Heeft iemand daartoe opgeroepen ofzo? Die band is zo ongelooflijk slecht.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:28 schreef peaceman het volgende:
Disturbed heeft het gewoon gehaald. Mensen die daar op stemmen uitzetten svp!
Ik stem voor!quote:Op donderdag 8 december 2016 09:28 schreef peaceman het volgende:
Disturbed heeft het gewoon gehaald. Mensen die daar op stemmen uitzetten svp!
Ja als je als band ambitie hebt om in de top2000 te komen, kan je beter hopen dat ik er niet op stemquote:Op donderdag 8 december 2016 09:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Evenmin als op Buddy Holly, Gene Vincent, Joni Mitchell, Undertones, Big Star, The Knack, The Troggs, The Shirts, Eddy Cochran, etc. etc.
Vorig jaar ookquote:Op donderdag 8 december 2016 09:36 schreef cafca het volgende:
Ace of spades staat er dan weer wel in
Nu nog de rest van de nummers van Blof.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de wiki's:
Beatles verliezen 3 noteringen
Blřf 2
Stones geen, time waits for no one eruit, The last time terug
U2 -1
Coldplay +3
MJ geen verschil (wel zijn de wiz stars eruit)
Wel 2 van de betere Coldplay nummersquote:
coldplay +3?? Hoe vaak mag hetzelfde liedje er in staan dan??quote:Op donderdag 8 december 2016 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de wiki's:
Beatles verliezen 3 noteringen
Blřf 2
Stones geen, time waits for no one eruit, The last time terug
U2 -1
Coldplay +3
MJ geen verschil (wel zijn de wiz stars eruit)
En lovers in Japan eruitquote:Op donderdag 8 december 2016 09:45 schreef laxus13 het volgende:
+4 zelf, Politik, God Put, Everglow en dat nummer met Beyonce.
Ah zoquote:
oh, dat is in elk geval al een!quote:Op donderdag 8 december 2016 09:50 schreef pipster het volgende:
Joy Division met Transmission staat er gewoon in.
Atmosphere ookquote:Op donderdag 8 december 2016 09:50 schreef pipster het volgende:
Joy Division met Transmission staat er gewoon in.
[ afbeelding ]
Pino heeft zijn site nog niet bijgewerktquote:Op donderdag 8 december 2016 09:59 schreef Jovatov het volgende:
Er is zeker nog geen overzicht voor een luie donder zoals ik om precies te zien wat er in is gekomen en wat er uit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |