorie-Doutsen bent

[ Bericht 1% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 16-12-2016 21:12:28 ]
  vrijdag 16 december 2016 @ 21:11:39 #244
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_167380492
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:51 schreef computergirl het volgende:
Als 'lekker wijf' figureren bij gelegenheid met veel media aandacht, zijn slechtere opdracht te verzinnen als je niet categorie-Doutsen bent
En lekkere wijven zijn het wel, van de vier drie in ieder geval wel.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_167382092
quote:
Als 'lekker wijf' figureren bij gelegenheid met veel media aandacht, er zijn slechtere opdracht te verzinnen als je niet categorie-Doutsen bent
Die media aandacht valt ook wel mee he, het is geen beroemde filmster die begraven word. Wat zou er bij aanwezig zijn geweest...een cameraploeg van RTL Boulevard en een handvol mensen van de schrijvende pers?
pi_167382317
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die media aandacht valt ook wel mee he, het is geen beroemde filmster die begraven word. Wat zou er bij aanwezig zijn geweest...een cameraploeg van RTL Boulevard en een handvol mensen van de schrijvende pers?
nou , dus, en?
Boulevard heeft al meer dan 700.000 kijkers
Het zijn niet bepaald topmodellen he
pi_167382383
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:53 schreef computergirl het volgende:

[..]

nou , dus, en?
Boulevard heeft al meer dan 700.000 kijkers
Het zijn niet bepaald topmodellen he
Laten we het er maar op houden dat meningen verschillen, ik vind deze specifieke situatie een beetje morbide.
  vrijdag 16 december 2016 @ 22:10:30 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167383155
quote:
Mwoah, ik denk dat je jezelf wel direct in een bepaalde, schimmige hoek plaatst, door deze opdracht aan te nemen.
pi_167391039
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als model word van je geacht zo een beetje elke opdracht te voltooien, weigeren is bijna een no-go.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 17 december 2016 @ 12:12:04 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167391060
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:10 schreef raptorix het volgende:

Als model word van je geacht zo een beetje elke opdracht te voltooien, weigeren is bijna een no-go.

Echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')