Bij Natres? Klopt, bijna twee jaar. Maar ik wordt ook niet daar officier; maar bij de KM (hopelijk). Natres was bijbaan voor naast de studie > komende zomer is studie hopelijk klaar > in september beginnen aan verkorte off opleiding (en stoppen bij de Natres)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:17 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dat je snel officier wordt(?). Zo lang zit je er nog niet bij toch?
Ach_so. In dat geval zou ik ook in burger gaan. Succes morgen!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef mpc007 het volgende:
[..]
Bij Natres? Klopt, bijna twee jaar. Maar ik wordt ook niet daar officier; maar bij de KM (hopelijk). Natres was bijbaan voor naast de studie > komende zomer is studie hopelijk klaar > in september beginnen aan verkorte off opleiding (en stoppen bij de Natres)
Dat was mijn gedachte ook. Net even Natres maat geappt die ook eens gooi gedaan heeft naar off opleiding (helaas niet door fysiek gedeelte heengekomen) en die adviseerde hetzelfde (had destijds ook DT laten hangen).quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ach_so. In dat geval zou ik ook in burger gaan. Succes morgen!
Eerst langs de poort gaan, mochten ze daar moeilijk doen kun je de wagen altijd nog bij de P&R neerzetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef mpc007 het volgende:
[..]
Nah, het zal allemaal wel. Ga voor de zekerheid wel bij transferium staan en vanaf daar met een of andere tram
Jezusquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:26 schreef AchJa het volgende:
Voor zover ik weet is de hele KM en Klu cluster 1... op de mariniers en force protection na...
Hmz, dat is niet al te hoog inderdaad.. Bron?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:26 schreef AchJa het volgende:
Voor zover ik weet is de hele KM en Klu cluster 1... op de mariniers en force protection na...
Vergeet niet dat ik op z'n verst 300m moet lopenquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:26 schreef AchJa het volgende:
Taai.quote:
Ga maar eens op het KIM kijken naar al die vetkleppen die voorbij hobbelen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:24 schreef mpc007 het volgende:
[..]
Hmz, dat is niet al te hoog inderdaad.. Bron?
Hijgend van het lachen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:40 schreef detaris het volgende:
Als die stoet vetkleppen voorbij is kom je 5 minuten later Meloenworst hijgend tegen
Mulanquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:24 schreef mpc007 het volgende:
[..]
Hmz, dat is niet al te hoog inderdaad.. Bron?
Als je maar door het vluchtluikje pastquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik op z'n verst 300m moet lopen
Bij menig puntbuik heb ik daar mijn twijfels over.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar door het vluchtluikje past
Hoe moet ik dat nou weten. Bij de nastress hebben we daar niet over hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |