Ik schrik wel enigszins van de hoogte van sommige bonussen en tekengelden. Die had ik toch wel wat lager ingeschat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik lees niets nieuws. En strikt genomen kun je op deze manier nog steeds vasthouden aan je salarisplafond.
Precies. Bij andere clubs is dit niet anders. Je hebt nu eenmaal een begroting die uitgaat van een potje structurele kosten en incidentele kosten. Beperkingen die gelden op het één kun je oplossen door uit het andere potjes te putten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 07:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik schrik wel enigszins van de hoogte van sommige bonussen en tekengelden. Die had ik toch wel wat lager ingeschat.
Verder niks nieuws idd.
Leuk toch, weer lekker zeiken over staatssteun enzoquote:Op dinsdag 13 december 2016 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Bij andere clubs is dit niet anders. Je hebt nu eenmaal een begroting die uitgaat van een potje structurele kosten en incidentele kosten. Beperkingen die gelden op het één kun je oplossen door uit het andere potjes te putten.
De belofte die aan de gemeente zou zijn gedaan volgens de media die nu berichten, wordt ook verkeerd geïnterpreteerd. PSV heeft beloofd om te begroten zonder te rekenen op CL inkomsten en om de structurele lasten in lijn te brengen met de structurele inkomsten. Dat hebben ze keurig gedaan.
Daarnaast zijn de incidentele kosten en baten ook zo goed als in balans, dus dit hele artikel is een beetje huilen naar de maan.
Tja, constructief is anders. Er is ook nooit een afspraak met de gemeente gemaakt over een salarisplafond. De enige afspraak die is gemaakt is dat PSV niet meer zou speculeren op CL inkomsten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Leuk toch, weer lekker zeiken over staatssteun enzo
Heb je daar een bron van? Op Achahbar (300k) na hebben we afgelopen zomer namelijk niks verkocht. Ziet er wel naar uit dat we gewoon weer een prima winst gaan draaien, ondanks al het misgelopen geld uit in de Europa League.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De financiële huishouding is nu gewoon gezond, al blijf je als topclub in Nederland wel altijd afhankelijk van transferinkomsten. Dat is het enige speculatieve in de begroting, maar dat is bij het hele linkerrijtje zo.
Dus als ik kritiek heb op PSV is het meteen trollen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 06:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jammer dit, ik schatte jou toch altijd net iets hoger is dan Bronson_.
Nee. Ze hadden eerder ook de gegevens van Twente.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:09 schreef Zorro het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft dat Football Leaks precies de gegevens van PSV en toevallig alleen PSV en niks anders? Want anders zou NRC uiteraard ook over die andere gegevens berichten nietwaar?
Hoewel je gelijk hebt, enige nuance. De wethouder geeft aan dat er niets aan de hand is, maar aangezien het afspraken met de Raad zouden zijn en de Raad destijds heeft ingestemd met de deal is dat niet zaligmakend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:34 schreef rubbereend het volgende:
Ook volgens de gemeente Eindhoven is er niks aan de handNRC probeert van niets iets groots te maken.
Je vult wel weer heel veel in zonder te weten hoe het zit hè?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus als ik kritiek heb op PSV is het meteen trollen?Is toch niet zo gek dat ik dat zeg, want dit is bij PSV wel vaker het geval dat ze zich ineens weer niet kunnen inhouden om de stap te willen maken naar de Europese subtop en daardoor onverantwoord veel geld uitgeven. Zal mij benieuwen of jullie ook nog wat geld in het transferpotje hebben nu zonder te verkopen.
Oké Badder, we zullen het zienquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je vult wel weer heel veel in zonder te weten hoe het zit hè?
dat er door bepaalde partijen geprobeerd wordt er gewin uit te slaan doe je niks aan. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze een punt hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt, enige nuance. De wethouder geeft aan dat er niets aan de hand is, maar aangezien het afspraken met de Raad zouden zijn en de Raad destijds heeft ingestemd met de deal is dat niet zaligmakend.
Er zullen ongetwijfeld partijen in de raad zijn die dit wel zullen aangrijpen voor discussie en die het niet met Depla eens zijn.
Grote kans dat hier raadsvragen over gesteld gaan worden en dan gaat de politiek er mee aan de haal als je pech hebt.
Mijn punt: de gemeente Eindhoven heeft helemaal niet gecommuniceerd, slechts de wethouder.
Ach, de bekende 'de toekomst zal het leren' uitvlucht. Dit is echt beneden jouw niveau hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké Badder, we zullen het zien
Dat had ik de vorige keer ook. Ik uitte kritiek over de instelling van sommige spelers van PSV. Badder zat er bovenop en begon om zich heen te slaan als een malle. Toch jammer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus als ik kritiek heb op PSV is het meteen trollen?Is toch niet zo gek dat ik dat zeg, want dit is bij PSV wel vaker het geval dat ze zich ineens weer niet kunnen inhouden om de stap te willen maken naar de Europese subtop en daardoor onverantwoord veel geld uitgeven. Zal mij benieuwen of jullie ook nog wat geld in het transferpotje hebben nu zonder te verkopen.
Wat is je kritiek?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Kwestie van tijd voordat ze weer bij de gemeente moeten aankloppen dus.
Vertel me waar je kritiek hier staat. Dank. Of jij bent er serieus van overtuigd dat PSV binnen de kortste keren weer bij de gemeente op de stoep staat? Indien ja, onderbouw dat eens. Als het niet te veel gevraagd is tenminste.quote:
Grote kans dat er niks mee gedaan wordt. Elk jaar verschijnen er wel weer berichten over de deal. Elk jaar wordt het weer onderzocht door onafhankelijke partijen. En elk jaar komen ze weer tot de conclusie dat alles legitiem en naar afspraak verloopt.Ja er zullen altijd mensen dit soort berichten weer aangrijpen, maar dat zijn de mensen die dat ook gewoon willen. Iedereen weet dat er spelers bij PSV zijn die met bonussen over het miljoen verdienen. Iedereen weet dat er spelers bij PSV zijn die zonder deze bonussen al over het miljoen verdien(d)en. Iedereen binnen de gemeente weet dit. En daarnaast, heb ik zo het idee dat ze na afgelopen 2 succesvolle jaren ook wel weer inzien dat een gezond PSV ook erg belangrijk voor de regio en de uitstraling daarvan kan zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt, enige nuance. De wethouder geeft aan dat er niets aan de hand is, maar aangezien het afspraken met de Raad zouden zijn en de Raad destijds heeft ingestemd met de deal is dat niet zaligmakend.
Er zullen ongetwijfeld partijen in de raad zijn die dit wel zullen aangrijpen voor discussie en die het niet met Depla eens zijn.
Grote kans dat hier raadsvragen over gesteld gaan worden en dan gaat de politiek er mee aan de haal als je pech hebt.
Mijn punt: de gemeente Eindhoven heeft helemaal niet gecommuniceerd, slechts de wethouder.
die mediaquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:47 schreef PSVCL het volgende:
De media probeert zoals gewoonlijk voor een belangrijke pot tegen ajax chaos te veroorzaken terwijl er niks aan de hand is.
De randstad mediaquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die media
wat een nutteloze term
Slimste regio van de wereld ook, dus die zullen het financieel ook wel goed voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:46 schreef rubbereend het volgende:
PSV is sowieso belangrijk voor de regio met een enorme economische impact
Pak je JR-Style-93 nu niet heel hard aan door hem met zijn neus op de feiten te drukken?quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is je kritiek?
[..]
[..]
Vertel me waar je kritiek hier staat. Dank. Of jij bent er serieus van overtuigd dat PSV binnen de kortste keren weer bij de gemeente op de stoep staat? Indien ja, onderbouw dat eens. Als het niet te veel gevraagd is tenminste.
[..]
Jij bent echt de Syntix van dit topic.quote:
6 graden overdag, maar ook grondvorst in de vroege morgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |