Dat gaan we fyra!quote:Op donderdag 8 december 2016 12:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het Trijntje dendert de lijst wel uit, hé?
Ik snap. Als ik deze 100 gedaan heb moet ik ook nog even nuttig zijn voor mijn baas, de klant, de maatschappij en alles.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
SuccesIk heb er even genoeg van
La Solitudine van Laura Pausini staat er in ieder geval nog wel in!quote:Op donderdag 8 december 2016 12:47 schreef TheArt het volgende:
De Italiaanse nummers sneuvelen wel bij bosjes zeg. Ben benieuwd of er überhaupt nog Italiaanse nummers overblijven.
Overigens gaat het niet-Engelstalige en niet-Nederlandstalige lied er sowieso steeds meer uit. Ik zie ook veel Franse platen eruit gaan, Anak is er al uit. Geen beste evolutie in mijn ogen.
twitter:
Volgend jaar dan met z'n allen stemmen op Alane van Wes, Yéké Yéké van Mory Kante, Gangnam Style van PSY, Anak dus, Prisencolinensinanciusol van Adriano Celentano, Ramaganana van Treble, Asereje van Las Ketchup, etc.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:47 schreef TheArt het volgende:
De Italiaanse nummers sneuvelen wel bij bosjes zeg. Ben benieuwd of er überhaupt nog Italiaanse nummers overblijven.
Overigens gaat het niet-Engelstalige en niet-Nederlandstalige lied er sowieso steeds meer uit. Ik zie ook veel Franse platen eruit gaan, Anak is er al uit. Geen beste evolutie in mijn ogen.
Vergeet Sukiyaki niet..quote:Op donderdag 8 december 2016 12:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgend jaar dan met z'n allen stemmen op Alane van Wes, Yéké Yéké van Mory Kante, Gangnam Style van PSY, Anak dus, Prisencolinensinanciusol van Adriano Celentano, Ramaganana van Treble, Asereje van Las Ketchup, etc.
Hoe kon ik diíe vergeten!quote:
Alleen Palmer nog over?quote:Op donderdag 8 december 2016 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Greg Lake net iets te laat overleden..
Yup..quote:
En in Nije Dei?quote:Op donderdag 8 december 2016 12:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgend jaar dan met z'n allen stemmen op Alane van Wes, Yéké Yéké van Mory Kante, Gangnam Style van PSY, Anak dus, Prisencolinensinanciusol van Adriano Celentano, Ramaganana van Treble, Asereje van Las Ketchup, etc.
Ladiiieees and gentlemen......eh........PALMER!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Who killed Laura Palmer?quote:Op donderdag 8 december 2016 12:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ladiiieees and gentlemen......eh........PALMER!
Peter Gunn met alleen drums is het dan ook niet helemaal.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ladiiieees and gentlemen......eh........PALMER!
Die staat er toch wel in, denk ik? Net als Wer Bisto en Else Grins Foarbei (of hoe je dat ook speltquote:
Maar dan zorgt Emerson toch al voor de stemmen dit jaar. Die was ruim op tijd.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |