Vooruit.quote:Ik heb het specifiek over de Arabische schiereiland, het gebied waar de Islam ontsprong. Niet over Perzie, Byzantium of de Levant.
Hihahoquote:Op woensdag 7 december 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou zo op zijn tijd ben jij nog wel grappig hoor
Mijn line jattenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb me net wel kostelijk vermaakt met die mevrouw die de Koran een feministisch boek vond.
Ik word liever doodgemarteld door IS dan dat ik zo'n voorstelling zou moeten bijwonen, bij eerdergenoemde sterf ik waarschijnlijk nog vrediger ook.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:51 schreef marcodej het volgende:
Mensen kunnen beter vergiftigd worden door het gif van religie, dan kijken naar deze onzin.
Ik ben mijn tweede paspoort aan het verbranden as we speak.quote:
We zijn gewoon verbondenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat typ ik niet in 10 milliseconde broer
Iedereen?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:55 schreef matthijst het volgende:
Ja duh, uiteraard lopen er mensen weg.
Die kerel, want dan is die vrouw ook meteen van het podium af?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wie van deze tafel wensen jullie euthanasie toe?
Maar heb je iets anders belangrijks/nuttigs/leuks gedaan?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Aan de reacties te lezen heb ik een verstandige keuze gemaakt toen ik een kwartier geleden de tv uitzette.
Gefaptquote:Op donderdag 8 december 2016 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar heb je iets anders belangrijks/nuttigs/leuks gedaan?
Vaak zo met voetbal.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Pauw weer voor 11 uur begonnen, hij is echt van God los.
Jong wijfje he.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Slagter met een nieuw brilletje en hipster haar.
Pas nou maar op. Dadelijk stoomt hij jouw vriendin ook klaar voor Max net zoals de dochter van Marijnissen.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:58 schreef Zipportal het volgende:
ziekenfondsbrilletjequote:Op donderdag 8 december 2016 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Jong worden dmv het drinken van het bloed van een jonge negertquote:Op donderdag 8 december 2016 23:02 schreef vincenzo78 het volgende:
Wat deed Jan eigenlijk in Mali? Nieuwe donateurs werven voor Max?
Racistquote:Op donderdag 8 december 2016 23:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wat praat deze vent vervelend zegt, helemaal voor een presentator
Vroeger was er geen paniek bij het Duitse leger.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:04 schreef Gutmensch het volgende:
Paniek bij Duitse soldaten.
Vroeger was dat een goed ding.
Oeso is sowieso top van de wereld he.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat 'de beste zorg' wordt overal en constant herhaald, maar is ook maar net welke lijstjes worden aangehaald. Er wordt daar serieus selectief in geshopt (en ook de data die wordt verzameld is discutabel). In de OESO ranglijst scoort Nederland overigens hooguit gemiddeld wat betreft kwaliteit van zorg.
Marcel Levi, bestuursvoorzitter AMC.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik volg het met een schuin oog, maar wie is de opponent van Slagter?
oh god nu je het zegt jaquote:Op donderdag 8 december 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk SP
Lilian Marijnissen
Noem een paar landen waar het beter is die niet in scandinavie liggen.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat 'de beste zorg' wordt overal en constant herhaald, maar is ook maar net welke lijstjes worden aangehaald. Er wordt daar serieus selectief in geshopt (en ook de data die wordt verzameld is discutabel). In de OESO ranglijst scoort Nederland overigens hooguit gemiddeld wat betreft kwaliteit van zorg.
plukt ie tegenwoordig ook al vrouwtjes uit het publiek dan?quote:Op donderdag 8 december 2016 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Op de boot vanavond ook een slang in iemands nek.
Dat zijn er nog al een aantal, gezien de gemiddelde positie van Nederland op die ranglijst. Maar dat ik ga nu niet meer dat Oeso rapport voor je doorspitten. Dat mag je eventueel ook zelf doen:quote:Op donderdag 8 december 2016 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Noem een paar landen waar het beter is die niet in scandinavie liggen.
Wel in zijn hart.quote:
Ahmad1nejad een vrij sensuele jongen is.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is een interesse, omdat...
Bij de acces en quality of care scoren we gewoon hoog. Top 5. Dus je spreekt jezelf tegen.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zijn er nog al een aantal, gezien de gemiddelde positie van Nederland op die ranglijst. Maar dat ik ga nu niet meer dat Oeso rapport voor je doorspitten. Dat mag je eventueel ook zelf doen:
http://www.oecd-ilibrary.(...)ealth_glance-2015-en
Al is deze alweer een jaar oud, die van dit jaar heb ik ook gezien maar kan ik zo gauw niet terugvinden.
rt, specularium kent mij.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ahmad1nejad een vrij sensuele jongen is.
Beetje selectief shoppen is het wel wat je doet.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij de acces en quality of care scoren we gewoon hoog. Top 5. Dus je spreekt jezelf tegen.
quote:Op donderdag 8 december 2016 23:33 schreef dvdfreak het volgende:
badr hari badr hari badr hari badr baaad boy![]()
badr is toch echt vergane gloriequote:Op donderdag 8 december 2016 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Rico gaat zwaar op zijn kloten krijgen.
Boeiend.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk zou dit verboden moeten worden, een knockout = hersenbeschadiging, dit zijn middeleeuwse praktijken. Gevechten organiseren.. wtf..
Verhoeven kent ik nietquote:Op donderdag 8 december 2016 23:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Overeem slaat badr de tering in.
Verhoeven met 1 hand
De andere keer won hijquote:Op donderdag 8 december 2016 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Overeem had ook een grote bek van te voren. Ging zelf K.O.
zelfs met 1 hand op de rug zouden beiden nog makkelijk winnen van mcgregorquote:Op donderdag 8 december 2016 23:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
Badr en Verhoeven verliezen nog van conor McGregor
Connor vs die boksertquote:Op donderdag 8 december 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
Binnenkort ook Sap tegen Tyson eindelijk
Tja die 2 hebben ook maar 1 kunstje (kickboksen)quote:Op donderdag 8 december 2016 23:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
Badr en Verhoeven verliezen nog van conor McGregor
Doet het alleen voor het geld.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ff serieus, badr hari is toch echt vergane glorie anno 2016? Zijn laatste partijen stelden toch allemaal niks meer voor?
The Flying Gentleman.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Dit lijkt me nou een aardigere en leukere gozer dan Badr Hari en hij maakt hem ook nog in hoe kan dat
HiddemaGod. Dat wordt vuurwerk.quote:Theo Hiddema en Gerard Spong over het Wildersproces
Geert Wilders is vandaag door de rechtbank schuldig bevonden, maar niet bestraft. Met de ‘minder Marokkanen’ uitspraak heeft hij zich schuldig gemaakt aan groepsbelediging en aanzetten tot discriminatie. "Met mij zijn miljoenen Nederlanders veroordeeld”, reageerde Wilders na de uitspraak. Hij gaat in hoger beroep. Over de uitspraak en de gevolgen van het vonnis, strafrechtadvocaten Theo Hiddema en Gerard Spong.
MartinGod. Hopelijk schuift er nog iemand aan over dit onderwerp.quote:
Paar jaar geleden zelfsquote:Op donderdag 8 december 2016 23:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ff serieus, badr hari is toch echt vergane glorie anno 2016? Zijn laatste partijen stelden toch allemaal niks meer voor?
Twee zelf ingenomen betweters. Wordt geen discussie. Zelf verheerlijking en gelijk halen.quote:
Pauw heeft gezien dat Hiddema voor goede tv zorgde bij RTL LN.quote:
Je weet dat 2Pac en Big Diddy nog leven?quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je weet dat hij in de demmink files staat
Big Diddyquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je weet dat 2Pac en Big Diddy nog leven?
kijk maar weer weg... je verwacht het niet,.. dit land is het zat...quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je weet dat 2Pac en Big Diddy nog leven?
Dit land is ziekquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
kijk maar weer weg... je verwacht het niet,.. dit land is het zat...
Dit land is het zat. C'est Ca.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
kijk maar weer weg... je verwacht het niet,.. dit land is het zat...
Badr schijnt wel al jaaaren BJJ te doen.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja die 2 hebben ook maar 1 kunstje (kickboksen)
AIVD hier, jij staat er ook in, niet meer over praten.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je weet dat hij in de demmink files staat
Neem nog een cheesy pizza sjonquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
AIVD hier, jij staat er ook in, niet meer over praten.
Moslim.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:51 schreef Joezi het volgende:
vaste prik om even wat stenen te gooien
Speelden ze dit nummer? Dan Christenhonden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:55 schreef Joezi het volgende:
Later wel joego's, weet niet of die moslim waren
Ik heb een kruidige pindamixquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bier: check
Chips: check
Beginnen maar.
Rioja Gran Reserva '904' 2005: checkquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bier: check
Chips: check
Beginnen maar.
Heb alleen nog blikken, die zijn eigenlijk voor gastenquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Daar hoort een biertje bij.
Blikken Schultenbrau aan je gasten gevenquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb alleen nog blikken, die zijn eigenlijk voor gasten
Die kan zich nog niet omdraaien in z'n graf. Gruß Gott!quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga je hier Hiddema zitten heilen, je voorvader draait zich om in zn graf
Je leest op dit extreemrechtse forum wel meer vreemde dingen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Las hier op fok dat dat een hele goede journalist was.
De alfabetiseringsgraad in NL is meteen toegenomen.quote:
Onderwereldfiguur die alles op z'n site plempte...zoiets kun je onmogelijk een journalist noemen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Las hier op fok dat dat een hele goede journalist was.
Altijd vermakelijk maar wel één van de grootste eigenpijpers binnen de strafrechtadvocatuur, en daar is de concurrentie op dat gebied vrij groot.quote:
Dit is racisme.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:08 schreef matthijst het volgende:
Mwah, op grond van crimineel gedrag van een groot percentage van je groep.
Antillianen blijven lang actief.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit is racisme.
[ afbeelding ]
Niks mis met nazi's, goede kledingstijl.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:10 schreef Joezi het volgende:
Moet echt een wet komen om nazi's buiten de politiek te houden
Hugo Boss was hofleverancier.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niks mis met nazi's, goede kledingstijl.
Crimi mocro's sterven gewoon vroeg.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Antillianen blijven lang actief.
Dit plaatje is racistisch.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit is racisme.
[ afbeelding ]
Dit is niet waar, je leest nepnieuwsquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Janmaat is voor de uitspraak 'Nederland is vol' veroordeeld.
En moest nog dik betalen ook. Het recht is natuurlijk door de tijd heen wel veranderd.
goh allen een zelfde trend, wat gekquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit is racisme.
[ afbeelding ]
één aangifte lijkt me genoeg voor het OMquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dankzij de voorgedrukte aangiftes.
De OvJ haalde het groot aantal aangiftes aan.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
één aangifte lijkt me genoeg voor het OM
Miele wasmachine, Porsche wagens, Krupp staal, Bayer Zyklon B, Siemens gaskamers, etc...quote:
Dat ging niet alleen om die uitspraak.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Janmaat is voor de uitspraak 'Nederland is vol' veroordeeld.
En moest nog dik betalen ook. Het recht is natuurlijk door de tijd heen wel veranderd.
Sabrina zegt ook niet zo heel erg veelquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:15 schreef OEM het volgende:
Jezus, welke idioot bij het OM heeft toestemming gegeven om die twee daar te laten zitten? Die Wouter moet al meteen de blunders van die Sabrina corrigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |