Dingen van vroeger vergeet je minder snel he...quote:Op woensdag 7 december 2016 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan wel niet van mij vergeten?
Denk ook niet dat die kinderen dingen vragen als 'vriendinnetjes' enzo.quote:
quote:
En die wil ik soms juist vergetenquote:Op woensdag 7 december 2016 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dingen van vroeger vergeet je minder snel he...
Was ff een check om te kijken of je dat feit niet was vergeten.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Dingen van vroeger vergeet je minder snel he...
Gaan jullie naar State-X?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ff een check om te kijken of je dat feit niet was vergeten.Toch mooi dat ik de zekerheid heb dat, als jij in huize Avondrood zit, je mij nog steeds herinnert.
Wat dacht je? Ik trap de stille hoop van Faxie aan gort om zo een vriendinnetje te wensen? Wat een harteloos figuur ben je toch ook af en toe.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Denk ook niet dat die kinderen dingen vragen als 'vriendinnetjes' enzo.
Moet wel haalbaar blijven
Nee, had al andere verplichtingen.quote:
Dat hij met speelgoed speelt maakt hem sowieso nog geen kind.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik trap de stille hoop van Faxie aan gort om zo een vriendinnetje te wensen? Wat een harteloos figuur ben je toch ook af en toe.
quote:Op woensdag 7 december 2016 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik trap de stille hoop van Faxie aan gort om zo een vriendinnetje te wensen? Wat een harteloos figuur ben je toch ook af en toe.
quote:Op woensdag 7 december 2016 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, had al andere verplichtingen.
Het stond er inderdaad iets minder lief dan de bedoeling was.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een baby dollquote:Op woensdag 7 december 2016 22:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat hij met speelgoed speelt maakt hem sowieso nog geen kind.
quote:
Pls.quote:
Ja.quote:
Een van mijn vroegste, 'waarom voelt het raar in mijn onderbroek' videoclips.quote:
Wow, echt.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een van mijn vroegste, 'waarom voelt het raar in mijn onderbroek' videoclips.
Denk dat het de eerste keer ooit was dat ik lingerie zag. Deed wat met me, ergens.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, echt.La Camilla was toen best sexy met haar voluptueuze buste, ja.
Welke heb je nu dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom kunnen ze lingerie niet comfy maken?![]()
Gewoon fijne katoen en niet die nare synthetische zooi met allemaal stomme strikjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |