Welcome back.quote:Op maandag 29 mei 2017 06:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ik was op vakantie. Ik ga er zo maar eens naar kijken.
Matig. Ik vind ze maar niet en dat terwijl de politiek en media er de mond vol van hebben. Ik denk dat het een illusie is...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:47 schreef Molurus het volgende:
Hoe gaat het met je zoektocht naar een dialoog met gematigde moslims, wodan?
Dus je vond de posts van Triggershot niet interessant?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:50 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Matig. Ik vind ze maar niet en dat terwijl de politiek en media er de mond vol van hebben. Ik denk dat het een illusie is...
Ik vind jouw posts niet interessant.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dus je vond de posts van Triggershot niet interessant?
Dat had ik nou niet verwacht. Maar misschien is dat omdat ze jouw illusie niet bevestigen.
Hier denk ik?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:34 schreef LelijKnap het volgende:
Waar kan je linkjes naar cursussen en zo delen?
Ik zie geen reden om dat topic te sluiten. Je hoeft er verder niet meer te posten als je dat niet wilt.quote:Op zondag 17 september 2017 16:37 schreef deelnemer het volgende:
Dit topic mag gesloten worden.
F&L / Hoe komen we tot een betere samenleving?
Bekeken, er is wat verwijderd.quote:Op woensdag 20 september 2017 14:58 schreef deelnemer het volgende:
Hoe lang mag Jigzoz doorgaan met het afbreken van het topic:
F&L / Hoe komen we tot een betere samenleving?
Je zou Jigzoz tot de orde moeten roepen, en dat gebeurd niet. Posten verwijderen is ongewenst. Zijn misdragingen zijn nu verwijderd, zodat niet meer is na te gaan wat er is gezegd. Je stelt Jigzoz in staat alles te ontkennen (dat heb ik nooit gezegd ...).quote:Bekeken, er is wat verwijderd.
Ook hier leg je de schuld bij mij. Ik structureer niet, discussieer niet, en is iemand die zich op stang laat jagen.quote:De hele metadiscussie houdt hier op. Deelnemer gaat proberen zijn posts wat beter te structureren en meer open te staan voor discussie, en de anderen gaan proberen deelnemer niet op de stang te jagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |