Dus zelf inbraak plegen en dan zelfverdediging als argument gebruiken. Dan ook nog een veel zwaarder -verboden- wapen gebruiken voor je zelfverdediging....quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:38 schreef Zolderkamer het volgende:
toen heeft Martin zichzelf maar ff binnen gelaten zonder sleutel en wou Mike hem neersteken direct in het halletje..
Martin heeft zichzelf verdedigt met een pistool wat hij in die tijd altijd bij zich had, dus niet speciaal voor die gelegenheid..
Inbraak? ik geloof dat dat huisvredebreuk heet..quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dus zelf inbraak plegen en dan zelfverdediging als argument gebruiken. Dan ook nog een veel zwaarder -verboden- wapen gebruiken voor je zelfverdediging....
Nee, de moord op MK hoor je mij niet goed praten maar de man was niet bepaald een heilige.
Dat ontkent dan ook niemand, hijzelf incluis. Zijn stokpaardje was dan ook veelal, "Ik ben toch een boef?". Met andere woorden, niemand rouwt als ik verdwijn. "Ik kom toch niet in de hemel", was ook een veelgehoorde. Hij had zichzelf erbij neergelegd en het pak aangetrokken dat men bij hem verwacht. De uitspraak tijdens de begrafenis, "Hij wilde zo graag in de hemel komen", is wat mij betreft erg tekenend als ik dat zo lees.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nee, de moord op MK hoor je mij niet goed praten maar de man was niet bepaald een heilige.
Toegangsregeling aanpassen kan lijkt mij alleen met instemming van justitie (bij voortschrijdend inzicht) maar die regeling afdwingen met een pistool op zak lijkt me niet erg kansrijk en feitelijk al genoeg om die regeling alsnog te wijzigen. Dan hebben we het nog niet eens over jezelf toegang verlenen met geweld. O je dat huisvredebreuk of inbraak wilt noemen maakt me niet zoveel uit maar het lijkt mij op geen enkele manier te verdedigen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:06 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar er zijn wel twee kanten aan het verhaal...
Het meest kwalijke is misschien nog wel dat hij die man doodschoot terwijl er op dat moment drie kinderen in huis aanwezig waren. Zo'n actie zal ook niet echt een positief effect hebben op de band die je wil opbouwen met je kinderen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:34 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Toegangsregeling aanpassen kan lijkt mij alleen met instemming van justitie (bij voortschrijdend inzicht) maar die regeling afdwingen met een pistool op zak lijkt me niet erg kansrijk en feitelijk al genoeg om die regeling alsnog te wijzigen. Dan hebben we het nog niet eens over jezelf toegang verlenen met geweld. O je dat huisvredebreuk of inbraak wilt noemen maakt me niet zoveel uit maar het lijkt mij op geen enkele manier te verdedigen.
Nouja, naast Cor ligt ie wel op de juiste plek denk ik.
Ja maar als je de ex van Martin bent, dan kun je het bijbehorende niveau zelf wel bedenken natuurlijk..quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:34 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Toegangsregeling aanpassen kan lijkt mij alleen met instemming van justitie (bij voortschrijdend inzicht) maar die regeling afdwingen met een pistool op zak lijkt me niet erg kansrijk en feitelijk al genoeg om die regeling alsnog te wijzigen. Dan hebben we het nog niet eens over jezelf toegang verlenen met geweld. O je dat huisvredebreuk of inbraak wilt noemen maakt me niet zoveel uit maar het lijkt mij op geen enkele manier te verdedigen.
Nouja, naast Cor ligt ie wel op de juiste plek denk ik.
Wat had dat voor doel om dat door modellen te laten doen? een soort bevestiging dat Kok een of andere pussymagnet was of zo?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Haha meisje dat mij in de klas zat op het hbo was ingehuurd als model om de kist te trekken tijdens de begrafenis.
Komt het wel op neer ja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat had dat voor doel om dat door modellen te laten doen? een soort bevestiging dat Kok een of andere pussymagnet was of zo?
Alles is te koop en mooie vrouwen dus ook, en schijnbaar ongeacht wat je van ze verwacht.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat had dat voor doel om dat door modellen te laten doen? een soort bevestiging dat Kok een of andere pussymagnet was of zo?
Toch wel een beetje bizar...dan ben je dus een model en word je gevraagd te figureren op een begrafenis van een of andere doodgeschoten crimineel, ik kan me leukere opdrachten voorstellen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles is te koop en mooie vrouwen dus ook, en schijnbaar ongeacht wat je van ze verwacht.
Ik dacht dat het prostituees warenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Haha meisje dat mij in de klas zat op het hbo was ingehuurd als model om de kist te trekken tijdens de begrafenis.
Ik ook.quote:
True.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef computergirl het volgende:
het een hoeft het ander niet uit te sluiten
De klus aannemen is een keuze hè.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch wel een beetje bizar...dan ben je dus een model en word je gevraagd te figureren op een begrafenis van een of andere doodgeschoten crimineel, ik kan me leukere opdrachten voorstellen.
En lekkere wijven zijn het wel, van de vier drie in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:51 schreef computergirl het volgende:
Als 'lekker wijf' figureren bij gelegenheid met veel media aandacht, zijn slechtere opdracht te verzinnen als je niet categorie-Doutsen bent
Die media aandacht valt ook wel mee he, het is geen beroemde filmster die begraven word. Wat zou er bij aanwezig zijn geweest...een cameraploeg van RTL Boulevard en een handvol mensen van de schrijvende pers?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:51 schreef computergirl het volgende:
Als 'lekker wijf' figureren bij gelegenheid met veel media aandacht, er zijn slechtere opdracht te verzinnen als je niet categorie-Doutsen bent
nou , dus, en?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die media aandacht valt ook wel mee he, het is geen beroemde filmster die begraven word. Wat zou er bij aanwezig zijn geweest...een cameraploeg van RTL Boulevard en een handvol mensen van de schrijvende pers?
Laten we het er maar op houden dat meningen verschillen, ik vind deze specifieke situatie een beetje morbide.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou , dus, en?
Boulevard heeft al meer dan 700.000 kijkers
Het zijn niet bepaald topmodellen he
Mwoah, ik denk dat je jezelf wel direct in een bepaalde, schimmige hoek plaatst, door deze opdracht aan te nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:51 schreef computergirl het volgende:
Als 'lekker wijf' figureren bij gelegenheid met veel media aandacht, er zijn slechtere opdracht te verzinnen als je niet categorie-Doutsen bent
Als model word van je geacht zo een beetje elke opdracht te voltooien, weigeren is bijna een no-go.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch wel een beetje bizar...dan ben je dus een model en word je gevraagd te figureren op een begrafenis van een of andere doodgeschoten crimineel, ik kan me leukere opdrachten voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Echt niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:10 schreef raptorix het volgende:
Als model word van je geacht zo een beetje elke opdracht te voltooien, weigeren is bijna een no-go.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |