SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoi hardloperts, ik heb een maat met een startbewijs over voor de terhills trail 30km. Kost niksJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goede manier om het startbewijs kwijt te raken!
Maar ik doe al een andere trail dit weekend:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:36 schreef DeeBee het volgende:
Goede manier om het startbewijs kwijt te raken!
[ link | afbeelding ]Wat valt er nou voor te bereiden aan een wandeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Hoe groot is die maat en dient die ook gevoerd te worden en dergelijke?quote:Op donderdag 8 december 2016 15:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi hardloperts, ik heb een maat met een startbewijs over voor de terhills trail 30km. Kost niksTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoe groot is die maat en dient die ook gevoerd te worden en dergelijke?![]()
![]()
Hier 2 paar, beide met veel demping. Het paar met de meeste demping gebruik ik voor de langere afstanden en als ik door mijn enkel ben gegaan.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaloers!
Zondag de Bruggenloop en ik sta in het laatste startvak. Ik vraag me af wat voor tijd ik heb opgegeven.
En het kledingadvies op de site zorgt misschien nog wel voor oververhitte lopers.![]()
Welke ga je doen dan??quote:Op donderdag 8 december 2016 10:43 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga voor het eerst weer meedoen aan een hardloopwedstrijdje, zo rond de Dam tot Damloop kwamen er geluiden op werk om gezamelijk te lopen. Het leek mij een slecht plan om met de DtD te gaan lopen vanwege de drukte, afstand en vooral tijd voor de voorbereiding. Dus nu hebben we een ander loopje gevonden in februari. En vandaag kwam een collega erachter dat er een leuk klimmetje in de route zit, gemiddeld 1.85%, maar ik vermoed dat hij hoger is, want je gaat in minder dan 1km ruim 30m omhoog (een hellingspercentage van iets meer 3%).
Ik ga naar de baan, voor m'n Coopertest. Vandaag verhuisd met kantoor, dus 150+ dozen in en uit een vrachtwagen gesleept. Ideale voorbereiding
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Met het startbewijs krijg je de eer om van mij te verliezen op de 30km.
Ik probeer mijzelf een beetje moed in te praten.
[ Bericht 16% gewijzigd door MiG31 op 08-12-2016 19:23:57 ]![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:13 schreef MiG31 het volgende:
Ik probeer mijzelf een beetje moed in te praten.
F means you're fucked![]()
je sowieso de strijd daar aan gaan met Guard.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:13 schreef MiG31 het volgende:
Ik probeer mijzelf een beetje moed in te praten.![]()
Hoe ging het?quote:Op donderdag 8 december 2016 18:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga naar de baan, voor m'n Coopertest.![]()
Ik wou dat mijn hoofd eens ging beseffen dat mijn lichaam toch wel doet wat er in het schema staatIk maak me het eerste deel van de training altijd onnodig druk en uiteindelijk accepteert mijn hoofd het en dan gaat het gewoon prima! Was wel flink winderig en een pittige training, maar toch met in en uitlopen en alles erbij weer 17km aangetikt, maakt me toch alweer iets minder bang voor Egmond. Ik zit wel op 85/70 voor DOcember, wat nu
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Matig... de 2km niet gehaald en ik was laatste (als je de DNF niet meerekende). Maar volgende keer beter. Dan gewoon niet verhuizen op de dag zelfquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel rust lijk jij jezelf ook niet te gunnen op het moment. De benen houden het vol?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wou dat mijn hoofd eens ging beseffen dat mijn lichaam toch wel doet wat er in het schema staatIk maak me het eerste deel van de training altijd onnodig druk en uiteindelijk accepteert mijn hoofd het en dan gaat het gewoon prima! Was wel flink winderig en een pittige training, maar toch met in en uitlopen en alles erbij weer 17km aangetikt, maakt me toch alweer iets minder bang voor Egmond. Ik zit wel op 85/70 voor DOcember, wat nu
![]()
Nouja ik ben op zich wel gewend om zoveel te trainen als ik nu doe hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:23 schreef MiG31 het volgende:
[..]
Veel rust lijk jij jezelf ook niet te gunnen op het moment. De benen houden het vol?
En de benen houden het vol ja, oude blessures lijken zelfs bijna helemaal verdwenen de laatste tijd. Alleen mijn kuiten zijn al een maand vrij stijf dus misschien maar eens los laten masseren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zal weinig strijd worden, ik ga lekker hobbelen met FRSH. Gelukkig hebben we een uitgepijlde route, want waar die man allemaal paadjes zietquote:Op donderdag 8 december 2016 20:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
je sowieso de strijd daar aan gaan met Guard.(maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk
)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lullig voor de mensen die achter je lopen.quote:Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2016 09:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lullig voor de mensen die achter je lopen.![]()
heb ik ook weleens last van....![]()
ga zo eens de deur uit voor een lange duurloop. Ik zie net dat het al weer een maandje geleden is dat ik een lange duurloop liep. Wordt weer eens tijd dus! Ben benieuwd hoe het gaat, ik was namelijk een paar dagen geleden gestruikeld en languit voorover gevallen op mijn linkerheup. Die protesteert sindsdien een beetje, maar het wordt gelukkig al minder.![]()
..en weer terug. Tevreden 21km op de teller gezet, met een podcast van spijkers met koppen op de oordopjes.![]()
Netjes! Ik wil nu ook even weg, maar ik weet niet of ik opgebeld ga worden om te werken.
Ben ook even langs de lokale hardloopwinkel gegaan en wat nieuwe schoenen (Brooks Transcend) gekocht. Ze zijn heel erg oranje, maar dat zijn mijn nieuwe Adidas schoenen ook. Als Engelsman assimileer ik toch wel aardig hier.![]()
2 km is ook best veel lijkt me, gezien je tijden bij loopjes? Maar verhuizen helpt ook niet inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2016 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Matig... de 2km niet gehaald en ik was laatste (als je de DNF niet meerekende). Maar volgende keer beter. Dan gewoon niet verhuizen op de dag zelf
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Blauwe vak? Dan heb je denk ik iets boven de 1.30 of 1.35 opgegeven?quote:Op donderdag 8 december 2016 18:46 schreef wyccie het volgende:
Hier 2 paar, beide met veel demping. Het paar met de meeste demping gebruik ik voor de langere afstanden en als ik door mijn enkel ben gegaan.
[..]![]()
![]()
Jaloers!
Zondag de Bruggenloop en ik sta in het laatste startvak. Ik vraag me af wat voor tijd ik heb opgegeven.
En het kledingadvies op de site zorgt misschien nog wel voor oververhitte lopers.
Ik sta in rood. Dus als ik niet onder de 1.20 loop word ik afgemaakt
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zoek het dichterbij huis, de Duinrellcross in Wassenaar.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:46 schreef DHRunner86 het volgende:
Zijn er nog Fokkers uit Den Haag die zondag richting Rotterdam gaan voor de Bruggenloop?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
👍quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zoek het dichterbij huis, de Duinrellcross in Wassenaar.
Ik ook![]()
Ik loop emquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:46 schreef DHRunner86 het volgende:
Zijn er nog Fokkers uit Den Haag die zondag richting Rotterdam gaan voor de Bruggenloop?Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Wel uit Rotterdam. En ik weet er nog 1 uit Zoetermeerquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:46 schreef DHRunner86 het volgende:
Zijn er nog Fokkers uit Den Haag die zondag richting Rotterdam gaan voor de Bruggenloop?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Moet zeggen dat ik nog wel ff heb getwijfeld om na de Duinrellcross door te rijden naar Rotterdam...en als ik niet bezig geweest met die decemberchallenge had ik dat waarschijnlijk nog wel gedaan ook. Maar ik loop nu wel al genoeg deze maand
Had ook veel geweest. Maar het is een mooi doel voor de volgende keerquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
2 km is ook best veel lijkt me, gezien je tijden bij loopjes? Maar verhuizen helpt ook niet inderdaad
Losse Veter maakt een hardloopliedjes top50 en je kan nummers doorgeven! Ik loop niet vaak met muziek maar mijn top5 was:
Melissa Etheride - I run for life
Iron Maiden - Loneliness of the long distance runner
Awolnation - Sail
Black Eyed Peas - Pump it
Eddie Vedder - Hard Sun
Voor elke stemming en type training iets
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik loop nauwelijks met muziek, en als ik dan al eens met loop is het allemaal achtergrond geluid.
En ik houd al helemaal niet van lijstjes, ben blij dat die top2000 lijstjes weer uit mijn FB feed zijn verdwenen
En die hele stemming is overbodig, onmogelijk dat er iets anders op #1 komt dan:
Rihanna - Work - 184bpmquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Losse Veter maakt een hardloopliedjes top50 en je kan nummers doorgeven! Ik loop niet vaak met muziek maar mijn top5 was:
Melissa Etheride - I run for life
Iron Maiden - Loneliness of the long distance runner
Awolnation - Sail
Black Eyed Peas - Pump it
Eddie Vedder - Hard Sun
Voor elke stemming en type training iets
Mooi voor pasfrequentie. Kwam vaak langs op Spotify - Running![]()
Ik zou daarvan automatisch in een soort slowmotion gaan rennenquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:29 schreef Guard het volgende:
Ik loop nauwelijks met muziek, en als ik dan al eens met loop is het allemaal achtergrond geluid.
En ik houd al helemaal niet van lijstjes, ben blij dat die top2000 lijstjes weer uit mijn FB feed zijn verdwenen
En die hele stemming is overbodig, onmogelijk dat er iets anders op #1 komt dan:
Ldl muziek dusquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou daarvan automatisch in een soort slowmotion gaan rennen
In oktober stond ik ook op die plek
quote:Ook dan moet ik hoge pasfrequentie houden!
http://losseveter.nl/2016(...)eter-looplijst-2016/
Link om te stemmenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Precies die plek
Leuk iniatief, maar ik varieer nogal. Eens kijken of ik aan 5 kom.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]Ook dan moet ik hoge pasfrequentie houden!
http://losseveter.nl/2016(...)eter-looplijst-2016/
Link om te stemmenEen vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Ik loop nooit met muziek , irriteer me altijd aan de oordopjes.
Morgen een nuchter vetloopje en smiddags langs de Mudsweattrail store kijken of ze nog wat leuks hebben voor zondag .![]()
Ik loop niet vaak met muziek, maar als ik dat doe gooi ik meestal een album van Disclosure aan ofzo. Of Mumford&Sons
Ik loop nooit met muziek. Soms wel met muziek in m'n hoofd. Tijdens m'n laatste loopje had ik een km of 5 EVERYTHING IS AWESOMEEEE! van de LEGO movie in m'n hoofd. Dat was wat irritant.![]()
Dat had ik laatst met Sinterklaas kapoentje, omdat mini dat de hele tijd zongquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:42 schreef hatsaflats het volgende:
Ik loop nooit met muziek. Soms wel met muziek in m'n hoofd. Tijdens m'n laatste loopje had ik een km of 5 EVERYTHING IS AWESOMEEEE! van de LEGO movie in m'n hoofd. Dat was wat irritant.
Ik loop altijd met muziek. Vaak met 3fm, maar ook Mumford & Sons, Linkin Park, Major Lazer of Adele. Maar net waar ik zin in heb.
![]()
Ik heb tijdens mijn marathon een km of 10 lang "ain't nothing gonna break my stride, ain't nothing gonna slow me down, oh no, I've got to keep on moving" in mijn hoofd gehad.. leek wel een soort psychosequote:Op vrijdag 9 december 2016 22:42 schreef hatsaflats het volgende:
Ik loop nooit met muziek. Soms wel met muziek in m'n hoofd. Tijdens m'n laatste loopje had ik een km of 5 EVERYTHING IS AWESOMEEEE! van de LEGO movie in m'n hoofd. Dat was wat irritant.
Respect dat je 'm nog hebt uitgelopenquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn marathon een km of 10 lang "ain't nothing gonna break my stride, ain't nothing gonna slow me down, oh no, I've got to keep on moving" in mijn hoofd gehad.. leek wel een soort psychose
Wel herkenbaar, zo'n liedje in je hoofd dat maar doorgaat![]()
![]()
Ook 1 van mijn favorieten! LAST NIGHT I HAD THE STRANGEST DREAMquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn marathon een km of 10 lang "ain't nothing gonna break my stride, ain't nothing gonna slow me down, oh no, I've got to keep on moving" in mijn hoofd gehad.. leek wel een soort psychose![]()
Tijdens een ldl luister ik soms een podcast, zoals van Spijkers met koppen. Of een cabaretier, via spotify. Ideaal om de tijd weg te laten tikken.![]()
Op zondag loop ik met de radio aan en luister ik naar Bureau Kijk in de Vegte. Leuke feitjes afwisselend met muziek❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik snap er echt niet zoveel van, mijn hele D1 zone lijkt wel verdwenen of zo de laatste maanden. Ik schaam me echt niet om langzaam te lopen, maar liep nu 5.50 bij hartslag 160. Volgens mij was dat ongeveer mijn duurlooptempo toen ik voor mijn allereerste marathon begon te trainen :s en het rare is dat de intervaltrainingen wel goed gaan en de wedstrijden ook oke, en mijn hartslag is daar juist lager dan voorheen.
Nja gelukkig kwam mijn trainer met een deal om heel voordelig een inspanningstest te doen voor iedereen van onze groep, dus daar ga ik volgende week heen en hopelijk weten zij het antwoord.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, ik heb me ingeschreven voor de Asselronde.
Kan iemand mij in de OP zetten?
1
2[b] 5 februari 2017 - [url=http://www.midwintermarathon.nl]Midwintermarathon (Apeldoorn)[/url][/b]
[*] DeLuna - 25km❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zwaar teleurgesteld terug van de Terhills Trail. Wij liepen met een kleine peleton (15 man) bijna vooraan (op de topgroep na). Wij voor ons gevoel netjes de bordjes volgen, zijn we bij de 15km opeens bij de Finish. Met zijn alle een afslag gemist. Uiteindelijk zouden er rond de 40-50 man dezelfde fout maken. Ik heb samen met een Rotterdammer nog maar een alternatieve route gelopen, maar het boeide al vrij weinig meer.![]()
Dat hoort er ook bij op de trails. Je krijgt te maken met het blind volgen van voorgangers, soms wat sabotage aan de route, soms wat onduidelijkheden. Zo is het iedere keer weer een verrassingquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:54 schreef MiG31 het volgende:
Zwaar teleurgesteld terug van de Terhills Trail. Wij liepen met een kleine peleton (15 man) bijna vooraan (op de topgroep na). Wij voor ons gevoel netjes de bordjes volgen, zijn we bij de 15km opeens bij de Finish. Uiteindelijk zouden er rond de 40-50 man dezelfde fout maken. Ik heb samen met een Rotterdammer nog maar een alternatieve route gelopen, maar het boeide al vrij weinig meer.
Oke maar als zo'n groot deel van de deelnemers maar de helft van de afstand loopt is de organisatie wel wat aan te rekenen tochquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat hoort er ook bij op de trails. Je krijgt te maken met het blind volgen van voorgangers, soms wat sabotage aan de route, soms wat onduidelijkheden. Zo is het iedere keer weer een verrassing
Bij het stukje waar we fout zijn gegaan heerste er bij de hele groep wat onzekerheid. Helaas namen we samen de verkeerde beslissing. Er was wel een bordje, maar die hing buiten zicht voor iedereen. Die zagen we toen we voor de 2de keer er langs kwamen. Achter een paaltje verstopt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat hoort er ook bij op de trails. Je krijgt te maken met het blind volgen van voorgangers, soms wat sabotage aan de route, soms wat onduidelijkheden. Zo is het iedere keer weer een verrassing
Ach, ik heb uiteindelijk wel 31km gelopen, maar alle urgentie verdween wel toen het besef er was dat we verkeerd waren gelopen.![]()
Het zal niet voor het eerst zijn dat een paar mensen een foutje maken en daarmee hele groepen blinde volgers meenemen.. Blijkbaar is niet iedereen fout gelopenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke maar als zo'n groot deel van de deelnemers maar de helft van de afstand loopt is de organisatie wel wat aan te rekenen tochF means you're fucked![]()
Ik begrijp hetquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:03 schreef MiG31 het volgende:
[..]
Bij het stukje waar we fout zijn gegaan heerste er bij de hele groep wat onzekerheid. Helaas namen we samen de verkeerde beslissing. Er was wel een bordje, maar die hing buiten zicht voor iedereen. Die zagen we toen we voor de 2de keer er langs kwamen. Achter een paaltje verstopt.
Ach, ik heb uiteindelijk wel 31km gelopen, maar alle urgentie verdween wel toen het besef er was dat we verkeerd waren gelopen.![]()
Urgentie heb ik overigens nog nooit gehad met dat soort trails. Ik loop ze altijd om te genieten (van de omgeving en van het afzien)
Nu ik ook een beetje over de teleurstelling heen ben, heb ik zeker genoten. Ik heb nog nooit zo'n afstand gelopen en dat is best redelijk gegaan. Met het gezelschap heb ik mij goed vermaakt, en het landschap was op plekken schitterend. Ik ga zeker vaker zulke trails doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik begrijp het![]()
Urgentie heb ik overigens nog nooit gehad met dat soort trails. Ik loop ze altijd om te genieten (van de omgeving en van het afzien)![]()
Klinkt als een geslaagde dag, ondanks allesquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:18 schreef MiG31 het volgende:
[..]
Nu ik ook een beetje over de teleurstelling heen ben, heb ik zeker genoten. Ik heb nog nooit zo'n afstand gelopen en dat is best redelijk gegaan. Met het gezelschap heb ik mij goed vermaakt, en het landschap was op plekken schitterend. Ik ga zeker vaker zulke trails doen.
Vandaag mn nieuwe salomon speedcross 4 pro aangeschaft in de mudsweattrail store.
Gelijk me maar aangemeld voor een trail van hun, de petzl night trail van 25 km.Zal wel wennen zijn een trail in het donker.
Iemand trouwens enig idee wanneer je kan inschrijven voor de koning van Spanje trail?
Vorig jaar was ik hier eind december al te laat voor .....![]()
Nou, het afzien begint pas nadat je klaar bent met rennen. Alles is er mee gekapt nu. Ik ben bang dat ik niet meer van de bank ga komen vandaag!quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagde dag, ondanks alles![]()
Heb je ook een fijne hoofdlamp voor de Nighttrail?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:32 schreef foetre het volgende:
Vandaag mn nieuwe salomon speedcross 4 pro aangeschaft in de mudsweattrail store.
Gelijk me maar aangemeld voor een trail van hun, de petzl night trail van 25 km.Zal wel wennen zijn een trail in het donker.
Iemand trouwens enig idee wanneer je kan inschrijven voor de koning van Spanje trail?
Vorig jaar was ik hier eind december al te laat voor .....
Over de KvS: Nog geen idee. Maar aangezien dat blijkbaar ook het NK Trail gaat worden zul je er weer snel bij moeten zijnF means you're fucked![]()
Nog niet,quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je ook een fijne hoofdlamp voor de Nighttrail?
Over de KvS: Nog geen idee. Maar aangezien dat blijkbaar ook het NK Trail gaat worden zul je er weer snel bij moeten zijn
Heb gekeken naar de petzl nao+ maar vindt dat weer een beetje too much , 20 december hebben ze parcoursverkenning met gratis hoofdlampen uitproberen.![]()
Sowieso een goed idee om die verkenning te doen in het donkerquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Nog niet,
Heb gekeken naar de petzl nao+ maar vindt dat weer een beetje too much , 20 december hebben ze parcoursverkenning met gratis hoofdlampen uitproberen.
Hoop dat een uitgebreide verkenning met een hoop km's is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Sowieso een goed idee om die verkenning te doen in het donker
Moet tussen nu en 11 februari mn max van 12 km naar 25 km opkrikken.
Conditioneel lukt het makkelijk alleen mn spieren en gewrichten zijn dat niet gewend.
Iemand tips hoe dit toch op een veilige manier te doen?
Kan desnoods altijd nog de 15 km lopen als het niet gaat.![]()
Probeer het zo veel mogelijk onverhard. Lekker in Zoetermeer rond de skibaan en in Bergschenhoekquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Hoop dat een uitgebreide verkenning met een hoop km's is.
Moet tussen nu en 11 februari mn max van 12 km naar 25 km opkrikken.
Conditioneel lukt het makkelijk alleen mn spieren en gewrichten zijn dat niet gewend.
Iemand tips hoe dit toch op een veilige manier te doen?
Kan desnoods altijd nog de 15 km lopen als het niet gaat.F means you're fucked![]()
👍Het mountainbikeparcour bij snowworld of is er ook echt een trailparcour?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Probeer het zo veel mogelijk onverhard. Lekker in Zoetermeer rond de skibaan en in Bergschenhoek
Volgende week ook maar de 15 km houtloop in de delftse hout proberen.
Dat is half verhard/onverhard![]()
Ieder mountainbike parcours is een trailparcours. Beetje rekening houden met fietsers moet dan wel. Maar dan maak je meteen wat mooie hoogtemeters, want dat zul je nodig hebben voor de PNTquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:23 schreef foetre het volgende:
[..]
👍Het mountainbikeparcour bij snowworld of is er ook echt een trailparcour?
Volgende week ook maar de 15 km houtloop in de delftse hout proberen.
Dat is half verhard/onverhardF means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: