Wat dacht je van die miljoenen Nederlanders die het er inderdaad niet mee eens zijn?quote:
Zijn die allemaal Iwanius?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat dacht je van die miljoenen Nederlanders die het er inderdaad niet mee eens zijn?
Wat dacht je van die miljoenen Nederlanders die het echt letterlijk niets kan boeien? Die gewoon de andere kant uit kijken als Sylvana of Geert weer eens kut aan het doen is?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat dacht je van die miljoenen Nederlanders die het er inderdaad niet mee eens zijn?
racistquote:
Tuurlijk mag dat wel, net zoals je trots mag zijn dat Ajax weer landskampioen wordt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:05 schreef corehype het volgende:
TS is boos dat hij niet meer de superieure blanke man mag zijn
Haha, daar heb je dat rapelje mooi tuk door hem zijn wapen te ontnemen! Pak aan, gutmensch!quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Proud to be voor jou. Ook al ben ik niet eens Arisch.Zo sla ik je dat alvast uit de hand als 'wapen.' Ik maak tenminste een keuze en heb een voorkeur. Jij niet gutmensch!
Hendig sjieke posting.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:06 schreef Maikuuul het volgende:
Goed geschreven TS, het lijkt soms alsof er bewust een kloof wordt gecreeerd door een kleine minderheid in het gelijk te stellen.
Voorgedrukte aangifteformulieren werden gefaciliteerd, met als uitgangspunt van sommige mensen de hoop op een schadevergoeding. Want jeetje wat zijn we toch gekwetst. Terwijl ze amper wisten waarvoor ze tekenden
Jezelf zogenaamd gekwetst voelen door een straatnaambord. Klaar voor het gesticht zou beter zijn.
Zoals Hiddema het zo mooi zei: al dit racisme geneuzen maakt in stilte een grote scheiding tussen de mensen die dit niet durven uitspreken. Zij laten dit zien bij de stembus. En al die klaagzieke mensen kun je nooit tevreden stellen want ze vinden elke keer wel iets nieuws om te zeuren.
Verschrikkelijk
Niet echt. Sowieso zou hij een samenvatting moeten plaatsen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:52 schreef Barrah het volgende:
Ik ben het er niet 100% mee eens, maar dit is wel het beste Iwanius topic in tijden![]()
Oh dus jij bent trots om een nazi te zijn? Kijk...over racisme gesproken. Doe je vanaf volgende week wel die rood-witte band om je arm met swastika en doe je ook een bruin hemd aan?quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Proud to be gutmensch hiero. Zo, dat wapen heb ik je vast uit de handen geslagen.
Wat doe jij nog tegenwoordig pik? Pwn je nog groentings bij de plus?quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:06 schreef Maikuuul het volgende:
Goed geschreven TS, het lijkt soms alsof er bewust een kloof wordt gecreeerd door een kleine minderheid in het gelijk te stellen.
Voorgedrukte aangifteformulieren werden gefaciliteerd, met als uitgangspunt van sommige mensen de hoop op een schadevergoeding. Want jeetje wat zijn we toch gekwetst. Terwijl ze amper wisten waarvoor ze tekenden
Jezelf zogenaamd gekwetst voelen door een straatnaambord. Klaar voor het gesticht zou beter zijn.
Zoals Hiddema het zo mooi zei: al dit racisme geneuzen maakt in stilte een grote scheiding tussen de mensen die dit niet durven uitspreken. Zij laten dit zien bij de stembus. En al die klaagzieke mensen kun je nooit tevreden stellen want ze vinden elke keer wel iets nieuws om te zeuren.
Verschrikkelijk
Ik zou even googelen wat een gutmensch betekent als ik jou was. Just sayin'...quote:Op zondag 11 december 2016 16:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh dus jij bent trots om een nazi te zijn? Kijk...over racisme gesproken. Doe je vanaf volgende week wel die rood-witte band om je arm met swastika en doe je ook een bruin hemd aan?
Ik ben bezig met een wereldreis van 2 a 3 jaarquote:Op zondag 11 december 2016 17:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat doe jij nog tegenwoordig pik? Pwn je nog groentings bij de plus?
Wel in je rol blijven hè?quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:05 schreef corehype het volgende:
TS is boos dat hij niet meer de superieure blanke witte man mag zijn
Gutmensch-gedrag is nogal storend. Elke mening die afwijkt van hun eigen politiek-correcte standpunten wordt onmiddellijk betiteld als racisme of populisme. Ze framen jou voortdurend als de veroorzaker van alle problemen en ze kijken ondertussen heel bewust weg van de echte problemen en de echte veroorzakers. Ook populair: voortdurend inhakken op de blanke man, die tegenwoordig als witte man door het leven moet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Proud to be gutmensch hiero. Zo, dat wapen heb ik je vast uit de handen geslagen.
Wilders roept "minder Marokkanen" en het hele land is in rep en roer. Wilders wordt vervolgd en veroordeeld. Ook al krijgt hij geen straf, het oordeel is er wel.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:06 schreef Maikuuul het volgende:
Verschrikkelijk
De nieuwe politieke partij Vrije Democratische Partij verkondigt onder meer dit standpunt over homoseksualiteit, naast tal van andere bizarre standpunten, onder meer over Joden. Niemand geeft een krimp. De Gutmenschen of poco's zijn nergens te bekennen. Dit is immers godsdienstvrijheid.twitter:VDPartij twitterde op zondag 13-11-2016 om 21:05:02Homoseksualiteit in Nederland, is een besmetelijke ziekte, waar we met SPOED van af moeten. Anders hebben we geen nieuwe na geslacht meer !. reageer retweet
Hahaha, moest lachenquote:Op maandag 12 december 2016 03:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gutmensch-gedrag is nogal storend. Elke mening die afwijkt van hun eigen politiek-correcte standpunten wordt onmiddellijk betiteld als racisme of populisme. Ze framen jou voortdurend als de veroorzaker van alle problemen en ze kijken ondertussen heel bewust weg van de echte problemen en de echte veroorzakers. Ook populair: voortdurend inhakken op de blanke man, die tegenwoordig als witte man door het leven moet.
Dit lange artikel gaat erop in:
http://politiek.tpo.nl/20(...)n-studenten-leugens/
Dit iets kortere artikel behandelt de tactieken van Gutmenschen: het zogeheten gaslighting:
http://politiek.tpo.nl/co(...)dereen-langzaam-gek/
Het gebeurt voortdurend. Journalisten, wetenschappers of onderzoekers die iets anders durven te berichten dan wat de politiek-correcten wensen te horen, worden onmiddellijk in de exteeem-rechtse / racistische hoek geduwd. Er is in dat soort gevallen altijd sprake van een onderbuik, zelfs als het gaat om heel concrete waarnemingen. We zagen het onder meer bij onderzoekster Machteld van der Zee en journalist Wierd Duk, die een Duitse politieagente interviewde over haar ervaringen in een multiculturele probleemwijk.
Deze week is zelfs een leerling de klas uitgestuurd wegens het geven zijn mening, die de docent niet welgezind was: http://media.tpo.nl/2016/(...)hool-want-te-rechts/
Gutmenschen zijn verschrikkelijk; bijna net zo erg als staatsgevaarlijke moslim-radicalen. Ze kijken willens en wetens weg bij problemen, vanuit een totaal ongegrond en misplaatst idealisme en vanuit een bijna ziekelijk gevoel superioriteit. Ze verstoren het politieke / maatschappelijke debat, omdat ze mensen met een andere mening demoniseren en framen als extreem-rechts. Zo ontstaat een soort politiek-correcte dictatuur.
Wat als Wilders minder joden had geroepen?quote:Op maandag 12 december 2016 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders roept "minder Marokkanen" en het hele land is in rep en roer. Wilders wordt vervolgd en veroordeeld. Ook al krijgt hij geen straf, het oordeel is er wel.De nieuwe politieke partij Vrije Democratische Partij verkondigt onder meer dit standpunt over homoseksualiteit, naast tal van andere bizarre standpunten, onder meer over Joden. Niemand geeft een krimp. De Gutmenschen of poco's zijn nergens te bekennen. Dit is immers godsdienstvrijheid.twitter:VDPartij twitterde op zondag 13-11-2016 om 21:05:02Homoseksualiteit in Nederland, is een besmetelijke ziekte, waar we met SPOED van af moeten. Anders hebben we geen nieuwe na geslacht meer !. reageer retweet
We hebben toch helemaal geen last van joden?quote:Op maandag 12 december 2016 07:45 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat als Wilders minder joden had geroepen?
De crisis is veroorzaakt door joden.quote:Op maandag 12 december 2016 07:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
We hebben toch helemaal geen last van joden?
quote:Op maandag 12 december 2016 07:48 schreef corehype het volgende:
[..]
De crisis is veroorzaakt door joden.
Maar daar gaat het niet om.
Wie controleert de banken?quote:Op maandag 12 december 2016 08:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk, 'de joden' hebben het weer gedaan.
x ziljard.
Levert dat nog wat op qua subsidie, zo'n kronkel in je hoofd?quote:Op maandag 12 december 2016 08:08 schreef corehype het volgende:
[..]
Wie controleert de banken?
Inderdaad. De joden hebben ons geld.
'De Joden'...quote:Op maandag 12 december 2016 08:08 schreef corehype het volgende:
[..]
Wie controleert de banken?
Inderdaad. De joden hebben ons geld.
Wat als Wilders minder minder minder joden had geroepen?quote:Op maandag 12 december 2016 08:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'De Joden'...
Net als 'de Marokkanen'...
Kansloos... beoordeel ieder individu op diens individuele karakter, niet diens afkomst..
Maakt voor mij weinig uit, ik vind die hele Wilders een ordinaire populist. Of 'ie nou bevolkingsgroep a of b over één kam scheert, het blijft goedkoop populisme.quote:Op maandag 12 december 2016 08:11 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat als Wilders minder minder minder joden had geroepen?
Dat zou redelijk random zijn geweest, omdat buitenom jouw persoontje niemand last heeft overlastgevende Joden. Minder Marokkanen is in ieder geval nog te verklaren als je naar een willekeurige statistiek omtrent criminaliteit kijkt.quote:Op maandag 12 december 2016 08:11 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat als Wilders minder minder minder joden had geroepen?
Lekker voor Jan Modaal, want de PVV is net zo liberaal als de VVD.quote:Op maandag 12 december 2016 08:15 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo rechters in Nederland. Dankzij jullie stijgt de PVV alleen maar in de peilingen. Mensen gaan nu massaal op de PVV stemmen door jullie links geknuffel i.c.m. de Politiek en de Grachtengordel gutmenschen.
En wat als iemand alle pvv'ers over een kam scheert?quote:Op maandag 12 december 2016 08:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maakt voor mij weinig uit, ik vind die hele Wilders een ordinaire populist. Of 'ie nou bevolkingsgroep a of b over één kam scheert, het blijft goedkoop populisme.
Marokkanen de schuld geven is een makkelijker verhaal en geeft je het gevoel dat je er iets aan kan doen (grenzen opwerpen). Centrale banken zouden in principe eenzelfde zondebok kunnen zijn, maar dan moet je aantonen dat de kern van het hyperkapitalistische systeem, wat in handen is van joden, niet deugt. Daar vallen in Nederland gewoonweg minder mensen voor..quote:Op maandag 12 december 2016 08:15 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat zou redelijk random zijn geweest, omdat buitenom jouw persoontje niemand last heeft overlastgevende Joden. Minder Marokkanen is in ieder geval nog te verklaren als je naar een willekeurige statistiek omtrent criminaliteit kijkt.
Er worden de laatste tijd inderdaad opvallend veel straatroven door centrale banken gepleegdquote:Op maandag 12 december 2016 08:23 schreef corehype het volgende:
[..]
Marokkanen de schuld geven is een makkelijker verhaal en geeft je het gevoel dat je er iets aan kan doen (grenzen opwerpen). Centrale banken zouden in principe eenzelfde zondebok kunnen zijn, maar dan moet je aantonen dat de kern van het hyperkapitalistische systeem, wat in handen is van joden, niet deugt. Daar vallen in Nederland gewoonweg minder mensen voor..
Dat is een politieke voorkeur, geen afkomst.quote:Op maandag 12 december 2016 08:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En wat als iemand alle pvv'ers over een kam scheert?
Maar mag je dan wel over een kam scheren?quote:Op maandag 12 december 2016 08:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is een politieke voorkeur, geen afkomst.
Goed of slecht hangt niet af van een voorkeur. Mensen wegzetten als inherent en vanaf de geboorte (genetisch) slecht is wat mij stoortquote:Op maandag 12 december 2016 08:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maar mag je dan wel over een kam scheren?
Misschien zitten er nog wel goede individuen tussen, zullen er alleen vast niet heel veel zijn
Is dit een gemeten of een gecorrigeerde stijging? Als Maurice de Hond het Songfestival al gebruikt als verwachting dat er méér Turken naar de stembus gaan, dan zal hij de veroordeling van Wilders ook wel hebben gebruikt om de PVV nog wat extra zetels toe te schuiven.quote:Op maandag 12 december 2016 08:15 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo rechters in Nederland. Dankzij jullie stijgt de PVV alleen maar in de peilingen. Mensen gaan nu massaal op de PVV stemmen door jullie links geknuffel i.c.m. de Politiek en de Grachtengordel gutmenschen.
Slechts 80 miljard inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2016 08:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Er worden de laatste tijd inderdaad opvallend veel straatroven door centrale banken gepleegd
altijd iemand anders, buiten jezelfquote:Op maandag 12 december 2016 08:23 schreef corehype het volgende:
[..]
Marokkanen de schuld geven is een makkelijker verhaal en geeft je het gevoel dat je er iets aan kan doen (grenzen opwerpen). Centrale banken zouden in principe eenzelfde zondebok kunnen zijn, maar dan moet je aantonen dat de kern van het hyperkapitalistische systeem, wat in handen is van joden, niet deugt. Daar vallen in Nederland gewoonweg minder mensen voor..
En al die politici snappen het nog steeds nietquote:Op maandag 12 december 2016 08:15 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het probleem hier begint: "waarbij ik mijn mening sterk uitte".quote:Op maandag 12 december 2016 09:32 schreef truthortruth het volgende:
Ik mag toch echt hopen dat dit in rijtje nepnieuws zit....http://media.tpo.nl/2016/(...)hool-want-te-rechts/
quote:Op maandag 12 december 2016 08:10 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Levert dat nog wat op qua subsidie, zo'n kronkel in je hoofd?
Ik hoop echt dat er inderdaad iets anders achter zit. Het rare is alleen dat het me niet eens zoveel zal verbazen, ik moet nog minder op fok gaan zitten. Door die hele sharia politie acceptatie op fok ben ik nog steeds een beetje vervreemd.quote:Op maandag 12 december 2016 09:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem hier begint: "waarbij ik mijn mening sterk uitte".
Wierd Duk heeft een oproep op twitter gedaan om verhalen van rechtse leerlingen bij linkse docenten boven tafel te krijgen.quote:Op maandag 12 december 2016 09:37 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er inderdaad iets anders achter zit. Het rare is alleen dat het me niet eens zoveel zal verbazen, ik moet nog minder op fok gaan zitten. Door die hele sharia politie acceptatie op fok ben ik nog steeds een beetje vervreemd.
Absoluut. Ik kan me best voorstellen dat een of ander nazi figuurtje gaat schreeuwen in de klas dat alle buitenlanders eruit moeten, dat de leraar zegt ga jij maar buiten spelen.quote:Op maandag 12 december 2016 09:48 schreef agter het volgende:
[..]
Wierd Duk heeft een oproep op twitter gedaan om verhalen van rechtse leerlingen bij linkse docenten boven tafel te krijgen.
Ik hoop dat hij ook wederhoor toepast.
Want een mening hebben is 1. Hoe je die kunt uiten en of onderbouwen is 2.
Dat was 10 jaar geleden al niet anders.quote:Op maandag 12 december 2016 09:32 schreef truthortruth het volgende:
Ik mag toch echt hopen dat dit in rijtje nepnieuws zit....http://media.tpo.nl/2016/(...)hool-want-te-rechts/
Hierbij de bevestiging van mijn vermoedens dat jij aan de snuif zit..quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel, net zoals je trots mag zijn dat Ajax weer landskampioen wordt.
Prachtig, deze drogreden. Marokkanen in de slachtofferrol duwen en net doen alsof ze de Joden van 2016 zijn. Terwijl nergens zo veel antisemitisme voorkomt dan onder Marokkanen.quote:Op maandag 12 december 2016 07:45 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat als Wilders minder joden had geroepen?
Dit gebeurt gewoon echt in Nederland, anno 2016. Hier op FOK! trouwens ook, kan ik je verzekeren uit eigen ervaring. Je wordt hier nog niet zomaar geband om je mening, maar als je ergens een kritisch geluid over integratie / immigratie laat horen, krijg je onmiddellijk de politiek-correcte goegemeente op je dak, die jou in de extreem-rechtse hoek duwt.quote:Op maandag 12 december 2016 09:32 schreef truthortruth het volgende:
Jij bent allang ontmaskerd als iemand die graag discrimineert. Je eerdere hetzes tegen en discriminerende opmerkingen over Joden en homo's maken je gemekker volstrekt ongeloofwaardig. Dus om het op z'n Engels te zeggen: in vredesnaam, get off your moral high horse.quote:Op maandag 12 december 2016 08:23 schreef corehype het volgende:
[..]
Hmm iets zegt mij dat je ook familie bent van Rotschilds... joden spel je met een kleine j want het zijn aanhangers van een ideologie en geen ras. Dus Hitler was gewoon goed bezig. Jammer dat politiek correctheid hem niet zijn werk liet afmakenquote:Op maandag 12 december 2016 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig, deze drogreden. Marokkanen in de slachtofferrol duwen en net doen alsof ze de Joden van 2016 zijn. Terwijl nergens zo veel antisemitisme voorkomt dan onder Marokkanen.
Joden werden tot inferieur ras verklaard; de ideologie van het nazisme was dat. Joden waren de vijand en moesten worden uitgeroeid. Net zoals we dat trouwens zien binnen de islam.
Marokkanen zijn nergens slachtoffer van. Ze staan niet te boek als inferieur ras - ze worden niet eens als ras gezien - en er is ook geen ideologie in trek die oproept tot het stelselmatig uitroeien van Marokkanen. Dat Marokkanen zo'n negatief imago hebben en dat veel Nederlanders bepaalde groepen Marokkanen spuugzat zijn, komt door hun gedrag.
En daar vinden ook de opmerkingen van Wilders hun herkomst. En dat is ook precies waar je bizarre vergelijking totaal mank gaat.
Ze krijgen een klein stijfje van dat soort groepsgedrag, vermoed ik.quote:Op maandag 12 december 2016 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit gebeurt gewoon echt in Nederland, anno 2016. Hier op FOK! trouwens ook, kan ik je verzekeren uit eigen ervaring. Je wordt hier nog niet zomaar geband om je mening, maar als je ergens een kritisch geluid over integratie / immigratie laat horen, krijg je onmiddellijk de politiek-correcte goegemeente op je dak, die jou in de extreem-rechtse hoek duwt.
Desnoods wordt je mening zelfs nog een beetje verdraaid. 'Optreden tegen radicalisering en radicale haatpredikers het land uitzetten' wordt dan doodleuk veranderd in 'complete bevolkingsgroepen deporteren op basis van hun geloof'. In POL krioelt het van de users met dit soort gedrag. Ze zijn er nog trots op ook en laten zich in hun virtuele stamkroeg regelmatig (bijna dagelijks) denigrerend uit over NWS-users met een andere mening dan de hunne.
De kiezer heeft inderdaad niks te verwachten van de PVV; een partij die sinds zijn bestaan aantoonbaar bijna niks heeft bereikt. Wilders zit al 18 jaar in de Tweede Kamer; het is een plucheklever bij uitstek. De PVV roeptoetert alleen, maar krijgt niks gedaan. Bijna niemand wil nog met de PVV samenwerken. Daarom is stemmen op de PVV ook zo zinloos, maar ik begrijp wel dat mensen het toch doen.quote:Op maandag 12 december 2016 08:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lekker. Maar die middenklasser heeft van de PVV net zoveel te verwachten als de VVD. Geen moer.
Betoog afgekeurd wegens inconsistentie.
Zie: daar gaan we weer. Onmiddellijk wordt de boodschapper in twijfel getrokken. Het framen is alweer begonnen. Net zoals dat ook gebeurde bij onderzoekster Machteld van der Zee, bij de Duitse politieagente die opschreef welke problemen allochtonen in haar wijk veroorzaken (en hoe gevaarlijk de radicale islam is) en bij Wierd Duk, de journalist die deze agente interviewde en er een artikel over schreef.quote:Op maandag 12 december 2016 09:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem hier begint: "waarbij ik mijn mening sterk uitte".
Ik schrijf juist dat ik hoop dat er ook wederhoor toegepast wordt.quote:Op maandag 12 december 2016 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie: daar gaan we weer. Onmiddellijk wordt de boodschapper in twijfel getrokken. Het framen is alweer begonnen. Net zoals dat ook gebeurde bij onderzoekster Machteld van der Zee, bij de Duitse politieagente die opschreef welke problemen allochtonen in haar wijk veroorzaken (en hoe gevaarlijk de radicale islam is) en bij Wierd Duk, de journalist die deze agente interviewde en er een artikel over schreef.
De reflex is steeds hetzelfde: verleg de aandacht van de werkelijke problemen naar de boodschapper, cq. degene die ertegen ageert. Duw diegene in het verdachtenbankje, label diegene als racist, extreem-rechts of als leerling met een te grote bek.
Hij is Indisch....quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Ze kunnen hem veroordelen, maar zijn bevoorrechte blanke huid kunnen ze hem nooit afnemen. Hij blijft dus een koning en de PVV zal er alleen maar beter van worden
Dit hele verhaal heeft in principe geen moer met links of rechts te maken. Des te meer met wegkijken versus realisme.quote:Op maandag 12 december 2016 09:48 schreef agter het volgende:
[..]
Wierd Duk heeft een oproep op twitter gedaan om verhalen van rechtse leerlingen bij linkse docenten boven tafel te krijgen.
Ik hoop dat hij ook wederhoor toepast.
Want een mening hebben is 1. Hoe je die kunt uiten en of onderbouwen is 2.
De moord op 6 miljoen Joden goedgepraat door FOK!-user corehype. Loepzuiver racisme, loepzuivere haat.quote:Op maandag 12 december 2016 15:26 schreef corehype het volgende:
[..]
Hmm iets zegt mij dat je ook familie bent van Rotschilds... joden spel je met een kleine j want het zijn aanhangers van een ideologie en geen ras. Dus Hitler was gewoon goed bezig. Jammer dat politiek correctheid hem niet zijn werk liet afmaken
Daarnaast is het vooral huilie huilie in je posts met je 'ik mag niets zeggen maar de gutmensch wel!!'_!!!!11!!!einz!!
Dezelfde wederhoor die je bij de NPO ziet, bedoel je? Dagenlang dezelfde politiek-correcte prietpraat, zonder dat een ander geluid is te horen.quote:Op maandag 12 december 2016 15:35 schreef agter het volgende:
Ik schrijf juist dat ik hoop dat er ook wederhoor toegepast wordt.
Wat dat betreft ben jij nu aan het framen.
En als het ooit al te zien zou zijn dan wordt er of in geknipt, of het beeld wat wordt gevormd wordt bijgesteld middels een interview met iemand anders die zijn mening hierover mag geven en het vervolgens neersabelt en zie daar: de uitleg van Paul Cliteur is helemaal ondergesneeuwd en niemand heeft het er meer over. Oud trucje.quote:Op maandag 12 december 2016 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dezelfde wederhoor die je bij de NPO ziet, bedoel je? Dagenlang dezelfde politiek-correcte prietpraat, zonder dat een ander geluid is te horen.
Gek genoeg zag ik laatst een uitstekend interview met Paul Cliteur over diens nieuwste boek op NPO Politiek. De man ging heel correct en sterk beargumenteerd in op de rol van de islam in onze samenleving. Maar ja, het interview was weggestopt achter de decoder, op een digitaal kanaal dat geen programmagegevens publiceert, dus geen hond weet wanneer dat interview is te zien. Zulke gespreken zie je nooit eens op prime time op NPO 2 of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |