Pure Morning is een persoonlijke favorietquote:
Prima, ik heb alleen het jaartal van het nummer er niet bijquote:Op donderdag 8 december 2016 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Helemaal goed!
Ik ben al bezig met 1801-1900.
Zelfde lay-out aanhouden en deze in de volgende OP zetten?
voor mij ook als ik naar de wc moetquote:Op donderdag 8 december 2016 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pure Morning is een persoonlijke favoriet
gelukkig maar dat die behouden is voor de lijst.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ah ik zie het je hebt gelijk, foutje gemaakt met invullen, zal het aanpassen
quote:Op donderdag 8 december 2016 11:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
gelukkig kunnen we het nog wel over de poes van z'n grootje hebben
Zonde, gestemd op New Born en Butterflies and Hurricanesquote:Op woensdag 7 december 2016 23:28 schreef Jovatov het volgende:
Nog vier nummers van Muse erbij. Sing for Absolution/Madness/Time Is Running Out en Undisclosed Desires.
Dat brengt het totaal op 12 Muse-nummers! Alleen wel erg jammer dat Citizen Erased/Stockholm Syndrome/Hysteria er dan weer niet tussen zitten, onder fans toch wel de favoriete nummers.
Wel fantastisch dat Arcade Fire in de lijst is gekomen
Radio 2 heeft in de afgelopen jaren echt wel een enorme sprong vooruit gemaakt in de lijst qua diversiteit. Natuurlijk hebben daar ook nummers voor moeten wijken en is er altijd wel wat om over te zeiken, maar ik denk dat het weer een mooie lijst wordt dit jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is 1901-2000. Vet is nog in de lijst.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb te veel vrije tijd op mijn werk.
My friends all drive horses
quote:Op donderdag 8 december 2016 12:25 schreef PippenScottie het volgende:
De lijst van 2015:
1801-1900. Vet is nog in de lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is 1901-2000. Vet is nog in de lijst.:En hier is 1700 - 1801 Uit de lijst (als ik geen fout heb gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb te veel vrije tijd op mijn werk.:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 12:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En hier is 1700 - 1801 Uit de lijst (als ik geen fout heb gemaakt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.francoise eruit
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 12:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En hier is 1700 - 1801 Uit de lijst (als ik geen fout heb gemaakt:
Baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al bezig met 1601-1700.My friends all drive horses![]()
Beste Simple Minds eruit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Beste komt er juist inquote:
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Komt Someone Somewhere erin ja?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Yupquote:Op donderdag 8 december 2016 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt Someone Somewhere erin ja?
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Genot. Da's echt een goeie plaatquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
goed zoquote:Op donderdag 8 december 2016 12:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die staat er al een paar jaar in, vorig jaar nog redelijk hoog ook.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Succesquote:Op donderdag 8 december 2016 12:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Baas!
Ik ben al bezig met 1601-1700.Ik heb er even genoeg van
![]()
![]()
Het Trijntje dendert de lijst wel uit, hé?quote:Op donderdag 8 december 2016 12:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Baas!
Ik ben al bezig met 1601-1700.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Forum Opties Forumhop: Hop naar: