abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167215333

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 9,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Netflix Premièredata
Te verschijnen series

Netflix Nederland
Flixfilms
Netflix Netherlands
Netflix-gids

Categorieën
Films en series zijn ingedeeld in categorieën met elk een eigen code.
In deze lijst zijn alle codes/categorieën opgenomen zodat je gerichter kunt zoeken.

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Sommige uitzendingen zijn ook in ‘Ultra HD / 4k’ te zien. Dit is alleen mogelijk voor bepaalde TVs en bij een 25 Mbit internetverbinding. Zie https://help.netflix.com/nl/node/13444 voor een overzicht van ondersteunde TVs.

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
- Ubuntu i.c.m. Google Chrome ondersteuning voor HTML5
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
- Vanaf OS X 10.10 wordt HTML5 gebruikt en is Silverlight niet nodig
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (1080p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
TV / Netflix wereldwijd: met geblokkeerde unblockservices

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

[ Bericht 8% gewijzigd door Aether op 09-12-2016 17:12:39 ]
Be curious, not judgmental
pi_167215392
Vrijdag 9 december

Apenstreken – 2015 AL 1:30 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Avontuur
Een wees wordt gedwongen in een fabriek te werken maar hoopt naar school te kunnen zoals andere kinderen. Door weg te lopen beleeft hij de avonturen van zijn leven.

Captive (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Deze documentairereeks geeft een beeld van de meest complexe, risicovolle onderhandelingen met gijzelnemers ooit. De slachtoffers doen hun schrikbarende relaas.


Cirque du Soleil - Luna Petunia (seizoen 1) – 2016 AL - Netflix Original
♫ o.a. Nederlands / CC o.a. Nederlands
Genre: Animatie
Met behulp van haar magische speelgoedkist gaat de vrolijke Luna Petunia naar het fantasieland Amazia, waar ze avonturen beleeft en vriendschappen sluit.

Club de Cuervos (seizoen 2) – 2016 12 - Netflix Original
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Comedy, Drama, Gevat
Een broer en zus gaan een strijd aan met hoge verwachtingen en met elkaar nadat ze een voetbalteam hebben geërfd. Een serie van de makers van 'Nosotros los Nobles'.


Fuller House (seizoen 2) – 2016 AL - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Er staan weer heel wat Tanner-avonturen op stapel als DJ een huis deelt met haar zus Stephanie en vriendin Kimmy die helpt met de opvoeding van haar zonen.


Mariah Carey's Merriest Christmas – 2015 AL 0:38 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Feelgood
Popster Mariah Carey presenteert deze kerstspecial met speciale gasten en een celebrity die 'The Night Before Christmas' voorleest.

Spectral – 2016 12 1:48 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Actie, Oorlog, Sci-Fi, Thriller
Als buitenaardse wezens dood en verderf zaaien in een door oorlog verscheurde Europese stad, werkt een technicus samen met een speciale eenheid om hen te stoppen.


Surprise, De – 2015 9 1:41 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Bizar, Comedy, Romantisch
Een rijke man is levensmoe en huurt een bedrijf in om hem te vermoorden. Als hij echter verliefd wordt, ontdekt hij dat dit contract niet zomaar verbroken kan worden.

White Rabbit Project (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Reality
Kari Byron, Tory Belleci en Grant Imahara grasduinen in de meest opzienbarende uitvindingen, overvallen en nog veel meer in deze serie van de producers van 'MythBusters'.


Als een bedoeïenman een tweede bruid trouwt, verzet zijn eerste vrouw zich tegen haar gewijzigde status en jaagt zijn dochter haar eigen vrijheidsdromen na.
https://www.netflix.com/title/80098810

Be curious, not judgmental
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:11:10 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167215653
Ik ben bij de crossover aflevering van Arrow... Hoe tof dat ook is, door die versplintering van uitzendrechten in Nederland (en het feit dat sommige series helemaal niet te zien zijn) is het maar kut.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:27:50 #4
211083 Angelof9
I must go first
pi_167215978
quote:
Ik vind het in het begin nog wel saai. Gaat dit nog veranderen?
Ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 december 2016 @ 17:31:36 #5
163650 Greys
pi_167216038
Stiekem wel benieuwd naar De Surprise. Trailer zag er best leuk uit. Georgina O+ :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167216091
Nieuwe afleveringen van Fuller House *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_167220065
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:34 schreef FireFox1 het volgende:
Nieuwe afleveringen van Fuller House *O*
Zitten best leuke scenes in ja. Stephanie en Dj zijn leuk. :)
  vrijdag 9 december 2016 @ 20:58:16 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167221142
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167221877
Eerste ep van The get down gezien. Dit is zo mijn ding. _O_
  vrijdag 9 december 2016 @ 21:22:39 #10
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167221959
Zojuist laatste aflevering van Homeland seizoen 5 afgekeken. Dit was het minste seizoen van allemaal. Laatste paar afleveringen met een half oog gekeken.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167222482
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zitten best leuke scenes in ja. Stephanie en Dj zijn leuk. :)
Ik geef eerlijk toe, Fuller House is een vreselijk zoetsappige, matig geacteerde pulp, maar godverdomme Full House... ;(

Zet ep 4 aan :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 9 december 2016 @ 21:53:19 #13
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_167222944
Fuller House ;(

Maargoed het is Full House dus ik zit ze alle 13 wel even uit.
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_167224999
hmm.. alle titels die ik de afgelopen 2 weken gezien heb blijven op de "continue watching" lijst staan, terwijl ik ze pas heb uit gedaan toen netflix zelf met suggesties kwam voor andere films (meestal is dat het teken dat netflix vind dat hij voltooid is)

iemand anders hier ook last van?

zowel de W10 app als internet hebben er last van..
pi_167228394
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boskampi's, De – 2015 6 1:41 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Comedy
Een jongen die zwaar gepest wordt, neemt wraak door zijn pestkoppen en de nieuwe buren wijs te maken dat zijn vader, een brave boekhouder, eigenlijk een maffiabaas is.

Hartenstraat – 2014 12 1:25 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Comedy, Feelgood, Romantisch
In de Negen Straatjes in Amsterdam bloeit de liefde. Hopelijk ook voor een gescheiden traiteur en zijn nieuwe buurvrouw, een koppige fashionista die helaas niet vrij is.

Naked Among Wolves – 2015 16 1:41 uur
♫ Duits / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Gebaseerd op boek, Oorlog
Wanneer een wees wordt binnengesmokkeld in een concentratiekamp, wordt hij beschermd door de gevangenen. De bewakers komen al gauw achter zijn aanwezigheid.
Be curious, not judgmental
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:08:07 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167228858
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 23:16 schreef mschol het volgende:
hmm.. alle titels die ik de afgelopen 2 weken gezien heb blijven op de "continue watching" lijst staan, terwijl ik ze pas heb uit gedaan toen netflix zelf met suggesties kwam voor andere films (meestal is dat het teken dat netflix vind dat hij voltooid is)

iemand anders hier ook last van?

zowel de W10 app als internet hebben er last van..
Heb ik een tijdje gehad op m'n Shield tv. Heb toen op internet alle titels die bleven hangen verwijderd uit m'n viewing history en vervolgens Netflix geopend op m'n ps4. Toen was het voorbij.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167229623
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:34 schreef FireFox1 het volgende:
Nieuwe afleveringen van Fuller House *O*
Gay

Wat een tyfusserie
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:52:23 #18
211083 Angelof9
I must go first
pi_167232631
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 11:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gay

Wat een tyfusserie
Ik heb 1 aflevering gekeken, maar ik trek dit echt niet. Zo slecht! :')
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_167233802


Cliff, The (seizoen 1-2) – 2015 12
♫ IJslands / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Als er binnen een kleine IJslandse gemeenschap een verdacht ongeluk gebeurt, helpt een rechercheur de lokale politie om het mysterie op te lossen.
Be curious, not judgmental
pi_167248477
trouwens voor de Ziggo klanten je kan nu ook via de Horizon mediabox Netflix kijken via kanaal 150
  zondag 11 december 2016 @ 00:25:35 #21
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_167248536
Te zien tot en met 16 december

The Rundown (2003, 3,03)
Stan Lee's Mutants, Monsters & Marvels (2002)
Snatch. (2000, 4,03)
Erin Brockovich (2000, 3,28)
pi_167251776
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asperger's Are Us – 2016 AL 1:22 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Vier komische vrienden met ieder een andere vorm van autisme bereiden zich voor op een laatste voorstelling voordat ze allemaal hun eigen weg inslaan.

Dirk Gently's Holistic Detective Agency (seizoen 1) – 2016 12
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Breinbrekend, Comedy, Thriller
Dankzij het toeval ontsluieren de excentrische, amateuristische detective Dirk en zijn onwillige assistent Todd een ingewikkeld en gevaarlijk bovennatuurlijk mysterie.

Be curious, not judgmental
  zondag 11 december 2016 @ 10:47:18 #23
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167252721
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2016 00:23 schreef Evertjan het volgende:
trouwens voor de Ziggo klanten je kan nu ook via de Horizon mediabox Netflix kijken via kanaal 150
Begin er niet aan. Gebruik de app wel op mijn Samsung tv. Die Horizon box is al zo traag laat staan dat kanaal van ze. Als je al niet eens normaal door de TV gids kunt bladeren kan dat dus ook niet tussen de films op Netflix.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167253005
Ik ben juist heel blij met de Horizon-app, gaat een stuk makkelijker dan via Chromecast!
  zondag 11 december 2016 @ 11:09:56 #25
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167253132
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 11:03 schreef lunapuella het volgende:
Ik ben juist heel blij met de Horizon-app, gaat een stuk makkelijker dan via Chromecast!
Dat geloof ik. Zelf gebruik ik de app op mijn tv wat een stuk sneller is dan dat kanaal van ze :-)
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167254589
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 10:47 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Begin er niet aan. Gebruik de app wel op mijn Samsung tv. Die Horizon box is al zo traag laat staan dat kanaal van ze. Als je al niet eens normaal door de TV gids kunt bladeren kan dat dus ook niet tussen de films op Netflix.
bij mij werkt het prima en snel. Sneller dan via de PS4 of via de app van Sony TV
pi_167254978


Post Grad – 2009 9 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Acteurs: Alexis Bledel, Zach Gilford, Michael Keaton
Genre: Bizar, Comedy
Wanneer Ryden na haar studie geen baan kan vinden, gaat ze weer bij haar chaotische familie wonen, waar ze fulltime probeert om niet gek te worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Aether op 11-12-2016 13:47:54 ]
Be curious, not judgmental
pi_167254988
Ik heb gisteren (eindelijk) Breaking Bad afgekeken. Man man man wat een serie _O_
Is Better call Saul een aanrader?
Twiddel
  zondag 11 december 2016 @ 14:05:32 #29
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_167255721
Gisteren De Suprise gezien, erg leuke film! Aanrader :Y

Nu begonnen met Stranger Things, ben benieuwd :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_167256283
quote:
99s.gif Op zondag 11 december 2016 13:19 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb gisteren (eindelijk) Breaking Bad afgekeken. Man man man wat een serie _O_
Is Better call Saul een aanrader?
Mijn mening: op zich een 'kwaliteitsserie', met zeker een aantal hele vermakelijke/goede momenten, maar -en dat geldt dan met name voor het 2e seizoen- ook wel (erg) saai/traag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 11-12-2016 16:23:38 (Langdradig was niet het juiste woord.) ]
Tails tell tales
  zondag 11 december 2016 @ 15:21:03 #31
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_167257245
quote:
99s.gif Op zondag 11 december 2016 13:19 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb gisteren (eindelijk) Breaking Bad afgekeken. Man man man wat een serie _O_
Is Better call Saul een aanrader?
Je moet geen tweede BB verwachten, maar het is een erg goede serie op zichzelf.
pi_167270848
Ik heb net afl 1 van Dirk Gently gezien. Kwam er bij de intro credits achter dat het gebaseerd is op een boek van Douglas Adams, dat ik niet heb gelezen. Zijn "signature" is erg duidelijk aanwezig: krankzinnig kolderiek maar erg tof tot nu toe. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
pi_167270905
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2016 23:20 schreef Farenji het volgende:
Ik heb net afl 1 van Dirk Gently gezien. Kwam er bij de intro credits achter dat het gebaseerd is op een boek van Douglas Adams, dat ik niet heb gelezen. Zijn "signature" is erg duidelijk aanwezig: krankzinnig kolderiek maar erg tof tot nu toe. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
Eerlijk gezegd kende ik dat boek van Adams ook niet. Maar dan zet ik de serie in ieder geval op mijn lijstje.
Is het al een heel seizoen of is het elke week een aflevering?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167271142
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 23:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd kende ik dat boek van Adams ook niet. Maar dan zet ik de serie in ieder geval op mijn lijstje.
Is het al een heel seizoen of is het elke week een aflevering?
Heel seizoen van 8 afleveringen.
pi_167273025
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2016 23:20 schreef Farenji het volgende:
Ik heb net afl 1 van Dirk Gently gezien. Kwam er bij de intro credits achter dat het gebaseerd is op een boek van Douglas Adams, dat ik niet heb gelezen. Zijn "signature" is erg duidelijk aanwezig: krankzinnig kolderiek maar erg tof tot nu toe. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
Ik vond de serie die er een paar jaar geleden door ITV over gemaakt was al tof, dus hier zeer benieuwd naar :Y
En Elijah Wood is altijd fijn _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_167273566


Sendero – 2015 16 1:25 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Acteurs: Andrea Garcia-Huidobro, Sofía García, Diego Casanueva
Genre: Horror
Een roadtrip verandert in een nachtmerrie als Ana en haar vrienden worden ontvoerd door een gestoorde familie en al hun wilskracht moeten inzetten om te overleven.
Be curious, not judgmental
pi_167273655
gisteren heb ik de netflix original spectral gekeken ik vond het wel een vermakelijke Sci Fi film. niet heel hoogstaand maar wel leuk voor een keertje tussendoor
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_167273703
Vraagje: Is het het waard qua content om FILM 1 e.d. in te wisselen voor NETFLIX even los van het geld? Ik heb namelijk al tijden FILM1 en alle bijbehorende zenders i.c.m. HBO en eerlijkheidshalve vind ik het maar zo zo worden de laatste tijd.
pi_167273755
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2016 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Is het het waard qua content om FILM 1 e.d. in te wisselen voor NETFLIX even los van het geld? Ik heb namelijk al tijden FILM1 en alle bijbehorende zenders i.c.m. HBO en eerlijkheidshalve vind ik het maar zo zo worden de laatste tijd.
Ligt eraan, het aanbod van Film1 is wel nieuwer dan Netflix qua films. Netflix richt zich in mijn ogen meer op series.
Tap tap tap
pi_167274354
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2016 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Is het het waard qua content om FILM 1 e.d. in te wisselen voor NETFLIX even los van het geld? Ik heb namelijk al tijden FILM1 en alle bijbehorende zenders i.c.m. HBO en eerlijkheidshalve vind ik het maar zo zo worden de laatste tijd.
Als je de allernieuwste films verwacht dan niet. Voor series (eigen producties) waarschijnlijk wel.
Je kunt Netflix een maand gratis proberen dus zou het er gewoon een maand naast proberen.
Be curious, not judgmental
  maandag 12 december 2016 @ 11:16:29 #41
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_167275308
Te zien tot en met 18 december

Cinderella (2015, 3,23)
pi_167275463
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Double, The – 2011 12 1:38 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Acteurs: Richard Gere, Topher Grace, Martin Sheen
Genre: Actie, Duister, Misdaad, Thriller
Deze keiharde thriller begint met de mysterieuze moord op een Amerikaanse senator. Een aanslag die alle tekenen heeft van een aanslag door Cassius, een Sovjet hitman.

Lone Ranger (2013), The – 2013 12 2:29 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Acteurs: Johnny Depp, Armie Hammer, William Fichtner
Genre: Actie, Avontuur, Thriller
Dit spannende verhaal gaat over twee merkwaardige helden die hun hilarische onenigheden moeten overwinnen en moeten samenwerken om de strijd tegen hebzucht te winnen.
Be curious, not judgmental
  maandag 12 december 2016 @ 11:31:22 #43
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167275537
Afgelopen weekend de Israëlische serie Fauda gekeken. Wat een serie _O_
Ben nu begonnen met de documentairereeks Captive (waargebeurde verhalen over gijzelingen).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167277313
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2016 23:20 schreef Farenji het volgende:
Ik heb net afl 1 van Dirk Gently gezien. Kwam er bij de intro credits achter dat het gebaseerd is op een boek van Douglas Adams, dat ik niet heb gelezen. Zijn "signature" is erg duidelijk aanwezig: krankzinnig kolderiek maar erg tof tot nu toe. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
Van "THGTTG"-Douglas Adams. Dat wekt mijn interesse. Bedankt voor de tip.
Tails tell tales
pi_167277595
Momenteel kijk ik Doctor Foster.


Een Brits drama over een vrouwelijke arts die haar echtgenoot verdenkt van overspel.
pi_167277912
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Van "THGTTG"-Douglas Adams. Dat wekt mijn interesse. Bedankt voor de tip.
Precies, ik zette de serie aan met het idee van "nou het zal mij benieuwen" maar toen ik Douglas Adams langs zag komen in de credits wist ik dat het wel tof zou worden. THGTTG heb ik wel 10 keer gelezen. :D
pi_167278407
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 13:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Momenteel kijk ik Doctor Foster.


Een Brits drama over een vrouwelijke arts die haar echtgenoot verdenkt van overspel.
Leuke serie vond ik. En ook ergerlijk qua persoonlijkheden allemaal.
pi_167278890
afgelopen weekend Philemena gezien. Waargebeurd verhaal over een oudere Ierse vrouw die 50 jaar terug haar toen 3 jarig zoontje moest opgeven ter adoptie. Ze zat toen in een streng katholiek klooster, dus ja... Wel mooie film. Aandoenlijk met ook vleugje humor hier en daar.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_167279380
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 14:08 schreef Apotheose het volgende:
afgelopen weekend Philemena gezien. Waargebeurd verhaal over een oudere Ierse vrouw die 50 jaar terug haar toen 3 jarig zoontje moest opgeven ter adoptie. Ze zat toen in een streng katholiek klooster, dus ja... Wel mooie film. Aandoenlijk met ook vleugje humor hier en daar.
Judi O+ Prachtige film.
Tap tap tap
pi_167283305
Dirk gently is echt leuk. Lijkt een beetje op docter who vind ik.
Weet iemand of travelers ook op de Nederlandse netflix komt
pi_167286522
Zo heb dirk gently helemaal afgekeken. Wel beetje kort maar toch superleuk en een beetje een apart einde
  maandag 12 december 2016 @ 23:08:05 #53
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167292007
iemand de serie "the 100" gezien?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_167292191
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:08 schreef Onnoman het volgende:
iemand de serie "the 100" gezien?
Ik ben er in bezig, ben bij afl 8. Het begint redelijk en wordt beter na afl 1. Hoewel het soms ook wel een highschool teen movie lijkt en wat voorspelbare drama-cliches bevat. Toch blijf ik wel kijken want er zitten ook best toffe en verrassende plotwendingen in.
  maandag 12 december 2016 @ 23:14:43 #55
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167292206
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 23:14 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ik ben er in bezig, ben bij afl 8. Het begint redelijk en wordt beter na afl 1. Hoewel het soms ook wel een highschool teen movie lijkt en wat voorspelbare drama-cliches bevat. Toch blijf ik wel kijken want er zitten ook best toffe en verrassende plotwendingen in.
ik erger me regelmatig aan deze serie zeg.. ongelooflijk
maar wat een gruwelijk mooi meisje is die blonde
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 12 december 2016 @ 23:21:06 #56
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167292364
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Onnoman op 12-12-2016 23:21:15 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_167292403
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:14 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik erger me regelmatig aan deze serie zeg.. ongelooflijk
maar wat een gruwelijk mooi meisje is die blonde
Ja aan mooie meisjes geen gebrek in deze serie. Het lijkt wel alsof ze erop geselecteerd zijn... Ik erger me ook aan het feit dat ze nauwelijks iets te vreten hebben maar toch niet verhongeren. Voedsel was alleen in afl 1 een issue, daarna hebben ze opeens ergens buiten beeld een supermarkt gevonden ofzo.
  maandag 12 december 2016 @ 23:26:12 #58
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167292458
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 23:23 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja aan mooie meisjes geen gebrek in deze serie. Het lijkt wel alsof ze erop geselecteerd zijn... Ik erger me ook aan het feit dat ze nauwelijks iets te vreten hebben maar toch niet verhongeren. Voedsel was alleen in afl 1 een issue, daarna hebben ze opeens ergens buiten beeld een supermarkt gevonden ofzo.
ik ben altijd pietje precies.. ik zag opeens een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liggen (serie 8 of 7 ergens)
ik heb geen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezien.. jij?

en het meest ongeloofwaardige is nog wel dat die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 12 december 2016 @ 23:28:57 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167292516
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:14 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik erger me regelmatig aan deze serie zeg.. ongelooflijk
maar wat een gruwelijk mooi meisje is die blonde
Lexa is echt de overtreffende trap, weet niet of ze al is geïntroduceerd of niet maar pfff O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 december 2016 @ 23:30:36 #60
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167292550
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2016 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lexa is echt de overtreffende trap, weet niet of ze al is geïntroduceerd of niet maar pfff O+
ik blijf bij Clarke :) SHE IS MINEEE ;)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  roze maandag 12 december 2016 @ 23:41:39 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167292775
Begonnen aan de docureeks Captive. Tot nu toe erg goed!
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 12 december 2016 @ 23:48:12 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167292907
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2016 09:36 schreef Aether het volgende:
Dirk Gently's Holistic Detective Agency (seizoen 1) – 2016 12
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Breinbrekend, Comedy, Thriller
Dankzij het toeval ontsluieren de excentrische, amateuristische detective Dirk en zijn onwillige assistent Todd een ingewikkeld en gevaarlijk bovennatuurlijk mysterie.
Deze staat op mijn lijst. Iemand al een begin gemaakt? :)
Your beauty never ever scared me.
  maandag 12 december 2016 @ 23:49:39 #63
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167292940
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Deze staat op mijn lijst. Iemand al een begin gemaakt? :)
Je zóu het topic even kunnen doorscannen natuurlijk. Het is maar een gekke suggestie, ik weet het.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  roze maandag 12 december 2016 @ 23:51:52 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167292991
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2016 23:49 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je zóu het topic even kunnen doorscannen natuurlijk. Het is maar een gekke suggestie, ik weet het.
Ik heb er overheen gekeken. Oeps. :@ ;(
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 12 december 2016 @ 23:54:31 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167293040
Volgend jaar weer veel leuke (hoop ik) dingen erbij op Netflix _O_ Sowieso nieuwsgierig naar de serie's El Chapo en A Series of Unfortunate Events.
Your beauty never ever scared me.
pi_167293099
quote:
Ziet er super tof uit.
pi_167293113
Fauda helemaal gekeken wat een serie. _O_
Zelfde niveau als gommora of zelfs breaking bad.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 13 december 2016 @ 04:58:20 #68
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167294796
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:08 schreef Onnoman het volgende:
iemand de serie "the 100" gezien?
Volg ik sinds deze week.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167295436
Als Frozen nou eens terugkwam op Netflix. -O-
pi_167295471
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 08:56 schreef vencodark het volgende:
Als Frozen nou eens terugkwam op Netflix. -O-
of je koopt de dvd/blu-ray? :P
pi_167295542
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 09:00 schreef mschol het volgende:

[..]

of je koopt de dvd/blu-ray? :P
Ben je gek. :{w
Een dvd in de speler stoppen... :P
pi_167295605
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 08:56 schreef vencodark het volgende:
Als Frozen nou eens terugkwam op Netflix. -O-
Komt zaterdag op SBS :P Wel de Nederlandse versie geloof ik.
Tap tap tap
pi_167295799


Let's Be Evil – 2016 16 1:22 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Horror, Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Elizabeth Morris, Elliot James Langridge, Kara Tointon
Drie begeleiders van een programma voor hoogbegaafde kinderen die een augmented reality-bril dragen, worden door de kinderen belaagd.



[ Bericht 19% gewijzigd door Aether op 14-12-2016 12:03:27 ]
Be curious, not judgmental
pi_167296489
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:08 schreef Onnoman het volgende:
iemand de serie "the 100" gezien?
nu in s3 aflevering 4 of 5 bezig.
prima serie.
pi_167297168
Serie uit de toekomst :o



Tokyo Trial (seizoen 1) – 2017 12
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: Marcel Hensema, Paul Freeman, Irrfan Khan
Na het einde van de Tweede Wereldoorlog moeten 11 geallieerde rechters het lot van Japanse oorlogscriminelen bepalen in een gespannen internationale rechtszaak.



[ Bericht 9% gewijzigd door Aether op 14-12-2016 12:03:09 ]
Be curious, not judgmental
pi_167298292
Jammer, er komt geen nieuwe seizoen van Marco Polo, ;(
pi_167298990
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:12 schreef Rijst het volgende:
Jammer, er komt geen nieuwe seizoen van Marco Polo, ;(
Ja las het net, zeker jammer. Mooie serie.
pi_167299254
Echt? En dat einde dan?
ze hadden hiermee net een serie die niemand anders had.
Hoop dat ze nog wel een film over het einde maken ofzo

[ Bericht 72% gewijzigd door Vinture op 13-12-2016 13:06:16 ]
pi_167299306


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinture op 13-12-2016 13:05:02 ]
pi_167299324
Dubbel
pi_167299350
Erg jammer van Marco Polo. De serie had absoluut z'n zwakheden maar Kublai Khan en alles daaromheen was een van mijn favoriete geschiedenis-fetisjen ;(
Conscience do cost.
pi_167299424
Sorry, ik was één van die Netflixers die er wel aan was begonnen en niet verder heeft gekeken :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_167299487
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Sorry, ik was één van die Netflixers die er wel aan was begonnen en niet verder heeft gekeken :@
Idem, vond het een matige serie met slechte acteerwerk.
pi_167301051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:12 schreef Rijst het volgende:
Jammer, er komt geen nieuwe seizoen van Marco Polo, ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:35 schreef Forbry het volgende:
http://www.nu.nl/film/436(...)erie-marco-polo.html

Ondanks dat de serie zo zijn zwakheden had, erg jammer vind ik...

De serie werd steeds beter en vond ik erg uniek binnen het hele arsenaal aan series. Verder was ik heel benieuwd naar hoe het nou met dat mysterieuze leger zat, maar daar gaat nu dus nooit meer een antwoord op komen... :'(

Ik ga ook de prachtige beelden missen...
Tails tell tales
pi_167301411
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2016 13:24 schreef Farenji het volgende:

[..]

Precies, ik zette de serie aan met het idee van "nou het zal mij benieuwen" maar toen ik Douglas Adams langs zag komen in de credits wist ik dat het wel tof zou worden. THGTTG heb ik wel 10 keer gelezen. :D
Da's vaak! :P

Ik heb zo'n boxset ervan in de kast staan (cadeau gekregen én er ook nog steeds blij mee, al was het maar als aandenken aan de films ;)) en ben er ooit aan begonnen, maar vooralsnog niet uitgelezen (zelfs 'het basisboek' al niet) en dat zie ik ook niet meer snel gaan gebeuren (want ik lees gewoon nog maar heel zelden, tenzij 'verplichte kost').

Maar ik heb beide films gezien (even opgezocht: die uit 1981 en die uit 2005) en die vond ik alletwee helemaal geweldig!

Marvin _O- _O_

(Bij het opzoeken zag ik dat die uit 2005 op IMDb een 6,8 krijgt :{w )
Tails tell tales
pi_167301571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Da's vaak! :P

Ik heb zo'n boxset ervan in de kast staan (cadeau gekregen én er ook nog steeds blij mee, al was het maar als aandenken aan de films ;)) en ben er ooit aan begonnen, maar vooralsnog niet uitgelezen (zelfs 'het basisboek' al niet) en dat zie ik ook niet meer snel gaan gebeuren (want ik lees gewoon nog maar heel zelden, tenzij 'verplichte kost').

Maar ik heb beide films gezien (even opgezocht: die uit 1981 en die uit 2005) en die vond ik alletwee helemaal geweldig!

Marvin _O- _O_

(Bij het opzoeken zag ik dat die uit 2005 op IMDb een 6,8 krijgt :{w )
Ik vind het boek (de boeken) veel leuker dan de films. Die vond ik ook wel leuk maar eigenlijk vooral omdat ik het boek kende en het me daaraan deed herinneren. De boeken bevatten ontzettend veel meer dan er in de film past.
pi_167301721
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:09 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ik vind het boek (de boeken) veel leuker dan de films. Die vond ik ook wel leuk maar eigenlijk vooral omdat ik het boek kende en het me daaraan deed herinneren. De boeken bevatten ontzettend veel meer dan er in de film past.
Nou ja, wie weet... inmiddels veel boeken al weggedaan, maar deze staat in ieder geval nog wel in de kast ;)

Heb je 'm/ze in het Engels gelezen?
Tails tell tales
pi_167301774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:42 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

Bloodline ook al stopgezet? :{ Vond ik ook een prima serie, net als Marco Polo trouwens. Maar raar dat ze het stopgezet hebben, al zullen ze het wel te duur hebben gevonden allemaal.
Oh.
pi_167301849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bloodline ook al stopgezet? :{ Vond ik ook een prima serie, net als Marco Polo trouwens. Maar raar dat ze het stopgezet hebben, al zullen ze het wel te duur hebben gevonden allemaal.
Ja, ik schrok een beetje toen ik dat las, want dacht dat ze bedoelden dat er nu hélemaal geen nieuw seizoen meer zou komen :D maar er komt, als het goed is, nog wel een derde (laatste) seizoen. Als het verhaal daarmee goed wordt afgesloten, vind ik het best. :)
Tails tell tales
pi_167301888
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:22 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, ik schrok een beetje toen ik dat las, want dacht dat ze bedoelden dat er nu hélemaal geen nieuw seizoen meer zou komen :D maar er komt, als het goed is, nog wel een derde (laatste) seizoen. Als het verhaal daarmee goed wordt afgesloten, vind ik het best. :)
Oh dat vind ik prima, uitstekend zelfs. Niks zo irritant als series die te lang doorgaan.

Alhoewel series die niet eens een afgerond verhaal hebben dus nog irritanter zijn :')
Oh.
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:26:29 #91
211083 Angelof9
I must go first
pi_167301935
Heeft iemand Paranoid gekeken? Ik vind het zo'n rare show. Die Nina is echt onuitstaanbaar en veel te veel met haar privé leven bezig. Die Duitse dame is helemaal niet te volgen (toen ze bij die pharmaceut opeens al die gebakjes naar binnen zat te proppen? HUH?). Ik word zo afgeleid door al die vreemde mensen met vreemde reacties en "inappropriate" gespreksonderwerpen dat ik de plot nauwelijks kan volgen. Eigenlijk kijk ik alleen nog omdat ik Lesley Sharp zo leuk vind ;)
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_167302437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou ja, wie weet... inmiddels veel boeken al weggedaan, maar deze staat in ieder geval nog wel in de kast ;)

Heb je 'm/ze in het Engels gelezen?
Ja, en dat zou ik ook aanraden want er gaan anders wel wat taalgrappen verloren denk ik.
pi_167302498
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja, en dat zou ik ook aanraden want er gaan anders wel wat taalgrappen verloren denk ik.
Ja, precies, daarom was ik ook benieuwd ^O^
Tails tell tales
pi_167302570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oh dat vind ik prima, uitstekend zelfs. Niks zo irritant als series die te lang doorgaan.

Alhoewel series die niet eens een afgerond verhaal hebben dus nog irritanter zijn :')
Idd, beide irritant, maar tweede nog het irritantst, zoals nu bij MP dus }:|
Maar goed, wel te begrijpen. Erg dure serie en helaas, naar het leek, weinig geïnteresseerden.
Tails tell tales
pi_167302982
Brit Marling en Zal Batmanglij, de visionaire filmmakers van Sound of My Voice en The East, brengen een indrukwekkend en opzienbarend verhaal over identiteit, menselijk contact en de grenzen tussen leven en dood. De Netflix Original-serie The OA is een avontuur van acht afleveringen, geproduceerd in samenwerking met Plan B Entertainment, Netflix en Anonymous Content. De baanbrekende serie biedt de kijker een unieke ervaring die bestaande meningen over lange verhalen weerlegt.

Be curious, not judgmental
pi_167303038
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:16 schreef Aether het volgende:
Brit Marling en Zal Batmanglij, de visionaire filmmakers van Sound of My Voice en The East, brengen een indrukwekkend en opzienbarend verhaal over identiteit, menselijk contact en de grenzen tussen leven en dood. De Netflix Original-serie The OA is een avontuur van acht afleveringen, geproduceerd in samenwerking met Plan B Entertainment, Netflix en Anonymous Content. De baanbrekende serie biedt de kijker een unieke ervaring die bestaande meningen over lange verhalen weerlegt.

Benieuwd naar :)
Oh.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:22:40 #97
211083 Angelof9
I must go first
pi_167303129
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:16 schreef Aether het volgende:
een unieke ervaring die bestaande meningen over lange verhalen weerlegt.
Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen.

Maar ben verder wel benieuwd naar deze show
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_167303267
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:22 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen.

Maar ben verder wel benieuwd naar deze show
^

Toffe trailer (die langere)...
Tails tell tales
  dinsdag 13 december 2016 @ 19:00:17 #99
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167306191
Kan het kloppen dat ik wel op de iPad alle Star Trek series heb maar niet via de browser?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167306338
Nee.
pi_167306394
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:00 schreef Dagonet het volgende:
Kan het kloppen dat ik wel op de iPad alle Star Trek series heb maar niet via de browser?
Lijkt me niet. Ik zie alleen TOS en DS9.
Be curious, not judgmental
  dinsdag 13 december 2016 @ 19:12:57 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167306552
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:07 schreef Aether het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Ik zie alleen TOS en DS9.
Hmz, ik heb bij m'n downloads 3 afleveringen TNG staan die ik niet kan kijken want "niet beschikbaar in uw regio" (handig, dat je het wel kan downloaden maar dan niet kan kijken als je bijv. op vakantie gaat...).

Dan was het vannacht weer op m'n werk dat ik op een UK ip zat, gebeurt wel vaker.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 13 december 2016 @ 21:23:48 #103
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_167310091
Te zien tot en met 19 december

Secret of the Wings (2012, 3,17)
  roze woensdag 14 december 2016 @ 00:21:17 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167315089
Omg een Chelsea afleverig helemaal in het teken van Japan/Tokio _O_ O+
Your beauty never ever scared me.
pi_167315192
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Omg een Chelsea afleverig helemaal in het teken van Japan/Tokio _O_ O+
Die in Moskou :D

Tetten :P
pi_167316863
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hmz, ik heb bij m'n downloads 3 afleveringen TNG staan die ik niet kan kijken want "niet beschikbaar in uw regio" (handig, dat je het wel kan downloaden maar dan niet kan kijken als je bijv. op vakantie gaat...).

Dan was het vannacht weer op m'n werk dat ik op een UK ip zat, gebeurt wel vaker.
en als je gewoon het internet uit zet? Als je online bent lijkt het me ook logisch dat je offline niet kan kijken ;)
pi_167316920
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:26 schreef Angelof9 het volgende:
Heeft iemand Paranoid gekeken? Ik vind het zo'n rare show. Die Nina is echt onuitstaanbaar en veel te veel met haar privé leven bezig. Die Duitse dame is helemaal niet te volgen (toen ze bij die pharmaceut opeens al die gebakjes naar binnen zat te proppen? HUH?). Ik word zo afgeleid door al die vreemde mensen met vreemde reacties en "inappropriate" gespreksonderwerpen dat ik de plot nauwelijks kan volgen. Eigenlijk kijk ik alleen nog omdat ik Lesley Sharp zo leuk vind ;)
Ik heb hem afgekeken. Begon voor mij veelbelovend, maar hield dat niveau niet lang vol. Het werd nergens echt spannend en het eind was afgeraffeld en abrupt.

Ik kijk nu Springvloed terug van Film1, wat een verschil in niveau.
pi_167317120
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
At All Costs – 2016 AL 1:21 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Acteurs: Parker Jackson Cartwright, Gabe York
In deze onthullende documentaire zien we hoe de wereld van het Amateur Athletic Union-basketbal de jeugdsport heeft geprofessionaliseerd in Amerika.

Cybernatural – 2014 16 1:22 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Horror, Thriller
Acteurs: Heather Sossaman, Matthew Bohrer, Courtney Halverson
Zes cyberpesters die een klasgenote tot zelfmoord hebben gedreven, worden het doelwit van een onlinestalker met een dodelijke agenda.

[ Bericht 12% gewijzigd door Aether op 14-12-2016 11:46:41 ]
Be curious, not judgmental
  Admin woensdag 14 december 2016 @ 10:16:03 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167317434
Cybernatural? Dat was een vroege titel van die film, die nog voor de bioscooprelease is hernoemd naar Unfriended.

Wat vreemd dat Netflix 'm nu weer Cybernatural noemt. Ook HBO Go noemde 'm gewoon Unfriended.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167317519
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 10:16 schreef Breuls het volgende:
Cybernatural? Dat was een vroege titel van die film, die nog voor de bioscooprelease is hernoemd naar Unfriended.

Wat vreemd dat Netflix 'm nu weer Cybernatural noemt. Ook HBO Go noemde 'm gewoon Unfriended.
apart idd, officiele titel is unfriended
quote:
Also Known As (AKA)
(festival title) Cybernatural
(working title) Offline
pi_167327111
Be curious, not judgmental
  woensdag 14 december 2016 @ 20:08:37 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167328749
Amazon is live in Nederland, gratis testweek, eerste half jaar 3 euro, daarna 6.
https://www.primevideo.com/

Apps ondersteunen geen Google/Chrome Cast.

Ik kan nog geen apart topic hiervoor vinden, dus vraag het even hier: Kan ik ergens zien wat er beschikbaar is via Amazon Prime, buiten dat suffige autoprogramma?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167328922
quote:
19s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Amazon is live in Nederland, gratis testweek, eerste half jaar 3 euro, daarna 6.
https://www.primevideo.com/

Apps ondersteunen geen Google/Chrome Cast.

Ik kan nog geen apart topic hiervoor vinden, dus vraag het even hier: Kan ik ergens zien wat er beschikbaar is via Amazon Prime, buiten dat suffige autoprogramma?
quote:
http://nos.nl/artikel/214(...)-naar-nederland.html

Daarbij komt dat je bij Prime Video met ten minste twee mensen tegelijk video’s kunt kijken, terwijl je daar bij Netflix 9,99 euro voor moet neerleggen. Ook krijg je pas vanaf die prijs hd-beeldkwaliteit.

Een eerste indruk leert dat het aanbod kleiner is dan bij Netflix, maar bijvoorbeeld wel de bekende serie Seinfeld bevat.
Seinfeld, meteen aanmelden 8-) (zijn dat de HD versies?)
Be curious, not judgmental
pi_167329047
The man in the High Castle was volgens mij van Amazon, al weet ik niet of die ook op de Nederlandse variant te zien is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 14 december 2016 @ 20:50:47 #116
271749 Starbuck2
Prepare to eject the warpcore
pi_167330122
Heb ik weer , net begonnen met Nashville, wordt het verwijderd.

No more Hayden😱



  roze woensdag 14 december 2016 @ 20:51:27 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167330146
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:50 schreef Starbuck2 het volgende:
Heb ik weer , net begonnen met Nashville, wordt het verwijderd.

No more Hayden😱



[ afbeelding ]
Ik heb goede hoop dat het wel weer terugkomt. :)
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 14 december 2016 @ 20:55:36 #118
271749 Starbuck2
Prepare to eject the warpcore
pi_167330315
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:51 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb goede hoop dat het wel weer terugkomt. :)
Ik hoop het, mijn Guilty Pleasure ( country music ) in een serie met mooie dames , wat wil je nog meer😍
  ESF Reporter woensdag 14 december 2016 @ 21:52:35 #119
87554 Cee
Welluk?
pi_167332471
Als ik nou een hoop Nashville afleveringen via de Netflix download naar binnen haal, blijft het dan nog beschikbaar als het uit het aanbod is gehaald? Terwijl ik dit typ besef ik dat het best een debiele vraag is en het antwoord 'ja natuurlijk' maar toch wil ik het 100% zeker weten. :P
  woensdag 14 december 2016 @ 21:54:52 #120
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167332591
Prime Video doet het nog niet met chromecast geloof ik?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167332979
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Dagonet het volgende:
Prime Video doet het nog niet met chromecast geloof ik?
Volgens de post van Roy niet in ieder geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167333167
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef Starbuck2 het volgende:

[..]

Ik hoop het, mijn Guilty Pleasure ( country music ) in een serie met mooie dames , wat wil je nog meer😍
Ik ben fan en hoop op nieuwe afleveringen in de toekomst.


Wat ik mis in het aanbod van Netflix is een beetje een standaard serie over de politie ala Law and Order ofzo, dus zonder fantasy of hele lange verhaallijnen.
  woensdag 14 december 2016 @ 22:27:13 #123
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167333795
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:52 schreef Cee het volgende:
Als ik nou een hoop Nashville afleveringen via de Netflix download naar binnen haal, blijft het dan nog beschikbaar als het uit het aanbod is gehaald? Terwijl ik dit typ besef ik dat het best een debiele vraag is en het antwoord 'ja natuurlijk' maar toch wil ik het 100% zeker weten. :P
Er zit een tijdslimiet op dat ze houdbaar zijn.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167333968
quote:
3s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Er zit een tijdslimiet op dat ze houdbaar zijn.
Afhankelijk van de licentie of gewoon een X aantal dagen na download?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 14 december 2016 @ 22:42:14 #125
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167334259
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Afhankelijk van de licentie of gewoon een X aantal dagen na download?
X dagen zo te zien, de afleveringen star trek die ik erop heb gezet dag of twee geleden zijn nog 23 uur houdbaar. Dus een dag of vier.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  roze woensdag 14 december 2016 @ 22:43:10 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167334281
Dat is wel slim van Netflix.
Your beauty never ever scared me.
pi_167334306
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:42 schreef Dagonet het volgende:

[..]

X dagen zo te zien, de afleveringen star trek die ik erop heb gezet dag of twee geleden zijn nog 23 uur houdbaar. Dus een dag of vier.
Hmm, met de kerst nog een paar dagen weg op familiebezoek in het buitenland, zo laat mogelijk downloaden dus. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167334403
Stel je die verloop datum niet weer uit als je device contact maakt met de Nederlandse server van Netflix?

Kan je op Schiphol nog even contact maken :7
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 december 2016 @ 11:28:28 #129
335263 freaky40
pi_167340316
Fuller House season 2 is leuker qua teksten dan 1 moet ik zeggen. Beetje foute retro humor, maar dat maakt het ook wel weer leuk.

Jammer dat Nashville eraf wordt gegooid, ik moet nog aan al die seizoenen beginnen maar kom er niet toe. Hopelijk komt het wel weer terug.
Allemaal cabaretteketet!
pi_167340524
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:52 schreef Cee het volgende:
Als ik nou een hoop Nashville afleveringen via de Netflix download naar binnen haal, blijft het dan nog beschikbaar als het uit het aanbod is gehaald? Terwijl ik dit typ besef ik dat het best een debiele vraag is en het antwoord 'ja natuurlijk' maar toch wil ik het 100% zeker weten. :P
uiteraard zal je dan je gedownloade afleveringen niet meer kunnen kijken, net zoals je (kennelijk) in het buitenland je gedownloade afleveringen niet kan kijken
  donderdag 15 december 2016 @ 11:52:04 #131
211083 Angelof9
I must go first
pi_167340704
Ik heb Nashville destijds in 2 weken gebinged, dus het kan! Gewoon blijven kijken, dan red je het wel :P
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 15 december 2016 @ 12:39:39 #132
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167341464
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Dat is wel slim van Netflix.
wat is slim van netflix?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 15 december 2016 @ 12:40:31 #133
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167341476
Die serie "the 100" begint me steeds vaker op mijn zenuwen te werken...
ontelbare goofs per aflevering
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 15 december 2016 @ 12:45:03 #134
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_167341559
Iemand tips voor kerstfilms op de Nederlandse Netflix? Home Alone al gekeken :)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 15 december 2016 @ 12:46:56 #135
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_167341591
Bad Santa. _O_
Bedankt Hans.
  Forum Admin / PR donderdag 15 december 2016 @ 12:47:56 #136
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_167341605
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:45 schreef maniack28 het volgende:
Iemand tips voor kerstfilms op de Nederlandse Netflix? Home Alone al gekeken :)
De enige die ik ga kijken is die van de Muppets _O_
pi_167341610
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:45 schreef maniack28 het volgende:
Iemand tips voor kerstfilms op de Nederlandse Netflix? Home Alone al gekeken :)
Weet niet of die erop staat maar: i'll be home for christmas uit 1998 is klassiekertje! Of 'Jack Frost'.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 15 december 2016 @ 12:49:12 #138
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167341620
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:45 schreef maniack28 het volgende:
Iemand tips voor kerstfilms op de Nederlandse Netflix? Home Alone al gekeken :)
http://www.filmvandaag.nl(...)/top-100?genre=kerst
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_167347095
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef Starbuck2 het volgende:

[..]

Ik hoop het, mijn Guilty Pleasure ( country music ) in een serie met mooie dames , wat wil je nog meer😍
Netflix geeft aan dat het aan te geven is via https://help.netflix.com/nl/titlerequest
Als je duidelijk wilt maken dat Nashville moet blijven.
pi_167348449
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:47 schreef Sked het volgende:

[..]

De enige die ik ga kijken is die van de Muppets _O_
Twee dagen geleden gekeken. Beste kerstfilm ooit. _O_
pi_167348720
Be curious, not judgmental
pi_167349006
Cannabis ga ik eens proberen vanavond, zou wel eens spannend kunnen zijn.
pi_167349213
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Cannabis ga ik eens proberen vanavond, zou wel eens spannend kunnen zijn.
Ik probeer cannabis elke avond en dan is de spanning er op een gegeven moment wel vanaf.
Conscience do cost.
pi_167349483
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Rucker50 – 2016 AL 0:56 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Sociocultureel
Deze documentaire is gemaakt ter ere van het 50-jarige bestaan van het Harlemsportprogramma dat talloze kinderen geïnspireerd heeft profbasketbalspelers te worden.

3 Türken & ein Baby – 2015 9 1:33 uur
♫ o.a. Duits / CC o.a. Duits, Nederlands
Genre: Comedy
Acteurs: Kostja Ullmann, Eko Fresh, Kida Khodr Ramadan
Het leven van drie ontevreden broers die een familiezaak voor bruidsmode runnen, staat op zijn kop als een van hen voor de baby van zijn ex-vriendin moet zorgen.

Acquitted (seizoen 1) – 2015 12
♫ Noors / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister
Acteurs: Nicolai Cleve Broch, Lena Endre, Anne Marit Jacobsen
20 jaar nadat hij is vrijgesproken van moord, keert een succesvolle zakenman terug om een noodlijdend bedrijf in zijn stad te helpen. Het verleden is niet vergeten.

Cannabis (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
♫ Frans / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: Jean-Michel Correia, Yasin Houicha, Pedro Casablanc
Wanneer een enorme lading marihuana wordt gestolen, heeft dit gevolgen voor alle betrokkenen bij de drugshandel tussen Marokko en Europa.

Churchmen, The (seizoen 1-3) – 2015 12
♫ Frans / CC Engels, Frans, Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel
Acteurs: Jean-Luc Bideau, Thierry Gimenez, Michel Duchaussoy
Vijf totaal verschillende seminaristen zoeken hun weg in het kapucijnenseminarie. Hun geloof wordt danig op de proef gesteld onder leiding van een vrijdenkende priester.

Famous in Ahmedabad – 2015 6 0:29 uur
♫ Gujarati / CC o.a. Nederlands
Genre: Documentaire
Volg het verhaal van een alledaagse elfjarige jongen die vol overgave een wedstrijd probeert te winnen tijdens het grootste vliegerfestival in India.

Honeymoon – 2015 16 1:36 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Horror, Thriller
Acteurs: Hector Kotsifakis, Paulina Ahmed, Alberto Agnesi
Een psychotische dokter ontvoert zijn buurvrouw en sluit haar op in een kerker. Met gestoorde conditioneringsmethoden wil hij ervoor zorgen dat ze zijn vrouw wordt.

Ice Fantasy (seizoen 1) – 2016 12
♫ Chinees / CC o.a. Nederlands
Genre: Actie, Sci-Fi
Acteurs: William Feng, Victoria Song, Ma Tianyu
De prins van de Ijsstam reist naar een heilige berg om het kwade te verslaan maar komt oog in oog te staan met zijn verloren gewaande broer, de leider van de Vuurstam.

Modus (seizoen 1) – 2015 12
♫ Zweeds / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Acteurs: Melinda Kinnaman, Henrik Norlén, Marek Oravec
In het besneeuwde Zweden ontrafelen een talentvolle voormalige FBI-profiler en haar autistische dochter samen met de politie de bizarre motieven van een wrede moordenaar.

NatureVision TV (seizoen 1) – 2015 AL
♫ × / CC Engels
Genre: Special Interest
Rustgevende muziek en de zachte, omringende natuurgeluiden vergezellen de indrukwekkende beelden van de meest spectaculaire landschappen op aarde.

Occupied (seizoen 1) – 2015 12
♫ Noors / CC Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel, Thriller
Acteurs: Henrik Mestad, Ane Dahl Torp, Ingeborga Dapkunaite
In een nabije toekomst dringt Rusland geweldloos Noorwegen binnen om de olieproductie weer op te starten. Maar al snel heerst chaos, onzekerheid, paniek en gevaar.

Sand Storm – 2016 6 1:27 uur - Netflix Original
♫ Arabisch / CC Arabisch, Duits, Engels, Nederlands, Spaans
Genre: Drama, Duister, Ontroerend
Acteurs: Lamis Ammar, Ruba Blal, Hitham Omari
Als een bedoeïenman een tweede bruid trouwt, verzet zijn eerste vrouw zich tegen haar gewijzigde status en jaagt zijn dochter haar eigen vrijheidsdromen na.

Tellus (seizoen 1) – 2014 12
♫ Fins / CC Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: Minka Kuustonen, Pirkka-Pekka Petelius, Lauri Tilkanen
Wanneer een actie van een groep ecoterroristen uit de hand loopt, worden ze achtervolgd door een milieubewuste rechercheur met minder radicale ideeën.

Thicker Than Water (seizoen 1) – 2014 12
♫ Zweeds / CC Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: Joel Spira, Björn Bengtsson, Aliette Opheim
Een oude vrouw laat haar pension na aan haar uit elkaar gegroeide kinderen. Ze krijgen het pension echter pas als ze dit een jaar lang samen openhouden.

This Is the Life – 2008 12 1:37 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Sociocultureel
Acteurs: Abstract Rude, Chali 2na, Cut Chemist
Ontdek hoe de Good Lifers, een groep alternatieve hiphopartiesten, hun eigen beweging startten waaromheen een hechte en progressieve gemeenschap ontstond.

Be curious, not judgmental
pi_167349985
Occupied vond ik echt zo goed :Y
  donderdag 15 december 2016 @ 20:23:05 #146
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167351882
ik ben gekapt met de serie the 100.. begint nu toch wel echt kut te worden
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 15 december 2016 @ 20:51:32 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167353170
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef Onnoman het volgende:
ik ben gekapt met de serie the 100.. begint nu toch wel echt kut te worden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167355815
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:56 schreef Joelie het volgende:

[..]

Netflix geeft aan dat het aan te geven is via https://help.netflix.com/nl/titlerequest
Als je duidelijk wilt maken dat Nashville moet blijven.
Oh, ik wist helemaal niet van die mogelijkheid af, handig/leuk zeg! Heb zeker wel het eea om door te geven, thnx!

Ik zou ook nog wel heel graag een paar HBO-series willen zien, maar het heeft helaas vast geen zin om daarom te vragen.
Tails tell tales
  vrijdag 16 december 2016 @ 00:15:08 #149
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_167361461
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh, ik wist helemaal niet van die mogelijkheid af, handig/leuk zeg! Heb zeker wel het eea om door te geven, thnx!

Ik zou ook nog wel heel graag een paar HBO-series willen zien, maar het heeft helaas vast geen zin om daarom te vragen.
Kende het ook niet.
  vrijdag 16 december 2016 @ 00:18:29 #150
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_167361553
Grrr... Op mijn smsrttv doet Netflix het niet meer, er staat daar dat ik mij kan aanmelden voor een gratis maand. Op de Ipad kan ik er wel gewoon in. Heeft irmand tips hoe ik dit kan verhelpen?
pi_167361783
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef Onnoman het volgende:
Die serie "the 100" begint me steeds vaker op mijn zenuwen te werken...
ontelbare goofs per aflevering
Ik vind seizoen drie nog steeds leuk, het is wel erg scifi/fantasy.
  vrijdag 16 december 2016 @ 00:34:48 #152
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167361953
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:26 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik vind seizoen drie nog steeds leuk, het is wel erg scifi/fantasy.
kan je in een spoiler even kort aangeven hoe het vervolg is?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 16 december 2016 @ 08:29:08 #153
211083 Angelof9
I must go first
pi_167363562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

kan je in een spoiler even kort aangeven hoe het vervolg is?
Hoe ver ben je gekomen?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_167363928
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Wish for Christmas – 2016 AL 1:24 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Romantisch
Acteurs: Lacey Chabert, Paul Greene, Andrea Brooks
Als de baas van Sara haar goede idee steelt, vraagt ze de kerstman moed om voor zichzelf op te komen. Maar kan 48 uur lang magie een blijvend verschil uitmaken?

Barry – 2016 12 1:44 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel, Waargebeurd
Acteurs: Devon Terrell, Anya Taylor-Joy, Jason Mitchell
Te midden van rassengeschillen en cultuurverschillen moet de jonge student Barack Obama in New York zijn eigen identiteit zien te vinden.

Flits & het Magische Huis – 2013 6 1:25 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Animatie, Avontuur
Acteurs: Cinda Adams, George Babbit, Murray Blue
Een verlaten kat op zoek naar een schuilplaats vindt een thuis bij een mysterieuze oude goochelaar met een reeks wonderlijke automata en gadgets.

I'll Be Home for Christmas – 2016 AL 1:28 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: James Brolin, Mena Suvari, Giselle Eisenberg
Assistant-officier van justitie Jackie wil een zaak afronden en kerst vieren met haar dochter, maar haar plannen vallen in duigen als haar ex-man opeens langskomt.



[ Bericht 4% gewijzigd door Aether op 16-12-2016 11:37:31 ]
Be curious, not judgmental
pi_167364604
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

kan je in een spoiler even kort aangeven hoe het vervolg is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door 6star6lord6 op 16-12-2016 10:07:35 ]
pi_167366338
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avonturen van de gelaarsde kat, De (seizoen 4) – 2016 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie, Comedy
Acteurs: Eric Bauza, Jayma Mays, Grey DeLisle
's Werelds geweldigste kat en vechtersbaas, minnaar en melkconnaisseur beleeft gedurfde avonturen op exotische locaties in deze gezinsvriendelijke comedyserie.

Crazyhead (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Bizar, Britse TV, Comedy, Thriller
Acteurs: Cara Theobold, Susan Wokoma, Riann Steele
Bowlingbaanmedewerker Amy en dwarsligger Raquel geven de duivels er flink van langs en bestrijden tegelijkertijd hun eigen problemen als jonge twintigers.

Une chance de trop (seizoen 1) – 2015 12 - Netflix Original
♫ Frans / CC Engels, Frans, Nederlands
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Alexandra Lamy, Pascal Elbé, Lionel Abelanski
Een arts zoekt wanhopig naar haar vermiste baby en komt terecht in een web van genadeloze criminelen, argwanende agenten en duistere geheimen.

Be curious, not judgmental
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:23:58 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167369653
quote:
Dat ziet er best geinig uit. *toegevoegd*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  roze vrijdag 16 december 2016 @ 14:30:10 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167369767
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:56 schreef Joelie het volgende:

[..]

Netflix geeft aan dat het aan te geven is via https://help.netflix.com/nl/titlerequest
Als je duidelijk wilt maken dat Nashville moet blijven.
Nooit gebruik van gemaakt maar ik heb toch maar even Nashville en House M.D. ingevuld.
Your beauty never ever scared me.
pi_167371003
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:11 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Twee dagen geleden gekeken. Beste kerstfilm ooit. _O_
Dat is natuurlijk Die Hard, maar het is een goede tweede ;)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_167371629
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:29 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk Die Hard, maar het is een goede tweede ;)
Oh ja! O+ Gedeelde eerste plaats.
pi_167372591
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:26 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik vind seizoen drie nog steeds leuk, het is wel erg scifi/fantasy.
Eigenlijk is S01 het minste vind ik.

Nog 5 van S03 te gaan
  Admin vrijdag 16 december 2016 @ 17:13:04 #162
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167373369
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:54 schreef Forbry het volgende:

Ik zou ook nog wel heel graag een paar HBO-series willen zien, maar het heeft helaas vast geen zin om daarom te vragen.
Nee, daarvoor moet je Ziggo-klant zijn (vanaf over een paar weken).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167375020
Cannabis bevalt wel, Franse Marokkanen gaan in de drugs is een samenvatting :P
  vrijdag 16 december 2016 @ 20:56:17 #165
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_167379817
Te zien tot en met 22 december

Space Jam (1996, 2,80)
All the President's Men (1976, 3,72)
  vrijdag 16 december 2016 @ 21:25:12 #166
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_167381068
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:48 schreef RipCity het volgende:
i'll be home for christmas uit 1998
Mijn favoriete kerstfilm _O_
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_167385826
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef Onnoman het volgende:
Die serie "the 100" begint me steeds vaker op mijn zenuwen te werken...
ontelbare goofs per aflevering
Echt de laatste afleveringen van The 100 heb ik me werkelijk doodgeërgerd
Mag hopen dat S4 beter word
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_167388920
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OA, The (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Breinbrekend, Drama, Thriller
Acteurs: Brit Marling, Jason Isaacs, Emory Cohen
Zeven jaar nadat ze is verdwenen, keert een jonge vrouw terug met mysterieuze nieuwe krachten. Ze schakelt vijf onbekenden in voor een geheime missie.

Violin Player, The – 2016 1:12 uur
♫ Hindi / CC o.a. Engels, Hindi, Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel
Acteurs: Ritwick Chakraborty, Adil Hussain, Nayani Dixit
Een vioolspelende Bollywood-sessiemuzikant in Mumbai krijgt eindelijk wat werk, maar wat er op weg naar huis gebeurt, vormt pas echt een keerpunt.

Be curious, not judgmental
pi_167390591
De nieuwe van Helsing staat erop,
Heb de eerste aflevering gezien en vind het beter dan ik dacht

[ Bericht 52% gewijzigd door Vinture op 17-12-2016 12:18:12 ]
pi_167392290
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
King Georges – 2015 AL 1:17 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Acteurs: Georges Perrier, Nicholas Elmi
In deze bitterzoete documentaire vecht chef Georges Perrier om zijn iconische restaurant in Philadelphia te redden ondanks de wisselende smaken van zijn klanten.

Van Helsing (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Acteurs: Kelly Overton, Jonathan Scarfe, Christopher Heyerdahl
Na een driejarige coma ontwaakt Vanessa in een wereld geteisterd door vampieren. Samen met een bont gezelschap van overlevenden gaat ze het overlevingsgevecht aan.



[ Bericht 6% gewijzigd door Aether op 17-12-2016 13:41:35 ]
Be curious, not judgmental
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:39:57 #171
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167395332
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:29 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Hoe ver ben je gekomen?
helft seizoen 2
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:41:00 #172
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167395354
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:52 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_167395355
Hoe is the OA?
(she/her)
pi_167395464
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:41 schreef Fylax het volgende:
Hoe is the OA?
Ja, al iemand aan begonnen? :)
Tails tell tales
pi_167395503
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, al iemand aan begonnen? :)
Ik heb twee afleveringen gezien, vond het best interessant worden naarmate de tijd vorderde. Al was het begin wat vaag.

En ik haat Hershel uit TWD, dus daar moet je tegen kunnen.
Oh.
pi_167395566
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb twee afleveringen gezien, vond het best interessant worden naarmate de tijd vorderde. Al was het begin wat vaag.

En ik haat Hershel uit TWD, dus daar moet je tegen kunnen.
^O^

Hershel zegt me niets (nog nooit een aflevering van TWD gezien)...

Ben zelf nog steeds bezig met The Crown. Afgelopen week eigenlijk zo goed als geen tv gekeken, dus ben nog steeds niet ver.
Tails tell tales
pi_167395616
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

^O^

Hershel zegt me niets (nog nooit een aflevering van TWD gezien)...

Ben zelf nog steeds bezig met The Crown. Afgelopen week eigenlijk zo goed als geen tv gekeken, dus ben nog steeds niet ver.
Ja ik vind die kop van hem irritant :+ Maar voor de rest vond ik het begin wat vaag, maar het slaat wel heel snel om ineens. En Jason Isaacs speelt er ook in _O_ (Lucius Malfoy uit Harry Potter)

The Crown is ook wel een toppertje, ben ik nu alweer een tijdje mee klaar :P
Oh.
pi_167395865
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ik vind die kop van hem irritant :+ Maar voor de rest vond ik het begin wat vaag, maar het slaat wel heel snel om ineens. En Jason Isaacs speelt er ook in _O_ (Lucius Malfoy uit Harry Potter)

The Crown is ook wel een toppertje, ben ik nu alweer een tijdje mee klaar :P
Dat het niet meer vaag is of bedoel je het anders?

Yay, die Jason (als Malfoy) ken ik dan weer wel :P
Tails tell tales
pi_167395886
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:06 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat het niet meer vaag is of bedoel je het anders?

Yay, die Jason (als Malfoy) ken ik dan weer wel :P
Ja de eerste aflevering is een vrij lange introductie, maar daarna wordt het grote verhaal meer duidelijk. Al moet ik dus ook nog genoeg zien :P
Oh.
  zaterdag 17 december 2016 @ 17:09:34 #180
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167395928
Ik ga nog The Crown kijken, alleen maar om Matt Smith. _O_ _O_ _O_
pi_167399664
Heb nu 2 afleveringen gezien van The OA maar weet niet goed of ik heb nou goed vind. Het is nu vooral mysterieus om het mysterieus te zijn.
pi_167399785
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ga nog The Crown kijken, alleen maar om Matt Smith. _O_ _O_ _O_
Van wat ik er nu van heb gezien, vind ik die heel erg goed in deze rol. :)
Tails tell tales
pi_167399924
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:52 schreef Vinture het volgende:
Heb nu 2 afleveringen gezien van The OA maar weet niet goed of ik heb nou goed vind. Het is nu vooral mysterieus om het mysterieus te zijn.
Ik ga er zo aan beginnen. Het klinkt veelbelovend met een rating van 8.7 op imdb.
pi_167399934
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:52 schreef Vinture het volgende:
Heb nu 2 afleveringen gezien van The OA maar weet niet goed of ik heb nou goed vind. Het is nu vooral mysterieus om het mysterieus te zijn.
Inmiddels drie gezien. Het blijft wel wat vaag inderdaad, maar het boeit wel. Ik heb wel het idee dat het ergens naartoe gaat in plaats van dat het enkel mysterieus om het mysterieus zijn is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167408845
Ook 3 afleveringen gezien van The OA.Vind het best interessant en met vlagen toch ook wel heel spannend.

Vraag me alleen af
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat wordt misschien nog duidelijk in de volgende afleveringen.
pi_167409572
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:58 schreef SLP_ het volgende:
Ook 3 afleveringen gezien van The OA.Vind het best interessant en met vlagen toch ook wel heel spannend.

Vraag me alleen af
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat wordt misschien nog duidelijk in de volgende afleveringen.
Ik ben bij aflevering 6 en ik heb veel vragen, maar vind het ook wel wat te traag gaan allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_167409598
Twee afleveringen gezien, het is mooi gemaakt maar vrees voor iets als Lost.
pi_167411687
Wilde gisteren Sjakie en de Chocolade fabriek kijken gisteravond, kijk ik op Netflix is hij alweer verdwenen...
pi_167412093
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mammon (seizoen 1) – 2014 16
♫ Noors / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Acteurs: Jon Øigarden, Ingjerd Egeberg, Anna Bache-Wiig
Als journalist Peter Verås een anonieme tip onderzoekt over een verduisteringsschandaal, ontdekt hij een verstrekkend complot dat wel heel dichtbij komt.

Maria Lang Mysteries (collectie 1) – 2013 12
♫ Zweeds / CC Nederlands
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Tuva Novotny, Ola Rapace, Linus Wahlgren
Een vakantieganger wordt vermoord, een oude man vergiftigd en een aanstaande bruid verdwijnt. Een doodgewoon stel onderzoekt deze mysteries samen met een rechercheur.

Norskov (seizoen 1) – 2015 16
♫ Deens / CC Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: Thomas Levin, Claus Riis Østergaard, Anne Sofie Espersen
Politieman Tom Noack keert terug naar zijn geboorteplaats om een groeiend drugsprobleem te helpen aanpakken, maar persoonlijke verwikkelingen compliceren zijn missie.

Shokuzai (seizoen 1) – 2013 16
♫ Japans / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Acteurs: Kyoko Koizumi, Yu Aoi, Eiko Koike
Vijftien jaar na de moord op hun 9-jarige klasgenote worstelen vier jonge vrouwen nog steeds met een groot schuldgevoel en diepe emotionele littekens.

Trapped (seizoen 1) – 2015 12
♫ IJslands / CC Nederlands
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Ólafur Darri Ólafsson, Ilmur Kristjánsdóttir, Ingvar Eggert Sigurðsson
Juist als een zware sneeuwstorm de hele regio afsnijdt van de buitenwereld, wordt in een klein IJslands dorp het slachtoffer van een moord gevonden.

Be curious, not judgmental
pi_167412138
Wel fijn dat Netflix nu bij iedere titel een trailer laat zien. Dat maakt het kiezen een stuk makkelijker.
pi_167412150
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 09:49 schreef Rijst het volgende:
Wel fijn dat Netflix nu bij iedere titel een trailer laat zien. Dat maakt het kiezen een stuk makkelijker.
Als je op die uit mijn post doelt: die zijn niet van Netflix ;)
Be curious, not judgmental
pi_167412456


One in a Billion – 2016 AL 1:09 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire, Feelgood
Acteurs: Satnam Singh Bhamara
Dit is het verhaal van Satnam Singh Bhamara. Hij slaagde erin om zijn droom waar te maken: de eerste NBA-speler worden die in Indië geboren is.
Be curious, not judgmental
  zondag 18 december 2016 @ 13:34:05 #193
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_167415533
Hip Hop Evolution is heel erg tof!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_167415712
Leuk al die Scandinavische series erbij. Vanavond maar eens beginnen met Trapped :)
(en ja, IJsland is somewhat Scandinavisch O-) )
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_167416579
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 13:41 schreef KillerBee4ever het volgende:
Leuk al die Scandinavische series erbij. Vanavond maar eens beginnen met Trapped :)
(en ja, IJsland is somewhat Scandinavisch O-) )
Okkupert (Occupation) heel aardige Noorse serie. Speelt in nabije toekomst tijdens een energiecrisis door aanhoudende oorlogen in het M-O. VS zijn mbt olie zelfvoorzienend geworden, hebben de NAVO verlaten en bemoeien zich niet zo veel meer met Europa. EU is hierdoor in toenemende mate afhankelijk van gas en olie uit Noorwegen en daar komt een partij aan de macht die ivm climatechange die gas- en oliekraan dichtgooit. Rusland bemoeit zich er dan ook mee (wat ik dan wel een zwak deeltje vind eigenlijk, want waarom?) en EU ism Rusland gaan dan even orde op zaken stellen in Noorwegen. Het draait uiteindelijk uit op een soort sluipende bezetting van Noorwegen door Rusland. Interessant om dan te zien hoe de politiek zich ontwikkelt, hoe het verzet tegen die bezetting ontstaat in Noorwegen en hoe verschillende actoren hiermee omgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 18-12-2016 14:54:04 ]
I´m back.
pi_167416729
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2016 14:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okkupert (Occupation) heel aardige Noorse serie. ...
Klinkt interessant, thanks! ^O^
Stond zo te zien ook nog niet in m'n watchlist, dus nu maar even toegevoegd ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_167416829
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 14:34 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Klinkt interessant, thanks! ^O^
Stond zo te zien ook nog niet in m'n watchlist, dus nu maar even toegevoegd ;)
Ja, best aardig. Ik denk dat ik vanavond Trapped eens op zet btw. Had ook al The Cliff gezien, IJslands en ook best apart wel...
I´m back.
pi_167418316
Designated Survivor begon zo tof, maar het gaat nu totaal niet meer over dat gene waarom ik de serie ben gaan kijken. Allerlei randzaken krijgen nu een te grote rol.
pi_167418943
quote:
13s.gif Op zondag 18 december 2016 15:43 schreef iBenny het volgende:
Designated Survivor begon zo tof, maar het gaat nu totaal niet meer over dat gene waarom ik de serie ben gaan kijken. Allerlei randzaken krijgen nu een te grote rol.
Ze willen het verhaal inderdaad te breed opzetten. Dit soort series lopen dan het risico dat het vrij snel wordt stopgezet omdat de kijkers weglopen...
Aan de andere kant kost het altijd veel tijd om al die subverhalen op te zetten.
Be curious, not judgmental
  zondag 18 december 2016 @ 16:43:20 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167419926
quote:
13s.gif Op zondag 18 december 2016 15:43 schreef iBenny het volgende:
Designated Survivor begon zo tof, maar het gaat nu totaal niet meer over dat gene waarom ik de serie ben gaan kijken. Allerlei randzaken krijgen nu een te grote rol.
Reden voor ons om er mee te stoppen. Wij zijn afgehaakt door al die verzonnen zaken er omheen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167420003
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Reden voor ons om er mee te stoppen. Wij zijn afgehaakt door al die verzonnen zaken er omheen.
Verzonnen zaken? Je bedoelt die DNA-test bijvoorbeeld?
Be curious, not judgmental
pi_167420476
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2016 09:51 schreef Aether het volgende:

[..]

Als je op die uit mijn post doelt: die zijn niet van Netflix ;)
Nope, ik doelde op de app. ;)
  zondag 18 december 2016 @ 19:35:50 #203
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_167426111
quote:
13s.gif Op zondag 18 december 2016 15:43 schreef iBenny het volgende:
Designated Survivor begon zo tof, maar het gaat nu totaal niet meer over dat gene waarom ik de serie ben gaan kijken. Allerlei randzaken krijgen nu een te grote rol.
ben er ook mee gestopt omdat het te ongeloofwaardig werd
pi_167427690
Dat tweede verhaal van The killing (seizoen 3) is echt niet doorheen te komen, kan maar niet wennen aan dat andere verhaal
  zondag 18 december 2016 @ 22:10:18 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167432152
Net klaar met het bekijken van een beklemmende IJslandse serie.
Case (TV Series 2015– ) - IMDb

Absolute aanrader!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167432208
quote:
Het is verrukkelijk! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_167432737
Dirk Gently is erg leuk inderdaad. The OA bevalt ook nog steeds prima.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167437767


Undertaker, The (seizoen 4) – 2016 16
♫ Zwitserduits / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands
Genre: Drama, Offbeat, Thriller
Acteurs: Mike Müller, Barbara Maurer, Reto Stalder
Wanneer een voormalig rechercheur het begrafenisbedrijf van zijn vader overneemt, zetten vreemde sterfgevallen hem aan om opnieuw moordzaken te onderzoeken.
Be curious, not judgmental
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 december 2016 @ 10:24:27 #210
163650 Greys
pi_167438784
quote:
13s.gif Op zondag 18 december 2016 15:43 schreef iBenny het volgende:
Designated Survivor begon zo tof, maar het gaat nu totaal niet meer over dat gene waarom ik de serie ben gaan kijken. Allerlei randzaken krijgen nu een te grote rol.
Zoals? Noem eens een vb in een spoiler ajb? Voor mijn gevoel gaat het gewoon allemaal nog steeds om

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167438974
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fight Club – 1999 16 2:19 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Duister, Thriller
Acteurs: Brad Pitt, Edward Norton, Helena Bonham Carter
Een slapeloze kantoormedewerker ontmoet de schalkse rebel Tyler Durden, en samen vormen ze een louterende maar gewelddadige ondergrondse club.

Ratatouille – 2007 AL 1:51 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie, Feelgood
Acteurs: Patton Oswalt, Ian Holm, Lou Romano
In een van de beste restaurants in Parijs wil Remy de rat een beroemd kok worden maar of hem dat lukt? 'Ratatouille' is een heerlijke film die naar meer blijft smaken!
Be curious, not judgmental
pi_167439686
The OA afgekeken. En waar ik hiervoor een serie keek waarbij de laatste aflevering van het 1e seizoen op een definitief einde van de serie leek, is deze laatste aflevering eerder een begin.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 december 2016 @ 12:56:50 #213
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_167452082
Even een vraagje. Hoeveel profielen kan je bij een 4 schermen abonnement aanmaken?
  maandag 19 december 2016 @ 19:53:48 #216
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167452380
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 19:44 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje. Hoeveel profielen kan je bij een 4 schermen abonnement aanmaken?
5 per account https://help.netflix.com/nl/node/10421
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167452421
quote:
tnx.
pi_167466905
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Break, The (seizoen 1) – 2016 16 - Netflix Original
♫ Frans / CC Engels, Frans, Nederlands
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Yoann Blanc, Guillaume Kerbush, Anne Coesens
Een rechercheur die een verlies aan het verwerken is, gaat terug naar zijn rustige geboortestad. Hij raakt er betrokken bij een moordonderzoek met een duister geheim.

Daemonium – 2015 16 1:55 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Actie, Horror, Sci-Fi
Acteurs: Walter Cornás, Dany Casco, Caro Angus
In een wereld waarin magie en technologie elkaar tegenkomen, komt een duistere, sigaarrokende tovenaar midden in een helse oorlog terecht.

Dix pour cent (seizoen 1) – 2015 - Netflix Original
♫ Frans / CC Engels, Frans, Nederlands
Genre: Comedy, Cynisch, Drama
Acteurs: Camille Cottin, Thibault De Montalembert, Grégory Montel
Na een onverwachte recessie doen agenten van een bekend agentschap in Parijs hun uiterste best om hun beroemde clienten tevreden te houden en hun bedrijf te redden.

Gabriel lglesias: I’m Sorry For What I Said When I Was Hungry – 2016 AL 1:27 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Stand-up
Acteurs: Gabriel Iglesias
Gabriel 'Fluffy' Iglesias, überfan van hawaïhemden, grapt er op los over racistische cadeaumanden, agenten die in een Prius rijden en tacofoodtrucks voor vrouwen.

Mia and Me (seizoen 1-2) – 2015 6
♫ Engels, Frans, Nederlands / CC ×
Genre: Animatie
Acteurs: Rosabell Laurenti Sellers, Adrian Moore, Saphia Stoney
Door een mysterieus geschenk van haar overleden ouders wordt de 12-jarige Mia naar een betoverende wereld van elven, eenhoorns en de boze koningin Panthea gestuurd.

Sonic Boom (seizoen 1) – 2014 6
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Acteurs: Roger Craig Smith, Colleen O'Shaughnessey, Cindy Robinson
Sonic, de snelste en blauwste egel ter wereld, probeert samen met zijn dierenvrienden te voorkomen dat dr. Eggman van het eiland een pretpark maakt.
Be curious, not judgmental
  dinsdag 20 december 2016 @ 09:58:34 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167467490
Sonic :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 december 2016 @ 10:18:40 #220
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167467781
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sonic :')
Ik ken er genoeg waar dit een hit bij zal zijn.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167468578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sonic :')
Jeugdsentiment. En dat ga ik ook lekker zo houden door dit niet te kijken. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167478475
Be curious, not judgmental
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:07:51 #223
39333 Zelva
Fortunate observer of time
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:12:54 #224
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167482308
Dat einde van OA is echt kut :')
Oh.
pi_167482427
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat einde van OA is echt kut :')
Ja, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Komt er een tweede seizoen? Ik heb nu zoveel inhoudelijke vragen, voelt niet echt als een bevredigend einde ofzo.
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:16:39 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167482449
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:15 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Komt er een tweede seizoen? Ik heb nu zoveel inhoudelijke vragen, voelt niet echt als een bevredigend einde ofzo.
Ik vond het erg matig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_167482560
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat einde van OA is echt kut :')
Het is net Lost :')
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:19:47 #228
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_167482599
Ff over die downloadfunctie, kun je eenmaal gedownloade afleveringen ook nog kijken als Netflix de serie weghaalt?
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:20:46 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167482648
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:19 schreef Aventura het volgende:
Ff over die downloadfunctie, kun je eenmaal gedownloade afleveringen ook nog kijken als Netflix de serie weghaalt?
Ik neem aan dat je het download op je eigen harde schijf, en Netflix heeft daar geen toegang toe. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:21:10 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167482664
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het is net Lost :')
Dat heb ik nog niet gekeken.
Oh.
pi_167482846
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

Ik vond het erg matig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_167482926
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond het erg matig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167484328
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 11:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Jeugdsentiment. En dat ga ik ook lekker zo houden door dit niet te kijken. :P
Ik ken Sonic alleen van de games :@

De reacties omtrent The OA nodigen niet echt uit om te kijken en ergens ben ik daar nog blij mee ook, want het is echt niet meer bij te houden allemaal :')
Tails tell tales
  Admin dinsdag 20 december 2016 @ 21:16:12 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167484559
The OA is bijzonder. Aan het einde twijfel je wat je ervan moet vinden, maar voor mij geldt dat ik in ieder geval de hele serie geboeid heb zitten kijken. Mooi sfeertje, nieuwsgierigmakend verhaal, goed acteerwerk. Hello to Jason Isaacs.

Je kunt van eindes vinden wat je wilt, maar uiteindelijk is een serie toch een ervaring, en dit was een goede. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:22:14 #235
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167484760
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:16 schreef Breuls het volgende:
The OA is bijzonder. Aan het einde twijfel je wat je ervan moet vinden, maar voor mij geldt dat ik in ieder geval de hele serie geboeid heb zitten kijken. Mooi sfeertje, nieuwsgierigmakend verhaal, goed acteerwerk. Hello to Jason Isaacs.

Je kunt van eindes vinden wat je wilt, maar uiteindelijk is een serie toch een ervaring, en dit was een goede. :)
gedownload. Zitten met kerst in een kutcaravan in Luxemburg.

Als iemand nog downloadbare tips heeft graag!!!

Fauda Fargo B&b achtig
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:50:38 #236
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167485887
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:28 schreef SLP_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_167487140
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gedownload. Zitten met kerst in een kutcaravan in Luxemburg.

Als iemand nog downloadbare tips heeft graag!!!

Fauda Fargo B&b achtig
Gomorra?
Peaky Blinders?
Narcos?
Tails tell tales
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:25:24 #238
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167487227
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

Gomorra?
Peaky Blinders?
Narcos?
allemaal al gezien
pi_167487251
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het download op je eigen harde schijf, en Netflix heeft daar geen toegang toe. ;)
Naar ik heb begrepen, zitten er toch wel bepaalde beperkingen aan.
Tails tell tales
pi_167487531
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

allemaal al gezien
Hmmm, die vond ik nog het meest 'passend'. Minder passend, maar wie weet:

- House of Cards?
- Daredevil?
- Deadwood?
- Spartacus?
- Bloodline?
- Hannibal?
- Better Call Saul?
- Battlestar Galactica (scifi, maar wel met een hoop 'normale' elementen erin)?
Tails tell tales
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:38:26 #241
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167487810
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het download op je eigen harde schijf, en Netflix heeft daar geen toegang toe. ;)
Je downloadt het binnen de app, als iets niet binnen je regio beschikbaar is kan je het ook niet kijken zolang je internetverbinding hebt. Sowieso blijven afleveringen maar beperkt beschikbaar.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167492699
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Odyssey (seizoen 1) – 2015 16
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Anna Friel, Peter Facinelli, Jake Robinson
Een elitesoldaat, bedrijfsjurist en politiek activist ontdekken een dodelijke samenzwering waarmee terroristen worden gelinkt aan een machtig Amerikaans bedrijf.

Deck the Halls – 2006 6 1:32 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Acteurs: Danny DeVito, Matthew Broderick, Kristin Davis
Steve wil een rustig leventje leiden in het kleine plaatsje waar hij woont, maar zijn nieuwe buurman Buddy heeft andere plannen, vooral als het gaat om Kerstmis.

Rats – 2016 16 1:28 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Ontdek de onhygiënische wereld van ratten en bekijk hoe hun overlevingsinstinct in vrijwel elke omgeving heeft geleid tot catastrofale gebeurtenissen in de geschiedenis.



[ Bericht 9% gewijzigd door Aether op 21-12-2016 13:21:52 ]
Be curious, not judgmental
pi_167492800
In januari o.a.

• Luther (S04) - 1-1-2017
• The Principal (S01) - 1-1-2017
• Thor - 1-1-2017
• London Spy (S01) - 1-1-2017
• Delivery Man - 1-1-2017
• Last Vegas - 1-1-2017
• Shadowhunters: The Mortal Instruments (S02) - 3-1-2017
• Jen Kirkman: Just Keep Livin’? - 3-1-2017
• The Duel - 3-1-2017
• The Blacklist (S03) - 4-1-2017
• The Shannara Chronicles (S01) - 5-1-2017
• Degrassi: Next Class (S03) - 6-1-2017
• One Day at a Time (S01) - 6-1-2017
• Coin Heist - 6-1-2017
• Tarzan and Jane (S01) - 6-1-2017
• Under the Shadow (S01) - 7-1-2017
• Jim Gaffigan: Cinco 10-1-2017
• A Series of Unfortunate Events (S01) - 13-1-2017
• The Investigator: A British Crimes Story (S01) - 13-1-2017
• Clinical - 13-1-2017
• Home: Adventures With Tip & Oh (S02) - 13-1-2017
• Neal Breannan: 3 Mics - 17-1-2017
• You Me Her (S01) - 18-1-2017
• Frontier (S01) - 20-1-2017
• Take the 10 - 20-1-2017
• We’re Lalaloopsy (S01) - 20-1-2017
• Voltron: Legendary Defender (S0) - 20-1-2017
• Terrace House: Aloha State (S01) - 24-1-2017
• Cristela Alonzo: Lower Classy - 24-1-2017
• Gad Gone Wild - 24-1-2017
• Black Sails (S03) - 24-1-2017
• Riverdale (S02 S01) - 27-1-2017
• iBOY - 27-1-2017
• Kazoops! (S02) - 27-1-2017
• Captain America: Civil War - 27-1-2017

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 21-12-2016 11:27:20 ]
Be curious, not judgmental
  woensdag 21 december 2016 @ 10:24:39 #244
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_167493484
Star Trek: Enterprise is beschikbaar in België.... won't be long now... :)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Admin woensdag 21 december 2016 @ 10:27:25 #245
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167493532
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:38 schreef Aether het volgende:

• Riverdale (S02) - 27-1-2017
Da's een foutje in de persinfo van Netflix: Riverdale is een nieuwe serie, dus het is seizoen 1. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 21 december 2016 @ 10:27:28 #246
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_167493534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 10:24 schreef avotar het volgende:
Star Trek: Enterprise is beschikbaar in België.... won't be long now... :)
*O*
Zou echt vet zijn als we met kerst een ST marathon konden houden.
Voyager bij voorkeur O+
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_167493563
quote:
13s.gif Op zondag 18 december 2016 15:43 schreef iBenny het volgende:
Designated Survivor begon zo tof, maar het gaat nu totaal niet meer over dat gene waarom ik de serie ben gaan kijken. Allerlei randzaken krijgen nu een te grote rol.
Ik had die serie aangezet omdat het maar een paar afleveringen was, ik had niet in de gaten dat er elke week een nieuwe aflevering bijkwam :@

Na 7 afleveringen afgehaakt.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenleider, und lummel mich in Bars
  woensdag 21 december 2016 @ 11:02:49 #248
211083 Angelof9
I must go first
pi_167494160
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 10:27 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

*O*
Zou echt vet zijn als we met kerst een ST marathon konden houden.
Voyager bij voorkeur O+
Net terug van de UK. Daar stond ie er al op.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_167494345
Ben benieuwd wanneer Life On The Road (David Brent) in Nederland te kijken zal zijn. Ook benieuwd of/wanneer Yoga Hosers van Kevin Smith te zien is.
Bleuh.
  woensdag 21 december 2016 @ 11:17:42 #250
62913 Blik
The one and Only!
pi_167494389
Black List ! _O_
  woensdag 21 december 2016 @ 14:31:33 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167497927
Is het Twitteraccount van Netflix US gehacked of is het marketing voor een serie?

https://twitter.com/netflix/status/811564165974335488
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin / PR woensdag 21 december 2016 @ 14:32:39 #252
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_167497941
quote:
19s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het Twitteraccount van Netflix US gehacked of is het marketing voor een serie?

https://twitter.com/netflix/status/811564165974335488
Sorry, maar deze pagina bestaat niet!
  woensdag 21 december 2016 @ 15:02:05 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167498470
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:32 schreef Sked het volgende:

[..]

Sorry, maar deze pagina bestaat niet!
Dan is het geen marketing in ieder geval. Berichten bleven komen maar schijnt opgelost te zijn
https://twitter.com/netflix/status/811565003023192064

Niet zo spannend uiteindelijk. Geen trailers van onaangekondigde series ofzo gelekt :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 21 december 2016 @ 16:40:42 #254
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167500879
Zojuist begonnen met de serie Trapped het speelt zich af in IJsland.

Ik ben gek op Scandinavische series! Deze krijg op IMBD een 8.1. Niet is heerlijker om in deze periode een serie te kijken met kou en sneeuw.

http://www.film1.nl/films/48853-Trapped.html

Nog meer Fokkers die kijken?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167501087
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:40 schreef Razor21 het volgende:
Nog meer Fokkers die kijken?
Nog niet, staat wel in m'n watchlist.
Vanaf vrijdag een klein weekje vrij, en dan gaan we beginnen met deze :)
Van mij mag 't hier dan trouwens ook wel even sneeuwen! O+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_167501579
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 11:15 schreef PimD het volgende:
Ben benieuwd wanneer Life On The Road (David Brent) in Nederland te kijken zal zijn. Ook benieuwd of/wanneer Yoga Hosers van Kevin Smith te zien is.
Ik heb ergens gelezen dat dat vanaf 11-02-17 zal zijn......
pi_167501648
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:10 schreef lolinderuimte het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat dat vanaf 11-02-17 zal zijn......
Gek dat er dan al een pagina voor is, of is dat normaliter ook zo? https://www.netflix.com/title/80103818
Bleuh.
pi_167502841
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:14 schreef PimD het volgende:

[..]

Gek dat er dan al een pagina voor is, of is dat normaliter ook zo? https://www.netflix.com/title/80103818
Eigen producties hebben vaak al een paar maanden van tevoren een pagina, o.a.:

Terrace House: Aloha State
Travelers
Santa Clarita Diet
Marvel's Iron Fist
Anne
Dear White People
Be curious, not judgmental
pi_167503253
Viel me vandaag ook (pas) op, geldt dus ook voor Star Trek Discovery.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_167503494
Heel veel series hebben dat.
Soms zit er ook een trailer bij.

Iemand shooter aan het kijken? Ben nu bij aflevering 2 en vind het wel goed alleen soms wat vergezocht
  woensdag 21 december 2016 @ 19:39:45 #261
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167505264
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 18:37 schreef Vinture het volgende:
Heel veel series hebben dat.
Soms zit er ook een trailer bij.

Iemand shooter aan het kijken? Ben nu bij aflevering 2 en vind het wel goed alleen soms wat vergezocht
Ik ben afgehaakt na 10 minuten aflevering 1. Het kon mij niet boeien. Wellicht dat ik het nog later een kans geef.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167505315
Ik vind de serie Trapped toch wel goed. IJslandse serie. Beetje traag is het wel af en toe, maar dat hoort wel bij de hele stijl en sfeer.
Blijft toch wel een wonderlijk land ergens dat IJsland. En die namen zijn natuurlijk ook heel grappig, zogenaamde patroniemen en matroniemen, dus elke generatie anders en dan hebben ze een officieel instituut die dan kijkt of je naam toelaatbaar is of niet. Alleen waren er dus kinderen van een IJslandse moeder en Engels vader en hun achternamen werden niet geaccepteerd door dat instituut, en dat vonden die ouders niet okee en dus daar een rechtszaak van gemaakt en die hebben gewonnen dus nu moet dat hele instituut hervormd worden....
I´m back.
  woensdag 21 december 2016 @ 19:48:13 #263
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167505515
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:41 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind de serie Trapped toch wel goed. IJslandse serie. Beetje traag is het wel af en toe, maar dat hoort wel bij de hele stijl en sfeer.
Blijft toch wel een wonderlijk land ergens dat IJsland. En die namen zijn natuurlijk ook heel grappig, zogenaamde patroniemen en matroniemen, dus elke generatie anders en dan hebben ze een officieel instituut die dan kijkt of je naam toelaatbaar is of niet. Alleen waren er dus kinderen van een IJslandse moeder en Engels vader en hun achternamen werden niet geaccepteerd door dat instituut, en dat vonden die ouders niet okee en dus daar een rechtszaak van gemaakt en die hebben gewonnen dus nu moet dat hele instituut hervormd worden....
als dit een beschrijving van die serie is wil ik je hartelijk bedanken! Ga ik het iig niet kijken, djeez.
pi_167505580
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

als dit een beschrijving van die serie is wil ik je hartelijk bedanken! Ga ik het iig niet kijken, djeez.
Nee, niet het onderste stukje, toch wel interessante eigenaardigheid, bovenste regel wel. Beetje traag maar toch goede sfeer en aardig verhaal.
Ik kijk ook een beetje als antropoloog naar een IJslandse serie.
Vond die andere IJslandse serie The Cliff ook wel okee btw.
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2016 @ 19:53:43 #265
163650 Greys
pi_167505673
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:16 schreef Breuls het volgende:
The OA is bijzonder. Aan het einde twijfel je wat je ervan moet vinden, maar voor mij geldt dat ik in ieder geval de hele serie geboeid heb zitten kijken. Mooi sfeertje, nieuwsgierigmakend verhaal, goed acteerwerk. Hello to Jason Isaacs.

Je kunt van eindes vinden wat je wilt, maar uiteindelijk is een serie toch een ervaring, en dit was een goede. :)
Net 1 afl gezien. Interessant.
En Brad Pitt als exec producer zag ik :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin woensdag 21 december 2016 @ 19:58:20 #266
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167505844
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:53 schreef Greys het volgende:

En Brad Pitt als exec producer zag ik :o
Dat is-ie van 88 bestaande en 35 nog in ontwikkeling zijnde films en tv-series, dus ik denk niet dat je daar te veel gewicht aan moet hangen. ;)

-edit-
Wacht, die aantallen kloppen niet, want dat zijn 88 films en tv-afleveringen. Maar toch. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 21 december 2016 @ 20:01:42 #267
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167505962
Ja, heel veel filmsterren duwen hun extra geld in productiebedrijven. Ze moeten toch wat met hun miljoenen ten slotte.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 21 december 2016 @ 20:04:41 #268
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_167506084
Weinig executive meer aan executive producer tegenwoordig ja.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2016 @ 20:06:40 #269
163650 Greys
pi_167506179
Ah. Dank. Weer wat geleerd. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze woensdag 21 december 2016 @ 20:09:50 #270
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167506309
Ik kan geen leuke kerstfilm vinden.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 21 december 2016 @ 20:13:29 #271
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167506486
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan geen leuke kerstfilm vinden.
Vorige week na al die jaren Gremlins 1 gekeken :D
Als je nog steeds het idee hebt als kind dat die Gremlin met die witte streep eng was kijk dan nu niet meer. De hele (kinder) gedachte die je had over deze film valt nu vies tegen als je hem terug kijkt. Eigenlijk is deze film gewoon heel slecht en flauw :o
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167506488
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan geen leuke kerstfilm vinden.
Heb je Home Alone 1 al gezien?
  woensdag 21 december 2016 @ 20:14:00 #273
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167506511
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Heb je Home Alone 1 al gezien?
( :') )
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  roze woensdag 21 december 2016 @ 20:14:19 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167506527
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Heb je Home Alone 1 al gezien?
Ik wil geen Home Alone kijken of The Grinch.
Your beauty never ever scared me.
pi_167506539
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:14 schreef Razor21 het volgende:

[..]

( :') )
Als je hem nog niet gezien hebt zou ik hem zeker kijken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2016 @ 20:22:49 #276
163650 Greys
pi_167506983
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan geen leuke kerstfilm vinden.
Hou je van chick flicks?
Ik kwam deze laatst tegen op Netflix en ik vond hem leuk :@ Geen hoogstandje ofzo maar wel fijn en vermakelijk. (En godallemachtig wat een lekkere kerel.)

http://m.imdb.com/title/tt4434688/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze woensdag 21 december 2016 @ 20:23:44 #277
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167507027
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Hou je van chick flicks?
Ik kwam deze laatst tegen op Netflix en ik vond hem leuk :@

http://m.imdb.com/title/tt4434688/
Hmm daar hou ik wel van ja. :) Ik zal deze even onthouden!
Your beauty never ever scared me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2016 @ 20:25:03 #278
163650 Greys
pi_167507080
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hmm daar hou ik wel van ja. :) Ik zal deze even onthouden!
Dan zou ik hem zeker even in je Netflix lijst gooien idd. Alleen al voor de mannelijke hoofdrol. Daajum.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167508062
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan geen leuke kerstfilm vinden.
12 Dates of Christmas met Zack uit Saves by the bell? :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2016 @ 20:49:55 #280
163650 Greys
pi_167508168
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

12 Dates of Christmas met Zack uit Saves by the bell? :P
Die was ook leuk idd. Maar ik vond die hierboven leuker. :D Oh en nog eentje, even zoeken...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 december 2016 @ 20:52:22 #281
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_167508277
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Die was ook leuk idd. Maar ik vond die hierboven leuker. :D Oh en nog eentje, even zoeken...
A wish for Christmas was wel in hetzelfde rijtje vond ik.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_167508282
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Die was ook leuk idd. Maar ik vond die hierboven leuker. :D Oh en nog eentje, even zoeken...
A wish for Christmas vond ik ook leuk, wel erg cheesy en voorspelbaar maarja... Dat meisje uit party of five :9 :P
  woensdag 21 december 2016 @ 20:54:25 #283
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_167508366
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:52 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

A wish for Christmas vond ik ook leuk, wel erg cheesy en voorspelbaar maarja... Dat meisje uit party of five :9 :P
Cheesy en voorspelbaar zijn ze allemaal. Daarom een chickflick :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 21 december 2016 @ 20:58:21 #284
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_167508554
Christmas with Holly, Ice sculpture for Christmas,
A Christmas Detour en The Family Stone. Allemaal cheesy maar wel vermakelijk met kerstsfeer.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2016 @ 21:00:27 #285
163650 Greys
pi_167508645
Merry Kissmas. Ook een leuke kerstflick!
http://www.netflix-nederl(...)/merry-kissmas-2015/

Maar vond The Spirit of Christmas de leukste. En lekkerste :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167508890
Desperately seeking Santa!!

Leuk! Met Laura Vandervoort :9
Vorig jaar op TV gezien en staat ook op Netflix.
  woensdag 21 december 2016 @ 22:04:00 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167511793
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Hou je van chick flicks?
Ik kwam deze laatst tegen op Netflix en ik vond hem leuk :@ Geen hoogstandje ofzo maar wel fijn en vermakelijk. (En godallemachtig wat een lekkere kerel.)

http://m.imdb.com/title/tt4434688/
Godsamme wat zoetsappig. I'll wait for you blabla.

Toegevoegd dus aan mn lijst :Y)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2016 @ 22:35:51 #288
163650 Greys
pi_167513116
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Godsamme wat zoetsappig. I'll wait for you blabla.

Toegevoegd dus aan mn lijst :Y)
:D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167516053
Bonanza aangevraagd bij Netflix :7
pi_167517010
Visueel pareltje weer in de trend van het Spaanse Labyrinth, minder diepgang, meer actie en freaky kostuums.




Daemonium – 2015 16 1:55 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Actie, Horror, Sci-Fi
Acteurs: Walter Cornás, Dany Casco, Caro Angus
In een wereld waarin magie en technologie elkaar tegenkomen, komt een duistere, sigaarrokende tovenaar midden in een helse oorlog terecht.
pi_167517076
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Bonanza aangevraagd bij Netflix :7
Voor je opa?
I´m back.
pi_167517104
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:04 schreef Zelva het volgende:
Weinig executive meer aan executive producer tegenwoordig ja.
Meestal de acteurs met de hoofdrollen idd.
I´m back.
pi_167517317
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor je opa?
Nee voor mijzelf :@ ben een eclectische fokker :@


De aanvraag wbt Little house on the Prairie heb ik ook al eerder gedaan :7 :7
pi_167517401
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nee voor mijzelf :@ ben een eclectische fokker :@

De aanvraag wbt Little house on the Prairie heb ik ook al eerder gedaan :7 :7
Ik heb nog Bonanza gezien, ik zweer het je.
Pa Ben (Cartwright), en Hoss was mijn held.
Die acteur was vroeg overleden overigens.
En de jongste zoon (naam kwijt) speelde later in Little House on the prairie, wat ik dan weer niet gezien heb (net als Miami Vice) omdat ik studeerde...
I´m back.
pi_167520039
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lo and Behold: Reveries of the Connected World – 2016 AL 1:38 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Intellectueel
Acteurs: Werner Herzog
Filmmaker Herzog laat de geschiedenis van het internet zien vanaf het prille begin in 1969 en overweegt de positieve en negatieve invloed ervan op de maatschappij.

Star Trek: Enterprise (seizoen 1-4) – 2004 6
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Actie, Sci-Fi
Acteurs: Scott Bakula, John Billingsley, Jolene Blalock
Kapitein Archer en zijn bemanning verkennen de ruimte en ontdekken innovatieve technologieën als ze nieuwe buitenaardse soorten tegenkomen in deze prequel van Star Trek.
Be curious, not judgmental
pi_167521368


Qué Culpa Tiene el Niño (Don't Blame The Kid) – 2016 12 1:53 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Karla Souza, Ricardo Abarca, Biassini Segura
Als een jonge vrouw na een onenightstand zwanger raakt, besluit ze om een relatie aan te gaan met de onvolwassen aanstaande vader.
Be curious, not judgmental
pi_167526874
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:16 schreef Breuls het volgende:
The OA is bijzonder. Aan het einde twijfel je wat je ervan moet vinden, maar voor mij geldt dat ik in ieder geval de hele serie geboeid heb zitten kijken. Mooi sfeertje, nieuwsgierigmakend verhaal, goed acteerwerk. Hello to Jason Isaacs.

Je kunt van eindes vinden wat je wilt, maar uiteindelijk is een serie toch een ervaring, en dit was een goede. :)
Ja.
Go hard or go home
pi_167527060
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Bonanza aangevraagd bij Netflix :7
Hoe kan je dat aanvragen?
  donderdag 22 december 2016 @ 15:59:14 #299
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167527406
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:45 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Hoe kan je dat aanvragen?
ernaartoe rijden en aanbellen
pi_167527533
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ernaartoe rijden en aanbellen
Reageer serieus of reageer niet, kneus.
  roze donderdag 22 december 2016 @ 16:04:36 #301
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167527547
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Bonanza aangevraagd bij Netflix :7
Ik ben de laatste dagen ook dingen aan het aanvragen. Niet geschoten is altijd mis. :7
Your beauty never ever scared me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')