Ik heb er eentje gevonden. Sorry voor de supertrendy reactie. Zal ik hem nog even wassen voor het opsturen? Hij is niet helemaal smetteloos.quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:47 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog een ikke-doekje van de Rabobank liggen die weg mag?
Ja, ik! Eventueel n foto? Verzenden mogelijk? Waar op te halen?quote:Op donderdag 8 december 2016 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er interesse in wheelybugs?
Tijger klein. Goed gebruikt beschadigingen bij de staart.
Lieveheersbeestje groot: ook beschadigingen aan de achterkant.
Mogen weg voor weinig.
Ik moest heel hard lachen om je supertrendy reactiequote:Op donderdag 8 december 2016 14:59 schreef danic het volgende:
Ik heb er eentje gevonden. Sorry voor de supertrendy reactie. Zal ik hem nog even wassen voor het opsturen? Hij is niet helemaal smetteloos.
Als je wil kan ik ook nog op kantoor vragen of we ze nog hebben. Dan kan ik er eentje extra voor je opsturen. Als reserve.
Zullen verder via pm/dm om af te stemmen?
Foto vanavond of morgen.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:11 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ja, ik! Eventueel n foto? Verzenden mogelijk? Waar op te halen?
Ik dachtquote:Op donderdag 8 december 2016 18:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om je supertrendy reactie
Volgensmij kunnen die beter een enkeltje container maken.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Foto vanavond of morgen.
Ophalen omg. 040 verzenden mogelijk geen idee of ze bij elkaar kunnen qua grootte.
[ link | afbeelding ]
toch meer beschadigt dan ik dacht
quote:Op donderdag 8 december 2016 15:11 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ja, ik! Eventueel n foto? Verzenden mogelijk? Waar op te halen?
Helaas, maar waar. Vandaar dat ze ook gratis weg mogen. Iemand enig idee waar ik ze anders kan doneren? Liever niet bij de kringloop want daar moeten ze vervolgens gekocht worden.quote:Op zondag 11 december 2016 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
De meeste kinderen komen tegenwoordig echt om in de knuffels, dus ik denk niet dat je ze hier gaat slijtenwel lief aangeboden!
Je kunt eens informeren bij een organisatie die vrouwenopvang biedt. Vaak hebben zij ook vluchthuizen voor vrouwen met kinderen. Wie weet hebben zij interesse?quote:Op zondag 11 december 2016 13:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
Helaas, maar waar. Vandaar dat ze ook gratis weg mogen. Iemand enig idee waar ik ze anders kan doneren? Liever niet bij de kringloop want daar moeten ze vervolgens gekocht worden.
Oh, jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 07:50 schreef Hilmo het volgende:
Razz, had je nog interesse in die pull on broekjes en zwembroekje?
Het ziekenhuis? Weggeefhoek?quote:Op zondag 11 december 2016 13:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kunt eens informeren bij een organisatie die vrouwenopvang biedt. Vaak hebben zij ook vluchthuizen voor vrouwen met kinderen. Wie weet hebben zij interesse?
Kan de kleur niet helemaal goed zien. Geel met donkerblauw?quote:Op maandag 12 december 2016 11:15 schreef pinquit het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met deze leuke noddles legging? Maat 74/80, waarbij de lengte 80 is, en de breedte een hele smalle 74. Hier nooit gedragen, want mijn baby heeft hier de heupen en dijen niet voorecht voor smalle baby's/dreumesen dus.
[ afbeelding ]
8,50 inclusief verzenden
Sorry, hele slechte foto. Geel met donkerblauw idd, het is deze https://www.noddles.nl/sh(...)ekje-origami-dieren/quote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef Malteser het volgende:
[..]
Kan de kleur niet helemaal goed zien. Geel met donkerblauw?
Thanks! Laat hem straks even aan man zien. Je hoort van me.quote:Op maandag 12 december 2016 22:16 schreef pinquit het volgende:
[..]
Sorry, hele slechte foto. Geel met donkerblauw idd, het is deze https://www.noddles.nl/sh(...)ekje-origami-dieren/
Man vindt hem niet zo mooi. Sorry!quote:Op maandag 12 december 2016 22:16 schreef pinquit het volgende:
[..]
Sorry, hele slechte foto. Geel met donkerblauw idd, het is deze https://www.noddles.nl/sh(...)ekje-origami-dieren/
Heb je mijn PM gezien? Ik heb interesse!quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:35 schreef Burdie het volgende:
Ik heb te koop:
- Angelsounds (mag voor een klein prijsje weg)
- Boek Hypnobirthing + bijbehorende CD.
- Navelveter (steriel verpakt, ongebruikt)
Tevens een heleboel jongenskleertjes en unisex maat 50 en 56, bij interesse maak ik foto's.
wat is je richtprijs?quote:Op woensdag 14 december 2016 09:34 schreef McLaura het volgende:
Onze Maxi Cosi Pearl met FamilyFix is te koop. Hij is zwart.
De FamilyFix is ook gebruikt voor de MC Cabrio (kan ook met de Pebble), die is dus 1,5 jaar gebruikt. De Pearl ruim een half jaar.
[ afbeelding ]
DM/PM voor meer info
Mijn vraagprijs is ¤250, maar onderhandelen is natuurlijk mogelijk.quote:
Klinkt wel interessant... zou je foto's willen maken?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Hilmo het volgende:
Iemand leuke jongens pyjama's te koop in maat 98? Of 98-104 maar die niet belachelijk groot vallen, maar meer als een 98? Iets met flanellen broekjes ook heerlijk!
Hihi het is een gezocht vraagquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant... zou je foto's willen maken?
Hahahaha ik ben te moe voor zulke dingen blijkbaarquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Hihi het is een gezocht vraagIk zoek ze zelf. Vind het ook interessant klinken ja
hahahha
quote:Op donderdag 8 december 2016 18:09 schreef Sylver_ het volgende:
Heeft er nog iemand wollen kleertjes in de aanbieding? Maat 50 en 56?
Tip, loop af en toe eens bij de hema binnen, hier in de durpshema heb ik laatst 2 pyjama's met dik katoenen shirt en flanellen broek gescoord voor ¤4 ps, verkrijgbaar vanaf 86/92. Glow in the dark, J vindt t geweldig. Zal wel collectie van vorig jaar zijn, maar dat boeit me niet zo, en J gelukkig ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant... zou je foto's willen maken?
Ik werk in R'dam centrum. Zal ik maandag even kijken of er nog iets hangt? Ik werk bijna naast de h&m.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:50 schreef LadyBlack het volgende:
Long shot: heeft iemand de Bambi pyama van de H&M liggen in 110/116?
E is verliefd, maar hij is hier nergens meer te krijgen
Deze is het:
Ooooh geweldige tip! En dan bij het outlet gedeelte of gewoon tussen de normale kleding? Dat is geen geld zeg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:53 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Tip, loop af en toe eens bij de hema binnen, hier in de durpshema heb ik laatst 2 pyjama's met dik katoenen shirt en flanellen broek gescoord voor ¤4 ps, verkrijgbaar vanaf 86/92. Glow in the dark, J vindt t geweldig. Zal wel collectie van vorig jaar zijn, maar dat boeit me niet zo, en J gelukkig ook niet
Shit, dat zou ik nog tegen je zeggen. Onze Hema heeft ook zo'n rek.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:12 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Ooooh geweldige tip! En dan bij het outlet gedeelte of gewoon tussen de normale kleding? Dat is geen geld zeg.
Hier gewoon tussen de normale collectie, zaten stickers op. Viel ook helemaal niet op, dus gewoon even goed zoeken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:12 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Ooooh geweldige tip! En dan bij het outlet gedeelte of gewoon tussen de normale kleding? Dat is geen geld zeg.
Oh, ja als je wilt graag!quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:00 schreef danic het volgende:
[..]
Ik werk in R'dam centrum. Zal ik maandag even kijken of er nog iets hangt? Ik werk bijna naast de h&m.
Wil er toch naar toe op zoek naar een nachthemd
Ik heb hem gezien. Gaat eruit, kan hem bijna nergens meer vinden. En wanneer ik hem zie hangen, is het de verkeerde maatquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, ja als je wilt graag!
Ik heb laatst voor E trouwens een nachthemd met Janneke erop gekocht bij Hema. Met ook een poppennachthemdje erbij![]()
Online bestellen en laten bezorgen bij je filiaal?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:49 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien. Gaat eruit, kan hem bijna nergens meer vinden. En wanneer ik hem zie hangen, is het de verkeerde maat![]()
Ze hebben er ieder seizoen wel eentje. En idd wat Kyara zegt, online nog gewoon te krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:49 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien. Gaat eruit, kan hem bijna nergens meer vinden. En wanneer ik hem zie hangen, is het de verkeerde maat![]()
Ik volgquote:Op zondag 18 december 2016 00:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb weer een stapel Stickerspul waar ook pyamas tussen zitten. Ook flanel, met voertuigen!
Ik heb dit nog. Niet veel en ook wat zomerkleding. Kijk maar of er iets tussen zit wat je leuk vindt:quote:Op zondag 18 december 2016 07:50 schreef gestreeptestoel het volgende:
Iemand leuk meisjes spul in mt 86? Het gaat me vooral om bovenkleding en jurkjes
Bedoel je zo eentje: https://www.baby-dump.nl/(...)lta-baby-sleep/3001/quote:Op zondag 18 december 2016 08:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand een zijliggingskussen te koop?
Deze zijn hier gedragen met 80 en 86, vooral Zara en vestje van Hema:quote:Op zondag 18 december 2016 07:50 schreef gestreeptestoel het volgende:
Iemand leuk meisjes spul in mt 86? Het gaat me vooral om bovenkleding en jurkjes
Jaa die bedoel ik. Hier in t ziekenhuis merken we duidelijk verschil in rust bij rug of zijligging dat we toch een zijliggingskussen willen voor als hij straks weer thuis is.quote:Op zondag 18 december 2016 08:29 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Bedoel je zo eentje: https://www.baby-dump.nl/(...)lta-baby-sleep/3001/
Die heb ik wel voor je!
Wat een leuk spulquote:Op zondag 18 december 2016 08:52 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Deze zijn hier gedragen met 80 en 86, vooral Zara en vestje van Hema:
[ afbeelding ]
Een na laatste is een phister&philina tuniek en het laatste een oilily (winter)jurkje:
[ afbeelding ]
Wintersetje, kan ook voor een jongen trouwens:
[ afbeelding ]
Meer wat zomers:
[ afbeelding ]
92, maar jurkjes kunnen ook al wat langer natuurlijk:
[ afbeelding ]
Prijs in overleg, daar moet wel uit te komen zijn
ik ga even overleggenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Mijn vraagprijs is ¤250, maar onderhandelen is natuurlijk mogelijk.
Jawel! Ik heb de kast pas geleden uitgezochtquote:Op zondag 18 december 2016 09:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat een leuk spul! Je hebt niet heel toevallig nog wat in maat 92/98 liggen
?
Wat ik heb (het zwarte truitje met bloemenwerk is weg)quote:Op zondag 18 december 2016 07:50 schreef gestreeptestoel het volgende:
Een klein stapeltje 92-98:quote:Op zondag 18 december 2016 09:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat een leuk spul! Je hebt niet heel toevallig nog wat in maat 92/98 liggen
?
Nee sorry.quote:Op zondag 18 december 2016 08:05 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb dit nog. Niet veel en ook wat zomerkleding. Kijk maar of er iets tussen zit wat je leuk vindt:
https://myalbum.com/album/3w1KI7H4N8fC
Je hebt PMquote:Op zondag 18 december 2016 15:49 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Een klein stapeltje 92-98:
[ afbeelding ]
Roze jurkje van Noppies, roze/bloemen jurkje van Oilily, blauw geruite jurkje van Zara, vestje van Lindex, rokje met gouden glitter sterretjes (tof voor kerst!) van Zara, groene legging van Zara (die is hier maar 1x oid gedragen).
Dat Oilily jurkje is 1 van m'n favo's
Het zijn hartjesquote:Op zondag 18 december 2016 19:34 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ hobbesje
Wat is dat voor een printje op dat shirt met "just smile" erop?
Dit is een ruim vallende 104quote:Op maandag 19 december 2016 09:32 schreef ymme het volgende:
Ik zoek leuke warme pyjama's in maat 104-110 voor een jongen
(en eventueel andere kleding is maat 110)
Graagquote:Op maandag 19 december 2016 12:04 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Dit is een ruim vallende 104
[ afbeelding ]
Ela, mocht Razz het roze bloemenjurkje en het blauwe glitterrokje met sterrenquote:Op zondag 18 december 2016 15:49 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Een klein stapeltje 92-98:
[ afbeelding ]
Roze jurkje van Noppies, roze/bloemen jurkje van Oilily, blauw geruite jurkje van Zara, vestje van Lindex, rokje met gouden glitter sterretjes (tof voor kerst!) van Zara, groene legging van Zara (die is hier maar 1x oid gedragen).
Dat Oilily jurkje is 1 van m'n favo's
Oké, ik hoor het wel. Ik weet niet of ik in de buurt woon (Leeuwarden), maar ik ben begin januari in Utrecht/Den Haag.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 19:25 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ Ela,
Heb je een duidelijkere foto van die 2 zomer outfitjes links? Is dat 86 of 92? Met touwtje op de schouders? En evt het rechter blauwe jurkje.
Had je toevallig mijn vraag over het broekje gelezen of heeft Razz die al gekocht?quote:Op maandag 19 december 2016 14:29 schreef elamanilo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van de twee jumpsuits is een beetje bewogen zie ik. Ik kan vandaag of morgen zelfs nog een duidelijkere foto maken! Het is een beetje badstof achtig stofje, jumpsuits dus, met strikjes op de schouders, dus naar gelang iets korter of langer te maken. Voor de exacte maat kan ik straks even voor je kijken, ik denk dat de maten eruit geknipt zijn maar misschien heb ik wat vergelijkingsmateriaal erbij.
Het jurkje met de borduursels is door iemand zelf gemaakt, een spijker-achtig stofje maar niet te stug. Ook zonder maat, maar valt redelijk ruim, die is met 98 ook nog goed draagbaar.
Ik had hem gelezen! Maar Razz heeft interesse in het hele stapeltje..quote:Op maandag 19 december 2016 14:37 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Had je toevallig mijn vraag over het broekje gelezen of heeft Razz die al gekocht?
Dat zou zo slecht zijn voor mijn portemonneequote:Op zaterdag 17 december 2016 23:49 schreef danic het volgende:
Ik ga maandag voor je kijken. En als ik hem daar niet vind kan ik in de lunchpauze van dinsdag nog wel naar een andere vestiging lopen. Er zitten er 3 op loopafstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke maat?quote:Op maandag 19 december 2016 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand interesse in 2 voedingsshirts van Bonprix?
Opzich ideaal concept, met een stukje stof over de borst zodat je makkelijk discreet kunt voeden. Maar t model zat mij voor geen meter
Oh, haha ja dat staat bij de foto in t album, wel slim om het hier ook te melden natuurlijk.quote:
Als het ruim valt durf ik het misschien wel aan wat wil je ervoor hebben en 013 zal wel op verzendafstand zijn. Past het in een grote envelop ?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, haha ja dat staat bij de foto in t album, wel slim om het hier ook te melden natuurlijk.
Er staat 40/42 in, maar t valt echt ruim. Zeker niet als 40
Ik heb wel interesse!quote:Op woensdag 21 december 2016 14:19 schreef Burdie het volgende:
Te koop: luma babybadje zilver met standaard en slang, vrijwel in nieuwstaat. Op te halen in 033.
(Bij interesse maak ik eigen foto's.)
RP ¤20, je mag dan ook gratis de tummytub (goed gebruikt) meenemen.
[ afbeelding ]
Ik zal het zo even proberen, en dan pm ik je!quote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Als het ruim valt durf ik het misschien wel aan wat wil je ervoor hebben en 013 zal wel op verzendafstand zijn. Past het in een grote envelop ?
Ik zie net op de hm-site die pyjama weer in 110/116.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zal het zo even proberen, en dan pm ik je!
Ik quote even zo. Heb alle H&M filialen in Rotterdam centrum gehad, maar helaas.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
Die 4ff is tof
Maar wel t enige dat ik ertussen zie... Dus als je m in een pakketje kwijt kan moet je dat maar doen hoor.
Ah thx voor het zoekenquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:20 schreef danic het volgende:
[..]
Ik quote even zo. Heb alle H&M filialen in Rotterdam centrum gehad, maar helaas.
Maar ik lees hierboven dat hij online er weer is? Dat zou super zijn! Vorige week stond die maat op uitverkocht.
Hopelijk lukt het je online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |